Fantasy Basketball 2021/22

Svar
TH22

Re: Fantasy Basketball 2021/22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: søn okt 17, 2021 9:43 pm Tror jeg har draftet det mest nitriste laget siden jeg først drev med Fantasy.
KAT, Lonzo, Haliburton, Cade, Suggs. Mye ungt spennende. Ikke spesielt gode lag derimot :p men så har du jo Jimmy og Ayton

TH22

Legg inn av TH22 »

Føler laget mitt minner litt om Wade, Jimmy, Rondo Bulls-versjonen. Gode spillere, merkelig fit. Forventet ikke Capela skulle falle til meg senere, så tok Gobert med det in mind. Så hvis noen er interessert i Gobert er det bare å fyre løs

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

2 år på rad så greier jeg å glemme draften

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Ikke like heldig med autodraften denne gang zzzzz

hgb

Legg inn av hgb »

Fulgte dårlig med mot slutten, og endte opp med å autodrafte et par skada spillere, så jeg sitter med Klay, Kyrie, Jonathan Isaac og Dillon Brooks, som alle er ute fra starten av.

Draciger

Legg inn av Draciger »

hgb skrev: man okt 18, 2021 6:15 pm Fulgte dårlig med mot slutten, og endte opp med å autodrafte et par skada spillere, så jeg sitter med Klay, Kyrie, Jonathan Isaac og Dillon Brooks, som alle er ute fra starten av.
Du har ihvertfall waiverwire tilgjengelig.

Draciger

Legg inn av Draciger »

1ChiBull1 skrev: man okt 18, 2021 2:18 pm Ikke like heldig med autodraften denne gang zzzzz
Du har tre av Boston gutta mine, hm....

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: søn okt 17, 2021 9:54 pm
Draciger skrev: søn okt 17, 2021 9:43 pm Tror jeg har draftet det mest nitriste laget siden jeg først drev med Fantasy.
KAT, Lonzo, Haliburton, Cade, Suggs. Mye ungt spennende. Ikke spesielt gode lag derimot :p men så har du jo Jimmy og Ayton
Ikke mye etablert og laget trenger å motbevise haterne :lol:

TH22

Legg inn av TH22 »

hgb skrev: man okt 18, 2021 6:15 pm Fulgte dårlig med mot slutten, og endte opp med å autodrafte et par skada spillere, så jeg sitter med Klay, Kyrie, Jonathan Isaac og Dillon Brooks, som alle er ute fra starten av.
Tar gjerne imot Kyrie hvis du vil trade ;)

TH22

Legg inn av TH22 »

1ChiBull1 skrev: man okt 18, 2021 2:18 pm Ikke like heldig med autodraften denne gang zzzzz
Ganske solide picks da. Om det ikke er favorittene dine bør det være lett å trade, spesielt med Draciger!

Synes autopick leverer sterkt i år. Burde kanskje vurdert den taktikken mer. Liker Lamozys lag bedre enn mitt :lol:

Lamozy

Legg inn av Lamozy »

Faen i helvete as, sorry men dukket opp noe som gjorde at jeg ikke fikk deltatt live.
Synes ikke akkurat jeg var kjempeheldig med autodraften heller

Jaja, kjøregår

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Draftet et morsomt lag, som er fryktelig guard-heavy. Sikkert ikke noe vinneroppskrift, så får vi bare se om jeg faktisk dominere noen kategorier og er sjanseløs på andre.

Eneste jeg angrer på var da jeg ble tatt helt på senga og draftet Aldridge som nummer 11, men blir trolig ikke det som avgjør året. Veldig fornøy med å få KD som nummer sju.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Draciger skrev: man okt 18, 2021 6:24 pm
1ChiBull1 skrev: man okt 18, 2021 2:18 pm Ikke like heldig med autodraften denne gang zzzzz
Du har tre av Boston gutta mine, hm....
Heheh ;)

hgb

Legg inn av hgb »

TH22 skrev: man okt 18, 2021 7:42 pm
hgb skrev: man okt 18, 2021 6:15 pm Fulgte dårlig med mot slutten, og endte opp med å autodrafte et par skada spillere, så jeg sitter med Klay, Kyrie, Jonathan Isaac og Dillon Brooks, som alle er ute fra starten av.
Tar gjerne imot Kyrie hvis du vil trade ;)
Tror han skal få sjansen til å finne ut av hva han vil med livet først...

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


R66

Legg inn av R66 »

Det sto mellom Duarte og Murphy for siste pick, tok Murphy og selvsagt Duarte går bananas i første kampen

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Imponerende ! 3 kamper endte 4-4 i ligaen! 👀

R66

Legg inn av R66 »

Så finale matchup sist og nå i første runde, begge med spillere ute og så å si alt gikk min vei, gg NydalenJazz
Første full uke, ordentlig pekepinn

hgb

Legg inn av hgb »

R66 skrev: man okt 25, 2021 11:14 am Så finale matchup sist og nå i første runde, begge med spillere ute og så å si alt gikk min vei, gg NydalenJazz
Første full uke, ordentlig pekepinn
Akk && vee, skulle gjerne hatt med et par ekstra poeng, men får satse på bedre tider seinere. gg.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Laffano16 skrev: man okt 25, 2021 9:09 am Imponerende ! 3 kamper endte 4-4 i ligaen! 👀
Jepp, jeg var en av de som var involvert i 4-4 :lol: :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Startet ca så dårlig som forventet…

R66

Legg inn av R66 »

Jevn matchup mot rookie Kenan og det gikk bra, gg

Embiid hviles, langt fra fornøyd med det picket

Ellers må Bridges nevnes, jeg drafta han for to år siden men han fikk det ikke til hverken da eller i fjor, fantastisk start på sesongen

Draciger

Legg inn av Draciger »

Chris Boucher må kan være det verste picket jeg noensinne har tatt i min fantasykarriere.

hgb

Legg inn av hgb »

Draciger skrev: søn nov 07, 2021 11:13 am Chris Boucher må kan være det verste picket jeg noensinne har tatt i min fantasykarriere.
Etter å ha vært et fantastisk pickup i fjor har han ikke vist mye i år, nei.

R66

Legg inn av R66 »

Taper fg med 0,0001, heldigvis hadee litt mer å gå på i andre kategorier, gg Chromeback
Solid start på sesongen, denne uka sikkelig test mot Drac
Embiid ute igjen, få håpe at han kommer tilbake snart som forigge gang

TH22

Legg inn av TH22 »

TH22 skrev: man okt 18, 2021 9:39 pm Synes autopick leverer sterkt i år.
Mange som leverer godt så langt. Må nesten nevne at jeg ikke tenkte på noen av disse da jeg skrev innlegget over, men men :lol:

Ranking nå - (hvor de ble draftet)

#11: CP3 (33)
#13: Jonas Valanciunas (58)
#14: Miles Bridges (105)
#16: Al Horford (88)
#60: Will Barton (160)
#81: De'Anthony Melton (129)
#82: Matisse Thybulle (130)

Cole Anthony ser ut som årets WW-steal av Drac!

hgb

Legg inn av hgb »

Hmm, 4 mann som spiller med kombinert 21 poeng på 9/43 FG...

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Heftig trade på gang mellom Nydalen og Breeze!!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

wtf Harden og Lebron i en trade!? Wow heftig

R66

Legg inn av R66 »

TH med LBJ Steph og Harden, wtf, hva dere driver med?
Bare kødder bra jobba TH, hvor mange trades har du denne sesongen?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»