Viking FK

Svar
Nevi

Re: Viking FK

Legg inn av Nevi »

På ny kjører Viking billetter til kr 50 for personer under 18 år, til neste hjemmekamp mot Lillestrøm.
Liker dette. Lettere å dra som en familie som ikke har sesongkort der de kan spare noen lapper. Ikke minst viktig å la produktet være i den prisklassen slik at det kan bli lettere å få flere Viking-frelste barn / ungdommer.

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

Eg nerda litt og rekna kjapt over Viking sin poengfangst i år mot i fjor (eg såg vekk frå kampar mot lag som rykka opp/ned i fjor), og me er (med forbehold om tellefeil) faktisk 8 poeng foran fjoråret på 20 tilsvarande kampar. Det gjenstår då 7 kampar som me òg spelte i fjor (i tillegg til LSK og TIL), og der hadde me følgjande resultat: Me slo S08 (h), KBK (b), Godset (b) og Mjøndalen (b), mens me tapte for Brann (b), Odd (h) og FKH (h). KBK er jo den desidert tøffaste av desse, men tenker det skal gå an å ta vel så mange poeng som i fjor på desse kampane.

Villevesten

Legg inn av Villevesten »

Vikingen skrev: tir okt 05, 2021 6:40 pm RA skriver at Adegbenro var nære en Viking-retur i vinter. Hadde vært et kjekt gjensyn, men glad vi endte med Tripic.
Tenkte kanskje han ville vært alternativ til Kabran og ikke Tripic, men hadde vel kanskje droppet Tripic med Samuel inn, ja..
sjeleglad for det, da Tripic i så fall mulig hadde spilt i en annen norsk klubb… VIF var vel ganske interessert?

eppaen

Legg inn av eppaen »

Tenk å kjørt Adegbenro inn i miksen...

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

happykjeksbit skrev: tir okt 05, 2021 8:08 pm Eg nerda litt og rekna kjapt over Viking sin poengfangst i år mot i fjor (eg såg vekk frå kampar mot lag som rykka opp/ned i fjor), og me er (med forbehold om tellefeil) faktisk 8 poeng foran fjoråret på 20 tilsvarande kampar. Det gjenstår då 7 kampar som me òg spelte i fjor (i tillegg til LSK og TIL), og der hadde me følgjande resultat: Me slo S08 (h), KBK (b), Godset (b) og Mjøndalen (b), mens me tapte for Brann (b), Odd (h) og FKH (h). KBK er jo den desidert tøffaste av desse, men tenker det skal gå an å ta vel så mange poeng som i fjor på desse kampane.
Vi tar med andre ord 12 poeng til i år om vi gjør det likt som i fjor mot de samme lagene? Og så er det to «nye» kamper i tillegg. Så la oss si 15 poeng til da. Det ville satt oss på 50 poeng, som neppe rekker til medalje i år.

Tipper vi må opp på 55 poeng. Ikke umulig, men kan gå om vi unngår bananskall.

kaffi

Legg inn av kaffi »

Villevesten skrev: tir okt 05, 2021 8:56 pm
Vikingen skrev: tir okt 05, 2021 6:40 pm RA skriver at Adegbenro var nære en Viking-retur i vinter. Hadde vært et kjekt gjensyn, men glad vi endte med Tripic.
Tenkte kanskje han ville vært alternativ til Kabran og ikke Tripic, men hadde vel kanskje droppet Tripic med Samuel inn, ja..
sjeleglad for det, da Tripic i så fall mulig hadde spilt i en annen norsk klubb… VIF var vel ganske interessert?
Ifølge VG slapp RBK Adegbenro for under 100 000 kroner til Norrkøping. Det er jo sprøtt. Men det er jo ikke sikkert trønderne hadde sluppet ham til Viking for lommerusk.

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

Vikingen skrev: tir okt 05, 2021 9:31 pm Vi tar med andre ord 12 poeng til i år om vi gjør det likt som i fjor mot de samme lagene? Og så er det to «nye» kamper i tillegg. Så la oss si 15 poeng til da. Det ville satt oss på 50 poeng, som neppe rekker til medalje i år.

