Viking FK

Svar
Vikingen

Re: Viking FK

Legg inn av Vikingen »


Villevesten

Legg inn av Villevesten »

Fotballidiot skrev: man sep 26, 2022 1:51 pm
Viking var vel mest av alt på jakt etter noen til å erstatte Veton umiddelbart, og håpet var vel å få noen inn til de siste CL kampene. I så måte kan det være de ikke var så veldig opptatt av å hente noen til neste sesong.
Men spørsmålet er betimelig!
Thorvaldsson var vel neppe en direkte erstatter for Veton i og med han er midtbanespiller?
De jobbet vel også med den potensielle overgangen etter at det var mulig å melde på spillere til playoffen utfra det jeg kan se. Var samme uken som returoppgjøret mot FCSB det var dialog.

De siste overgangene Viking jobbet med var etter påmeldingsfristen for playoff var gått ut, men før vinduet stengte. Det gjaldt vel både spissen de jobbet med på deadline day, Thorvaldsson og Diop.

Dylan Vente som de vel var veldig nær hadde vel vært klar til play off om jeg har forstått det riktig.
Ah OK.. Trodde det var et spisstalent de var etter på Island, men da har jeg missforstått...

eppaen

Legg inn av eppaen »

Vikingen skrev: man sep 26, 2022 2:14 pm
Virker jo robust nok. Alltid spennende med den taktiske skoleringen fra det kontinentet - men fotballen har vel gått videre der og.

Nevi

Legg inn av Nevi »

To gode nyheter i dag.

Først at Diop er bekreftet til å komme på onsdag. Kanskje blir det rett inn på laget i fraværet av Brekalo.

Så hadde Stensness sin første trening ute på feltet i dag.

Stensness er forøvrig gjest i Vikingpodden i morgen.

Nevi

Legg inn av Nevi »

https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis ... l-a-smile/

Her er atikkelen i RA om Stensness.

tokk

Legg inn av tokk »

Nevi skrev: man sep 26, 2022 6:29 pm https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis ... l-a-smile/

Her er atikkelen i RA om Stensness.
Står på artikkelen på Facebook, at det kan bety millioner for Viking.
Snakkes det allerede om salg?

Nevi

Legg inn av Nevi »

tokk skrev: man sep 26, 2022 8:13 pm
Nevi skrev: man sep 26, 2022 6:29 pm https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis ... l-a-smile/

Her er atikkelen i RA om Stensness.
Står på artikkelen på Facebook, at det kan bety millioner for Viking.
Snakkes det allerede om salg?
Det er dersom Stensness blir tatt ut til VM, som er målet hans.

tokk

Legg inn av tokk »

Håper vi beholde Stensnes lengre enn til vinter bare.

Champis

Legg inn av Champis »

Fotballidiot skrev: man sep 26, 2022 1:51 pm
Viking var vel mest av alt på jakt etter noen til å erstatte Veton umiddelbart, og håpet var vel å få noen inn til de siste CL kampene. I så måte kan det være de ikke var så veldig opptatt av å hente noen til neste sesong.
Men spørsmålet er betimelig!
Thorvaldsson var vel neppe en direkte erstatter for Veton i og med han er midtbanespiller?
De jobbet vel også med den potensielle overgangen etter at det var mulig å melde på spillere til playoffen utfra det jeg kan se. Var samme uken som returoppgjøret mot FCSB det var dialog.

De siste overgangene Viking jobbet med var etter påmeldingsfristen for playoff var gått ut, men før vinduet stengte. Det gjaldt vel både spissen de jobbet med på deadline day, Thorvaldsson og Diop.

Dylan Vente som de vel var veldig nær hadde vel vært klar til play off om jeg har forstått det riktig.

Thorvaldsson er først og fremst spiss.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Champis skrev: tir sep 27, 2022 12:48 am
Fotballidiot skrev: man sep 26, 2022 1:51 pm
Viking var vel mest av alt på jakt etter noen til å erstatte Veton umiddelbart, og håpet var vel å få noen inn til de siste CL kampene. I så måte kan det være de ikke var så veldig opptatt av å hente noen til neste sesong.
Men spørsmålet er betimelig!
Thorvaldsson var vel neppe en direkte erstatter for Veton i og med han er midtbanespiller?
De jobbet vel også med den potensielle overgangen etter at det var mulig å melde på spillere til playoffen utfra det jeg kan se. Var samme uken som returoppgjøret mot FCSB det var dialog.

