71° nord - Norges tøffeste kjendis

Svar
Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Re: 71° nord - Norges tøffeste kjendis

Legg inn av MacanT »

Det som kom frem helt på slutten av episoden tyder på at ikke alle får bli med til toppen grunnet forholdene.

Håper at Mona og Birk får bli med, syns de fortjener det mest.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Justice 97 skrev: fre nov 19, 2021 2:59 pm
MacanT skrev: fre nov 19, 2021 2:56 pm Det som kom frem helt på slutten av episoden tyder på at ikke alle får bli med til toppen grunnet forholdene.

Håper at Mona og Birk får bli med, syns de fortjener det mest.
Tipper Silya ligger dårlig an hvert fall. Har slitt med store anstrengelser før og er ikke spesielt venn med snø.
Silya gir nok fra seg plassen frivillig.

Regner med at Birk får gå, noe annet ville vært skandale.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

MacanT skrev: fre nov 19, 2021 2:56 pm Det som kom frem helt på slutten av episoden tyder på at ikke alle får bli med til toppen grunnet forholdene.

Håper at Mona og Birk får bli med, syns de fortjener det mest.
Hvis ikke de avsluttet midt i setningen da- og fortsettelsen er noe sånt som: "men med bare disse 4 er det ikke noe problem!"

Håper på dette :) Men samtidig har nok jeg også Birk og Silya i hver sin ende av skalaen på hvem jeg håper blir prioritert om ikke alle kan opp.

Petter Skjerven minner også om en sånn "god gammel fjellkar" som hadde gjort seg godt på toppen av Skagastølstinden 🙂

At Thomas Numme derimot røk ut like før denne turen er nok imidlertid det mest riktige 😁

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Justice 97 skrev: Håper Birk vinner. Sjelden man ser en så voksen 21-åring, som i tillegg mestrer det aller meste og fungerer til tider som støttekontakt for enkelte av de eldre deltagerne.
Han vant forøvrig WC-åpningen i slopestyle i dag, i overlegen stil, som han pleier :D

BioDex

Legg inn av BioDex »

sertono skrev: lør nov 20, 2021 7:43 pm
Justice 97 skrev: Håper Birk vinner. Sjelden man ser en så voksen 21-åring, som i tillegg mestrer det aller meste og fungerer til tider som støttekontakt for enkelte av de eldre deltagerne.
Han vant forøvrig WC-åpningen i slopestyle i dag, i overlegen stil, som han pleier :D
Forventer Birk og Schjerven i den siste finalen, som sistnevnte til slutt vinner. Birk er nok mye kjappere i nettet, men så er det disse spørsmålene da, tipper det blir mange turer tilbake i nettet.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Noe sier meg at dette blir fryktelig irritende!

"Mens de andre tre trosset frykten og kom seg til topps, satt Silya og drakk kakao i solsteken ved hytta lenger ned. Det var derfor med litt blandede følelser artisten mottok beskjeden om at hun også skulle få være med som finalist på siste etappe mot Nordkapp.

– Jeg følte meg litt som et påheng, siden jeg ikke hadde vært øverst på Storen. Samtidig var det ikke jeg som bestemte at jeg ikke skulle få være med. Det er jeg veldig glad for. Det ville vært litt urettferdig om jeg hadde røket uten å få sjansen til å bli med opp, sier den tidligere «Stjernekamp»-vinneren.

43-åringen er nemlig fast bestemt på at hun hadde karet seg opp til toppen, koste hva det koste ville, om hun hadde fått sjansen.

– Jeg hadde ikke gitt meg før jeg var oppe."

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

sertono skrev: søn nov 21, 2021 10:02 pm 43-åringen er nemlig fast bestemt på at hun hadde karet seg opp til toppen, koste hva det koste ville, om hun hadde fått sjansen.

– Jeg hadde ikke gitt meg før jeg var oppe."
Hadde aldri skjedd, men jeg skulle gjerne sett forsøket. Her har nok sikkerhet full kontroll (som alltid).

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jeg forstår at Birk har hatt et kjipt år med farens dødsfall, og jeg forstår at det var fint for han å komme seg dit foreldrene fridde.

Men det har ikke vært måte på hvor mye fokus det har fått. Jeg tror det har blitt nevnt 3 ganger hvert program. Jeg og kona ble enige om at vi hadde blitt fullere av en skål hver gang foreldrenes frieri ble nevnt enn om man hadde plingfest under tippekampen.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Glad jeg ikke er på tur med hun sunnmørsdama på 71 teams. Maken til krass og humørsyk dame.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Sulfat skrev: søn feb 20, 2022 12:53 pm Glad jeg ikke er på tur med hun sunnmørsdama på 71 teams. Maken til krass og humørsyk dame.
Hehe, hun var akkurat like sur og grinete i "Norges tøffeste" også. :)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Victoria, ja. Like sutrete i motgang som i Norges Tøffeste, noterer jeg meg.

Saffi er <3

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

En ting som er like sikkert som at sola står opp hver morgen er at Vita eller Wanda "skader" seg når de er med i et realityprogram. Gjerne kommer skadene når det går litt dårlig for dem også.

