Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Svar
Dani_e
Innlegg: 1539

Re: Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Legg inn av Dani_e »

Haugzu skrev: lør mar 18, 2023 10:30 am
Dani_e skrev: lør mar 18, 2023 9:47 am https://www.tv2.no/spesialer/sport/baronens-fall

Trist
Joda, men strengt tatt en situasjon han har satt seg i selv. Ikke mange i det området som har tjent de summene han har i livet.
Han har nok tatt noen dumme valg, men skaden og det som fulgte kan han vel ikke klandres for?

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Dani_e skrev: lør mar 18, 2023 10:53 am
Haugzu skrev: lør mar 18, 2023 10:30 am
Dani_e skrev: lør mar 18, 2023 9:47 am https://www.tv2.no/spesialer/sport/baronens-fall

Trist
Joda, men strengt tatt en situasjon han har satt seg i selv. Ikke mange i det området som har tjent de summene han har i livet.
Han har nok tatt noen dumme valg, men skaden og det som fulgte kan han vel ikke klandres for?

Nei, for all del. Skaden var trist. Men han har tjent godt med penger opp gjennom. På årene i Norge tjente han sikkert mer penger enn de han omgir seg med nå tjener i løpet av et helt liv. Slik jeg leser artikkelen ble han også kastet ut av Lillestrøm fordi han ikke klarte å oppføre seg. Skulle tatt bedre vare på mulighetene han fikk, er langt fra alle som får dem.

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

Allerede kommet inn over 115000 på Spleis

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Fin greie, men håper det blir en viss kontroll på hva midlene går til. Virker ikke som den mest ansvarsfulle fyren i verden. En del av beløpet bør gå til å hjelpe ham ut i arbeid.

lsklars

Legg inn av lsklars »

213 000 allerede. Dette blir fort en million i løpet av første dagen. Sykt.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Blir jo et greit mål for gangsterne i nabolaget dersom de skulle få nyss om denne utviklingen. Relativt lovløse forhold i townshipene i Joburg. Her må man gjøre ting riktig.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Burde vært 18-åra grense på innhoppet til Svendsen.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Gratulerer med Kristoffer Tønnesen.

Fornøyd?

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Hoppidioten skrev: søn mar 19, 2023 8:20 pm Gratulerer med Kristoffer Tønnesen.

Fornøyd?
Har vært en av de bedre i oppkjøringa, synes jeg. Giftig med venstrefoten.

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Jobbes det med å forlenge kontrakta til Tobias Svendsen? Signerte for ut 2023 da han kom.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Kjøtteter skrev: man mar 20, 2023 11:03 pm Jobbes det med å forlenge kontrakta til Tobias Svendsen? Signerte for ut 2023 da han kom.
Håper vi kan få til noe her. Tobias tror jeg har blitt veldig glad i klubben etter all støtten vi har gitt ham. En kjernekar som alle med gult og svart hjerte ønsker alt godt.

Dette blir Tobias sitt år, merk mine ord. Er nødt til å starte kamper framover. Helt vanvittig med ball i beina mot Tromsø. Får han på plass litt mer sluttprodukt, så spiller han i en langt bedre liga ganske så raskt. Potensialet har jo alltid vært skyhøyt.

Champis

Legg inn av Champis »

Linselusa skrev: tir mar 21, 2023 8:19 am
Kjøtteter skrev: man mar 20, 2023 11:03 pm Jobbes det med å forlenge kontrakta til Tobias Svendsen? Signerte for ut 2023 da han kom.
Håper vi kan få til noe her. Tobias tror jeg har blitt veldig glad i klubben etter all støtten vi har gitt ham. En kjernekar som alle med gult og svart hjerte ønsker alt godt.

Dette blir Tobias sitt år, merk mine ord. Er nødt til å starte kamper framover. Helt vanvittig med ball i beina mot Tromsø. Får han på plass litt mer sluttprodukt, så spiller han i en langt bedre liga ganske så raskt. Potensialet har jo alltid vært skyhøyt.

Problemet er at han alltid har vært for dårlig på å ha oversikt i spillet, både med og uten ball. Det er noe som legges merke til av større klubber, og en god grunn til at han neppe blir hentet til en stor liga.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Champis skrev: tir mar 21, 2023 11:37 am
Linselusa skrev: tir mar 21, 2023 8:19 am
Kjøtteter skrev: man mar 20, 2023 11:03 pm Jobbes det med å forlenge kontrakta til Tobias Svendsen? Signerte for ut 2023 da han kom.
Håper vi kan få til noe her. Tobias tror jeg har blitt veldig glad i klubben etter all støtten vi har gitt ham. En kjernekar som alle med gult og svart hjerte ønsker alt godt.

Dette blir Tobias sitt år, merk mine ord. Er nødt til å starte kamper framover. Helt vanvittig med ball i beina mot Tromsø. Får han på plass litt mer sluttprodukt, så spiller han i en langt bedre liga ganske så raskt. Potensialet har jo alltid vært skyhøyt.

