Viking FK

Svar
eppaen

Re: Viking FK

Legg inn av eppaen »

Hvorfor ingen kamptråd? På selveste 16..? Må inn med Birkir her. Hvorfor HNT skal ha frikort forstår jeg ikke.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

eppaen skrev: tir mai 16, 2023 6:39 pm Hvorfor ingen kamptråd? På selveste 16..? Må inn med Birkir her. Hvorfor HNT skal ha frikort forstår jeg ikke.
Tror ikke noen har laget en.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Herregud så frustrerende det er å følge dette laget. Slipper alltid inn mål først, selv i kamper der motstander ikke skaper sjanser engang. Da skaper vi sjansene for dem. Og vi scorer ikke på åpent mål engang.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

4 minutter tillegg. Hvordan er det mulig?!?

HengeTrynet

Legg inn av HengeTrynet »

Fin scoring.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Rundspilt etter absolutt alle kunstens regler. Her kan vi ikke snakke om misbrukte sjanser, men klasseforskjell på lagene. Sjelden jeg har sett et bortelag briljere så mye her i Stavanger. Dette er kjørt. Punktum!

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

For en katastrofal omgang. Herregud. Vanskelig å forstå at det er mulig.

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

Odd har verken scoret eller sluppet inn all verden denne sesongen, og jeg skjønner det etter denne 1. omgang. Her kommer Viking aldri verden til å score minst tre ganger. Nedtur.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Vikingen skrev: tir mai 16, 2023 6:45 pm Herregud så frustrerende det er å følge dette laget. Slipper alltid inn mål først, selv i kamper der motstander ikke skaper sjanser engang. Da skaper vi sjansene for dem. Og vi scorer ikke på åpent mål engang.
Odd har eid banespillet. Rett og slett ett mye bedre lag.,

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

HNilsen skrev: tir mai 16, 2023 6:51 pm Rundspilt etter absolutt alle kunstens regler. Her kan vi ikke snakke om misbrukte sjanser, men klasseforskjell på lagene. Sjelden jeg har sett et bortelag briljere så mye her i Stavanger. Dette er kjørt. Punktum!
Rundspilt? En svak Viking-omgang, men Odd har da ikke vært all verden de heller. Viking med tre store sjanser, Odd med det samme. Fått servert en scoring, mens vår spiss ikke klarer å score fra fire meter på blankt mål.

Jhuns

Legg inn av Jhuns »

Herregud for en frustrerende kamp. Så gode har de ikke vært. Vi har hatt en del bra spill og store sjanser. Minner generelt mye om kampen mot LSK, bortsett fra en hjerneblødning fra Stensness og en litt svak markering fra de Lanlay. Få inn Bjarnason for Yazbek så håper jeg vi tar full kontroll i andre omgang. HNT gjør mye feil, men han prøver i alle fall på mye bra. Jeg tror han hatt fått beskjed om å spille på små marginer og jeg tror vi blir dårligere uten ham. Må nesten ha en tidlig scoring om det skal være mulig å redde noe her.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Wiggum skrev: tir mai 16, 2023 6:53 pm
HNilsen skrev: tir mai 16, 2023 6:51 pm Rundspilt etter absolutt alle kunstens regler. Her kan vi ikke snakke om misbrukte sjanser, men klasseforskjell på lagene. Sjelden jeg har sett et bortelag briljere så mye her i Stavanger. Dette er kjørt. Punktum!
Rundspilt? En svak Viking-omgang, men Odd har da ikke vært all verden de heller. Viking med tre store sjanser, Odd med det samme. Fått servert en scoring, mens vår spiss ikke klarer å score fra fire meter på blankt mål.
Det er jo Odd som eier banespillet. Det tok nesten en hel omgang før viking klarte mer enn to trekk sammenhengende.,

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Vi har vel mer store sjanser enn Odd. Men ballen går på utsiden av stolpen hver gang.
Men spillemessig er Odd mye bedre. Vi kjører fotball i sirup tempo. Odd kjører på med tempo, mange bevegelser samtidig og i lengderetning. Vi kjører på sidelengs og bakover. 1 skritt fram og 2 tilbake er normalen i 1.omgang.

En som virkelig irriterer meg er Solbakken som skal ha 5-6-7 touch og en rundkjøring før han slår en støttepasning nesten hver eneste gang. Det er så lite effektivt og det er så destruktivt for lagspillet hvis vi ønsker å angripe og få tempo på ball.

