Fantasy Basketball 2021/22

Svar
1ChiBull1

Re: Fantasy Basketball 2021/22

Legg inn av 1ChiBull1 »

Må jeg signe opp med noe ny link ellerno?

TH22

Legg inn av TH22 »

**Viktig Informasjon**

Livedraft er satt til Søndag 17. oktober kl 20.00

Vi har også tre nye planlagte regelendringer:

#1: Sesongen avsluttes en uke tidligere. Playoffs starter 14. mars og siste dag av Finals er 3. april.

#2: Du kan plukke opp og bruke ny spiller på laget ditt samme dag, så lenge kampen ikke har startet.

#3: IL-plassen endres til IL+. Den kan nå brukes til spillere som er "O/Out" eller "GTD" (Game-time decision), i tillegg til INJ som før.

Det blir vrient å evt endre drafttidspunkt så tett på sesongstart, så gi beskjed kjapt om det passer veldig dårlig for deg. Speak up om du er uenig og/eller ønsker avstemning på regelendringene.

TH22

Legg inn av TH22 »

1ChiBull1 skrev: lør okt 09, 2021 3:23 pm Må jeg signe opp med noe ny link ellerno?
Nei, kun hvis du har laget ny bruker. Kommer du ikke inn?

Einarglu

Legg inn av Einarglu »

Er ikke den mest kunnskapsrike innenfor NBA, men henger meg gjerne på hvis det fortsatt er ledig plass:)

TH22

Legg inn av TH22 »

Einarglu skrev: lør okt 09, 2021 4:23 pm Er ikke den mest kunnskapsrike innenfor NBA, men henger meg gjerne på hvis det fortsatt er ledig plass:)
Vi har plass, men vi må være partall og blir 11 stk inkl deg. Sender deg en invite på PM, bare vær obs på at det ikke er sikkert vi får deg med. Forhåpentligvis går det seg til :)

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

TH22 skrev: lør okt 09, 2021 4:16 pm
1ChiBull1 skrev: lør okt 09, 2021 3:23 pm Må jeg signe opp med noe ny link ellerno?
Nei, kun hvis du har laget ny bruker. Kommer du ikke inn?
Kunne du prøvd å sende ny invite? Står at jeg ikke er i ligaen

TH22

Legg inn av TH22 »

1ChiBull1 skrev: lør okt 09, 2021 5:34 pm Kunne du prøvd å sende ny invite? Står at jeg ikke er i ligaen
Sendt på PM

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

TH22 skrev: lør okt 09, 2021 5:38 pm
1ChiBull1 skrev: lør okt 09, 2021 5:34 pm Kunne du prøvd å sende ny invite? Står at jeg ikke er i ligaen
Sendt på PM
<3

TH22

Legg inn av TH22 »

hgb skrev: tor sep 30, 2021 9:37 am Jeg er med i en annen liga (nå evakuert fra ESPN til Yahoo), hvor vi mangler en for å få oddetall. Noen som er interessert?
Det er ikke tilfeldigvis en der som også er interessert i flere ligaer? :P

Evt hvis andre vet om noen. Vi trenger bare en til for 12 stk, så får vi med Einarglu.

R66

Legg inn av R66 »

Lamozy er med, dermed har vi 12 stk
Søndag kl 20.00

TH22

Legg inn av TH22 »

Let's gooo

Einarglu skrev: lør okt 09, 2021 4:23 pm Er ikke den mest kunnskapsrike innenfor NBA, men henger meg gjerne på hvis det fortsatt er ledig plass:)
Velkommen om bord 8-)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Einarglu skrev: lør okt 09, 2021 4:23 pm Er ikke den mest kunnskapsrike innenfor NBA, men henger meg gjerne på hvis det fortsatt er ledig plass:)
Da kjemper vi om jumboplassen :D

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: fre okt 15, 2021 9:50 am Lamozy er med, dermed har vi 12 stk
Søndag kl 20.00
Mulig å flytte den til 20:30, må komme meg hjem fra Brannkamp :lol: :lol:

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

20:30 / 21 passer for meg da jeg ska legge ned kidz!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

20:30 passer fint for min egen del også, hvis det er lettere for peepz.

Einarglu

Legg inn av Einarglu »

20:30 funker her også

TH22

Legg inn av TH22 »

20:30 funker for meg. Vi kan ikke endre det nå, men det er mulig å pause draften til halv.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

TH22 skrev: søn okt 17, 2021 7:34 pm 20:30 funker for meg. Vi kan ikke endre det nå, men det er mulig å pause draften til halv.
Supert, klar litt over

R66

Legg inn av R66 »

Starter om fem min

Draciger

Legg inn av Draciger »

Tror jeg har draftet det mest nitriste laget siden jeg først drev med Fantasy.

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: søn okt 17, 2021 9:43 pm Tror jeg har draftet det mest nitriste laget siden jeg først drev med Fantasy.
KAT, Lonzo, Haliburton, Cade, Suggs. Mye ungt spennende. Ikke spesielt gode lag derimot :p men så har du jo Jimmy og Ayton

TH22

Legg inn av TH22 »

Føler laget mitt minner litt om Wade, Jimmy, Rondo Bulls-versjonen. Gode spillere, merkelig fit. Forventet ikke Capela skulle falle til meg senere, så tok Gobert med det in mind. Så hvis noen er interessert i Gobert er det bare å fyre løs

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

2 år på rad så greier jeg å glemme draften

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Ikke like heldig med autodraften denne gang zzzzz

hgb

Legg inn av hgb »

Fulgte dårlig med mot slutten, og endte opp med å autodrafte et par skada spillere, så jeg sitter med Klay, Kyrie, Jonathan Isaac og Dillon Brooks, som alle er ute fra starten av.

Draciger

Legg inn av Draciger »

hgb skrev: man okt 18, 2021 6:15 pm Fulgte dårlig med mot slutten, og endte opp med å autodrafte et par skada spillere, så jeg sitter med Klay, Kyrie, Jonathan Isaac og Dillon Brooks, som alle er ute fra starten av.
Du har ihvertfall waiverwire tilgjengelig.

Draciger

Legg inn av Draciger »

1ChiBull1 skrev: man okt 18, 2021 2:18 pm Ikke like heldig med autodraften denne gang zzzzz
Du har tre av Boston gutta mine, hm....

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: søn okt 17, 2021 9:54 pm
Draciger skrev: søn okt 17, 2021 9:43 pm Tror jeg har draftet det mest nitriste laget siden jeg først drev med Fantasy.
KAT, Lonzo, Haliburton, Cade, Suggs. Mye ungt spennende. Ikke spesielt gode lag derimot :p men så har du jo Jimmy og Ayton
Ikke mye etablert og laget trenger å motbevise haterne :lol:

TH22

Legg inn av TH22 »

hgb skrev: man okt 18, 2021 6:15 pm Fulgte dårlig med mot slutten, og endte opp med å autodrafte et par skada spillere, så jeg sitter med Klay, Kyrie, Jonathan Isaac og Dillon Brooks, som alle er ute fra starten av.
Tar gjerne imot Kyrie hvis du vil trade ;)

TH22

Legg inn av TH22 »

1ChiBull1 skrev: man okt 18, 2021 2:18 pm Ikke like heldig med autodraften denne gang zzzzz
Ganske solide picks da. Om det ikke er favorittene dine bør det være lett å trade, spesielt med Draciger!

Synes autopick leverer sterkt i år. Burde kanskje vurdert den taktikken mer. Liker Lamozys lag bedre enn mitt :lol:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»