71° nord - Norges tøffeste kjendis

Svar
Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

71° nord - Norges tøffeste kjendis

Legg inn av sertono »

71° nord - Norges tøffeste kjendis starter i kveld kl 20:30 på TvNorge.

Deltakerne: Thomas Numme, Cecilie Brækhus, Birk Ruud, Aurora Gude, Tshawe Baqwa, Petter Schjerven, Agnete Huseby, Mona Berntsen, Rasmus Wold og Silya Nymoen.

Tja, hvem vinner dette da? Jeg tipper Birk Ruud.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Hverfall ikke Aurora Gude.

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

Deltakerne er jo "Helt Harald"

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Smart å ta feil side av elva når posten er tegnet inn på kartet på den ene siden av elva. Ellers blir det morsomt med Aurlandsdalen, nok av fete motbakker den veien, tipper noen og enhver skal slite med såpass tunge sekker.

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

Tshawe faktisk. Han ser jeg for meg ikke holde ut lenge.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Virker som en grei gjeng, så blir gøy å følge med. Ser ikke noe "Folle&Almaas"-potensiale i denne gruppa, men tipper det blir bra underholdning denne sesongen også.

teodora

Legg inn av teodora »

Heier på Tshawe, han er en skikkelig godgutt!

kibby

Legg inn av kibby »

Heier på Aurora, Mona og Agnetesh!

Btw, det er mulig jeg er sykt pirekte/petimeter/rar, men hvorfor driver disse realityshowene og bruker noen "artistnavn" og noen ekte navn. Kan man ikke være konsekvent?

71: Ikke Agnetesh, men Agnete. Men Silya (Nymoen), og ikke Silje som er hennes egentlige navn.
SKD: Ikke Annijor, men Anniken. Men Vinni, og ikke Øyvind som er hans egentlige navn.

Ok, jeg har for lite å gjøre :lol:

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Heier på Scherven, Numme og Brækhus

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

lsklars skrev: søn sep 19, 2021 3:00 pm Hverfall ikke Aurora Gude.
Hun vinner sikkert ikke men syns hun har overrasket positivt så langt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Eneste som fenger meg litt her er Numme og Rasmus. Ikke at jeg tror at jeg kommer til å få med meg mye av sesongen heller, Discovery er vel omtrent det eneste man ikke har abonnement på.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Syns synd på Birk, må være på lag med totalt udugelige deltakere.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Chromeback skrev: tir sep 21, 2021 2:38 pm Eneste som fenger meg litt her er Numme og Rasmus. Ikke at jeg tror at jeg kommer til å få med meg mye av sesongen heller, Discovery er vel omtrent det eneste man ikke har abonnement på.
Trenger ikke Discovery abonnement, serien går jo på lufta på TV Norge.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MacanT skrev: lør okt 02, 2021 10:25 pm
Chromeback skrev: tir sep 21, 2021 2:38 pm Eneste som fenger meg litt her er Numme og Rasmus. Ikke at jeg tror at jeg kommer til å få med meg mye av sesongen heller, Discovery er vel omtrent det eneste man ikke har abonnement på.
Trenger ikke Discovery abonnement, serien går jo på lufta på TV Norge.
Det er jo avhengig av at man ser på lineær-TV.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

sertono skrev: lør okt 02, 2021 5:00 pm Syns synd på Birk, må være på lag med totalt udugelige deltakere.
Dårlig gjort av det andre laget å la gamlefar dra pulken hele veien.

Men den pulken må ha vært mye lettere eller så er Petter Schjerven supermann.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Chromeback skrev: lør okt 02, 2021 10:28 pm
MacanT skrev: lør okt 02, 2021 10:25 pm
Chromeback skrev: tir sep 21, 2021 2:38 pm Eneste som fenger meg litt her er Numme og Rasmus. Ikke at jeg tror at jeg kommer til å få med meg mye av sesongen heller, Discovery er vel omtrent det eneste man ikke har abonnement på.
Trenger ikke Discovery abonnement, serien går jo på lufta på TV Norge.
Det er jo avhengig av at man ser på lineær-TV.
Ja det er nok best å ha tilgang til “lineær-TV”, da er det bare å legge inn serien som serieopptak. Dessuten slipper man å ha en haug med dyre streaming abonnement.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Der røyk Aurora gitt, litt synd i grunn...