Svendsen og Birkir inn med pause. Kunne tenkt meg Solbakken ut og Yazbek inn sentralt på midten. Tripic eller Salvesen ut. D'Agostino kunne hatt både 2 og 3 assist idag.

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

HNilsen skrev: tir mai 16, 2023 6:54 pm
Wiggum skrev: tir mai 16, 2023 6:53 pm
HNilsen skrev: tir mai 16, 2023 6:51 pm Rundspilt etter absolutt alle kunstens regler. Her kan vi ikke snakke om misbrukte sjanser, men klasseforskjell på lagene. Sjelden jeg har sett et bortelag briljere så mye her i Stavanger. Dette er kjørt. Punktum!
Rundspilt? En svak Viking-omgang, men Odd har da ikke vært all verden de heller. Viking med tre store sjanser, Odd med det samme. Fått servert en scoring, mens vår spiss ikke klarer å score fra fire meter på blankt mål.
Det er jo Odd som eier banespillet. Det tok nesten en hel omgang før viking klarte mer enn to trekk sammenhengende.,
Joda, Odd har vært best og leder fortjent. Synes bare rundspilt er i overkant å melde.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Wiggum skrev: tir mai 16, 2023 7:00 pm
HNilsen skrev: tir mai 16, 2023 6:54 pm
Wiggum skrev: tir mai 16, 2023 6:53 pm

Rundspilt? En svak Viking-omgang, men Odd har da ikke vært all verden de heller. Viking med tre store sjanser, Odd med det samme. Fått servert en scoring, mens vår spiss ikke klarer å score fra fire meter på blankt mål.
Det er jo Odd som eier banespillet. Det tok nesten en hel omgang før viking klarte mer enn to trekk sammenhengende.,
Joda, Odd har vært best og leder fortjent. Synes bare rundspilt er i overkant å melde.
46-54 i ballbesittelse synes jeg sier sitt.men ok, skal ikke krangle på det. Ikke viktig, men uansett en uinteressant kamp i andre omgang. Dette er kjørt. Her må også kamplederne ta skylden.
Sist redigert av HNilsen den tir mai 16, 2023 7:05 pm, redigert 1 gang totalt.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Viking har ikke tak på første-omganger til nå

eppaen

Legg inn av eppaen »

HNilsen skrev: tir mai 16, 2023 7:03 pm
Wiggum skrev: tir mai 16, 2023 7:00 pm
HNilsen skrev: tir mai 16, 2023 6:54 pm

Det er jo Odd som eier banespillet. Det tok nesten en hel omgang før viking klarte mer enn to trekk sammenhengende.,
Joda, Odd har vært best og leder fortjent. Synes bare rundspilt er i overkant å melde.
46-54 i ballbesittelse synes jeg sier sitt.
Det syns ikke jeg? Det vanlige er rundt 62-38 dersom noen har dominert.

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

"Det har vært mye stang inn da. Viking har hatt noen store sjanser, men heldigvis vi som for en gang skyld har vært mest effektiv". Odd-trener Paco som oppsummerer omgangen.

Jhuns

Legg inn av Jhuns »

JADAAA!! Dette kan snus

Springer

Legg inn av Springer »

Litt dårlige bilder, men den hadde ikke Salah fått. Uansett, fortjent redusering. En til nå!

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Springer skrev: tir mai 16, 2023 7:23 pm Litt dårlige bilder, men den hadde ikke Salah fått. Uansett, fortjent redusering. En til nå!
Hvem i alle dager er Sala?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Kom igjen nå VAR.

Jesman

Legg inn av Jesman »

Soleklar straffe og rødt til keeper.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Boksing i hodet selvsagt lov ja. Herregud.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Hva er vitsen med VAR egentlig

HenryLegend

Legg inn av HenryLegend »

Herregud for en dømming.

Springer

Legg inn av Springer »

Vikingen skrev: tir mai 16, 2023 7:24 pm
Springer skrev: tir mai 16, 2023 7:23 pm Litt dårlige bilder, men den hadde ikke Salah fått. Uansett, fortjent redusering. En til nå!
Hvem i alle dager er Sala?
Og hvem sitter i VAR rommet? Den straffen virker da 100% klar???

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Merkelig at ikke VAR tar den. Minner om Austbø vs Berisha, bortsett fra at Austbø var på ballen. Wahlstedt treffer jo bare klink i hodet.

Jesman

Legg inn av Jesman »

Soleklar straffe til Birkir. Det er helt utrolig at dette ikke dømmes på. Livtak!!

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Viking må trene på tap-ins, tydeligvis. Ingen målsjanse er for stor for oss.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»