Viking FK

Svar
Mc_Lovin

Re: Viking FK

Legg inn av Mc_Lovin »

Gorgi skrev: lør okt 02, 2021 10:17 pm Herlig, magisk stemning på tribunen i kveld. Trodde nesten jeg var på en stadion langt sør i europa når telefonlyktene ble tent.
Syntes det var litt kleint at telefonlyktene ble tent. Skulle tro man var på en Celine Dion-konsert.

Ellers, konge kamp av Viking. Fremsto som god stemning på stadionen gjennom tven.

Rantanplan

Legg inn av Rantanplan »

kaffi skrev: lør okt 02, 2021 10:47 pm
TAdams6 skrev: lør okt 02, 2021 9:50 pm Flåsete av Jacobsen men enda mer barnslig av Tommy Nærland og Felt O.
Felt O gjør mye rett, men den reaksjonen er helt latterlig hårsår. Snakk om å gjøre seg små.
Tja. Her har jeg ingenting mot å gi full støtte. Fotball er følelser. Og felt o har blitt en kraft både på og utenfor banen. Rett og rimelig.

Rantanplan

Legg inn av Rantanplan »

Mc_Lovin skrev: lør okt 02, 2021 11:01 pm
Gorgi skrev: lør okt 02, 2021 10:17 pm Herlig, magisk stemning på tribunen i kveld. Trodde nesten jeg var på en stadion langt sør i europa når telefonlyktene ble tent.
Syntes det var litt kleint at telefonlyktene ble tent. Skulle tro man var på en Celine Dion-konsert.

Ellers, konge kamp av Viking. Fremsto som god stemning på stadionen gjennom tven.
Fysj og fy. Var det andre enn de som stilte mot Nest-Sotra til stede?

kaffi

Legg inn av kaffi »

Rantanplan skrev: lør okt 02, 2021 11:09 pm
kaffi skrev: lør okt 02, 2021 10:47 pm
TAdams6 skrev: lør okt 02, 2021 9:50 pm Flåsete av Jacobsen men enda mer barnslig av Tommy Nærland og Felt O.
Felt O gjør mye rett, men den reaksjonen er helt latterlig hårsår. Snakk om å gjøre seg små.
Tja. Her har jeg ingenting mot å gi full støtte. Fotball er følelser. Og felt o har blitt en kraft både på og utenfor banen. Rett og rimelig.
At et supporterfelt truer med boikott om klubben ikke fjerner en speaker på grunn av en kødden tweet blir for dumt for meg :)

eppaen

Legg inn av eppaen »

Kan noen forklare hva Jacobsen har gjort?

Rantanplan

Legg inn av Rantanplan »

kaffi skrev: lør okt 02, 2021 11:15 pm
Rantanplan skrev: lør okt 02, 2021 11:09 pm
kaffi skrev: lør okt 02, 2021 10:47 pm

Felt O gjør mye rett, men den reaksjonen er helt latterlig hårsår. Snakk om å gjøre seg små.
Tja. Her har jeg ingenting mot å gi full støtte. Fotball er følelser. Og felt o har blitt en kraft både på og utenfor banen. Rett og rimelig.
At et supporterfelt truer med boikott om klubben ikke fjerner en speaker på grunn av en kødden tweet blir for dumt for meg :)
En kan snakke i store ord når følelsen tar en. Jeg legger all godvilje til. Fordi de fortjener det.

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

kaffi skrev: lør okt 02, 2021 10:47 pm
TAdams6 skrev: lør okt 02, 2021 9:50 pm Flåsete av Jacobsen men enda mer barnslig av Tommy Nærland og Felt O.
Felt O gjør mye rett, men den reaksjonen er helt latterlig hårsår. Snakk om å gjøre seg små.
Forstår at Felt O reagerer mtp. den rollen de har spilt i snuoperasjonen til Viking de siste årene. Den gjennomsnittlige Stavanger-person forsvinner meget raskt fra stadionen når ting butter imot, men Felt O har vært der gjennom hele nedturen til Obos og oppturen deretter.

Imidlertid har Jacobsen nå lagt seg paddeflat, og da burde saken forsvinne raskt ut av vinduet.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Ekstra deilig at vi vinner når Lillestrøm taper. Da har vi passert dem. Hadde vært ditto surt å tape poeng i dag.

Glimt fosser nok videre i morgen, men Molde kan avgi poeng i Skien.

KBK og RBK møtes jo, så der håper jeg på en U.

3. plassen må være målet nå. Europa neste år.

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

Mc_Lovin skrev: lør okt 02, 2021 11:44 pm
kaffi skrev: lør okt 02, 2021 10:47 pm
TAdams6 skrev: lør okt 02, 2021 9:50 pm Flåsete av Jacobsen men enda mer barnslig av Tommy Nærland og Felt O.
Felt O gjør mye rett, men den reaksjonen er helt latterlig hårsår. Snakk om å gjøre seg små.
Forstår at Felt O reagerer mtp. den rollen de har spilt i snuoperasjonen til Viking de siste årene. Den gjennomsnittlige Stavanger-person forsvinner meget raskt fra stadionen når ting butter imot, men Felt O har vært der gjennom hele nedturen til Obos og oppturen deretter.