De siste overgangene Viking jobbet med var etter påmeldingsfristen for playoff var gått ut, men før vinduet stengte. Det gjaldt vel både spissen de jobbet med på deadline day, Thorvaldsson og Diop.

Dylan Vente som de vel var veldig nær hadde vel vært klar til play off om jeg har forstått det riktig.


Thorvaldsson er først og fremst spiss.
Han har spilt mest på midtbanen. Denne sesongen har han hatt mer offensive roller. Av 115 kamper han har spilt for diverse klubber har han 75 kamper på midtbanen, 17 kamper som offensiv midtbanespiller og 12 kamper fordelt på de tre fremste possisjonene. Herav 5 som spiss.
Så mangler jeg 5 kamper som jeg ikke vet hvilken possisjon han har spilt i.

Kan legge med link også.

https://www.transfermarkt.com/isak-snae ... ler/490970

Denne sesongen har han spilt 11 kamper sentralt på midten, 6 kamper som v.midtbane/indreløper og 3 kamper på v.kant.

Champis

Legg inn av Champis »

Gorgi skrev: tir sep 27, 2022 1:02 am
Champis skrev: tir sep 27, 2022 12:48 am
Fotballidiot skrev: man sep 26, 2022 1:51 pm

Thorvaldsson var vel neppe en direkte erstatter for Veton i og med han er midtbanespiller?
De jobbet vel også med den potensielle overgangen etter at det var mulig å melde på spillere til playoffen utfra det jeg kan se. Var samme uken som returoppgjøret mot FCSB det var dialog.

De siste overgangene Viking jobbet med var etter påmeldingsfristen for playoff var gått ut, men før vinduet stengte. Det gjaldt vel både spissen de jobbet med på deadline day, Thorvaldsson og Diop.

Dylan Vente som de vel var veldig nær hadde vel vært klar til play off om jeg har forstått det riktig.


Thorvaldsson er først og fremst spiss.
Han har spilt mest på midtbanen. Denne sesongen har han hatt mer offensive roller. Av 115 kamper han har spilt for diverse klubber har han 75 kamper på midtbanen, 17 kamper som offensiv midtbanespiller og 12 kamper fordelt på de tre fremste possisjonene. Herav 5 som spiss.
Så mangler jeg 5 kamper som jeg ikke vet hvilken possisjon han har spilt i.

Kan legge med link også.

https://www.transfermarkt.com/isak-snae ... ler/490970

Denne sesongen har han spilt 11 kamper sentralt på midten, 6 kamper som v.midtbane/indreløper og 3 kamper på v.kant.

Jeg snakker ikke om hva han har vært, men hva han er nå. Han er spiss/angrepsspiller. Har spilt mest spiss denne sesongen, men også en del sidespiss/kant i 4-3-3. Jeg har sett ganske mye av han. Informasjonen på transfermarkt er fullstendig feil. Wyscout sin er riktig, og de mener også han er spiss, med litt mindre "prikker" på ulike midtbaneposisjoner. Der kan man også gå inn å se både alle lagoppstillinger og heat-maps på hvor han spiller. Alle egenskapene hans passer også klart best som angrepsspiller.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Jeg snakker ikke om hva han har vært, men hva han er nå. Han er spiss/angrepsspiller. Har spilt mest spiss denne sesongen, men også en del sidespiss/kant i 4-3-3. Jeg har sett ganske mye av han. Informasjonen på transfermarkt er fullstendig feil. Wyscout sin er riktig, og de mener også han er spiss, med litt mindre "prikker" på ulike midtbaneposisjoner. Der kan man også gå inn å se både alle lagoppstillinger og heat-maps på hvor han spiller. Alle egenskapene hans passer også klart best som angrepsspiller.
Jeg har ikke sett ham og har derfor forholdt meg til hva RA skrev når han var Viking aktuell.

