Godt humør og samhold er bra

Svar
Noen

Godt humør og samhold er bra

Legg inn av Noen »

Prøv gjerne å holde humøret oppe her inne. Vi har ikke et multinasjonalt mediekonsern som sensurerer oss her, så da blir det et felles ansvar å bidra til humør og samhold. Det er lov å si unnskyld hvis det går en kule varmt, det er lov å gi den andre rett, og det er lov å skyte inn noe positivt eller optimistisk hvis tråden graver seg ned i elendighet.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Lys kan aldri fordrive lys,
det kan bare mørke.
Kjærlighet kan aldri fordrive kjærlighet,
det kan bare hat.

[ 0gg0 Knaberaps ]

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Noen skrev: lør sep 18, 2021 1:00 am Vi har ikke et multinasjonalt mediekonsern som sensurerer oss her, så da blir det et felles ansvar å bidra til humør og samhold. Det er lov å si unnskyld hvis det går en kule varmt, det er lov å gi den andre rett, og det er lov å skyte inn noe positivt eller optimistisk hvis tråden graver seg ned i elendighet.
Det er fett. Forøvrig synes jeg at den friheten vi har på FD gjør at vi oppfører oss bra. Har sett lite stygt her.

(og levert lite stygt selv)

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Jeg vil gjerne delegere en stk tommel til dette

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Veldig godt innspill

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

kytec skrev: lør sep 18, 2021 1:23 am Forøvrig synes jeg at den friheten vi har på FD gjør at vi oppfører oss bra. Har sett lite stygt her.

(og levert lite stygt selv)
Ikke godt å si om det er friheten her på FD, eller om det bare er en slags skjerpings fra VGD-skuta, der vi trodde vi hadde friheten.

SlimWhitman

Legg inn av SlimWhitman »

Ikke bare er det fjols som velger å være optimistisk i de tider vi lever i, men det er også nettopp det som gjør at man blir ulykkelig. Venner - innta en pessimistisk innstilling. Det er den eneste veien til lykkelighet. Det er derfor jeg selv er så munter hele tiden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Filosofi, religion og livssyn»