Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Svar
Everenga

Re: Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Legg inn av Everenga »

lsklars skrev: tor des 02, 2021 8:10 pm

Eid er ikke bedre enn Edh.
Er dette en slags Østbø/ Austbø variant der man holder seg med en nynorsk og en bokmålsvariant av spilleren? ;)

Fra spøk til revolver, har ikke hørt noen rykter rundt Lehne Olsen noe jeg regner med tilskrives hans alder. Har det vært snakk om noe? Mannen står for over 60% av seriemålene deres noe som er fullstendig vilt og man skulle tro det utløste kjøpevilje noen steder alder til tross.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Everenga skrev: fre des 03, 2021 2:19 pm
lsklars skrev: tor des 02, 2021 8:10 pm

Eid er ikke bedre enn Edh.
Er dette en slags Østbø/ Austbø variant der man holder seg med en nynorsk og en bokmålsvariant av spilleren? ;)

Fra spøk til revolver, har ikke hørt noen rykter rundt Lehne Olsen noe jeg regner med tilskrives hans alder. Har det vært snakk om noe? Mannen står for over 60% av seriemålene deres noe som er fullstendig vilt og man skulle tro det utløste kjøpevilje noen steder alder til tross.
Han har fått tilbud fra Sør-Korea allerede, som han takket nei til. Tipper det kommer noen tilbud til fra klubber i Asia.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Lehne har i det minste ikke gitt uttrykk for å ha noen favorittklubb i Japan.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Daltrey skrev: fre des 03, 2021 5:00 pm Lehne har i det minste ikke gitt uttrykk for å ha noen favorittklubb i Japan.
Tenk å få spille fotball mot en av historiens beste midtbanespillere et par ganger i løpet av sesongen! Har man den muligheten, er det nok lett å falle for en japansk klubb.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

LeSorcier skrev: fre des 03, 2021 5:28 pm
Daltrey skrev: fre des 03, 2021 5:00 pm Lehne har i det minste ikke gitt uttrykk for å ha noen favorittklubb i Japan.
Tenk å få spille fotball mot en av historiens beste midtbanespillere et par ganger i løpet av sesongen! Har man den muligheten, er det nok lett å falle for en japansk klubb.
Hehe, ja det er rart at det ikke er flere stjerner av de vi kjenner i den ligaen, men nåløyet er muligens for trangt :D

lsklars

Legg inn av lsklars »

DG, SKM og Baccay ferdig i klubben etter sesongen. Forsåvidt ikke overraskende, men lurer på hva som gikk galt med Baccay. Fra prøvespill og snakk om millionsalg til å egentlig aldri få særlig tillitt. I år har han vel ikke spilt noe som helst i serien. Synd, men regner med klubben har gode grunner til å ikke forlenge. Spent på hva som skjer med Sandberg etter han er ferdig i Jerv.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Merkelig med Baccay ja. Var jo snakk om en overgang til Chelsea for et par år tilbake. Etter det har han slitt benk i LSK og hatt to mislykkede opphold i PostNord. Har vel ikke hatt så mange skader heller etter hva jeg har fått med meg. Vært på benken 24 ganger denne sesongen uten å få ett eneste minutt, som jo er litt rart selv om Dragsnes så og si aldri er skada eller suspendert. Har følelsen på at han kan slå ordentlig til i en annen klubb på et senere tidspunkt, men er vel kanskje fair at det ikke ser ut til at han har noen fremtid her. Sandberg håper jeg vi kan få med videre med den oppløftende sesongen han har hatt, selv om jeg frykter han ikke vil tilbake hit for å risikere tid på benken. Har nok meget godt av å spille fast der han er nå. Blir nok en vurdering for hans del om han klarer å rykke opp med Jerv eller ikke. Sikkert noen andre Eliteserieklubber interessert der også. Hvert fall sikkert at vi trenger en cover for Dragsnes og minst en stopper inn i dette vinduet.

aderyn

Legg inn av aderyn »



Med dette har vi nå nominerte til følgende priser

Årets spiller (Thomas Lehne Olsen)
Årets mål (Thomas Lehne Olsen)
Årets unge spiller (Mads H. Christiansen)
Årets trener (Geir Bakke)

Pluss at Åsen fort kan havne på årets lag sammen med Lehne. Ikke akkurat verst.

TWU

Legg inn av TWU »

Kommentarer til midtbanespilleren som er klar for Brann til neste sesong?

aderyn

Legg inn av aderyn »

TWU skrev: tor des 09, 2021 4:25 pm Kommentarer til midtbanespilleren som er klar for Brann til neste sesong?
Har jeg ikke hørt noe om, hvem?

