Fantasy Basketball 2021/22

Svar
R66

Re: Fantasy Basketball 2021/22

Legg inn av R66 »

Hoostil skrev: man jan 24, 2022 3:05 pm Hjelper lite med 7-1, når de to foran kliner til med 8-0. Gjør årets første trade med Garland/Porter Jr. ut, og Gobert inn. Tror det er en forholdsvis god trade, selv om Garland er en langt morsommere å spiller å heie på. Utrolig morsomt å se hvordan han styrer Cleveland-angrepet.
Jepp hard konkurranse i toppen, artig å være med på dette kjøret

R66

Legg inn av R66 »

Embiid er monster for tiden, klarer å holde koken selv med noen ute, gg Cromeback

Trade sesong skal nok bli avgjørende

TH22

Legg inn av TH22 »

hgb skrev: man jan 24, 2022 1:21 pm Oh shit, la akkurat merke til at det er max 50 acquisitions (går ut fra at det gjelder både trades og FA) for sesongen... På tide å være litt forsiktig her..
Max 50 er kun FA. Det er ingen grense på trades. Ikke noe å bekymre seg for, selv om du gjør maks bytter hver uke går du ikke tom før 2 bytter er gjort i semifinalen :)

Trade deadline i ligaen vår er forøvrig 3. mars. Ganske tett på playoffs, trodde det pleide å være tidligere.

R66

Legg inn av R66 »

Tror at jeg var heldig med motstand denne uka, det var mye rødt der, gg Drac

Draciger

Legg inn av Draciger »

R66 skrev: man jan 31, 2022 5:17 pm Tror at jeg var heldig med motstand denne uka, det var mye rødt der, gg Drac
Mentalt skakkjørt etter historikken mellom oss :shock:

R66

Legg inn av R66 »

Draciger skrev: søn feb 06, 2022 2:28 pm
R66 skrev: man jan 31, 2022 5:17 pm Tror at jeg var heldig med motstand denne uka, det var mye rødt der, gg Drac
Mentalt skakkjørt etter historikken mellom oss :shock:
I det minste vant du stort igjen mot TH :D

For min del vinner med en blk, gg ChiBull

Møter nr 1 denne uka, begge videre til playoff, og vi spilte 4-4 tidligere så dette blir spennende

R66

Legg inn av R66 »

Ble ikke spennende og i tillegg mista jeg mitt første pick for sesongen, gg BrickSqoad

Lang uke nå på begge sider av all star, det var ikke slik før liker endringen

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: man jan 24, 2022 5:37 pm
hgb skrev: man jan 24, 2022 1:21 pm Oh shit, la akkurat merke til at det er max 50 acquisitions (går ut fra at det gjelder både trades og FA) for sesongen... På tide å være litt forsiktig her..
Max 50 er kun FA. Det er ingen grense på trades. Ikke noe å bekymre seg for, selv om du gjør maks bytter hver uke går du ikke tom før 2 bytter er gjort i semifinalen :)

Trade deadline i ligaen vår er forøvrig 3. mars. Ganske tett på playoffs, trodde det pleide å være tidligere.
Du og din elsk for Lonzo as :lol:

R66

Legg inn av R66 »

Vinner så vidt to kategorier i dobbel uke, eller unngår smultring så vidt, helt sjanseløs, gg JacquesOff
Siste uke før playoff

Draciger

Legg inn av Draciger »

R66 skrev: man feb 28, 2022 3:07 pm Vinner så vidt to kategorier i dobbel uke, eller unngår smultring så vidt, helt sjanseløs, gg JacquesOff
Siste uke før playoff
That went fast :o

R66

Legg inn av R66 »

My bad, sry det var ikke siste runde
Denne gangen er det siste runde, Chibull og FoHov magic for siste playoff plass
Hadde lett seier siden motstander setter ikke opp laget, blir god test mot TH i siste matchup

R66

Legg inn av R66 »

Da er regulær sesong ferdig og vi er klare for playoff
Først grattis til BrickSquad med best record og nr1 seed, men det var veldig jevnt i toppen noe som siste runde viste, det er kun 5 poeng mellom fire første. Etter der er gruppe 5;6 og 7 som skiller kun 3 poeng og FMagic tar siste playoff plass med kun halv poeng, små marginer
Da få vi se om de fire første klarer å gå videre, ikke uvanlig at beste seeds ryker i første runde

For min del enkel seier mot TH som har mange skadd, gg TH,, og vi møttes igjen så gode sjanser
Lykke til alle i playoff og takk til deltagelse til de som er ferdige

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Møkka sesong.. Lykke til resten!

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Nå det begynner. Kom sist blant topp fire, som er litt ergelig - men fortsatt ganske håpefull når jeg ser hvor skadefri spillerne mine plutselig har blitt. Erfarte i fjor hvor viktig det er å ha en god regular season - ikke på grunn av seeding, men om man skulle få 4-4, så er det plassering på tabellen som er tie-break.

Lykke til alle sammen!

Draciger

Legg inn av Draciger »

1ChiBull1 skrev: man mar 14, 2022 2:01 pm Møkka sesong.. Lykke til resten!
One day you get there!

