Stavanger Oilers

Svar
TrondLFC
Innlegg: 2690

Stavanger Oilers

Legg inn av TrondLFC »

Da prøver vi på nytt her etter at forumverden på vgd kollapset.

Grunnlagt : 6.6 2000
Arena : DNB Arena
Kapasitet : 4250
Meritter : Norgesmester (7) 2010, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
Seriemester (5) 2011-12, 2014-15, 2015-16, 2016-17, 2019-20

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Vladislavs Nazarovs som var i Oilers i ungdommen og som fikk 1 kamp for Oilers er klar for Lørenskog. Han avsluttet med 45 kamper og 46 poeng for Oilers U21. Etter det har han vært i Furuset og nivå 2. Der har det blitt 62 kamper og 63 poeng. Lørenskog har vel ambisjoner om opprykk vil jeg tro. Med disse statistikkene bør den tidligere Oilers junioren være god nok for Fjordkraft ligaen? Han er bare 22 år gammel

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Joona Partanen klar for Oilers. Så ikke den komme. Trodde han var klar for Narvik etter 1 år i Lillehammer. 28 år gammel. Norsk statsborgerskap etter hva jeg kan se og har spilt 6-7 år i Norge nå. En god 2.keeper dette. Betyr dette at Wikstøl ikke gjør comeback eller stoler de ikke helt på han?

Leser nå at Wikstøl har fått tilbakefall på hodeskaden som holdt han tilbake sist sesong. Den er lei for Wikstøl, veldig lei. En god løsning Oilers har kommet fram med her.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Så sportslig leder i Narvik sa at de ville komme godt ut av avalen med Oilers om Partanen som gikk til Stavanger. Da tenkte jeg umiddelbart at her skal noen spillere nordover. Og ja, første mann ut er Jeppe Meyer. Back på 21 år som fikk 15 kamper for Oilers forrige sesong. Han trenger litt mer matching før han er skikkelig klar for Oilers og dette utlånet bør passe han meget bra. Offensiv back som har levert over 1 poeng pr kamp for Oilers U21.

Kan godt være han vil være klar for å spille fast for Oilers om 1 år. Får han skikk på det defensive så blir han meget bra. Offensivt har han mer å fare med enn de fleste backer.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ene journalisten i RA skriver på twitter at Oilers skal ha inn en utlending til før sesongstart. Costello blir det ikke skriver han, mens Brassart ikke har signert for ny klubb ennå. Slik de andre laga styrker seg så håper jeg vi legger lista veldig høyt.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Da blir det treningskamper i helgen. 2 mot Lillehammer da det planlagte oppsette med motstandere fra Danmark ikke ble noe av pga innreise problemer.

Troppen mangler Holm, Rokseth, Østby og L.Hoff som alle er med landslaget
Inn kommer ungguttene Sander Husebø og William Kuisma begge løpere + Ask Trettenes som er back. Er Trettenes i familie med Matthias Trettenes? Noen som vet?

Partanen får nok sin debut i buret mens back Lefebvre og løpere Tangen Henriksen, Burton, Karlsen og Whitney får sine første minutter for Oilers som nykommere foran denne sesongen.

Det skal inn en spiller til, en utlending. 16.september starter Fjordkraft ligaen. Ny spiller bør være på plass om ikke alt for lenge for å bli varm i trøya til sesongen starter. Dette blir et rotte race så vi må være påskrudd fra første kamp.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Oilers taper 1-4 mot Lillehammer men vinner skuddstatistikken klart.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

2-2 i 2.kamp mot Lillehammer. Leder komfortabelt 2-0 og styrer, men 2 fatale minutter fører til 2-2.
Mye å jobbe med for Oilers.
Synes og det er helt unødvendig av Tommy Kristiansen og Spencer Humphries å sloss slik at begge må i garderoben.
Oilers manglet mange, men ingen unnskyldning. Det blir tett i år. Man må være påskrudd i 60 minutter i de aller fleste kampene for å vinne.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Deilig at tk forstår det er helg og at pilsen skal inn tidlig.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Oilers knuser Storhamar 8-3 i treningskamp på Hamar. Treningskamp er treningskamp, men allikevel veldig lovende.
Får en av Oilers unggutter gjennombruddet denne sesongen? Sander Hurrød mine damer og herrer. 2000 modell som har spilt 2 sesonger for Oilers. Spilte 20 kamper og noterte seg for 5 poeng ifjor. Spilte i 4.rekka idag. 3 mål ble det på unge Hurrød. Utrolig kjekt. Han viste veldig lovende takter ifjor når jeg så han. Men 3 mål i 4.rekka. Han kommer til å få mye tillit når han viser dette mot Storhamar.

