Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Svar
Nordlys

Re: Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Legg inn av Nordlys »

Hvorfor er dere ikke ladd.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Sannsynlig XI mot Junkeren: Knut André Søyland Skjærstein – Philip Slørdahl, Colin Rösler, Vetle Dragsnes, Lars Ranger, Frederik Holst, Kaan Kairinen, Eric Taylor, Pål-André Helland, Holmbert Fridjonsson, Tobias Svendsen

Forbered dere på et knusktørt underlag og mye brannsår i dag.

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

TylerDurdenNorway skrev: man jun 20, 2022 9:16 pm Hva er det i hovedtrekk som gjør LSK så gode denne sesongen? Har ikke fulgt så mye med
1. En sinnssykt sterk lagmoral der ingen sluntrer unna og alle spiller hverandre gode.
2. Stram organisering og et solid grunnspill
3. Norges beste keeper
4. Norges beste midtstopper
5. Norges beste spiss, nå som Berisha er ute av form
6. Norges beste ballvinner
7. Norges beste hærfører og assistkonge
8. En benk med 5-6 kvalitetsspillere som hadde gått rett inn i førsteelleveren hos nesten alle de øvrige eliteserielaga
9. Norges beste på offensiv dødball
10. Norges beste supportere

lsklars

Legg inn av lsklars »

Greit oppsummert det.

Strider

Legg inn av Strider »

abelao skrev: ons jun 22, 2022 3:29 pm
TylerDurdenNorway skrev: man jun 20, 2022 9:16 pm Hva er det i hovedtrekk som gjør LSK så gode denne sesongen? Har ikke fulgt så mye med
1. En sinnssykt sterk lagmoral der ingen sluntrer unna og alle spiller hverandre gode.
2. Stram organisering og et solid grunnspill
3. Norges beste keeper
4. Norges beste midtstopper
5. Norges beste spiss, nå som Berisha er ute av form
6. Norges beste ballvinner
7. Norges beste hærfører og assistkonge
8. En benk med 5-6 kvalitetsspillere som hadde gått rett inn i førsteelleveren hos nesten alle de øvrige eliteserielaga
9. Norges beste på offensiv dødball
10. Norges beste supportere
Takk for svar. Var jo ikke så lenge siden man tapte mot Start i kvalik og supportere ville storme banen osv og så nedrykk og så plutselig dette.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Det angivelige stortalentet Harald Woxen (14) er signert fra Fjellhamar. Noen som kjenner til yngre årganger som kan si noe om denne?

https://www.lsk.no/nyheter/stortalentet ... ag-for-lsk

Laban

Legg inn av Laban »

Skikkelig drittkamp. Regner med at Bakke og Co veit hva som skal gjøres inn mot neste kamp

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Nå rakner det for LSK

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

Nordlys skrev: søn jun 26, 2022 9:04 pm Nå rakner det for LSK
Den er bokmerket.

Champis

Legg inn av Champis »

Rakne gjør det nok ikke. Til det er laget for solid sammensatt, og Bakke er dyktig og dessuten flink til å gjøre lag brukbart stabile. Men at Lillestrøm kommer til å tape litt flere poeng framover, er ganske så sikkert. Blir fortsatt veldig overrasket hvis Lillestrøm skulle ta gullet.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Champis skrev: tir jun 28, 2022 1:54 pm Rakne gjør det nok ikke. Til det er laget for solid sammensatt, og Bakke er dyktig og dessuten flink til å gjøre lag brukbart stabile. Men at Lillestrøm kommer til å tape litt flere poeng framover, er ganske så sikkert. Blir fortsatt veldig overrasket hvis Lillestrøm skulle ta gullet.
Fint med folk som evner å være litt nøkterne i vurderingene sine. Vanskelig å si seg uenig i dette.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Jeg var også 100% seriøs.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Nordlys skrev: tir jun 28, 2022 4:55 pm Jeg var også 100% seriøs.
Men du var ikke like flink til å begrunne meningen din. Hva tilsier at LSK skal rakne? Godset har vært ekstremt sterke hjemme på Marienlyst, og ingen forventet vel at LSK skulle gå ubeseiret gjennom sesongen? Tapene vil komme, men bruken av "rakne" får det til å høres ut som at laget kommer til å synke som en stein på tabellen. Det tror jeg er lite sannsynlig, nettopp av de årsakene Champis legger fram.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Ironi. Jeg tror ikke det rakner jeg heller. Mitt syn er ganske i tråd med Champis sitt.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Nordlys skrev: ons jun 29, 2022 10:09 am Ironi. Jeg tror ikke det rakner jeg heller. Mitt syn er ganske i tråd med Champis sitt.
Ahh, ironi i tekstform. Nok en gang min bane. Du er tilgitt.

Laban

Legg inn av Laban »

Magnus Knudsen, er det ny låneavtale eller er han ferdig i klubben?

