Viking FK

Svar
Vikingen

Re: Viking FK

Legg inn av Vikingen »

eppaen skrev: lør mai 20, 2023 5:53 am
Nevi skrev: fre mai 19, 2023 10:49 pm
rdzzl skrev: fre mai 19, 2023 10:19 pm Klasse levert! Skulle gjerne sett at de som styrer med musikk på Aspmyra også slo av midt i "barndomsminner fra nordland" og dreit i den "vi har scora mål"-sangen.
Nå er det ikke alltid det er slik på SR-bank Arena. Som regel er det høyere volum over anlegget når vi er 10.000 der fremfor en fullsatt stadion. Men står ofte og synger for full guffe der jeg tenker at de må dempe lyden litt. Demper riktignok lyden oftere på refrenget på tampen v sangen.
Så er det noe med takt og tempo når musikken ikke er like tydelig. På det klippet blir det veldig lite samstemt - og egentlig bare ei smørje etter hvert. Det samme skjer med ynwa på Anfield. Går altfor fort når supporterne havner på "egenhånd".
Det skyldes nok menneskelig svikt i større grad enn at man ikke hører takten. «Takt» er for mange en abstrakt ide mer enn et konsept de forholder seg slavisk til.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »



Som vanlig vanskelig å være uenig med heinevik.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Noen som vet om det finnes en oversikt noe sted med bilde av draktene til Viking gjennom årene?

eppaen

Legg inn av eppaen »

Vikingen skrev: søn mai 21, 2023 9:17 am

Som vanlig vanskelig å være uenig med heinevik.
Jeg skjønner den ikke.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Er denne Anders Hiim noe Viking burde hatt? Så bare Brann var interessert.

Ziggi76

Legg inn av Ziggi76 »

eppaen skrev: søn mai 21, 2023 6:25 pm Er denne Anders Hiim noe Viking burde hatt? Så bare Brann var interessert.
Jeg ropte om ham da vi hentet Urbancic. Skjønte ikke hvorfor vi skulle til Slovenia når det fantes en lovende lokal back. Han minner mye om Pattynama og har en veldig god venstre fot.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Joe Bell ubenyttet reserve for Brøndby i går igjen. Lurer på om han reflekterer noe som helst rundt hvor lurt det var å presse gjennom en overgang fra Viking.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Vikingen skrev: man mai 22, 2023 8:40 am Joe Bell ubenyttet reserve for Brøndby i går igjen. Lurer på om han reflekterer noe som helst rundt hvor lurt det var å presse gjennom en overgang fra Viking.
For en drøm om han ble tilgjengelig i sommer. Med mindre han har brent noen bruer på veien?

Nevi

Legg inn av Nevi »

eppaen skrev: man mai 22, 2023 8:55 am
Vikingen skrev: man mai 22, 2023 8:40 am Joe Bell ubenyttet reserve for Brøndby i går igjen. Lurer på om han reflekterer noe som helst rundt hvor lurt det var å presse gjennom en overgang fra Viking.
For en drøm om han ble tilgjengelig i sommer. Med mindre han har brent noen bruer på veien?
Det hadde virkelig vært en god drøm ja.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

eppaen skrev: man mai 22, 2023 8:55 am
Vikingen skrev: man mai 22, 2023 8:40 am Joe Bell ubenyttet reserve for Brøndby i går igjen. Lurer på om han reflekterer noe som helst rundt hvor lurt det var å presse gjennom en overgang fra Viking.
For en drøm om han ble tilgjengelig i sommer. Med mindre han har brent noen bruer på veien?
Om det var en midtbanespiller fra Danmark jeg skulle ønsket tilbake til Viking så er det Lasse Berg Johnsen. Desverre er det vel enda mer usannsynlig enn Bell

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Noen som har abonnement på RA som kan si noe om hva som kommer fram her?

https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis ... ervinduet/

Bilvrag

Legg inn av Bilvrag »

Fotballidiot skrev: tir mai 23, 2023 9:22 am Noen som har abonnement på RA som kan si noe om hva som kommer fram her?

https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis ... ervinduet/
Det mest spennende i den saken, er Melange-reklamen som dukker opp. Og den er ikke spennende i det hele tatt. Ellers er Nevi fornøyd med spillertroppen, men alt kan skje med alle spillere. Ingenting konkret på gang.