Oilers mangler ennå en utlending som ikke er hentet ennå. Skal komme før sesongstart, men hvem og når? Håper de legger lista høyt.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

TAdams6 skrev: tor sep 02, 2021 9:21 pm Oilers knuser Storhamar 8-3 i treningskamp på Hamar. Treningskamp er treningskamp, men allikevel veldig lovende.
Får en av Oilers unggutter gjennombruddet denne sesongen? Sander Hurrød mine damer og herrer. 2000 modell som har spilt 2 sesonger for Oilers. Spilte 20 kamper og noterte seg for 5 poeng ifjor. Spilte i 4.rekka idag. 3 mål ble det på unge Hurrød. Utrolig kjekt. Han viste veldig lovende takter ifjor når jeg så han. Men 3 mål i 4.rekka. Han kommer til å få mye tillit når han viser dette mot Storhamar.

Oilers mangler ennå en utlending som ikke er hentet ennå. Skal komme før sesongstart, men hvem og når? Håper de legger lista høyt.
Ja dette så veldig lovende ut, nå har jeg troen på at det blir en svært hyggelig sesong :D
Sander Hurrød var knallbra, man så hva som bodde i han forrige sesong og nå tror jeg det store gjennombruddet kommer.
Nordamerikanerne så bra ut og vi har vel fremdeles flere ledige plasser på kvoten. Hvor stor er forresten kvoten denne sesongen?

Ellers fikk jeg nettopp melding om henting av sesongkort og den svært gode nyheten er at per dags dato er det lov å slippe inn alle sesongkortinnehavere og sponsorer, bare å håpe at det ikke kommer nye restriksjoner men heller færre.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

MacanT skrev: fre sep 03, 2021 11:21 am
TAdams6 skrev: tor sep 02, 2021 9:21 pm Oilers knuser Storhamar 8-3 i treningskamp på Hamar. Treningskamp er treningskamp, men allikevel veldig lovende.
Får en av Oilers unggutter gjennombruddet denne sesongen? Sander Hurrød mine damer og herrer. 2000 modell som har spilt 2 sesonger for Oilers. Spilte 20 kamper og noterte seg for 5 poeng ifjor. Spilte i 4.rekka idag. 3 mål ble det på unge Hurrød. Utrolig kjekt. Han viste veldig lovende takter ifjor når jeg så han. Men 3 mål i 4.rekka. Han kommer til å få mye tillit når han viser dette mot Storhamar.

Oilers mangler ennå en utlending som ikke er hentet ennå. Skal komme før sesongstart, men hvem og når? Håper de legger lista høyt.
Ja dette så veldig lovende ut, nå har jeg troen på at det blir en svært hyggelig sesong :D
Sander Hurrød var knallbra, man så hva som bodde i han forrige sesong og nå tror jeg det store gjennombruddet kommer.
Nordamerikanerne så bra ut og vi har vel fremdeles flere ledige plasser på kvoten. Hvor stor er forresten kvoten denne sesongen?

Ellers fikk jeg nettopp melding om henting av sesongkort og den svært gode nyheten er at per dags dato er det lov å slippe inn alle sesongkortinnehavere og sponsorer, bare å håpe at det ikke kommer nye restriksjoner men heller færre.
Jeg glemmer alltid hvor stor kvoten er. Men Oilers har sagt at de skal ha inn 1 utlending til før sesongstart

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

TAdams6 skrev: fre sep 03, 2021 2:45 pm Jeg glemmer alltid hvor stor kvoten er. Men Oilers har sagt at de skal ha inn 1 utlending til før sesongstart
Kvoten er visst 6 denne sesongen også så da har vi vel per i dag 3 ledige plasser.