Tipper vi må opp på 55 poeng. Ikke umulig, men kan gå om vi unngår bananskall.
12 poeng + to ekstra kampar, ja. Litt usikker på korleis reknestykket blir på totalsummen, sidan eg ikkje tok med kampane mot dei som rykka ned i fjor. Der tok me vel 4 poeng mot kvart av dei to laga. I år har me 3 poeng på dei to første kampane mot dei som rykka opp. Uansett, einig i at me nok må opp på minst 55.

Villevesten

Legg inn av Villevesten »

55p betyr at vi kan ha to tap.. Jeg tenker at vi går all in.. Frykter ingen av lagene som gjenstår og er vel mest «redd» for et desperat Brann borte på tungt regnfullt gress. Uansett.. Alle de gjenstående lagene bør vi faktisk slå med den driven vi har i laget for tiden. Sjansen er selvfølgelig minimal, men hvorfor ikke drømme..?!

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

Vikingen skrev: tir okt 05, 2021 6:40 pm RA skriver at Adegbenro var nære en Viking-retur i vinter. Hadde vært et kjekt gjensyn, men glad vi endte med Tripic.
Samuel herjet i Viking. Kanskje Eliteseriens beste spiller. Gikk til RBK og senket Ajax sine to første uker der. Ender med å bli en slags flopp og selges for 100 000 kroner. Nå toppscorer i Allsvenskan. Nok en suksesshistorie for tidligere Vikinger i RBK.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Det er helt ufattelig hvor lite RBK fikk ut av Adegbenro.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

RA hadde et intervju med Nevland i dag angående spillerlogistikk og værstescenarioet om Veton skulle bli solgt. Det virker som om de har god oversikt på spillermarkedet angående spillere som passer Vikings struktur. 1200 spillere har de i egen database.
En spiller som kanskje kunne vært interessant er Suleiman Abdullahi om Veton blir solgt. Har vært på utlån hos Eintracht Braunschweig, men har siden Juni vært tilbake hos Union Berlin. Har, sålangt jeg kan finne ut, ikke vært i noen tropper etter til at han kom tilbake. Kontrakten hans løper ut i Juni 2022. Verdien hans på Transfermarkt er sterkt nedadgående. Er fortsatt bare 25 år. Kanskje på tide å prøve å lokke han tilbake?

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

Gorgi skrev: ons okt 06, 2021 12:57 pm RA hadde et intervju med Nevland i dag angående spillerlogistikk og værstescenarioet om Veton skulle bli solgt. Det virker som om de har god oversikt på spillermarkedet angående spillere som passer Vikings struktur. 1200 spillere har de i egen database.
En spiller som kanskje kunne vært interessant er Suleiman Abdullahi om Veton blir solgt. Har vært på utlån hos Eintracht Braunschweig, men har siden Juni vært tilbake hos Union Berlin. Har, sålangt jeg kan finne ut, ikke vært i noen tropper etter til at han kom tilbake. Kontrakten hans løper ut i Juni 2022. Verdien hans på Transfermarkt er sterkt nedadgående. Er fortsatt bare 25 år. Kanskje på tide å prøve å lokke han tilbake?
Ingen dum tanke. Aner ikkje korleis han ville passa inn nå, men er jo ingen tvil om at han har kvalitetar på solid ES-nivå.