Så for å oppsummere artikkelen: Ingenting skjer i Viking. Men noe kan skje. Eller ikke.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Noen som får åpnet kampen i tv2play? Får bare «feil ved avspilling av video». Sendingen skulle startet 1735.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »


Nevi

Legg inn av Nevi »

Birkir får i hvert fall prøve seg som sentral midtbanespiller.
Kanskje det er duka på samme posisjon for Birkir mot Glimt?

Reporteren i SA sier at Løkberg skal spille sentralt. Yanni kunne og spilt der.

Steffen1899

Legg inn av Steffen1899 »

Hvor ser man kampen?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Vikingen skrev: ons mai 24, 2023 5:48 pm Noen som får åpnet kampen i tv2play? Får bare «feil ved avspilling av video». Sendingen skulle startet 1735.
Slet og å komme meg inn. Ok nå.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jeg finner ikke kampen noe sted? Finner en del cupkamper på tv2play - men ikke Viking.

DER var den ja.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Veldig nærme straffe til hjemmelaget. Heldig der Løkberg og Viking.

Jesman

Legg inn av Jesman »

Frode Olsen en av kommentatorparet? Ymse kvalitet på sendingen, men jeg skal nok greie meg. Syns godt TV2 kunne spandert på seg et Mål-Xtra eller noe i dag.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Jesman skrev: ons mai 24, 2023 6:17 pm Frode Olsen en av kommentatorparet? Ymse kvalitet på sendingen, men jeg skal nok greie meg. Syns godt TV2 kunne spandert på seg et Mål-Xtra eller noe i dag.
Er Frode Olsen ja.

Samme duo som kommenterte Sandnes Ulf -,Viking i vinter hørest detvut som. Lurer på om det er fsr og sønn Olsen?

NRK har ett studio.

eppaen

Legg inn av eppaen »

God omgang fra Forus her. Viking diller litt mye med ball - men skjønner at tenningen ikke helt er der.

Jesman

Legg inn av Jesman »

2 mål av Mai Traore for Tromsø i dag.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Nydelig mål av Bjørshol da. Og så scoret han jaggu på reprisen også.

Jesman

Legg inn av Jesman »

Scoring også fra Sondre Auklend for Jerv mot MK i kveld. Fin lobb fra ca 35 meter. Var også Jervs beste forrige OBOS-runde. Veldig kult om han spiller på seg en storform.

CliffC

Legg inn av CliffC »

Dårlig dømmekraft å intervjue stifteren av FGI i pausen, uten å balansere dette med å også intervjue en av de som stiftet Viking i sin tid.

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

Jesman skrev: ons mai 24, 2023 6:17 pm Frode Olsen en av kommentatorparet? Ymse kvalitet på sendingen, men jeg skal nok greie meg. Syns godt TV2 kunne spandert på seg et Mål-Xtra eller noe i dag.
NRK 2 hadde dette.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Da blir det Vidar i 2.runde i cupen.

kaffi

Legg inn av kaffi »

HNilsen skrev: fre mai 19, 2023 7:46 pm
Mr_Sjokomelk skrev: fre mai 19, 2023 6:46 pm Sånn i tilfelle noen skulle trenge litt gåsehud inn mot helgen.

Det går ikke an å IKKE få gåsehud av dette. Da er man en stein. Eventuelt «fan» av Red Bull Saltzburg, eller tilsvarende.
Denne tråden er jo helt i koma, så da byr jeg på denne: Har prøvd å bli glad i «En blåe dag» siden den kom, men det går ikke. Egner seg dessuten dårlig til allsang.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

kaffi skrev: fre mai 26, 2023 2:47 pm
HNilsen skrev: fre mai 19, 2023 7:46 pm
Mr_Sjokomelk skrev: fre mai 19, 2023 6:46 pm Sånn i tilfelle noen skulle trenge litt gåsehud inn mot helgen.

Det går ikke an å IKKE få gåsehud av dette. Da er man en stein. Eventuelt «fan» av Red Bull Saltzburg, eller tilsvarende.
Denne tråden er jo helt i koma, så da byr jeg på denne: Har prøvd å bli glad i «En blåe dag» siden den kom, men det går ikke. Egner seg dessuten dårlig til allsang.
Hæ!!! Det er jo verdens vakreste klubbhymne!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»