https://www.hockey.no/nyheter/2021/regl ... ngen-2122/

Vi ser så langt bra ut i dagens kamp mot Lillehammer, leder 3-0 etter første periode. Tror vi har mye å glede oss til den kommende sesongen :D

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

MacanT skrev: lør sep 04, 2021 12:42 pm
TAdams6 skrev: fre sep 03, 2021 2:45 pm Jeg glemmer alltid hvor stor kvoten er. Men Oilers har sagt at de skal ha inn 1 utlending til før sesongstart
Kvoten er visst 6 denne sesongen også så da har vi vel per i dag 3 ledige plasser.

https://www.hockey.no/nyheter/2021/regl ... ngen-2122/

Vi ser så langt bra ut i dagens kamp mot Lillehammer, leder 3-0 etter første periode. Tror vi har mye å glede oss til den kommende sesongen :D
Kissel er vel ikke norsk ennå? Så vi har vel 4. står i SA idag at Oilers skal ha inn en løper som produserer mye. Har ingenting på gang men flere har fått tilbud i USA og Canada. Bestemmer en seg for å si ja så kan ting skje fort sier Higson.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

TAdams6 skrev: lør sep 04, 2021 1:39 pm
MacanT skrev: lør sep 04, 2021 12:42 pm
TAdams6 skrev: fre sep 03, 2021 2:45 pm Jeg glemmer alltid hvor stor kvoten er. Men Oilers har sagt at de skal ha inn 1 utlending til før sesongstart
Kvoten er visst 6 denne sesongen også så da har vi vel per i dag 3 ledige plasser.

https://www.hockey.no/nyheter/2021/regl ... ngen-2122/

Vi ser så langt bra ut i dagens kamp mot Lillehammer, leder 3-0 etter første periode. Tror vi har mye å glede oss til den kommende sesongen :D
Kissel er vel ikke norsk ennå? Så vi har vel 4. står i SA idag at Oilers skal ha inn en løper som produserer mye. Har ingenting på gang men flere har fått tilbud i USA og Canada. Bestemmer en seg for å si ja så kan ting skje fort sier Higson.
Trodde det var i boks med Kissel, han startet jo prosessen med å få dobbelt statsborgerskap for over et år siden.

Vel, jeg får spørre naboen, han har full kontroll på omtrent alt som foregår i Oilers :D

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

MacanT skrev: lør sep 04, 2021 2:02 pm
TAdams6 skrev: lør sep 04, 2021 1:39 pm
MacanT skrev: lør sep 04, 2021 12:42 pm
Kvoten er visst 6 denne sesongen også så da har vi vel per i dag 3 ledige plasser.

https://www.hockey.no/nyheter/2021/regl ... ngen-2122/

Vi ser så langt bra ut i dagens kamp mot Lillehammer, leder 3-0 etter første periode. Tror vi har mye å glede oss til den kommende sesongen :D
Kissel er vel ikke norsk ennå? Så vi har vel 4. står i SA idag at Oilers skal ha inn en løper som produserer mye. Har ingenting på gang men flere har fått tilbud i USA og Canada. Bestemmer en seg for å si ja så kan ting skje fort sier Higson.
Trodde det var i boks med Kissel, han startet jo prosessen med å få dobbelt statsborgerskap for over et år siden.

Vel, jeg får spørre naboen, han har full kontroll på omtrent alt som foregår i Oilers :D
Gi beskjed når du har fått svar.

Steve Whitney virker frisk. Solid seier igjen. Mangler utenlandske backen ennå.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Oilers slår Vålerenga 3-1 i finalen og vinner turneringen etter overbevisende kamper og resultat mot Storhamar, Lillehammer og Vålerenga. 3 av de som forventes å være helt i toppen. Solid. Meget solid.