Problemet er at han alltid har vært for dårlig på å ha oversikt i spillet, både med og uten ball. Det er noe som legges merke til av større klubber, og en god grunn til at han neppe blir hentet til en stor liga.
Kom igjen, la meg ha trua da :roll:

Hvis han klarer å få ristet av seg spiritisme-spøkelset, så skal du ikke se bort fra at det løsner skikkelig. Har jo ridd ham som en mare siden tenårene virker det som. Kan fortsatt ta store steg som 23-åring.

Så var det kanskje litt å ta i å skrive "langt bedre liga", jeg ser den. Jeg har veldig god tro på at han kan ta steget opp til en mellomstor liga – så får vi se om han kan utvikle seg videre derfra igjen.

Champis

Legg inn av Champis »

Linselusa skrev: tir mar 21, 2023 11:43 am
Champis skrev: tir mar 21, 2023 11:37 am
Linselusa skrev: tir mar 21, 2023 8:19 am

Håper vi kan få til noe her. Tobias tror jeg har blitt veldig glad i klubben etter all støtten vi har gitt ham. En kjernekar som alle med gult og svart hjerte ønsker alt godt.

Dette blir Tobias sitt år, merk mine ord. Er nødt til å starte kamper framover. Helt vanvittig med ball i beina mot Tromsø. Får han på plass litt mer sluttprodukt, så spiller han i en langt bedre liga ganske så raskt. Potensialet har jo alltid vært skyhøyt.

Problemet er at han alltid har vært for dårlig på å ha oversikt i spillet, både med og uten ball. Det er noe som legges merke til av større klubber, og en god grunn til at han neppe blir hentet til en stor liga.
Kom igjen, la meg ha trua da :roll:

Hvis han klarer å få ristet av seg spiritisme-spøkelset, så skal du ikke se bort fra at det løsner skikkelig. Har jo ridd ham som en mare siden tenårene virker det som. Kan fortsatt ta store steg som 23-åring.

Så var det kanskje litt å ta i å skrive "langt bedre liga", jeg ser den. Jeg har veldig god tro på at han kan ta steget opp til en mellomstor liga – så får vi se om han kan utvikle seg videre derfra igjen.

Ja, altså han har en fin nærteknikk og er veldig kvikk i måten å bevege seg på. Så at han har et potensial som ikke er tatt ut enda, er jeg enig i.

inc og nito

Legg inn av inc og nito »

Champis skrev: tir mar 21, 2023 11:45 am
Linselusa skrev: tir mar 21, 2023 11:43 am
Champis skrev: tir mar 21, 2023 11:37 am


Problemet er at han alltid har vært for dårlig på å ha oversikt i spillet, både med og uten ball. Det er noe som legges merke til av større klubber, og en god grunn til at han neppe blir hentet til en stor liga.
Kom igjen, la meg ha trua da :roll:

Hvis han klarer å få ristet av seg spiritisme-spøkelset, så skal du ikke se bort fra at det løsner skikkelig. Har jo ridd ham som en mare siden tenårene virker det som. Kan fortsatt ta store steg som 23-åring.

Så var det kanskje litt å ta i å skrive "langt bedre liga", jeg ser den. Jeg har veldig god tro på at han kan ta steget opp til en mellomstor liga – så får vi se om han kan utvikle seg videre derfra igjen.

Ja, altså han har en fin nærteknikk og er veldig kvikk i måten å bevege seg på. Så at han har et potensial som ikke er tatt ut enda, er jeg enig i.
Han har sett bedre ut hittil i oppkjøringa enn jeg har sett han tidligere, så jeg har forhåpninger. Når man sliter mentalt er det vanskeligere å ta inn informasjon, mens det rent fysiske kan gå greit (fra erfaring, ikke studie) så at hverdagen går bedre kan faktisk løfte oversikt og taktiske evner.

Med tanke på kontraktssituasjonen så var jo LSK ganske klare på at Ulrik Mathisen enten skulle skrive ny kontrakt eller selges, så tipper forlengelse ligger klar om begge parter ser at han har fått kontroll på det som plager han.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Hoff selges til dere. Drar ned imorra, tror jeg. 3 årskontrakt.

lsklars

Legg inn av lsklars »

AxelRudi skrev: tir mar 21, 2023 6:56 pm Hoff selges til dere. Drar ned imorra, tror jeg. 3 årskontrakt.
Kilde deg selv? Tv2 er på ballen ja.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

lsklars skrev: tir mar 21, 2023 7:06 pm
AxelRudi skrev: tir mar 21, 2023 6:56 pm Hoff selges til dere. Drar ned imorra, tror jeg. 3 årskontrakt.
Kilde deg selv? Tv2 er på ballen ja.
Kilde: Milano Pizza på Nardo.