Isak Snær Thorvaldsson, fra serieleder Breidablikk, har blåst inn 12 mål på 15 kamper i serien denne sesongen så langt og er toppscorer i serien. Målene har i hovedsak kommet fra midtbanen, men spilleren har også vikariert som både spiss og hengende spiss i enkelte kamper.
Erik Nevland har nå ikke utelukket at et lån av en spiss kan bli løsningen for å kunne kjøpe tid inn mot neste vindu.


Samtidig kan mål kommer fra andre steder også. Midtbanemannen Thorvaldsson har pøst dem inn denne sesongen. Nevland ønsker likevel ikke å si for mye om spilleren.


https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis ... -samtaler/

Hva tror du RBK henter ham som? Er det allerede erstatteren til Tengstedt?

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

For meg er forøvrig en målfarlig midtbanespiller nesten like mye savnet som en målfarlig spiss.
I 2019 sesongen som vel var en suksess var jo faktisk Thorstvedt vår toppscorer. Vi hadde faktisk 21 mål fra midtbanespillere. (muligens flere i og med Ibra også spilte en del midtbane)

Samtidig hadde spydspissene våre Kallmann og Høiland totalt 7 spillemål.

Etter det har vi hatt lite mål fra midtbanen, men en ekstremt god spiss. Tenk en gang å få begge deler på likt :-) Kanskje kombinert med stoppere som scorer på dødball.

Bilvrag

Legg inn av Bilvrag »

Fotballidiot skrev: tir sep 27, 2022 9:23 am For meg er forøvrig en målfarlig midtbanespiller nesten like mye savnet som en målfarlig spiss.
I 2019 sesongen som vel var en suksess var jo faktisk Thorstvedt vår toppscorer. Vi hadde faktisk 21 mål fra midtbanespillere. (muligens flere i og med Ibra også spilte en del midtbane)

Samtidig hadde spydspissene våre Kallmann og Høiland totalt 7 spillemål.

Etter det har vi hatt lite mål fra midtbanen, men en ekstremt god spiss. Tenk en gang å få begge deler på likt :-) Kanskje kombinert med stoppere som scorer på dødball.
Kjekt å mimre litt. Det var noen tidligere vikinglegender i aksjon i Nations League siste uka:

Henri Anier gjorde 2 mål og Karol Mets gjorde 2 assists i Estlands 4-0 seier mot San Marino i går.
Henri Anier gjorde 1 mål i Estlands 2-1 seier mot Malta på lørdag.
Benjamin Källmann gjorde 1 mål i Finlands 2-0 seier mot Montenegro i går.
Joan Edmundsson gjorde 1 mål i Færøyenes 2-1 seier mot Tyrkia på søndag.
Kieffer Moore gjorde 1 mål i Wales' 1-2 tap mot Belgia på torsdag.

Alle, minus Mets, uønsket i Viking i sin tid, men jeg hadde tatt i hvertfall 2-3 av disse tilbake den dag i dag.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Det var da veldig!

Champis

Legg inn av Champis »

Fotballidiot skrev: tir sep 27, 2022 8:35 am
Jeg snakker ikke om hva han har vært, men hva han er nå. Han er spiss/angrepsspiller. Har spilt mest spiss denne sesongen, men også en del sidespiss/kant i 4-3-3. Jeg har sett ganske mye av han. Informasjonen på transfermarkt er fullstendig feil. Wyscout sin er riktig, og de mener også han er spiss, med litt mindre "prikker" på ulike midtbaneposisjoner. Der kan man også gå inn å se både alle lagoppstillinger og heat-maps på hvor han spiller. Alle egenskapene hans passer også klart best som angrepsspiller.
Jeg har ikke sett ham og har derfor forholdt meg til hva RA skrev når han var Viking aktuell.

Isak Snær Thorvaldsson, fra serieleder Breidablikk, har blåst inn 12 mål på 15 kamper i serien denne sesongen så langt og er toppscorer i serien. Målene har i hovedsak kommet fra midtbanen, men spilleren har også vikariert som både spiss og hengende spiss i enkelte kamper.
Erik Nevland har nå ikke utelukket at et lån av en spiss kan bli løsningen for å kunne kjøpe tid inn mot neste vindu.