Imidlertid har Jacobsen nå lagt seg paddeflat, og da burde saken forsvinne raskt ut av vinduet.
Var det ikke felt O som boikottet en hjemmekamp etter et par tap i OBOS-ligaen? Og som fire runder før opprykket sto med ropert og skjelte ut Bjarne Berntsen? For all del, jeg synes Felt O har vært klasse de siste sesongene. All ære. Til tider magisk stemning og har løftet Viking fra å være langt nede på listen over beste supportere til godt opp på øvre halvdel der.

Men det hårsåre greiene må de legge fra seg. Flåsete tweet av speaker, men å true med boikott hvis han ikke fjernes som speaker pga det der? Hjelpe meg. Skjønner det forresten også slik at Felt O har krevd at det ikke spilles musikk etter kampslutt. Dette savnet jeg i dag og det tror jeg minst 10 000 andre gjorde også. Greit å avvente til de har kjørt bølgen osv foran Felt O, men kjør nå på med Viking-musikk når folk er i stemning på vei ut da.

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

Hjemmekamp mot Sandefjord med mulighet til å klatre fra 6. til 5. plass. I utgangspunktet ingen kamp å få gåsehud av, men dette var en aldeles nydelig opplevelse. Gåsehud allerede før kamp med så mange på tribunen, musikken og alt. Ned til 10 mann tidlig og jeg skal innrømme at jeg hadde cirka 1% tro på seier da.

Abel i pausen, regnet begynner å øse ned, Nilsen Tangen og Berisha med scoring folk i Barcelona hadde tørket tårer for. 1-1 imot og ny pessisme. Veton 2-1, enorm moral og innsats, lys over hele stadion. Helt magisk.

Veton har fått fortjente doser med massiv ros. I dag synes jeg de aller fleste var gode. Arild Østbø har vært kritisert av meg og mange andre med rette. Startet med bom på utboksing, men etter det var han klasse. To enorme redning. Herlig!

Og til slutt trenerne: Måten de styrer fra sidelinja underveis er det høy klasse over. Hvordan de la om pausen, byttene, inngangen. Alt. For mye å be om at Bell blir kanskje, men behold han og Berisha og resten av laget og bygg videre på dette, så tror jeg jammen vi er i gullkampen i 2022.

kaffi

Legg inn av kaffi »

Mc_Lovin skrev: lør okt 02, 2021 11:44 pm
kaffi skrev: lør okt 02, 2021 10:47 pm
TAdams6 skrev: lør okt 02, 2021 9:50 pm Flåsete av Jacobsen men enda mer barnslig av Tommy Nærland og Felt O.
Felt O gjør mye rett, men den reaksjonen er helt latterlig hårsår. Snakk om å gjøre seg små.
Forstår at Felt O reagerer mtp. den rollen de har spilt i snuoperasjonen til Viking de siste årene. Den gjennomsnittlige Stavanger-person forsvinner meget raskt fra stadionen når ting butter imot, men Felt O har vært der gjennom hele nedturen til Obos og oppturen deretter.
All honnør til Felt O. De har gjort en fantastisk jobb og er for første gang et supporterfelt klubben kan være stolt av. Men Felt O utgjorde en liten andel av publikum i Obos og utgjør en liten andel i dag. Det finnes noen tusen som har vært med på den samme reisen ned til Obos, så det er på ingen måte unikt.

Heilt greit å reagere, men å true med å gå i pausen og boikotte neste kamp er i overkant. Trodde lidenskapen stakk dypere enn en sleivete tweet :)

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Tenk å dra nær fullsatt hus mot Sandefjord, jeg håper Viking tar medalje. Man trenger at lag der folk møter opp gjør det bra

Brukeravatar
Trminator
Innlegg: 328

Legg inn av Trminator »

Syns det er løye at når jeg og delegasjonen jeg pleier å være med på felt O ikke har mulighet til å dra, så får feltet pes. Satser på at lydnivået er til Jacobsens forventninger til neste kamp 😂

eppaen

Legg inn av eppaen »

Det er faktisk fryktelig gøy at Viking får overskrifter for alle de rette grunnene. Helt nydelig å være den byen som fyller stadion først - og bli lagt merke til. Veldig gøy å ha ligaens mest komplette spiss. Så er jo laget såpass rause at de alltid gir bort minst et mål til motstanderne. Såpass må det være. "Alle ska få" som han sa.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Trminator skrev: søn okt 03, 2021 9:24 am Syns det er løye at når jeg og delegasjonen jeg pleier å være med på felt O ikke har mulighet til å dra, så får feltet pes. Satser på at lydnivået er til Jacobsens forventninger til neste kamp 😂
Jeg la faktisk også merke til at det var mindre lyd fra felt-O enn vanlig. Men det var nok fordi resten av stadion laget såpass med lyd at de ble noe overdøvet.

Ziggi76

Legg inn av Ziggi76 »

Felt O var like suverene som vanlig, men det hårsåre og selvhøytidelige pisset mot vikingspeakeren bør Tommy Nærland legge fra seg.

