Molde FK 2021. Klubbtråd.

Svar
Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Molde FK 2021. Klubbtråd.

Legg inn av rexenes »

Heia Molde. Heia heia!

Utsnitt fra en klubbtråd annet sted:
Seriegull: 2019, 2014, 2012, 2011. Seriesølv: 2020, 2018, 2017, 2009, 2002, 1999, 1998, 1995, 1987, 1974. Seriebronse: 1990, 1988, 1977. Cupmester: 2014, 2013, 2005, 1994. Tapende cupfinalist: 2009, 1989, 1982. The Double: 2014. Vinner av La Manga cup: 2010. Jr Cupmester: 2000, 1997, 1996, 1992, 1987, 1978, 2016, 2017. En av to norske klubber som har deltatt i Champions League gruppespill. Gruppevinner Europa League: 2015/2016. Gruppetoer Europa League: 2020/2021.

| Klubbrekorder (anno 2013)

Flest kamper: Daniel Berg Hestad, 900 kamper. Flest Mål: Jan Fuglset, 164 Mål. Flest mål i en kamp: Jan Fuglset, 6 mål mot Godset i 1976. Største seier i Eliteserien: 8-0 hjemme mot Moss i 1996. Største seier i 1. div: 12-1 hjemme mot Mandalskameratene i 2007. Lengste rekke uten tap: 21 kamper i ligaen, 1998. Tilskuerrekord: 14 615 mot Moss i 1987 (Gamle Molde Stadion).

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Du glemte "poengsnitt i europa league".

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Det er jeg ikke sikker på. Må ligge tett oppunder 3.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

AxelRudi skrev: lør jul 17, 2021 7:48 pm Du glemte "poengsnitt i europa league".
Er du her også?

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Korgutt skrev: lør jul 17, 2021 9:44 pm
AxelRudi skrev: lør jul 17, 2021 7:48 pm Du glemte "poengsnitt i europa league".
Er du her også?
Du blir ikke kvitt meg korgutt!

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Nytt poeng til Glimt. De graver til seg overalt. Vi må kjempe hardt om dette skal holde inn!

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

AxelRudi skrev: lør jul 17, 2021 9:53 pm
Korgutt skrev: lør jul 17, 2021 9:44 pm
AxelRudi skrev: lør jul 17, 2021 7:48 pm Du glemte "poengsnitt i europa league".
Er du her også?
Du blir ikke kvitt meg korgutt!
Det er åpenbart. Men hva er denne greia med Rosenborgsupportere på rbkweb som er «dritnervøse» for at ex Rosenborg spillere skal herje med dere i Europa?

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Korgutt skrev: lør jul 17, 2021 10:03 pm
AxelRudi skrev: lør jul 17, 2021 9:53 pm
Korgutt skrev: lør jul 17, 2021 9:44 pm

Er du her også?
Du blir ikke kvitt meg korgutt!
Det er åpenbart. Men hva er denne greia med Rosenborgsupportere på rbkweb som er «dritnervøse» for at ex Rosenborg spillere skal herje med dere i Europa?
Det aner jeg ikke, er mye forskjellig der også. Men vi har jo en del skader, og kun 14-15 mann tilgjengelige.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Flott tråd! Flott med Glimts poengtap i dag au!

heborres

Legg inn av heborres »

Lukter det gull i Romsdalen?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

heborres skrev: lør jul 17, 2021 10:36 pm Lukter det gull i Romsdalen?
Jeg har ikke innkassert noe gull enda. Vi er ikke halvspilt enda. Og fortsatt mange poeng å spille om. Kommer et overgangsvindu om ikke så altfor lenge som kan snu hele skiten.

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

heborres skrev: lør jul 17, 2021 10:36 pm Lukter det gull i Romsdalen?
Lukter vel alltid litt gull i Romsdalen ;-)

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GunnarBull skrev: lør jul 17, 2021 10:43 pm
heborres skrev: lør jul 17, 2021 10:36 pm Lukter det gull i Romsdalen?
Lukter vel alltid litt gull i Romsdalen ;-)
Der var du også, ja. Nå begynner det å bli bra her.

Albino

Legg inn av Albino »

Nå døde vel resultattipskonkurransen på gamle VGD. RIP.

Men hvis den gjenoppstår, la det være skrevet at jeg, Albino - first by his name, tipper:

Lillestrøm - Molde 0-1

Belzone

Legg inn av Belzone »

Vi får se hva jeg finner av tabell på vgd.
Men vi trenger min 6 tippere vil jeg tro.

Tabell fra 21.juni. Ser jeg har mye leting på vgd for å gi oppdatert tabell.