Samtidig kan mål kommer fra andre steder også. Midtbanemannen Thorvaldsson har pøst dem inn denne sesongen. Nevland ønsker likevel ikke å si for mye om spilleren.


https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis ... -samtaler/

Hva tror du RBK henter ham som? Er det allerede erstatteren til Tengstedt?

De har sikkert også tatt utgangspunkt i Transfermarkt. Nå spiller jo Rosenborg med to spisser, så de bør ha minst 4 gabnske bra alternativer i stallen. Dessuten vet man jo at salg av en av de some r der nå fort kan skje allerde til vinteren. Det sagt, så kan han også bekle en rolle som indreløper, selv om jeg ikke synes han passer like godt der. Jeg synes Thorvaldsson har en del spennende egenskaper, men han har også en del ting han bør utvikle i tiden framover. Han er ganske ung fortsatt, født 2001.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Champis skrev: tir sep 27, 2022 1:40 am
Gorgi skrev: tir sep 27, 2022 1:02 am
Champis skrev: tir sep 27, 2022 12:48 am


Thorvaldsson er først og fremst spiss.
Han har spilt mest på midtbanen. Denne sesongen har han hatt mer offensive roller. Av 115 kamper han har spilt for diverse klubber har han 75 kamper på midtbanen, 17 kamper som offensiv midtbanespiller og 12 kamper fordelt på de tre fremste possisjonene. Herav 5 som spiss.
Så mangler jeg 5 kamper som jeg ikke vet hvilken possisjon han har spilt i.

Kan legge med link også.

https://www.transfermarkt.com/isak-snae ... ler/490970

Denne sesongen har han spilt 11 kamper sentralt på midten, 6 kamper som v.midtbane/indreløper og 3 kamper på v.kant.

Jeg snakker ikke om hva han har vært, men hva han er nå. Han er spiss/angrepsspiller. Har spilt mest spiss denne sesongen, men også en del sidespiss/kant i 4-3-3. Jeg har sett ganske mye av han. Informasjonen på transfermarkt er fullstendig feil. Wyscout sin er riktig, og de mener også han er spiss, med litt mindre "prikker" på ulike midtbaneposisjoner. Der kan man også gå inn å se både alle lagoppstillinger og heat-maps på hvor han spiller. Alle egenskapene hans passer også klart best som angrepsspiller.
Dette forklarer en del om hvorfor alle ser han som midtbane. Selv har jeg forstått det slik at han sleit med fysikken i Akranes ifjor da han spilte på midten i en toer, gikk så til breidablikk og ble satset på som spiss i 352, ving i 343, og har lyktes veldig da han har begynt å ta fotballen på alvor. Grei hurtighet og går en del i bakrom, bra avslutter.

Forstår godt at Viking ville ha ham som erstatter for Berisha, selv om Isak neppe har den samme arbeidskapasiteten. Iallefall ikke enda.

Hva sier wyscout om posisjoner og antall kamper i år?

Champis

Legg inn av Champis »

AxelRudi skrev: tir sep 27, 2022 3:03 pm
Champis skrev: tir sep 27, 2022 1:40 am
Gorgi skrev: tir sep 27, 2022 1:02 am
Han har spilt mest på midtbanen. Denne sesongen har han hatt mer offensive roller. Av 115 kamper han har spilt for diverse klubber har han 75 kamper på midtbanen, 17 kamper som offensiv midtbanespiller og 12 kamper fordelt på de tre fremste possisjonene. Herav 5 som spiss.
Så mangler jeg 5 kamper som jeg ikke vet hvilken possisjon han har spilt i.

Kan legge med link også.

https://www.transfermarkt.com/isak-snae ... ler/490970

Denne sesongen har han spilt 11 kamper sentralt på midten, 6 kamper som v.midtbane/indreløper og 3 kamper på v.kant.