Rantanplan

Legg inn av Rantanplan »

happykjeksbit skrev: ons okt 06, 2021 1:27 pm
Gorgi skrev: ons okt 06, 2021 12:57 pm RA hadde et intervju med Nevland i dag angående spillerlogistikk og værstescenarioet om Veton skulle bli solgt. Det virker som om de har god oversikt på spillermarkedet angående spillere som passer Vikings struktur. 1200 spillere har de i egen database.
En spiller som kanskje kunne vært interessant er Suleiman Abdullahi om Veton blir solgt. Har vært på utlån hos Eintracht Braunschweig, men har siden Juni vært tilbake hos Union Berlin. Har, sålangt jeg kan finne ut, ikke vært i noen tropper etter til at han kom tilbake. Kontrakten hans løper ut i Juni 2022. Verdien hans på Transfermarkt er sterkt nedadgående. Er fortsatt bare 25 år. Kanskje på tide å prøve å lokke han tilbake?
Ingen dum tanke. Aner ikkje korleis han ville passa inn nå, men er jo ingen tvil om at han har kvalitetar på solid ES-nivå.
Merker jeg er skeptisk. Vil bli dyr i drift og det bør stilles spørsmål om motivasjon. Det blir et steg tilbake, og det er vel knapt nok ett kjent menneske for ham igjen i klubben.

Jeg føler Jostein Ekeland kunne vært spennende å tatt tilbake. Oscar Aga virker klar for en sjanse til på øverste nivå. Så kunne jeg også tenkt meg å en tankspiss å slenge innpå. Kanskje Hoven i Sogndal.

kaffi

Legg inn av kaffi »

Orker ikke å tenke på Berisha ut nå. Vokst enormt som type og frontmann.

Hadde samme følelse da Tripic reiste til Tyrkia, men føler faktisk Berisha er enda viktigere for oss som lag enn hva Tripic var og er.

Brukeravatar
Trminator
Innlegg: 328

Legg inn av Trminator »

Gamle spillere inn igjen kan være hit and miss. Det kan for så vidt nye spillere også, men med mindre det er snakk om noen helt spesielle (type Valon, om noen år), vil jeg heller at man signerer unge spillere med god mulighet for videresalg, eller lokale spillere så langt det lar seg gjøre.

Jesman

Legg inn av Jesman »

Rantanplan skrev: ons okt 06, 2021 9:12 pm
happykjeksbit skrev: ons okt 06, 2021 1:27 pm
Gorgi skrev: ons okt 06, 2021 12:57 pm RA hadde et intervju med Nevland i dag angående spillerlogistikk og værstescenarioet om Veton skulle bli solgt. Det virker som om de har god oversikt på spillermarkedet angående spillere som passer Vikings struktur. 1200 spillere har de i egen database.
En spiller som kanskje kunne vært interessant er Suleiman Abdullahi om Veton blir solgt. Har vært på utlån hos Eintracht Braunschweig, men har siden Juni vært tilbake hos Union Berlin. Har, sålangt jeg kan finne ut, ikke vært i noen tropper etter til at han kom tilbake. Kontrakten hans løper ut i Juni 2022. Verdien hans på Transfermarkt er sterkt nedadgående. Er fortsatt bare 25 år. Kanskje på tide å prøve å lokke han tilbake?
Ingen dum tanke. Aner ikkje korleis han ville passa inn nå, men er jo ingen tvil om at han har kvalitetar på solid ES-nivå.
Merker jeg er skeptisk. Vil bli dyr i drift og det bør stilles spørsmål om motivasjon. Det blir et steg tilbake, og det er vel knapt nok ett kjent menneske for ham igjen i klubben.

Jeg føler Jostein Ekeland kunne vært spennende å tatt tilbake. Oscar Aga virker klar for en sjanse til på øverste nivå. Så kunne jeg også tenkt meg å en tankspiss å slenge innpå. Kanskje Hoven i Sogndal.
Oscar Aga skal vel til Elfsborg etter denne sesongen, så han er neppe aktuell på en stund. Angående Ekeland deler jeg dessverre ikke optimismen din. Vi må tørre å satse videre på Traore. Skal vi ha inn en type med samme fandenivoldskhet som Veton, må vi jakte mer. Sigurd Haugen i Aalesund har drittsekkfaktor, men er han mobil nok?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Jesman skrev: tor okt 07, 2021 2:11 pm Sigurd Haugen i Aalesund har drittsekkfaktor, men er han mobil nok?
Etter hva jeg har forstått er man ikke veldig fornøyde med ham i Aalesund. Han har jo vært aktuell for Viking tidligere, men det ble aldri slik.