Mulig jeg er stygg nå, men skjer jo hver gang.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

I kveld skal fø. deltagerne klatre i "Tommy Steine- fjellet"- eller Hægefjell ved Nisservatn i Vest-Telemark :D

https://www.nettavisen.no/71-grader-nor ... 95-2852440

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Klatring og overnatting i fjellveggen gikk overraskende bra.

Selv Victoria så ut å kose seg, var vel første episode uten endeløs grining og syting fra hennes side :D

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Artige geografioppgaver også- og var spent på om fasiten: om de virkelig hadde Alaska som både den nordligste, vestligste- men også østligste delstaten i USA (mtp disse småøyene på "vestsiden 🙂" av datolinjen! Men det var rette svaret 8-)

På disse enstavelses-landene sa jeg Tchad med en gang! Mindre fornøyd med at jeg ikke kom på Sveits i tide :lol:

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Tviler sterkt på at de kommer til å gjennomfør 71 kjendis på denne måten igjen. Det er jo kun krangling og særdeles lite tur og opplevelser vi får gjennom tv-ruta.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Thomas Alsgaard i dagens episode, for en IDIOT.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

SuperGunners10 skrev: tor mar 10, 2022 8:35 pm Thomas Alsgaard i dagens episode, for en IDIOT.
Ja, hva i helvete skjedde.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Retnuh skrev: tor mar 10, 2022 10:00 pm
SuperGunners10 skrev: tor mar 10, 2022 8:35 pm Thomas Alsgaard i dagens episode, for en IDIOT.
Ja, hva i helvete skjedde.
Noe av det rareste jeg har sett på TV. For en drittsekk-oppførsel helt ut av det blå. "Ikke mobb meg", whaaat?

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

SuperGunners10 skrev: tor mar 10, 2022 10:03 pm
Retnuh skrev: tor mar 10, 2022 10:00 pm
SuperGunners10 skrev: tor mar 10, 2022 8:35 pm Thomas Alsgaard i dagens episode, for en IDIOT.
Ja, hva i helvete skjedde.
Noe av det rareste jeg har sett på TV. For en drittsekk-oppførsel helt ut av det blå. "Ikke mobb meg", whaaat?
Virker nesten staget. Er jo for fjernt for å være sant?

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Retnuh skrev: tor mar 10, 2022 10:08 pm
SuperGunners10 skrev: tor mar 10, 2022 10:03 pm
Retnuh skrev: tor mar 10, 2022 10:00 pm

Ja, hva i helvete skjedde.
Noe av det rareste jeg har sett på TV. For en drittsekk-oppførsel helt ut av det blå. "Ikke mobb meg", whaaat?
Virker nesten staget. Er jo for fjernt for å være sant?
Fortsetter jo bare med fornyet styrke i neste episode kunne det se ut som.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Skjønte ikke hva som skjedde med Alsgaard der. Barnslig oppførsel. Blir jo kanskje litt klippet til, men reaksjonen når hun prøver å skryte av han er jo ikke helt ålreit.

Alsgaard har vel vært åpen om at han sliter med sosial angst, så han tok seg vel nær av at hun skrøt av at han snakket med fremmede mennesker. Stikker sikkert dypt. Samtidig er det ganske drit å være låst med noen som går deg på nervene og i tillegg dele telt og alt annet sammen.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

(et TV-messig historisk øyeblikk kveldens episode: Thomas Alsgaard blir forbanna (!)

Er nok i utakt med resten her inne- for i likhet med Alsgaard, er heller ikke jeg av dem som "roper høyest"!

Men her hadde jeg nok i reagert ganske likt: man spør en fremmed person rett ut om veien videre- og så "skrytes man opp i skyene" for at man turde å åpne munnen til denne personen: som om man var en annen tomsing!

Så sier Alsgaard enkelt og greit i fra om at han ikke vil ha den type oppmerksomhet- helt greit!

Men det tålte ikke Røtterud å få tilbakemelding på- og på toppen av alt er det hun som krever en unnskyldning fra Thomas Alsgaard (!) God tur :D


Så får vi se hvordan det ender- hvor langsint den godeste Alsgaard viser seg å være? Ender sikkert med at det er han som unnskylder seg, til hennes fornøyelse- men skjønner virkelig godt irritasjonen hans nedi Rjukan sentrum- for hadde nok følt det på cirka samme måten.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Sjukt få kommentarer på denne tråden (bortsett fra i kveld) bryk folk seg ikke?

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

JODDEMM skrev: man mar 14, 2022 1:10 am (et TV-messig historisk øyeblikk kveldens episode: Thomas Alsgaard blir forbanna (!)

Er nok i utakt med resten her inne- for i likhet med Alsgaard, er heller ikke jeg av dem som "roper høyest"!

Men her hadde jeg nok i reagert ganske likt: man spør en fremmed person rett ut om veien videre- og så "skrytes man opp i skyene" for at man turde å åpne munnen til denne personen: som om man var en annen tomsing!

Så sier Alsgaard enkelt og greit i fra om at han ikke vil ha den type oppmerksomhet- helt greit!