Jeg snakker ikke om hva han har vært, men hva han er nå. Han er spiss/angrepsspiller. Har spilt mest spiss denne sesongen, men også en del sidespiss/kant i 4-3-3. Jeg har sett ganske mye av han. Informasjonen på transfermarkt er fullstendig feil. Wyscout sin er riktig, og de mener også han er spiss, med litt mindre "prikker" på ulike midtbaneposisjoner. Der kan man også gå inn å se både alle lagoppstillinger og heat-maps på hvor han spiller. Alle egenskapene hans passer også klart best som angrepsspiller.
Dette forklarer en del om hvorfor alle ser han som midtbane. Selv har jeg forstått det slik at han sleit med fysikken i Akranes ifjor da han spilte på midten i en toer, gikk så til breidablikk og ble satset på som spiss i 352, ving i 343, og har lyktes veldig da han har begynt å ta fotballen på alvor. Grei hurtighet og går en del i bakrom, bra avslutter.

Forstår godt at Viking ville ha ham som erstatter for Berisha, selv om Isak neppe har den samme arbeidskapasiteten. Iallefall ikke enda.

Hva sier wyscout om posisjoner og antall kamper i år?

Denne sesongen:

7 ganger spiss i 4-4-2 diamant
4 ganger spiss i 4-3-3
2 ganger spiss i 4-5-1
8 ganger sidespiss/kant i 4-3-3

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Akkurat nå har jeg ingen tro på at Viking henter noen god spiss. Vi har hentet en spiss for 4 millioner som ikke får spille. Eller, dvs, også han er vel egentlig ikke spiss, men kant.

Jeg har mistet litt troen på Nevland og co. De framstår som nybegynnere som skal prøve å finne opp kruttet på egenhånd.
De må hente spillere fra nasjoner og ligaer som ingen andre er med på leken. Får de konkurranse så virker det som om vi er sjanseløse.

Ellers utrolig synd med Sondre Auklend som må operere foten igjen og dermed er ute hele sesongen. Største talentet vårt som skulle slå gjennom i år mister hele 2022. Får håpe han er klar til neste sesong og greier å hente seg inn igjen. Ikke alle som kommer tilbake på samme nivå med så lang skade.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Diop har landet


tokk

Legg inn av tokk »

Spennende om Diop får spilletid i dag.

Nevi

Legg inn av Nevi »

tokk skrev: søn okt 02, 2022 10:45 am Spennende om Diop får spilletid i dag.
Blir veldig interessant å se ja. Er ikke bare bare å bidra nesten på direkten etter en laaaaang fly tur med flere timer tidsforskjell sammen med nye lagkamerater

Blir vel enten Vevatne - Diop, Vevatne - Bjørshol eller Vevatne - Diop - Bjørshol.

Neste kamp håper jeg på en duo av Diop - Brekalo.

Så får vi se om det blir en trio bak når Stensness kommer tilbake for fullt, eller om Stensness flyttes fram ett hakk.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

tokk skrev: søn okt 02, 2022 10:45 am Spennende om Diop får spilletid i dag.
Jeg tror han går rett inn på laget.

Ellers bommer damelaget til Viking igjen. Tapte opprykks finalen mot Fyllingsdalen igår. 3.året på rad de taper, med et budsjett på 2,5-3 mill. Her er det noen som ikke gjør jobben sin.

Fryktelig ungt lag. Men man trenger en miks for å få et vinnerlag.

Ryktes også at Viking støvsuger regionen for talenter slik at bredden forsvinner. Jeg opplever selv dette med J13. Viking henter og plukker. Bredden i jentefotballen er mye mindre enn i gutte fotballen, så dette er til bekymring.

Hva skjer nå med damelaget til Viking? 6 proff kontrakter i 3.divisjon uten at det er framgang. Dvs, er vel 5 av disse kontraktene som også gjelder neste sesong

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Nevi skrev: søn okt 02, 2022 11:02 am
tokk skrev: søn okt 02, 2022 10:45 am Spennende om Diop får spilletid i dag.
Blir veldig interessant å se ja. Er ikke bare bare å bidra nesten på direkten etter en laaaaang fly tur med flere timer tidsforskjell sammen med nye lagkamerater

Blir vel enten Vevatne - Diop, Vevatne - Bjørshol eller Vevatne - Diop - Bjørshol.