Fortsatt bare 24 år, men jeg synes det er vanskelig å se at han skal kunne erstatte Berisha. Ser han har scoret 14 mål så langt i OBOS, av Aafk sine 47 mål. Ikke veldig imponerende, tatt i betraktning hva Tommy Høiland leverte for oss i OBOS. Men jeg har rett nok ikke sjekket hvor mye Haugen har spilt for å score disse 14 målene.

Spissplassen er en de plassene man kan tjene mest penger på å finne riktig spiller, både i form av resultater og et eventuelt salg. Jeg både håper og tror at Viking vil trekke noe mer spennende opp av hatten enn Sigurd Haugen dersom behovet skulle oppstå.

Blirdetgull?

Legg inn av Blirdetgull? »

Tviler sterkt på at Abdullahi er aktuell. Blir fort dyr og vanskelig å lokke på lav lønn uten særlig tilhørighet. Var enorm i slutten for oss, var en meget god spiller for Viking. Litt vanskelig å se hvor skoen trykker mest hos Viking mtp neste overgangsvindu. Gitt at vi ekskluderer at Berisha eller Bell forsvinner.
Kepper: God dekning
VB: Vikstøl / Pattynama utfyller hverandre godt
HB: Sebulonsen/ Bjørdal
MS: Stensness, Brekalo, Vevatne
SM: Bell, Løkberg, Samuel, Stensness
CAM: HNT, Samuel
VV: Tripic, Kabran
Spiss: Berisha, Kabran, Traore
HV: YEDL, Kabran.

Den eneste svakheten jeg ser, som jeg trodde skulle bli et større problem før sesongen er hurtigheten på midten. Bell og Løkberg er egentlig relativt temposvake begge to, men tror smartness og overblikk har vært med å forebygge problemet. Noen ganger dytter vi YEDL ned på midten, han har god fart. Med Berisha skadet er vi litt tynne på topp, men Traore har gode utsikter til utvikling!

Noen andre som har ønsker?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Blirdetgull? skrev: tor okt 07, 2021 5:26 pm Tviler sterkt på at Abdullahi er aktuell. Blir fort dyr og vanskelig å lokke på lav lønn uten særlig tilhørighet. Var enorm i slutten for oss, var en meget god spiller for Viking. Litt vanskelig å se hvor skoen trykker mest hos Viking mtp neste overgangsvindu. Gitt at vi ekskluderer at Berisha eller Bell forsvinner.
Kepper: God dekning
VB: Vikstøl / Pattynama utfyller hverandre godt
HB: Sebulonsen/ Bjørdal
MS: Stensness, Brekalo, Vevatne
SM: Bell, Løkberg, Samuel, Stensness
CAM: HNT, Samuel
VV: Tripic, Kabran
Spiss: Berisha, Kabran, Traore
HV: YEDL, Kabran.

Den eneste svakheten jeg ser, som jeg trodde skulle bli et større problem før sesongen er hurtigheten på midten. Bell og Løkberg er egentlig relativt temposvake begge to, men tror smartness og overblikk har vært med å forebygge problemet. Noen ganger dytter vi YEDL ned på midten, han har god fart. Med Berisha skadet er vi litt tynne på topp, men Traore har gode utsikter til utvikling!

Noen andre som har ønsker?
Jeg er helt uenig med deg i at vi har god dekning på keeperplass, selv om vår islandske keeper skulle bli værende.

Jeg synes heller ikke at Vikstøl/Pattynama utfyller hverandre godt, og jeg tror ikke noen av dem er gode nok pdd for den typen fotball Aarsheim/Jensen ønsker å spille. Vikstøl er en solid backup, men passer nok dårligst til spillestilen. Pattynama må ta steg defensivt for å kunne fylle rollen godt.

Midtstopper er ok, med mindre vi skal spille med 3 bak. Da trenger vi en stopper til. Evt at en av de unge tar en Heggheim.