10 poeng Bearwithme rexenes 8 poeng Belzone 7 poeng Stormoen33 Korgutt 6 poeng drtbg MittMFK albino 5 poeng Husemann toro_lover 4 poeng Ille 3 poeng Folkflesk MensenErnst 1 poeng PapaSmurf HarryH Xavi7 RAH
Sist redigert av Belzone den søn jul 18, 2021 1:21 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Slenger inn mitt tips også

LSK - Molde 1-2

Belzone

Legg inn av Belzone »

LSK - MFK 2-4

Vi tar tipsene idag her, så skal jeg få gjort litt arbeid før jeg startet egen tråd.

Brukeravatar
Nishy
Innlegg: 315

Legg inn av Nishy »

Håper vi får alle fra vgd over hit, er bare å spre ordet!

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Lillestrøm vs Molde 1-2
Tror jeg fikk slengt inn tipset på vgd før det ble lagt ned men lar dette tipset stå.

WileE

Legg inn av WileE »

Er det noe man ikke beskylder den jevne MFK-supporter for så er det å ta gull på forskudd.

Bør få med oss et poeng i vanskelig bortekamp i dag.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Veldig tøff bortekamp, men Molde har vært på bortefane før i år de (Sinsheim, Bodø, Trondheim, Granada m.fl)

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Molde på topp!

(også på forumet, ihvertfall akkurat nå)

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

LSK - Molde, 1-1.

Tenk å ikke kunne fått hatt en skikkelig klubbtråd å diskutere i, hadde faktisk ikke gått.

Bergmo

Legg inn av Bergmo »

Kjedelig at vi ikke klarer å stikke fra i toppen når vi har mulighet. LSK bedre på omtrent alt i dag

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Neste seriekamp for Molde spilles søndag 8.august på Aker Stadion kl.1800. Da er det Haugesund som er motstander.
Neste kamp er hjemmekampen mot sveitsiske Servette som spilles førstkommende torsdag kl.1800. Returoppgjøret spilles 1 uke senere i Sveits.
Mellom de 2 Europacupkampene skal vi ut i cupkamp mot Spjelkavik. Den kampen spilles søndag 25.juli kl.1500 og dømmes av Mathias Smehus Kringstad.
Går vi videre fra første runde av NM spilles andre runde allerede søndag 1.august.
Mandag 2.august er det trekning til playoff av Conference League.
Og går Molde videre til 3.kvalifiseringsrunde spilles de kampene 5. og 12.august.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Har dere startet gullfeiringen for tidlig mon tro?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

qbah skrev: søn jul 18, 2021 11:44 pm Har dere startet gullfeiringen for tidlig mon tro?
Noen innlegg her som skulle tyde på det? Ikke hos meg ihvertfall. Tar bare med de neste kampene som venter Molde.

Brukeravatar
Nishy
Innlegg: 315

Legg inn av Nishy »

Som nevnt tidligere; jeg håper virkelig at vi prøver oss på Fred Friday. Mye bedre spiss enn Ohi.

Argaste

Legg inn av Argaste »

Fader, for en trekning. De andre norske møter fjaselag, men vi får jo faktisk motstand. Skal vi våge å gi oss 30-70 på et nytt vellykket tokt i Tyrkia?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hei

Usikker på hvor jeg skal skrive dette, så velger jeg denne tråden :)

Jeg har ikke tenkt å si så mye om det som har vært, men det jeg ønsker å si er at vi gjenværende moderatorer har brukt all tid de siste dagene på å få VGD tilbake til en løsning som vi forstår og ønsker å bruke. Vi så vi fikk kjeft fra mange av dere som dro, og hadde jeg vært i deres sko så hadde jeg sikkert reagert likt. Så jeg har ikke tenkt å bære nag til ting som sies i affekt.

Vi har som sagt forsøkt å komme med innspill og ønsker, og selv om det nok vil komme endringer som er til det bedre så nådde vi ikke frem med det vi ønsket. Men vi følte det var forsøket verdt.

Vi har ikke vært involvert i prosessen i forkant mer enn de som kom med innspill på forhånd på VGD, og vi var så godt som like uforberedt på hvordan dette endte opp.

Men nå har jeg og de andre valgt å ønske VGD lykke til, ektefølt vil jeg tillegge. Men siden vi ikke kan se for oss at dette er en løsning vi kommer til å benytte oss av fremover valgte vi å tre av.

Og jeg håper dere har savnet Smurfen. Bittelitt i det minste :) Regner i allefall LSKs fans savnet med da MFK ble brukt som punchingball i går kveld 😂

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»