Laban

Legg inn av Laban »

Ivar?

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Hoff er vel en veldig bra signering og ankeret som mangler. Så kan Knudsen flyttes frem ett hakk.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Enda mer vrakgods fra RBK sendt ned med toget til Lillestrøm. Vær så god.

Laban

Legg inn av Laban »

qbah skrev: ons mar 22, 2023 12:01 am Enda mer vrakgods fra RBK sendt ned med toget til Lillestrøm. Vær så god.
Takk for det. Han og Åsen finner nok tonen. Lykke til med tidenes gråeste RBK-utgave

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Kakebart skrev: tir mar 21, 2023 11:08 pm Hoff er vel en veldig bra signering og ankeret som mangler. Så kan Knudsen flyttes frem ett hakk.
Veldig flott med anker på plass ja. Snakker vi dobbel dekning på alle plasser nå?

Keeper: MHC/Skjærstein
HVB: Ranger/Edh/Vindheim
HMS: Garnås/Slørdahl
SMS: Gabrielsen/Skjærvik
VMS: Roseth/Tønnesen
VVB: Dragnses/Tønnesen
HI: Ibrahimaj/Uba
6er: Hoff/Lundemo
VI: Åsen/Knudsen
HS: Lehne/Svendsen
VS: Adams/Skogvold

Kun Tønnesen som dekker dobbel plass. Honorable mention til Elias Solberg som trenger å få rista av seg skadene og lagt på litt muskler.

Blir nesten vrient å sette opp midtbanen nå. Hoff tar ankerrollen så lenge Lundemo er ute. Vil tro Ibra må vike for Knudsen på indreløperplass? Åsen er alt for viktig for laget. Så har du Svendsen som var helt forbanna strålende som indreløper mot Tromsø. Sistnevnte kan riktignok spille både indreløper og spiss.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Ser bra ut ja. Mer vrakgods fra Trondheim tar vi imot med åpne armer, det har jo vist seg å være meget solide signeringer. Her kan de få skinne og være seg selv.

Laban

Legg inn av Laban »

🕵️‍♂️| Ajax is very close to signing Daniel Johan Skaarud (15/🇳🇴) of Lillestrøm SK. The extremely talented forward normally plays on the left wing, but can also play as ST, RW or CAM. Ajax will supposedly pay a couple hundred thousand Euro.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Laban skrev: tor mar 23, 2023 3:44 pm 🕵️‍♂️| Ajax is very close to signing Daniel Johan Skaarud (15/🇳🇴) of Lillestrøm SK. The extremely talented forward normally plays on the left wing, but can also play as ST, RW or CAM. Ajax will supposedly pay a couple hundred thousand Euro.
Nei takk. Daniel tror jeg går for langt større summer innen et par-tre år. Ikke trenger vi de par hundre tusen euroene det er snakk om heller. Signerte proffkontrakt i september. Hvorfor skal vi selge nå?

Kan jo hende han aldri tar nivået, men hva er vitsen med talentsatsing om man skal selge juvelene sine for et par skarve millioner før de har fått hår på brystet?... Minner om at Viking fikk 25 millioner for en Karlsbakk som knapt hadde bevist en dritt for Viking. Norske talenter er i vinden for tiden.

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Linselusa skrev: tor mar 23, 2023 4:17 pm men hva er vitsen med talentsatsing om man skal selge juvelene sine for et par skarve millioner før de har fått hår på brystet?
Kan bare legge ned akademisatsingen om Skaarud selges for et par millioner. Sves avkrefter heldigvis at det er snakk om noen overgang nå. Er på prøvespill.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Eneste jeg kan se fra Camp Skaarud sitt perspektiv er vel at han primært er ving/kantspiller, og per nå spiller jo LSK med 5-3-2 og uten kantspillere.
Det er jo ikke helt ideelt sett fra hans ståsted, selv om jeg mener det er best for han å bli i norsk fotball og gå veien her.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

mogandisu skrev: tor mar 23, 2023 6:34 pm Eneste jeg kan se fra Camp Skaarud sitt perspektiv er vel at han primært er ving/kantspiller, og per nå spiller jo LSK med 5-3-2 og uten kantspillere.
Det er jo ikke helt ideelt sett fra hans ståsted, selv om jeg mener det er best for han å bli i norsk fotball og gå veien her.
Jess, den tanken slo meg og. Får håpe han kan omskoleres til indreløper, eventuelt spille som en av de to framme. Nødt til å ta noen steg fysisk, men der har han jo tid.

Ellers godt å høre at Sves er ute og avkrefter. Satte kaffen i halsen her et øyeblikk.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Skaarud saken nå er vel litt som med Baccay for et par år siden som vel også var på prøvespill, da i Chelsea. Kort vei derfra til løse rykter om kjøp osv. Skal uansett ikke være mulig å selge en unggutten som man har signert proffkontrakt med for 3 mnd siden for lommerusk.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»