Lsk123

Legg inn av Lsk123 »

Laban skrev: man jul 04, 2022 9:59 am Magnus Knudsen, er det ny låneavtale eller er han ferdig i klubben?
Han fortsatt ikke bestemt seg for hva han gjør, eller hva som er rett for han for øyeblikket

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

InsVerderben skrev: man jun 20, 2022 9:19 pm
Laban skrev: man jun 20, 2022 8:19 pm
InsVerderben skrev: man jun 20, 2022 4:01 pm [quote=Laban post_id=740567 time=<a href="tel:1655663828">1655663828</a> user_id=650]
Grattis folkens. Kan det bli gull i år? Mye avhenger, tror jeg, at vi beholder spillere dom Adams, Ogbu og Knudsen
Får stille meg i "køen" her inne og prøve å presse inn et innlegg her...

E9 med deg og gruer meg litt til overgangsvinduet, må jeg si!
Står vi over dét med minimale/"uviktige" utskiftninger, ser jeg optimistisk på mulighetene!

Bakke/Myhre har skapt et LAG med selvtillit og er solide, som jobber ustanselig, for hverandre og aldri gir opp!
Lenge siden vi så noe tilsvarende og ber om at alle spillerne ser dette og blir med på reisen mot noe som faktisk kan bli stort...!

Merkelig stille her på tråden, så ikke på Åråsen eller noe som gjenspeiler Fugla sine prestasjoner på matta så langt og heldigvis....!

Forza Fugla!
Vi får holde det gående her vi da. Kommer nok folk her når vi tar seriegull!!
Avtale! ;)
[/quote]

Var vel litt kjekk, har ikke helt kapasitet, får modere meg og bidra etter fattig evne. Reiser oss igjen etter en på trynet i røysa utenfor Drammen og viser betryggende styrke i 2. omgangen mot Kristiansund som speiler kvaliteten til dette laget!
Bare å male på og trua er sterk på årets LSK-lag!

Forza Fugla!

Laban

Legg inn av Laban »

Herlig. Knudsen med ny låneavtale frem til 30.06.23. 😀⚽️😃

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Litt skuffende av Bakke i dag. Knudsen, Edh og Adams burde vært bytta ut tidligere.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Nå har vi en helvetes luke på dere! Det målet tar dere aldri igjen😂

lsklars

Legg inn av lsklars »

Fredrik Gulbrandsen trener med LSK denne uka. Er uten kontrakt, og utelukker ikke LSK selv om han ønsker ett par år til i utlandet melder RB.

Vi er visstnok interessert i Ulrik Yttergård Jensen ifølge iTromsø.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Da ble det Seinajoki i Conference League. Skal være favoritter der.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Group 3
Seeded
Basel (SUI) / Crusaders (NIR)
Tuzla City (BIH) / AZ (NED)
Royal Antwerp (BEL) / Drita (KOS)
Levski Sofia (BUL) / PAOK (GRE)
Unseeded
Pogoń Szczecin (POL) / Brøndby (DEN)
Dundee United (SCO)
Saint Patrick's Athletic (IRL) / Mura (SVN)
Seinäjoki (FIN) / Lillestrøm (NOR)

Anti_tull

Legg inn av Anti_tull »

Korgutt skrev: lør jul 16, 2022 11:15 pm Levski Sofia (BUL) / PAOK (GRE)
Kan byttes ut med CSKA-Sofia (BUL) / Makedonija (MKD)

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Anti_tull skrev: søn jul 17, 2022 5:27 pm
Korgutt skrev: lør jul 16, 2022 11:15 pm Levski Sofia (BUL) / PAOK (GRE)
Kan byttes ut med CSKA-Sofia (BUL) / Makedonija (MKD)
Var noe feil med oppsettet som kom først. Ble rettet i formiddag fra UEFA

Laban

Legg inn av Laban »

Pettersson!!! Vi er rå på dødball. Herlig! Kruser mot seriegull.

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Laban skrev: søn jul 17, 2022 7:55 pm Pettersson!!! Vi er rå på dødball. Herlig! Kruser mot seriegull.
Orker ikke prate om gull, men fy faen så deilig den scoringen var!

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Dersom man tar utgangspunkt i at favorittene går videre. Er det noen av Basel, AZ, Royal Antwerp eller CSKA Sofia som dere kan ha en mulighet til å gå til playoff?

aderyn

Legg inn av aderyn »

Korgutt skrev: søn jul 17, 2022 8:32 pm Dersom man tar utgangspunkt i at favorittene går videre. Er det noen av Basel, AZ, Royal Antwerp eller CSKA Sofia som dere kan ha en mulighet til å gå til playoff?
Basert på det jeg så av CSKA Sofia i kampene mot Glimt så er de vel mulig å slå. Bulgarsk liga skal i utgangspunktet være et stykke dårligere enn Eliteserien. Så tror faktisk det kan være en 60-40 match i favør de, siden de har en god del Europa erfaring.

De 3 andre der tror jeg blir svært tøft, veldig uheldig gruppe med lag som vi kan få. AZ er et meget bra lag som Glimt var heldige å slå ut, AZ var det beste laget i begge kampene. Basel kanskje tapt seg litt men fortsatt et lag som stort sett spiller gruppespill hvert år. Royal Antwerp etablert seg som et topplag i Belgia med god finansiell backing, slo Tottenham i Europa i fjor så også et lag jeg ikke øyner noen særlig sjans mot.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»