Sentral midt og indreløpere er ok. Det samme med kantene og spissplass dersom Berisha blir.

Min ønskeliste er keeper, venstre back og midtstopper.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Vikingen skrev: tor okt 07, 2021 8:02 pm
Blirdetgull? skrev: tor okt 07, 2021 5:26 pm Tviler sterkt på at Abdullahi er aktuell. Blir fort dyr og vanskelig å lokke på lav lønn uten særlig tilhørighet. Var enorm i slutten for oss, var en meget god spiller for Viking. Litt vanskelig å se hvor skoen trykker mest hos Viking mtp neste overgangsvindu. Gitt at vi ekskluderer at Berisha eller Bell forsvinner.
Kepper: God dekning
VB: Vikstøl / Pattynama utfyller hverandre godt
HB: Sebulonsen/ Bjørdal
MS: Stensness, Brekalo, Vevatne
SM: Bell, Løkberg, Samuel, Stensness
CAM: HNT, Samuel
VV: Tripic, Kabran
Spiss: Berisha, Kabran, Traore
HV: YEDL, Kabran.

Den eneste svakheten jeg ser, som jeg trodde skulle bli et større problem før sesongen er hurtigheten på midten. Bell og Løkberg er egentlig relativt temposvake begge to, men tror smartness og overblikk har vært med å forebygge problemet. Noen ganger dytter vi YEDL ned på midten, han har god fart. Med Berisha skadet er vi litt tynne på topp, men Traore har gode utsikter til utvikling!

Noen andre som har ønsker?
Jeg er helt uenig med deg i at vi har god dekning på keeperplass, selv om vår islandske keeper skulle bli værende.

Jeg synes heller ikke at Vikstøl/Pattynama utfyller hverandre godt, og jeg tror ikke noen av dem er gode nok pdd for den typen fotball Aarsheim/Jensen ønsker å spille. Vikstøl er en solid backup, men passer nok dårligst til spillestilen. Pattynama må ta steg defensivt for å kunne fylle rollen godt.

Midtstopper er ok, med mindre vi skal spille med 3 bak. Da trenger vi en stopper til. Evt at en av de unge tar en Heggheim.

Sentral midt og indreløpere er ok. Det samme med kantene og spissplass dersom Berisha blir.

Min ønskeliste er keeper, venstre back og midtstopper.
Du kan ikke mene at vi skal hente enda en midtstopper når vi har hentet 2 stk som begge ser meget lovendes ut samtidig som vi har Sørlie Henriksen og Paulsen i bakhånd pluss Vevatne. Er endel plasser jeg hadde forsterket før midtstopper. De 2 nye skal få lov å spille seg varme i trøya sammen. Håper de blir vår nye Tihinen-Koivasto duo.

Keeper og venstreback er de 2 prekære plassene. Ser Felt O ønsker ny kontrakt for Vikstøl. Jeg er enig der, men da for å ha Vikstøl som backup. Jeg ønsker meg en ny venstreback som er enda litt bedre (les:ikke like begrenset).

Får vi beholde Bell og Veton neste sesong, får på plass en ny god 1.keeper pluss kanskje ny venstreback så bør vi faktisk gå for gull.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

TAdams6 skrev: tor okt 07, 2021 9:13 pm Du kan ikke mene at vi skal hente enda en midtstopper når vi har hentet 2 stk som begge ser meget lovendes ut samtidig som vi har Sørlie Henriksen og Paulsen i bakhånd pluss Vevatne. Er endel plasser jeg hadde forsterket før midtstopper. De 2 nye skal få lov å spille seg varme i trøya sammen. Håper de blir vår nye Tihinen-Koivasto duo.

Keeper og venstreback er de 2 prekære plassene. Ser Felt O ønsker ny kontrakt for Vikstøl. Jeg er enig der, men da for å ha Vikstøl som backup. Jeg ønsker meg en ny venstreback som er enda litt bedre (les:ikke like begrenset).