Godt start med KAT med karriere beste.

hgb

Legg inn av hgb »

Helt grei oppvisning av Kyrie Irving i natt.

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Får juling av Kyrie 🙈 Ikke sånn jeg planla å starte playoffs.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Spenstig at alle er 6-2 mens 8 vs 1 er 4-4 hittil 🙈

Draciger

Legg inn av Draciger »

Ingen god tirsdagkveld fra spillerne mine. Cade spilte ikke og Butler spilte bare en omgang. Haliburton med hans verste Pacers kamp siden traden.

MyFevola leder 6-2. Har en feeling at dette kan ende 4-4.
Smått komisk så har begge vunnet 7-1 og med min fantasy playoffhistorisk så kan det bare gå en vei XD

Draciger

Legg inn av Draciger »

Rykker nok her i første runde, altfor mange småskader som gjorde at jeg hadde null sjans.
Hadde heller ingen store forhåpninger når jeg møtte Jokic og resten.
Ser heller ikke ut som det blir noe upsets i år, ble veldig vanilla i år si.

Grunnstammen i laget var altfor dårlig i år og en liten oppsummering kommer seinere.
Mye garbaaaage.

R66

Legg inn av R66 »

Draciger skrev: søn mar 20, 2022 12:44 pm Rykker nok her i første runde, altfor mange småskader som gjorde at jeg hadde null sjans.
Hadde heller ingen store forhåpninger når jeg møtte Jokic og resten.
Ser heller ikke ut som det blir noe upsets i år, ble veldig vanilla i år si.

Grunnstammen i laget var altfor dårlig i år og en liten oppsummering kommer seinere.
Mye garbaaaage.
Nei ingen overraskelser, to ganger 7-1 og 5-2

Hadde håp om at du skal ha kjempe uke og slå ut JacquesOff siden du har mange såkalte av og på spillere, for så å ha dårlig uke mot meg :D
Hadde nesten walkover i første runde siden TH har mange ute, gg TH bedre lykke med trading neste sesong
Fire gode lag i semi, lykke til

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Lykke til, til deg også. Spennende med fire i toppen, tror det blir ganske tett denne uka. Krysser alt jeg har av fingrer for at Westbrook kan fortsette å være en ikke helt forferdelig spiller i uka som kommer.

Lamozy

Legg inn av Lamozy »

Klarer utrolig nok å hente inn returene siste natt som skal gi meg 5-3, men så presterer jeg å tape FT% med 20 prosentpoeng som gjør at jeg taper den på avrunding, som gir 4-4 og tap på tie breaker. Og selvfølgelig kommer CP3 plutselig tilbake utav ingenting i tillegg.

Kjipt men grattis til finalistene og takk for en gøy sesong

R66

Legg inn av R66 »

Lamozy skrev: man mar 28, 2022 9:43 am Klarer utrolig nok å hente inn returene siste natt som skal gi meg 5-3, men så presterer jeg å tape FT% med 20 prosentpoeng som gjør at jeg taper den på avrunding, som gir 4-4 og tap på tie breaker. Og selvfølgelig kommer CP3 plutselig tilbake utav ingenting i tillegg.

Kjipt men grattis til finalistene og takk for en gøy sesong
Så dere var helt likt på ft% og det var 3 reb i mellom, mens vi i andre semi var helt likt på fg% stls og det var en blk og 3 treere forskjell, snakk om jevne semis
Finalistene videre med knappest mulig margin, helt sykt
GG JacquesOff, kjempe innsats trodde du kunne klare det med 8 stk på søndag mot mine 2 men fantasy godene var på min side denne gangen :D
Lykke til i finalen SkinnyJokic

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Trodde før jeg la meg at FT var en tapt kategori, men endte 0.8021 mot 0.8015 - så jevnt er på ingen måte noe underdrivelse. Landa meg akkurat 4-4, og videre til finalen fordi jeg har en seier mer i innbyrdes oppgjør. Sykt jevnt i en haug med andre kategorier også.

Har Morant ute og ganske skeptisk før finaleomgangen. Måtte den beste vinne :)

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Tett i finalen nå, selv om jeg ligger under 6-2, er det superjevnt i sju av åtte kategorier. Har en free transfer igjen. Kan bli avgjørende.

R66

Legg inn av R66 »

Hoostil skrev: fre apr 01, 2022 1:08 pm Tett i finalen nå, selv om jeg ligger under 6-2, er det superjevnt i sju av åtte kategorier. Har en free transfer igjen. Kan bli avgjørende.
Mer avgjørende er hva Memphis gjør i kveld
Utrolig jevnt som du nevner, finale verdi drama

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Hva mener du med Memphis? 😅

R66

Legg inn av R66 »

Enkelt, Bane og JJJ hviles og åpner for Melton å ha god kamp, det kan være veldig stor sving

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Ja, sant. Jeg tok han inn fordi det begynte å tynnes ganske greit i guard-possisjonen til Memphis. Men ser ikke for meg at han er en fyr som kan produsere de helt store statsene.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»