kibby

Legg inn av kibby »

Aurora <3

Håper på en ny Charterfeber-sesong snart, nå som det er lov å reise igjen.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Chromeback skrev: lør okt 02, 2021 10:28 pm
MacanT skrev: lør okt 02, 2021 10:25 pm
Chromeback skrev: tir sep 21, 2021 2:38 pm Eneste som fenger meg litt her er Numme og Rasmus. Ikke at jeg tror at jeg kommer til å få med meg mye av sesongen heller, Discovery er vel omtrent det eneste man ikke har abonnement på.
Trenger ikke Discovery abonnement, serien går jo på lufta på TV Norge.
Det er jo avhengig av at man ser på lineær-TV.
Eller ha feks OnePlace så har du 6 dager på deg.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Første året jeg ser på kjendis versjonen. Har det noen gang vært med en like hjelpeløs deltager som Thomas Numme før!?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Numme er jo i det minste ærlig på at han har vært helt talentløs i dette konseptet.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Cecilia Brækhus har egentlig heller ikke imponert. Det virker som hun kun er god til en ting, i tillegg så har hun en brukende fysisk form.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Jeg heier på Mona Berntsen, flott veltrent jente 👍

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Birk har så uendelig uflaks at han er på det nolduslaget, er jo dømt til å havne i ny utslagskonkurranse.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Kjedeligste sesongen hittil 😕

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

sertono skrev: søn okt 24, 2021 8:59 pm Birk har så uendelig uflaks at han er på det nolduslaget, er jo dømt til å havne i ny utslagskonkurranse.
Rart å tenke på at Thomas var idrettsutøver på høyt nivå en gang, kanskje Birk er Thomas om 30 år?

Agnete er skarp som juling, men et motorisk vrak.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

sertono skrev: søn okt 24, 2021 8:59 pm Birk har så uendelig uflaks at han er på det nolduslaget, er jo dømt til å havne i ny utslagskonkurranse.
Og ironisk, der er han ikke god om det er puzzel.

Er det en hjerneaktivitet mot Agnete så kommer hun til å bruke han til oppvaskklut-

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

kytec skrev: søn okt 24, 2021 9:47 pm
sertono skrev: søn okt 24, 2021 8:59 pm Birk har så uendelig uflaks at han er på det nolduslaget, er jo dømt til å havne i ny utslagskonkurranse.
Og ironisk, der er han ikke god om det er puzzel.

Er det en hjerneaktivitet mot Agnete så kommer hun til å bruke han til oppvaskklut-
Ja, Agnete er egentlig ikke så ille, det er Numme som trekker så kolossalt ned, ikke er han videre morsom heller, finner ham omtrent kun irriterende.

BioDex

Legg inn av BioDex »

sertono skrev: søn okt 24, 2021 10:16 pm


Ja, Agnete er egentlig ikke så ille, det er Numme som trekker så kolossalt ned, ikke er han videre morsom heller, finner ham omtrent kun irriterende.
Helt enig. Blir bare irriterende å se på all somlingen hans, og ikke er det spesielt morsomt heller, uansett hvor mye tv-norge prøver å vinkle det til. Selv ikke Per Heimly eller Gaute Ormåsen var så klomsete som Numme. Håper han er nestemann som ryker ut.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Liker 71 grader nord godt, men begynner å bli mektig lei hvordan de legger opp episodene og hvordan de er klippet. Konkurranser etc legges alltid til slutt i programmet og så viser de bare starten av konkurransen. Resten av konkurransen er alltid da på starten av neste episode. Føles ikke dynamisk i det hele tatt, og er egentlig bare irriterende spør du meg. De burde jo ha tillit til at seerne kommer tilbake selv om de ikke avslutter med en cliffhanger hver eneste gang. Det spiser forøvrig opp nesten hver episode også. Jævla amatører.

Sånn, da har jeg kvittet meg med litt slam.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»