TWU

Legg inn av TWU »

aderyn skrev: tor des 09, 2021 4:31 pm
TWU skrev: tor des 09, 2021 4:25 pm Kommentarer til midtbanespilleren som er klar for Brann til neste sesong?
Har jeg ikke hørt noe om, hvem?
Husker ikke navnet - 7 mål på 22 kamper hittil i år leste jeg ihvertfall

aderyn

Legg inn av aderyn »

TWU skrev: tor des 09, 2021 4:33 pm
aderyn skrev: tor des 09, 2021 4:31 pm
TWU skrev: tor des 09, 2021 4:25 pm Kommentarer til midtbanespilleren som er klar for Brann til neste sesong?
Har jeg ikke hørt noe om, hvem?
Husker ikke navnet - 7 mål på 22 kamper hittil i år leste jeg ihvertfall
Kvinnefotball du snakker om? Klarer ikke se hvem det skal være hos herrelaget. Kan ikke si jeg ser på eller følger damefotball dessverre så er blank der.

TWU

Legg inn av TWU »

aderyn skrev: tor des 09, 2021 4:36 pm
Kvinnefotball du snakker om? Klarer ikke se hvem det skal være hos herrelaget. Kan ikke si jeg ser på eller følger damefotball dessverre så er blank der.
Jepp.. Tenkte å prøve å utnytte navneforvirring til å lage litt skremsel.

Men når man er inne på det, han der Olsen på topp er han ledig? Kunne trengt en reserve for Heggebø

aderyn

Legg inn av aderyn »

TWU skrev: tor des 09, 2021 4:39 pm
aderyn skrev: tor des 09, 2021 4:36 pm
Kvinnefotball du snakker om? Klarer ikke se hvem det skal være hos herrelaget. Kan ikke si jeg ser på eller følger damefotball dessverre så er blank der.
Jepp.. Tenkte å prøve å utnytte navneforvirring til å lage litt skremsel.

Men når man er inne på det, han der Olsen på topp er han ledig? Kunne trengt en reserve for Heggebø
Skal dere ha råd til han må nok hele Brann troppen selges og alle ansatte i klubben permitteres.

aderyn

Legg inn av aderyn »

4 plass og Europa i 2022 hvis Glimt, Molde, Viking eller LSK vinner cupen, sjukehus, dette kan bli gøy

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Var det fyrverkeri på Åråsen etter kampen?

Laban

Legg inn av Laban »

Det var fyrverkeri ja. Grattis alle Fugla-fans med 4 plass og muligens Europa -spill. Morsomt at klubben har fått frem så mange unge spillere som allerede i år har spilt masse. Geir Bakke fortjener virkelig å bli årets trener.

Laban

Legg inn av Laban »

Gjør heller ingenting at vi havner foran Søpla og RævBK heller. 😂😂

aderyn

Legg inn av aderyn »

Vikingen skrev: søn des 12, 2021 7:19 pm Var det fyrverkeri på Åråsen etter kampen?
Ja det var flaue greier. Vi har hatt en enorm sesong men går ikke med fyrverkeri etter 4 plass uansett. Spørs om det var restelageret etter opprykket i fjor som måtte tømmes eller hva det var.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

aderyn skrev: søn des 12, 2021 7:26 pm
Vikingen skrev: søn des 12, 2021 7:19 pm Var det fyrverkeri på Åråsen etter kampen?
Ja det var flaue greier. Vi har hatt en enorm sesong men går ikke med fyrverkeri etter 4 plass uansett. Spørs om det var restelageret etter opprykket i fjor som måtte tømmes eller hva det var.
Tja. Isolert sett er kanskje ikke en 4. plass noe å feire, men samtidig er det en god prestasjon å kapre 4. plassen med mye lokale gutter etter å ha rykket opp i fjor. Og kanskje mest av alt er det fint å feire at rbk nå ikke har sjans til å komme seg ut i Europa.

Litt rart med fyrverkeri kanskje, men ikke flaut. Følelsen av å ha oppnådd noe skal man ikke kimse av inn mot neste sesong.

dzk

Legg inn av dzk »

aderyn skrev: søn des 12, 2021 7:26 pm
Vikingen skrev: søn des 12, 2021 7:19 pm Var det fyrverkeri på Åråsen etter kampen?
Vi har hatt en enorm sesong men går ikke med fyrverkeri etter 4 plass uansett.
Laget som ikke samler på 4 plasser feirer en 4 plass med fyrverkeri ?:)

Hehe, neida vet det er en del år siden det ble sagt. Gratulerer.