Steve Whitney er 1 spiller som står igjen med mange utropstegn etter disse 3 kampene.
30 år gammel. Bare 170 cm høy. Spilte en halv sesong i DEL forrige sesong. 11 kamper og 5 poeng.
Ellers har han spilt i AHL og ECHL. Ble AHL og DEL forrige sesong. Sesongen før ble det AHL og ECHL. I ECHL hadde han 5 kamper og 9 poeng.
AHL 152 kamper og 47 poeng
ECHL 155 kamper og 134 poeng

Man vet aldri helt hvordan de gjør det når de kommer. Noen gjør det dårligere enn forventet, andre bedre enn forventet. Synes det er mange lave spillere har fått en opptur i Europa. Kissel, Morley, Vigier og flere andre. Spesielt AHL er knalltøff fysisk. Veldig lovende for Whitney. Veldig lovende.

Jarret Burton er også 30 år. Hans første år utenfor AHL sirkuset. Han vil nok trenge litt mer tid enn Whitney som fikk en periode i Tyskland sist sesong. Burton har ikke like mange poeng i snitt som Whitney, men har flere kamper i AHL. 253 kamper i AHL og 64 poeng. Har også ECHL kamper, 118 kamper og 80 poeng. En større og mer fysisk spiller enn Whitney, men vi må ha lov å håpe på god produksjon også her.

Martin Lefebvre er 29 år gammel og back. En offensiv back som er skadet. Sies han blir klar til seriestart.
75 kamper og 60 poeng i Danmark. 19 kamper og 20 poeng siste sesong.
Var innom DEL for 3 sesonger siden. 52 kamper og 23 poeng.
11 kamper og 7 poeng i hans siste ECHL sesong
Veldig produktiv back. Spent på han.

Så har vi Kissel og så skal en utenlandsk løper inn. Ser lovendes ut med importene.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

TAdams6 skrev: søn sep 05, 2021 7:56 pm Oilers slår Vålerenga 3-1 i finalen og vinner turneringen etter overbevisende kamper og resultat mot Storhamar, Lillehammer og Vålerenga. 3 av de som forventes å være helt i toppen. Solid. Meget solid.

Steve Whitney er 1 spiller som står igjen med mange utropstegn etter disse 3 kampene.
30 år gammel. Bare 170 cm høy. Spilte en halv sesong i DEL forrige sesong. 11 kamper og 5 poeng.
Ellers har han spilt i AHL og ECHL. Ble AHL og DEL forrige sesong. Sesongen før ble det AHL og ECHL. I ECHL hadde han 5 kamper og 9 poeng.
AHL 152 kamper og 47 poeng
ECHL 155 kamper og 134 poeng

Man vet aldri helt hvordan de gjør det når de kommer. Noen gjør det dårligere enn forventet, andre bedre enn forventet. Synes det er mange lave spillere har fått en opptur i Europa. Kissel, Morley, Vigier og flere andre. Spesielt AHL er knalltøff fysisk. Veldig lovende for Whitney. Veldig lovende.

Jarret Burton er også 30 år. Hans første år utenfor AHL sirkuset. Han vil nok trenge litt mer tid enn Whitney som fikk en periode i Tyskland sist sesong. Burton har ikke like mange poeng i snitt som Whitney, men har flere kamper i AHL. 253 kamper i AHL og 64 poeng. Har også ECHL kamper, 118 kamper og 80 poeng. En større og mer fysisk spiller enn Whitney, men vi må ha lov å håpe på god produksjon også her.

Martin Lefebvre er 29 år gammel og back. En offensiv back som er skadet. Sies han blir klar til seriestart.
75 kamper og 60 poeng i Danmark. 19 kamper og 20 poeng siste sesong.
Var innom DEL for 3 sesonger siden. 52 kamper og 23 poeng.
11 kamper og 7 poeng i hans siste ECHL sesong
Veldig produktiv back. Spent på han.

Så har vi Kissel og så skal en utenlandsk løper inn. Ser lovendes ut med importene.
Fin oppsummering som jeg er helt enig i 👍

Synd Vålerengas beste spillere valgte å hvile i dag, tåler de ikke en turnering med 3 kamper?

Det ser som sagt veldig bra ut, våre lokale gutter viste at de holder så absolutt mål. Når vi får inn den siste utenlandske løperen er jeg sikker på at dette blir enda bedre.

Gleder meg som en unge til sesongstart, forrige sesong fikk jeg bare se en hjemmekamp før det var game over.

