Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Svar
Jonlei

Re: Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Legg inn av Jonlei »

Ser på billettsalget til Brannkampen at hele felt er lagt ut for salg, altså ikke annenhvert sete. Er dette blitt gjort hele vegen eller er det blitt endringer i regelverket?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7840

Legg inn av Big George »

Denne lå i tråden for nachspiel i Brann men bør også deles med Kanariene
Fantastisk: (Ivar Hoff blir spurt om Barmen-saken og mimrer til sin sak i 1979)

Saken har ikke blitt mindre av at det smalt heller saftige sitater den gang. Som da styreformann Ingmar Johansen ga Hoff beskjeden om at han hadde fått sparken:

– Du er en ryddig kar, Ivar, ikke er du alkoholiker og ikke har du voldtatt konen min. Men du har ikke fått resultater, og derfor må vi bli enige om å skille veier, sa Johansen.

Hoff svarte rolig:

– Du har neppe truffet noen som er like forsiktig med alkohol som meg, og jeg har aldri vanket med deg i finere kretser. Når det gjelder konen din: Henne har jeg sett, så det blir ikke aktuelt.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Big George skrev: tir aug 31, 2021 3:50 pm Denne lå i tråden for nachspiel i Brann men bør også deles med Kanariene
Fantastisk: (Ivar Hoff blir spurt om Barmen-saken og mimrer til sin sak i 1979)

Saken har ikke blitt mindre av at det smalt heller saftige sitater den gang. Som da styreformann Ingmar Johansen ga Hoff beskjeden om at han hadde fått sparken:

– Du er en ryddig kar, Ivar, ikke er du alkoholiker og ikke har du voldtatt konen min. Men du har ikke fått resultater, og derfor må vi bli enige om å skille veier, sa Johansen.

Hoff svarte rolig:

– Du har neppe truffet noen som er like forsiktig med alkohol som meg, og jeg har aldri vanket med deg i finere kretser. Når det gjelder konen din: Henne har jeg sett, så det blir ikke aktuelt.
🤣

Laban

Legg inn av Laban »

Mads ble skadet på landslagssamling og mister mange LSK-kamper :twisted: :evil:

Kjipt. Håper at andrekeepern vår er klar for fight.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Laban skrev: søn sep 05, 2021 2:17 pm Mads ble skadet på landslagssamling og mister mange LSK-kamper :twisted: :evil:

Kjipt. Håper at andrekeepern vår er klar for fight.
Blir det Skjærstein som står, han fra Kfum, eller Sveinhaug?

lsklars

Legg inn av lsklars »

Lumanza skrev: tir sep 07, 2021 9:57 am
Laban skrev: søn sep 05, 2021 2:17 pm Mads ble skadet på landslagssamling og mister mange LSK-kamper :twisted: :evil:

Kjipt. Håper at andrekeepern vår er klar for fight.
Blir det Skjærstein som står, han fra Kfum, eller Sveinhaug?
Skjærstein.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

lsklars skrev: tir sep 07, 2021 9:57 am
Lumanza skrev: tir sep 07, 2021 9:57 am
Laban skrev: søn sep 05, 2021 2:17 pm Mads ble skadet på landslagssamling og mister mange LSK-kamper

Skjærstein.
Takk.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Litt synd at Emil Ødegaard ble solgt nylig, kunne fått denne muligheten når Mads ble skada. Lurer på hvilket nivå Skjærstein holder, hører at han har erfaring osv men har jo faktisk ikke det fra høyeste nivå. Nedgradering fra Mads blir det vel uansett. Får satse på at det ikke er et for stort tap de kommende kampene.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Så vidt meg bekjent har han vært meget god for Kåffa, LSK var bevisste i sitt valg med å hente ham og håper det vil fungere!

Laban

Legg inn av Laban »

For en elendig kamp. Upresist hele kampen og forferdelige forsvarsfeil. Garnås er virkelig ikke god nok.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Lov å tape, men ikke på denne måten. Å ta enkeltspillere blir for dumt da dette var et lag som ikke møtte opp.

Laban

Legg inn av Laban »

Garnås var dårligst på et dårlig lag. Det må det være lov å mene.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Gjengen virka bakfull.

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

lsklars skrev: lør sep 11, 2021 8:46 pm Gjengen virka bakfull.
Ikke mot Odd.

lsklars

Legg inn av lsklars »

abelao skrev: tor sep 23, 2021 2:03 pm
lsklars skrev: lør sep 11, 2021 8:46 pm Gjengen virka bakfull.
Ikke mot Odd.
Nei, det så jeg også.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Nok et tap....
Grmpf, liker det selvfølgelig ikke men prøver å holde motet oppe!
Fortsatt god helg, Fugla-fans! ;)

Laban

Legg inn av Laban »

Fortsatt på 5 plass. Er egentlig veldig fornøyd med sesongen til nå. I dag hadde vi fortjent mer. Ikke lett å spille mot lag som legger seg så lavt, drøyer og er så til de grader kyniske. Men skjønner god Sarp i den situasjon de er i nå. Vi manglet fire av de som normalt spiller.

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

Noen med oversikt over status til MHC og Kaan?

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

abelao skrev: ons okt 13, 2021 9:28 pm Noen med oversikt over status til MHC og Kaan?
Se der, ja! https://www.rb.no/keeperen-tilbake-pa-t ... 43-1659796

aderyn

Legg inn av aderyn »

https://www.rb.no/lehne-olsen-syk-lsk-t ... 43-1667214

Viking borte uten Lehne, Ogbu, Åsen og Kairinen ja. Nok våre fire beste utespillere. Frykter tap her med formen Viking er i. Blir vel Brunes inn på topp. Krogstad - Knudsen sentralt og Slørdahl inn for Ogbu. Evt sende Dragsnes ned for Ogbu, Edh over på venstre og Ranger inn høyre. Kanskje mer realistisk.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Blir nok Slørdahl inn for Ogbu, Mathew og Knutsen på midten, og DG, Braut og Mathisen på topp skal en tro RB.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Ja sant Mathew spiller selvfølgelig. Glemte av en eller annen grunn at han eksisterer.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Noen prognose på TLO, rekker han midtukekampen mot Stabæk?

Laban

Legg inn av Laban »

Lave skuldre i dag. Ingen forventninger i det hele tatt om noe godt resultat

Laban

Legg inn av Laban »

Positivt av unggutta. Viking leder selvsagt helt fortjent, men hvis vi er mer presise i overgangene kan vi fort score. Brunes er frisk på topp. God erfaring for fremtidens LSK-stamne dette

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Ahh, gjorde godt med 3 poeng og en gjenreisning etter forrige kamp!
Endelig en seier igjen på Åråsen, for klubben, spillerne og fansen og vi trenger ikke se bakover på tabellen men kun framover og kommende kamper.
Mange bør nevnes, men ekstra moro med TLO og Helland i kveld!

Forza Fugla!

Laban

Legg inn av Laban »

Ok kamp. Fortjent seier mot et svakt Stabæk-lag. Synes Tobias var veldig god i dag.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Helland så frisk ut faktisk, håper han er på topp igjen mot Rosenborg på lørdag. Viktige 3 poeng for moralen i gruppa det her, trengte en selvtillitsboost.

Laban

Legg inn av Laban »

Fortjent 3-1 seier over bartene. Svendsen god igjen. Og Åsen må vi jo bare signere

lsklars

Legg inn av lsklars »

Deilig!!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»