Laban

Legg inn av Laban »

Fyrverkeri var helt nydelig. Fantastisk sesong. Hadde noen fortalt meg at vi skulle ende på 4 plass, etter opprykket, så hadde jeg trudd de hadde tatt både det ene og det andre. Så ja, fyrverkeri var helt på son plass og ikke flaut

lsklars

Legg inn av lsklars »

Mesfin bekrefter vel nærmest i gårsdagens RB-studio at det kommer inn en utfordrer til Dragsnes og en erstatter for DG. Skulle vel strengt tatt bare mangle, men veldig spent på hvem vil lander i kommende vinduet, og om Mesfin drar en storfisk opp av hatten.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Vikingen skrev: tir nov 30, 2021 10:53 pm
Laban skrev: tir nov 30, 2021 6:21 pm Vanvittig viktig signering. Blir fort et topplag neste sesong også.
Så lenge dere kniper 4. plassen foran Rosenborg er jeg happy.

Da er vi to og det smakte ekstra godt å gjøre det i siste serierunde, og uten å glemme det viktige poenget på Røkkeløkka i nest siste. God og inspirerende avslutning!
Veldig fornøyd med Fugla i år, nye spillere inn så langt og bare å glede seg til neste sesong der jeg har trua på at vi gjør en enda bedre sesong!

Vi var oppe&snuste men til slutt ikke mye å gjøre med topp-3 og spesielt imponert over Viking, med en fortjent bronse og liten avstand til de foran!

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Er det noe hold i ryktene som blir skrevet i godset2021-tråden om at Tokstad blir vurdert?

aderyn

Legg inn av aderyn »

Daltrey skrev: fre des 17, 2021 6:36 pm Er det noe hold i ryktene som blir skrevet i godset2021-tråden om at Tokstad blir vurdert?
Stian de Wahl nevnte det på fotball.tv i dag, at han ble vurdert som en Gustafsson erstatter. Sannsynligvis noe i det, han pleier å ha ok peiling på overganger innad i Norge. Men veldig usikker på Tokstad nå. Ikke engang fast i Godset, sitter vel på en dyr kontrakt. Forventer at vi henter på en hylle over det der selv om han ikke ville spilt fast. Skal sies det ikke er noe konkret så håper vi holder oss unna.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

aderyn skrev: fre des 17, 2021 6:47 pm
Daltrey skrev: fre des 17, 2021 6:36 pm Er det noe hold i ryktene som blir skrevet i godset2021-tråden om at Tokstad blir vurdert?
Stian de Wahl nevnte det på fotball.tv i dag, at han ble vurdert som en Gustafsson erstatter. Sannsynligvis noe i det, han pleier å ha ok peiling på overganger innad i Norge. Men veldig usikker på Tokstad nå. Ikke engang fast i Godset, sitter vel på en dyr kontrakt. Forventer at vi henter på en hylle over det der selv om han ikke ville spilt fast. Skal sies det ikke er noe konkret så håper vi holder oss unna.
Hmm, ja deler dine tanker om den nevnte spilleren, og derfor kvakk det i meg.

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

Erik Tobias Sandberg setter seg i disse dager ned med klubbledelsen for å diskutere framtida. Kommer han tilbake til Åråsen, eller blir han værende i Grimstad?

"Sandbergs låneavtale med Jerv går ut nå i disse dager, og på spørsmålet om hvor han spiller neste sesong, svarer midtstopperen:
– Da må jeg nok komme med det kjipe svaret og si at vi skal sette oss ned i løpet av et par dager tenker jeg.

(...)

Når det gjelder fremtiden er han foreløpig hemmelighetsfull, men legger ikke skjul på at han ønsker seg tilbake til LSK på ett eller annet tidspunkt.
– Det jeg kan si er at Lillestrøm er barndsomsklubben min, og jeg har selvfølgelig lyst til å spille der igjen en eller annen gang, avslutter han."

https://www.rb.no/erik-tobias-om-oppryk ... 43-1700844

Laban

Legg inn av Laban »

Braut lånes ut til Start? Fint at han kan få god matchtrening et år i OBOS, så er han klar til å overta spisstronen i LSK

lsklars

Legg inn av lsklars »

Knudsen på vei til Rostov for tosifret antall millioner melder RB.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»