De 2 koronasesongene har kostet klubben og eierne fryktelig mye penger.

https://www.aftenbladet.no/sport/i/ML69 ... ner-kroner

Vi er utrolig heldige som har en mann som Tore Christiansen ved roret.

Selv skal jeg dra mitt strå til stakken ved å ta bussen til hver eneste hjemmekamp slik at jeg kan bidra ved å drikke mye øl og vin :lol:

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Helvete også, nå forsvant mye av gleden over seriestart :(

Fikk nettopp mail om at det ikke blir mulig å slippe inn alle sesongkortinnehavere og sponsorer ettersom de hadde fått beskjed om at meteren må holdes, dermed kan bare annethvert sete brukes.Nå må man sende inn et svarskjema på om man kommer eller ikke, så er det bare å håpe på det beste.

Det bør gå bra for det er sikkert mange som faller fra når de ser hele opplegget.

1) Alle som skal på kamp må ha grønt Covid sertifikat eller et gyldig dokumentert testresultat (kan ikke være eldre enn 24 timer). Dette må vises i døren ved ankomst sammen med legitimasjon. Alle barn må også ha med dokumentert testresultat.

2) Arenaen vil bli delt inn i kohorter uavhengig av hvilket felt og sete en har kjøpt sesongkort på. En vil bli henvist til angitte sitteplasser av vaktene. Plassen en blir tilvist skal en sitte på gjennom hele kampen.

3) Det vil være toaletter, kiosk og bar tilhørende hver kohort.

Så da blir det vel det vanlige styret med QR koder og Vipps bare man skal ta seg en stakkars pils.

Bare å håpe på at ALLE tiltak og restriksjoner blir opphevet fortest mulig.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

MacanT skrev: tor sep 09, 2021 2:42 pm Helvete også, nå forsvant mye av gleden over seriestart :(

Fikk nettopp mail om at det ikke blir mulig å slippe inn alle sesongkortinnehavere og sponsorer ettersom de hadde fått beskjed om at meteren må holdes, dermed kan bare annethvert sete brukes.Nå må man sende inn et svarskjema på om man kommer eller ikke, så er det bare å håpe på det beste.

Det bør gå bra for det er sikkert mange som faller fra når de ser hele opplegget.

1) Alle som skal på kamp må ha grønt Covid sertifikat eller et gyldig dokumentert testresultat (kan ikke være eldre enn 24 timer). Dette må vises i døren ved ankomst sammen med legitimasjon. Alle barn må også ha med dokumentert testresultat.

2) Arenaen vil bli delt inn i kohorter uavhengig av hvilket felt og sete en har kjøpt sesongkort på. En vil bli henvist til angitte sitteplasser av vaktene. Plassen en blir tilvist skal en sitte på gjennom hele kampen.

3) Det vil være toaletter, kiosk og bar tilhørende hver kohort.

Så da blir det vel det vanlige styret med QR koder og Vipps bare man skal ta seg en stakkars pils.

Bare å håpe på at ALLE tiltak og restriksjoner blir opphevet fortest mulig.
Kjipt og litt surrealistisk. Leser om at det skal være fulle saler i NHL. Kravet er at man et vaksinert. Her holder det ikke å være vaksinert. Meteren må holdes.

Tidsperspektiv er umulig å si i Norge. Men må vel være lov å håpe på full hall før sluttspillet?

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Da e me igang, firesiffra tilskuertall for første gang siden 7. mars 2020 og stemningen er fantastisk 👍 Dette har vi venta på lenge 😃

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

MacanT skrev: tor sep 16, 2021 6:25 pm Da e me igang, firesiffra tilskuertall for første gang siden 7. mars 2020 og stemningen er fantastisk 👍 Dette har vi venta på lenge 😃
Komfortabel seier med 6-0.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

TAdams6 skrev: tor sep 16, 2021 10:06 pm
MacanT skrev: tor sep 16, 2021 6:25 pm Da e me igang, firesiffra tilskuertall for første gang siden 7. mars 2020 og stemningen er fantastisk 👍 Dette har vi venta på lenge 😃
Komfortabel seier med 6-0.
Jepp, vi har et meget godt team i år og vi har fremdeles masse plass på kvoten😃

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

MacanT skrev: tor sep 16, 2021 11:35 pm
TAdams6 skrev: tor sep 16, 2021 10:06 pm
MacanT skrev: tor sep 16, 2021 6:25 pm Da e me igang, firesiffra tilskuertall for første gang siden 7. mars 2020 og stemningen er fantastisk 👍 Dette har vi venta på lenge 😃
Komfortabel seier med 6-0.
Jepp, vi har et meget godt team i år og vi har fremdeles masse plass på kvoten😃
Er Kissel norsk? Noen som vet?