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

Tripic er gjest under Fotballrunden i dag. Herlig.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Tripic gjest hos Eurosport i ettermiddag

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Gorgi skrev: søn okt 03, 2021 5:05 pm Tripic gjest hos Eurosport i ettermiddag
Wiggum var visst først😊

Fygaren

Legg inn av Fygaren »

Fornuften seiret, folk snakket sammen, og både Felt O og beste speaker siden Stavanger stadion vil være tilstede når Lillestrøm kommer på besøk. Det var da enda godt.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Fygaren skrev: søn okt 03, 2021 7:08 pm Fornuften seiret, folk snakket sammen, og både Felt O og beste speaker siden Stavanger stadion vil være tilstede når Lillestrøm kommer på besøk. Det var da enda godt.
Velkommen.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Fygaren skrev: søn okt 03, 2021 7:08 pm Fornuften seiret, folk snakket sammen, og både Felt O og beste speaker siden Stavanger stadion vil være tilstede når Lillestrøm kommer på besøk. Det var da enda godt.
Kjekt å se deg her Fygaren!
Også veldig enig med deg. Fornuften seiret. Noe annet ville vært skivebom.

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

Fygaren skrev: søn okt 03, 2021 7:08 pm Fornuften seiret, folk snakket sammen, og både Felt O og beste speaker siden Stavanger stadion vil være tilstede når Lillestrøm kommer på besøk. Det var da enda godt.
Håper virkelig du har kommet for å bli, Fygaren :)

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

Valsvik utvist for Godset og dermed karantene mot Viking i neste. Han er viktig for dem.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Wiggum skrev: søn okt 03, 2021 7:38 pm Valsvik utvist for Godset og dermed karantene mot Viking i neste. Han er viktig for dem.
Det er jo faktisk nydelig. Valsvik har jo blitt beskrevet som selve årsaken til at Godset har gjort det så godt i år.

Jesman

Legg inn av Jesman »

TAdams6 skrev: søn okt 03, 2021 7:42 pm
Wiggum skrev: søn okt 03, 2021 7:38 pm Valsvik utvist for Godset og dermed karantene mot Viking i neste. Han er viktig for dem.
Det er jo faktisk nydelig. Valsvik har jo blitt beskrevet som selve årsaken til at Godset har gjort det så godt i år.
Midtstopperkollega Leifsson fikk vel gult kort nummer 4, og skal vel også stå over?

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Jesman skrev: søn okt 03, 2021 8:16 pm
TAdams6 skrev: søn okt 03, 2021 7:42 pm
Wiggum skrev: søn okt 03, 2021 7:38 pm Valsvik utvist for Godset og dermed karantene mot Viking i neste. Han er viktig for dem.
Det er jo faktisk nydelig. Valsvik har jo blitt beskrevet som selve årsaken til at Godset har gjort det så godt i år.
Midtstopperkollega Leifsson fikk vel gult kort nummer 4, og skal vel også stå over?
Stemmer det. Begge er ute neste kamp

Brukeravatar
Trminator
Innlegg: 328

Legg inn av Trminator »

Jesman skrev: søn okt 03, 2021 8:16 pm
Midtstopperkollega Leifsson fikk vel gult kort nummer 4, og skal vel også stå over?
Både Leifsson og Valsvik står oppført på Fantasy som suspendert, ja.

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

Jesman skrev: søn okt 03, 2021 8:16 pm
TAdams6 skrev: søn okt 03, 2021 7:42 pm
Wiggum skrev: søn okt 03, 2021 7:38 pm Valsvik utvist for Godset og dermed karantene mot Viking i neste. Han er viktig for dem.
Det er jo faktisk nydelig. Valsvik har jo blitt beskrevet som selve årsaken til at Godset har gjort det så godt i år.
Midtstopperkollega Leifsson fikk vel gult kort nummer 4, og skal vel også stå over?
Også en fordel. To fyrtårn. Leifsson var også veldig god i oppgjøret i Stavanger. Så skal jeg være forsiktig her, forrige gang jeg viste begeistring for at to stoppere til motstander er ute i neste kamp er da Tyrkia fikk to karantener i september. Beit oss greit i ræva når vi ser på Norge nå.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Normalt tar man ikke av å vinne knepent hjemme mot Sandefjord. Men hærlighet så sykt når Veton satte inn seiersmålet. Rett og slett fantastisk. Og like nydelig når dommeren blåste i fløyta for siste gang.
Denne kampen i går. Mot Molde. Og to ganger mot Rosenborg. Utrulige opplevelser alle sammen. Håper mange føler det samme, og at de fleste kommer tilbake i neste hjemmekamp mot Lillestrøm.

Ellers følte jeg Viking, og spesielt høyre bak spilte litt russisk rullett. Tenkte når Bjørshol kom inn at han skulle stenge av på kanten. Men hadde sikkert fått instrukser hvor han skulle ligge. Han lå alltid ti meter for høyt i banen etter mine tanker. Men vi slapp med skrekken der.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»