Men det tålte ikke Røtterud å få tilbakemelding på- og på toppen av alt er det hun som krever en unnskyldning fra Thomas Alsgaard (!) God tur :D


Så får vi se hvordan det ender- hvor langsint den godeste Alsgaard viser seg å være? Ender sikkert med at det er han som unnskylder seg, til hennes fornøyelse- men skjønner virkelig godt irritasjonen hans nedi Rjukan sentrum- for hadde nok følt det på cirka samme måten.
Om det var det som var tilfelle ja, men det er kun Alsgaard som oppfører seg som en baby.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

kytec skrev: man mar 14, 2022 1:17 am Sjukt få kommentarer på denne tråden (bortsett fra i kveld) bryk folk seg ikke?
Jeg tror dette programmet gjør at folk i målgruppen for denne typen program kvir seg på grunn av oppførselen til Vita, Wanda, Alsgaard og det ikke minst sunnmøringen som er noe av det verste jeg har sett noen oppføre seg på TV.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

SuperGunners10 skrev: man mar 21, 2022 7:31 pm
JODDEMM skrev: man mar 14, 2022 1:10 am (et TV-messig historisk øyeblikk kveldens episode: Thomas Alsgaard blir forbanna (!)

Er nok i utakt med resten her inne- for i likhet med Alsgaard, er heller ikke jeg av dem som "roper høyest"!

Men her hadde jeg nok i reagert ganske likt: man spør en fremmed person rett ut om veien videre- og så "skrytes man opp i skyene" for at man turde å åpne munnen til denne personen: som om man var en annen tomsing!

Så sier Alsgaard enkelt og greit i fra om at han ikke vil ha den type oppmerksomhet- helt greit!

Men det tålte ikke Røtterud å få tilbakemelding på- og på toppen av alt er det hun som krever en unnskyldning fra Thomas Alsgaard (!) God tur :D


Så får vi se hvordan det ender- hvor langsint den godeste Alsgaard viser seg å være? Ender sikkert med at det er han som unnskylder seg, til hennes fornøyelse- men skjønner virkelig godt irritasjonen hans nedi Rjukan sentrum- for hadde nok følt det på cirka samme måten.
Om det var det som var tilfelle ja, men det er kun Alsgaard som oppfører seg som en baby.
Babyer pleier jo å gråte: det gjorde imidlertid ikke Alsgaard men derimot Røtterud i armene på Adam! 😊

Han er nok muligens hakket mer langsint enn jeg hadde vært (?)- men Røtterud er jo ikke helt uskyldig hun heller der hun kunne tatt den klare tilbakemeldingen fra Alsgaard nedi Rjukan til seg: og da hadde situasjonen blitt ferdig der og da...
...istedet forsurer hun stemningen ytterligere med å kreve unnskyldning fra Alsgaard (!)- og da blir jo stemningen deretter da begge er så stae at de ikke vil gi seg :(

Alsgaard gjorde jo utvilsomt sitt til at stemningen var laber, men der må 2 stykk (minst) til å skape dårlig stemning!


Ellers er ikke Alsgaard- OG Røtterud alene om å dra ned stemningen noen hakk i denne serien: håper virkelig Mashadi-tvillingene ryker ut som første lag i neste episode! Begynner å bli lei av denne kjeftinga, banninga og grininga deres gjennom hver eneste episode- samt denne pottesure sunnmøringen som turer i hop med den adskillig mer likandes Safari!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SuperGunners10 skrev: man mar 21, 2022 7:31 pm
JODDEMM skrev: man mar 14, 2022 1:10 am (et TV-messig historisk øyeblikk kveldens episode: Thomas Alsgaard blir forbanna (!)

Er nok i utakt med resten her inne- for i likhet med Alsgaard, er heller ikke jeg av dem som "roper høyest"!

Men her hadde jeg nok i reagert ganske likt: man spør en fremmed person rett ut om veien videre- og så "skrytes man opp i skyene" for at man turde å åpne munnen til denne personen: som om man var en annen tomsing!

Så sier Alsgaard enkelt og greit i fra om at han ikke vil ha den type oppmerksomhet- helt greit!

Men det tålte ikke Røtterud å få tilbakemelding på- og på toppen av alt er det hun som krever en unnskyldning fra Thomas Alsgaard (!) God tur :D


Så får vi se hvordan det ender- hvor langsint den godeste Alsgaard viser seg å være? Ender sikkert med at det er han som unnskylder seg, til hennes fornøyelse- men skjønner virkelig godt irritasjonen hans nedi Rjukan sentrum- for hadde nok følt det på cirka samme måten.
Om det var det som var tilfelle ja, men det er kun Alsgaard som oppfører seg som en baby.
Nja, synes ikke partneren oppførte seg noe bedre heller. Ikke måte på hvor lenge det skulle bæres på heller.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Jeg har kommet til det punktet hvor jeg spoler forbi seanser i serien hvor Vita og Wanda er med. Hvertfall der det bare er fokus på de to. Det er bare krangling og drittslenging hele tiden. Det er gammelt, og det er kjedelig. Og det er flaut.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tenk at Isak byttet ut Victoria med Sophie Elise

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»