Fantasy Basketball 2021/22

Svar
Chromeback

Re: Fantasy Basketball 2021/22

Legg inn av Chromeback »

Startet ca så dårlig som forventet…

R66

Legg inn av R66 »

Jevn matchup mot rookie Kenan og det gikk bra, gg

Embiid hviles, langt fra fornøyd med det picket

Ellers må Bridges nevnes, jeg drafta han for to år siden men han fikk det ikke til hverken da eller i fjor, fantastisk start på sesongen

Draciger

Legg inn av Draciger »

Chris Boucher må kan være det verste picket jeg noensinne har tatt i min fantasykarriere.

hgb

Legg inn av hgb »

Draciger skrev: søn nov 07, 2021 11:13 am Chris Boucher må kan være det verste picket jeg noensinne har tatt i min fantasykarriere.
Etter å ha vært et fantastisk pickup i fjor har han ikke vist mye i år, nei.

R66

Legg inn av R66 »

Taper fg med 0,0001, heldigvis hadee litt mer å gå på i andre kategorier, gg Chromeback
Solid start på sesongen, denne uka sikkelig test mot Drac
Embiid ute igjen, få håpe at han kommer tilbake snart som forigge gang

TH22

Legg inn av TH22 »

TH22 skrev: man okt 18, 2021 9:39 pm Synes autopick leverer sterkt i år.
Mange som leverer godt så langt. Må nesten nevne at jeg ikke tenkte på noen av disse da jeg skrev innlegget over, men men :lol:

Ranking nå - (hvor de ble draftet)

#11: CP3 (33)
#13: Jonas Valanciunas (58)
#14: Miles Bridges (105)
#16: Al Horford (88)
#60: Will Barton (160)
#81: De'Anthony Melton (129)
#82: Matisse Thybulle (130)

Cole Anthony ser ut som årets WW-steal av Drac!

hgb

Legg inn av hgb »

Hmm, 4 mann som spiller med kombinert 21 poeng på 9/43 FG...

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Heftig trade på gang mellom Nydalen og Breeze!!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

wtf Harden og Lebron i en trade!? Wow heftig

R66

Legg inn av R66 »

TH med LBJ Steph og Harden, wtf, hva dere driver med?
Bare kødder bra jobba TH, hvor mange trades har du denne sesongen?

hgb

Legg inn av hgb »

Noe må hvertfall gjøres med Nydalen Jazz, for det går ikke på skinner...

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Heftig trade når Lillard er den tredje beste spilleren inkludertt. Nydalen sitt lag tror jeg bare trengte å modnes litt. Lbj og Harden vil produsere fantasistats innen en viss tid. Men skjønner godt at man ikke kan vente til det er for sent. Typ Lakers i fjor 😅

TH22

Legg inn av TH22 »

R66 skrev: fre nov 12, 2021 8:46 am hvor mange trades har du denne sesongen?
Nr 4 dette! Vooch, Brogdon > Lamelo > Lillard (Rudy) > Harden (LBJ). Ofret en del bredde hver gang og - Maxey, Batum og RJax herjer.
Hoostil skrev: fre nov 12, 2021 5:00 pm Nydalen sitt lag tror jeg bare trengte å modnes litt. Lbj og Harden vil produsere fantasistats innen en viss tid. Men skjønner godt at man ikke kan vente til det er for sent. Typ Lakers i fjor 😅
LBJ er solid, men spm er hvor lenge av gangen? Ble bare nr 70 totalt i fjor pga skader og det ser ikke ut som det blir noe bedre denne sesongen. Gobert var nr 13 totalt i fjor til sammenligning.
hgb skrev: fre nov 12, 2021 2:41 pm Noe må hvertfall gjøres med Nydalen Jazz, for det går ikke på skinner...
4 skader + Kyrie-situasjonen er tungt. Kjipt når det er flere solide som nærmer seg retur, men hullet blir naturligvis dypere i mellomtiden. Hvis du angrer på traden kan vi godt kansellere den. Det er helt greit for meg. Null stress :)

Draciger

Legg inn av Draciger »

Kjenner at min indre Danny-trigger kribler av å se så mange trades iverksettes.

Lamozy

Legg inn av Lamozy »

Føler LaMelo, Dinwiddie og Jackson var ganske grei value for Lillard i trade med TH22, hadde tenkt å droppe Mills og Young uansett. Er ikke noe fan av Lillard i utgangspunktet, så ikke kjempetungt å gi han fra meg.

Da jeg først så laget jeg fikk autodraftet tenkte jeg det kom til å bli en litt kjedelig sesong men hittil har det gått ganske bra, og nå er jeg egentlig godt fornøyd. Betyr sikkert at det begynner å gå ræva fremover, men vi får se.

TH22

Legg inn av TH22 »

Lamozy skrev: man nov 15, 2021 10:54 am Føler LaMelo, Dinwiddie og Jackson var ganske grei value for Lillard i trade med TH22, hadde tenkt å droppe Mills og Young uansett. Er ikke noe fan av Lillard i utgangspunktet, så ikke kjempetungt å gi han fra meg.