Får vi beholde Bell og Veton neste sesong, får på plass en ny god 1.keeper pluss kanskje ny venstreback så bør vi faktisk gå for gull.
Mulig det ikke kom klart nok fram i det jeg skrev, men ønsket om midtstopper er basert på at jeg tror Vikings trenerduo ønsker å spille med 3 bak. Som jeg skrev lenger opp før «ønskelisten»: Midtstopper er ok, med mindre vi skal spille med 3 bak. Da trenger vi en stopper til. Evt at en av de unge tar en Heggheim.

I tillegg forstår jeg trenerne som at Stensness er tenkt å erstatte Bell når han reiser. Da har vi plutselig bare Brekalo og Vevatne. Sørlie Henriksen og Paulsen har jeg sett lite til, men om en av dem tar steget til neste år så gjør det behovet mindre.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Vikingen skrev: tor okt 07, 2021 11:06 pm
TAdams6 skrev: tor okt 07, 2021 9:13 pm Du kan ikke mene at vi skal hente enda en midtstopper når vi har hentet 2 stk som begge ser meget lovendes ut samtidig som vi har Sørlie Henriksen og Paulsen i bakhånd pluss Vevatne. Er endel plasser jeg hadde forsterket før midtstopper. De 2 nye skal få lov å spille seg varme i trøya sammen. Håper de blir vår nye Tihinen-Koivasto duo.

Keeper og venstreback er de 2 prekære plassene. Ser Felt O ønsker ny kontrakt for Vikstøl. Jeg er enig der, men da for å ha Vikstøl som backup. Jeg ønsker meg en ny venstreback som er enda litt bedre (les:ikke like begrenset).

Får vi beholde Bell og Veton neste sesong, får på plass en ny god 1.keeper pluss kanskje ny venstreback så bør vi faktisk gå for gull.
Mulig det ikke kom klart nok fram i det jeg skrev, men ønsket om midtstopper er basert på at jeg tror Vikings trenerduo ønsker å spille med 3 bak. Som jeg skrev lenger opp før «ønskelisten»: Midtstopper er ok, med mindre vi skal spille med 3 bak. Da trenger vi en stopper til. Evt at en av de unge tar en Heggheim.

I tillegg forstår jeg trenerne som at Stensness er tenkt å erstatte Bell når han reiser. Da har vi plutselig bare Brekalo og Vevatne. Sørlie Henriksen og Paulsen har jeg sett lite til, men om en av dem tar steget til neste år så gjør det behovet mindre.
Med 3 bak forstår jeg deg. Usikker på hva trenerne ønsker.

Jeg synes det er formulert mer som at Stensness er hentet som stopper enn midtbane. Eurosport har kjørt på med at han er midtbane, men han spilte stopper i OL fordi landslagstreneren mener det er der han vil bli best. Men ja, i klubblaget spilte han defensiv midtbane. Blir litt som Hangland som også startet som midtbane i Viking.

Vi får se hvor han ender opp etterhvert. Nå håper jeg han blir kjørt sammen med Brekalo framover

kaffi

Legg inn av kaffi »

Er det bare meg eller er Aftenbladets dekning av Viking blitt dårligere etter lokalfotballsatsingen? Sikkert mange som setter pris på 5. divisjon, men for meg har det null verdi.

Vurderer å bytte til RA-abonnement. Noen som kan si noe om hvordan de er på Viking-stoff for tiden?

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

kaffi skrev: fre okt 08, 2021 12:33 pm Er det bare meg eller er Aftenbladets dekning av Viking blitt dårligere etter lokalfotballsatsingen? Sikkert mange som setter pris på 5. divisjon, men for meg har det null verdi.

Vurderer å bytte til RA-abonnement. Noen som kan si noe om hvordan de er på Viking-stoff for tiden?
Espen Iversen er en god skribent. Men tror ikke de har noe mer dekning enn SA. Men de utfyller hverandre ganske godt.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Erstatter for Bell bør vel bli Sødal som er på utlån i EIK eller Lasse Berg Johnsen som er i Danmark?