Neste kamp håper jeg på en duo av Diop - Brekalo.

Så får vi se om det blir en trio bak når Stensness kommer tilbake for fullt, eller om Stensness flyttes fram ett hakk.
Er ikke så stor tidsforskjell når reisen går sør-nord og motsatt. Øst-vest og motsatt er værre. Senegal er to timer bak oss.

tokk

Legg inn av tokk »

TAdams6 skrev: søn okt 02, 2022 11:09 am
tokk skrev: søn okt 02, 2022 10:45 am Spennende om Diop får spilletid i dag.
Jeg tror han går rett inn på laget.

Ellers bommer damelaget til Viking igjen. Tapte opprykks finalen mot Fyllingsdalen igår. 3.året på rad de taper, med et budsjett på 2,5-3 mill. Her er det noen som ikke gjør jobben sin.

Fryktelig ungt lag. Men man trenger en miks for å få et vinnerlag.

Ryktes også at Viking støvsuger regionen for talenter slik at bredden forsvinner. Jeg opplever selv dette med J13. Viking henter og plukker. Bredden i jentefotballen er mye mindre enn i gutte fotballen, så dette er til bekymring.

Hva skjer nå med damelaget til Viking? 6 proff kontrakter i 3.divisjon uten at det er framgang. Dvs, er vel 5 av disse kontraktene som også gjelder neste sesong
Kanskje de prøver seg på et nytt oppkjøp av Klepp, eller Avaldsnes?
Noe jeg håper IKKE skjer.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Gorgi skrev: søn okt 02, 2022 12:08 pm
Nevi skrev: søn okt 02, 2022 11:02 am
tokk skrev: søn okt 02, 2022 10:45 am Spennende om Diop får spilletid i dag.
Blir veldig interessant å se ja. Er ikke bare bare å bidra nesten på direkten etter en laaaaang fly tur med flere timer tidsforskjell sammen med nye lagkamerater

Blir vel enten Vevatne - Diop, Vevatne - Bjørshol eller Vevatne - Diop - Bjørshol.

Neste kamp håper jeg på en duo av Diop - Brekalo.

Så får vi se om det blir en trio bak når Stensness kommer tilbake for fullt, eller om Stensness flyttes fram ett hakk.
Er ikke så stor tidsforskjell når reisen går sør-nord og motsatt. Øst-vest og motsatt er værre. Senegal er to timer bak oss.
Er ikke verre nei.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Nevi skrev: søn okt 02, 2022 11:02 am Så får vi se om det blir en trio bak når Stensness kommer tilbake for fullt, eller om Stensness flyttes fram ett hakk.
Stensness var på besøk i vikingpodden nylig og ble spurt om akkurat dette. Han mente det var lite trolig, og at han ikke hadde fått signaler overhodet om at dette var planen. Han ønsker også å spille stopper, og foretrekker en 4-backslinje.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Vikingen skrev: søn okt 02, 2022 1:25 pm
Nevi skrev: søn okt 02, 2022 11:02 am Så får vi se om det blir en trio bak når Stensness kommer tilbake for fullt, eller om Stensness flyttes fram ett hakk.
Stensness var på besøk i vikingpodden nylig og ble spurt om akkurat dette. Han mente det var lite trolig, og at han ikke hadde fått signaler overhodet om at dette var planen. Han ønsker også å spille stopper, og foretrekker en 4-backslinje.
Ok. Men da har vi forhåpentlig tre gode midtstopperer, der en av de er klar for å steppe inn.
Med Vevatne som en ekstra backup.

Så får vi håpe at det blir lettere å slippe Brekalo når tiden er inne for det. Eller Stensness om han komner tilbake i toppform til VM.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »



Masse endringer igjen fra sist kamp. Diop for Brekalo er selvsagt naturlig. Men igjen bytter vi altså formasjon, i tillegg til 2 av 3 helt foran og en indreløper. Får håpe de har blitt drillet kontinuerlig i landslagspausen.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Aarsheim sier omtrent rett ut at det er så skralt bakover at de måtte kaste innpå Diop. Husker ikke helt ordrett.
Men var en litt spesiell måte å si det på.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»