Da jeg først så laget jeg fikk autodraftet tenkte jeg det kom til å bli en litt kjedelig sesong men hittil har det gått ganske bra, og nå er jeg egentlig godt fornøyd. Betyr sikkert at det begynner å gå ræva fremover, men vi får se.
Nok et tap for meg i trades mellom oss. Lamelo viser ingen tegn til å stoppe opp. Helt rått.

Burde godtatt CP3 for Vucevic helt i starten av sesongen. Skjønner faen ikke hvordan Paul holder koken på denne måten de siste årene. Fra kjeks til ironman og blir nesten bare bedre jo eldre han blir :)
Sist redigert av TH22 den man nov 15, 2021 6:05 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Helt greiit å sitte med Derozan Lowry Booker og westbrook 😅 soper inn poeng

TH22

Legg inn av TH22 »

Laffano16 skrev: man nov 15, 2021 6:05 pm Helt greiit å sitte med Derozan Lowry Booker og westbrook 😅 soper inn poeng
Solid start fra Freddy og. Kult han falt ned til deg i draften som Toronto-fan!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ja godt at VanVleet spiller som en Leader! Spiller bra nå

Har jo 2x eksRaptors i Lowry og Derozan 😅 hadde bare Vince spilt enda hadde jeg prøvd på han å 😅

R66

Legg inn av R66 »

Så jeg hadde 45 kamper spilt mot DracTrotters 34, ikke rart at jeg vinner 8-0 og det uten mine to første pick, rimelig bra det, dog føles litt dirty, gg Drac bedre lykke neste gang

Draciger

Legg inn av Draciger »

R66 skrev: tir nov 16, 2021 12:39 pm Så jeg hadde 45 kamper spilt mot DracTrotters 34, ikke rart at jeg vinner 8-0 og det uten mine to første pick, rimelig bra det, dog føles litt dirty, gg Drac bedre lykke neste gang
Mye småskader under denne matchupen å. Burde nesten ikke ha møtt opp.

Ser fram til returmøte.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Chromeback skrev: tir okt 26, 2021 8:38 am Startet ca så dårlig som forventet…
Du har pokker meg passe grei uflaks. Du har egentlig en god roster, med Doncic, Bam, Collins og Shai mens halve rosteren er skadet.

R66

Legg inn av R66 »

Nok en jevn match, dog denne gangen går det meste motstanderens vei, 0,04 på ft 3 reb og ast, AD monster hele uka, gg ChiBull
Merklig uke som kommer nå, torsdag ingen kamper

hgb

Legg inn av hgb »

R66 skrev: man nov 22, 2021 12:49 pm Nok en jevn match, dog denne gangen går det meste motstanderens vei, 0,04 på ft 3 reb og ast, AD monster hele uka, gg ChiBull
Merklig uke som kommer nå, torsdag ingen kamper
Helligere dag enn Thanksgiving får man nok ikke i USA, men til gjengjeld spiller omtrent alle på Black Friday.

TH22

Legg inn av TH22 »

gg Drac. 2-6 og skikkelig bank mange steder. Får neppe den tiebreakeren tilbake. Deilig med KP i form. Noen som tror Zion er tilbake før nyttår?

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: man nov 22, 2021 10:05 pm gg Drac. 2-6 og skikkelig bank mange steder. Får neppe den tiebreakeren tilbake. Deilig med KP i form. Noen som tror Zion er tilbake før nyttår?
Ser du noen grunn til hvorfor han skal kjappe seg tilbake :P

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: tir nov 23, 2021 7:24 pm
Ser du noen grunn til hvorfor han skal kjappe seg tilbake :P
Wtf man. Gi meg litt håp a :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Så lenge Zion lever på mammas mat, så vil vel vekta hans holde seg stabilt høy.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Draciger skrev: lør nov 20, 2021 11:09 am
Chromeback skrev: tir okt 26, 2021 8:38 am Startet ca så dårlig som forventet…
Du har pokker meg passe grei uflaks. Du har egentlig en god roster, med Doncic, Bam, Collins og Shai mens halve rosteren er skadet.
Typisk nybegynner-flyt si, var jo egentlig veldig fornøyd med rosteren etter draften. Vært en del ting som har tatt mye fokus de siste ukene også, med både øvelser og ny jobb, så tok litt lengre tid å sette seg inn i hvordan dette egentlig fungerer. Men denne uken her virker det som man i hvert fall er i nærheten av noe :lol:

TH22

Legg inn av TH22 »

Chromeback skrev: ons nov 24, 2021 3:43 pm
Typisk nybegynner-flyt si, var jo egentlig veldig fornøyd med rosteren etter draften. Vært en del ting som har tatt mye fokus de siste ukene også, med både øvelser og ny jobb, så tok litt lengre tid å sette seg inn i hvordan dette egentlig fungerer. Men denne uken her virker det som man i hvert fall er i nærheten av noe :lol:
Du har mulighet til å oppgradere laget ditt ;)

Collin Sexton f.eks. er ute resten av sesongen. Hvis du går inn på laget ditt, eller 'Players', kan du plukke opp ny spiller og droppe Sexton.

De'Andre Hunter er også ute noen måneder. Vi har en egen plass for skadde spillere. Hvis du trykker på han kan du flytte han ned til IL+-plassen. Så kan du plukke opp enda en ny spiller!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»