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

TAdams6 skrev: fre okt 08, 2021 1:00 pm Erstatter for Bell bør vel bli Sødal som er på utlån i EIK eller Lasse Berg Johnsen som er i Danmark?
For meg er Sødal en spennende spiller. Det lille jeg har sett av ham er lovende. Trenger nok litt mer tid og muskler før han er helt klar.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Gorgi skrev: fre okt 08, 2021 2:44 pm
TAdams6 skrev: fre okt 08, 2021 1:00 pm Erstatter for Bell bør vel bli Sødal som er på utlån i EIK eller Lasse Berg Johnsen som er i Danmark?
For meg er Sødal en spennende spiller. Det lille jeg har sett av ham er lovende. Trenger nok litt mer tid og muskler før han er helt klar.
Ser Breimyr mener han er like god som Berg Johnsen og Iversen i RA mener Sødal har ennå noen strenger å spille på framover isforhold til Berg Johnsen.

Jeg vet ikke, men Berg Johnsen har virkelig fått fartnpå karrieren. 2 spennende unggutter

eppaen

Legg inn av eppaen »

kaffi skrev: fre okt 08, 2021 12:33 pm Er det bare meg eller er Aftenbladets dekning av Viking blitt dårligere etter lokalfotballsatsingen? Sikkert mange som setter pris på 5. divisjon, men for meg har det null verdi.

Vurderer å bytte til RA-abonnement. Noen som kan si noe om hvordan de er på Viking-stoff for tiden?
De har en journalist som følger lokal-fotballlen som ikke nødvendigvis tar så mye oppmerksomhet fra Nilssen/Flygind?

Rantanplan

Legg inn av Rantanplan »

eppaen skrev: fre okt 08, 2021 8:46 pm
kaffi skrev: fre okt 08, 2021 12:33 pm Er det bare meg eller er Aftenbladets dekning av Viking blitt dårligere etter lokalfotballsatsingen? Sikkert mange som setter pris på 5. divisjon, men for meg har det null verdi.

Vurderer å bytte til RA-abonnement. Noen som kan si noe om hvordan de er på Viking-stoff for tiden?
De har en journalist som følger lokal-fotballlen som ikke nødvendigvis tar så mye oppmerksomhet fra Nilssen/Flygind?
Tenker at all filmingen av kamper tar opp en del av ressurser. Ellers virker det meste av rapportering å være autogenerert.

I hvert fall på podfronten virker det å være veldig beroende på at flyg og hr.nilsen er på jobb samtidig.

Selv føler jeg dekningen jevnt over er bedre enn på lang tid. Både Felt O og Vikingpodden har kommet til med bra innhold. Bøe synser trutt med mørkeblåe øyne. Aftenbladet var heftige på dekning i oppkjøringen, men selv føler jeg ikke det trengs i like stor grad når sesongen er i gang. Blir fort litt spikersuppe.

Når det er sagt kunne jeg gjerne tenkt meg at de lagde litt profilintervjuer og og dekket b-lag og junior mer. Kanskje jeg savner de gamle kampprogrammene og fanziner.

Samme for damene. De er ganske kjekke å se kamp. Nivået, til å være andre divisjon, er ikke verst. Slo ned mange av mine fordommer om damenivå i hvert fall.

kaffi

Legg inn av kaffi »

eppaen skrev: fre okt 08, 2021 8:46 pm
kaffi skrev: fre okt 08, 2021 12:33 pm Er det bare meg eller er Aftenbladets dekning av Viking blitt dårligere etter lokalfotballsatsingen? Sikkert mange som setter pris på 5. divisjon, men for meg har det null verdi.

Vurderer å bytte til RA-abonnement. Noen som kan si noe om hvordan de er på Viking-stoff for tiden?
De har en journalist som følger lokal-fotballlen som ikke nødvendigvis tar så mye oppmerksomhet fra Nilssen/Flygind?
Ok? Syns de reiser rundt i distriktet og kommenterer lokalfotball stadig vekk.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»