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Veldig bra kamp mot Stjernen og nå er det duket for fest mot erkerivalen Vålerenga i morgen :D

Var innom Ticketmaster og så at det er fremdeles gode muligheter for de som ikke har sesongkort, men det vil nok minke med plasser når folk oppdager at ting går tilbake til normalen fra og med i morgen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MacanT skrev: fre sep 24, 2021 2:58 pm Veldig bra kamp mot Stjernen og nå er det duket for fest mot erkerivalen Vålerenga i morgen :D

Var innom Ticketmaster og så at det er fremdeles gode muligheter for de som ikke har sesongkort, men det vil nok minke med plasser når folk oppdager at ting går tilbake til normalen fra og med i morgen.
Hvor mye ligger ett sesongkort på i Stavanger?

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Chromeback skrev: fre sep 24, 2021 3:00 pm
MacanT skrev: fre sep 24, 2021 2:58 pm Veldig bra kamp mot Stjernen og nå er det duket for fest mot erkerivalen Vålerenga i morgen :D

Var innom Ticketmaster og så at det er fremdeles gode muligheter for de som ikke har sesongkort, men det vil nok minke med plasser når folk oppdager at ting går tilbake til normalen fra og med i morgen.
Hvor mye ligger ett sesongkort på i Stavanger?
4700 der jeg sitter (Rad 5 på ene langsiden)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MacanT skrev: fre sep 24, 2021 3:28 pm
Chromeback skrev: fre sep 24, 2021 3:00 pm
MacanT skrev: fre sep 24, 2021 2:58 pm Veldig bra kamp mot Stjernen og nå er det duket for fest mot erkerivalen Vålerenga i morgen :D

Var innom Ticketmaster og så at det er fremdeles gode muligheter for de som ikke har sesongkort, men det vil nok minke med plasser når folk oppdager at ting går tilbake til normalen fra og med i morgen.
Hvor mye ligger ett sesongkort på i Stavanger?
4700 der jeg sitter (Rad 5 på ene langsiden)
Takk for svar, da var det i prissjiktet jeg tenkte at det lå :D

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Chromeback skrev: fre sep 24, 2021 3:49 pm
MacanT skrev: fre sep 24, 2021 3:28 pm
Chromeback skrev: fre sep 24, 2021 3:00 pm

Hvor mye ligger ett sesongkort på i Stavanger?
4700 der jeg sitter (Rad 5 på ene langsiden)
Takk for svar, da var det i prissjiktet jeg tenkte at det lå :D
Vi har forresten også en grei resalg ordning. Hvis man ikke har anledning til å gå på en kamp så frigjør man setet via appen. Har man en attraktiv plass så blir den som regel solgt og pengene deles mellom Oilers og sesongkortinnehaveren. Dermed blir det billigere å fornye kortet nestkommende sesong :D

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Nok en sesong der Oilers ødelegger for seg selv i starten. 1-3 tap mot Frisk og Morley forteller at han så for seg å avslutte karrieren i Oilers, istedet fikk han beskjed om at han ikke var ønsket med videre i sommer. Idag scorer han selvfølgelig mot Oilers, det samme gjorde Lagace.

Hva er problemet til Oilers? De vinner skuddstatistikkene i hver kamp, men defensivt og offensivt holder det ikke. Det må snart komme en forsterkning og hva skjer med Whitney?

Merker at årets Oilers lag foreløpig framstår så grått og kjedelig som jeg ikke kan huske. Troppen er mer enn god nok, men det er skader og det er ennå ikke hentet alle spillerne.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»