Molde FK 2021. Klubbtråd.

Svar
SuperGunners10

Re: Molde FK 2021. Klubbtråd.

Legg inn av SuperGunners10 »

BiggusD skrev: man des 06, 2021 10:00 pm Keeper: Karlstrøm (Tromsø)
Høyreback: Totland (Tromsø)
Stopper: Leo Østigård (Brighton, på lån i Stoke hvor han har spilt 8 kamper fra start og har ett innhopp, 21 kamper inn i sesongen. Han er altså ikke overraskende veldig langt unna Premier League. På tide å slutte med sippingen og komme hjem)
Ving: Mads Møller Dæhli (Nürnberg, 3 kamper så langt i år, så han sitter på benken i 2.bundes bare på trass)
Spiss: Fredrik Gulbrandsen
Har fått inntrykket av at han var fast, scoret noen mål og var god i Stoke utifra det jeg har sett i media, feil?

Edit: Sjekket opp, han har spilt relativt fast, kun avbrutt av et par skader. Startet 12 av 17 kamper, ett innhopp.

Hmm

Legg inn av Hmm »

Tror ikke det er Ola, han har krøller. Er det ikke en fra juniorlaget?

Bakholdet tilhører samme person som jogger tidligere i videoen?

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

SuperGunners10 skrev: tir des 07, 2021 10:49 am
BiggusD skrev: man des 06, 2021 10:00 pm Keeper: Karlstrøm (Tromsø)
Høyreback: Totland (Tromsø)
Stopper: Leo Østigård (Brighton, på lån i Stoke hvor han har spilt 8 kamper fra start og har ett innhopp, 21 kamper inn i sesongen. Han er altså ikke overraskende veldig langt unna Premier League. På tide å slutte med sippingen og komme hjem)
Ving: Mads Møller Dæhli (Nürnberg, 3 kamper så langt i år, så han sitter på benken i 2.bundes bare på trass)
Spiss: Fredrik Gulbrandsen
Har fått inntrykket av at han var fast, scoret noen mål og var god i Stoke utifra det jeg har sett i media, feil?

Edit: Sjekket opp, han har spilt relativt fast, kun avbrutt av et par skader. Startet 12 av 17 kamper, ett innhopp.
https://fbref.com/en/squads/17892952/Stoke-City-Stats

Brukte Wikipedia, så 13 av 21 kamper, 12 starter. Ikke 8 som jeg skrev. Ikke fast, men squad rotation. Det virker som om han har spilt mindre og mindre?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hmm skrev: tir des 07, 2021 10:37 am
Erling Moe`s Big Toe skrev: tir des 07, 2021 10:19 am
rexenes skrev: man des 06, 2021 9:47 pm

Jojojo.
Man kan fortsatt grave etter gull selv om man finner en gråstein eller to. Og om man finner én eller to gråsteiner blir man like rik av alt det andre gullet man finner. Man bør heller ikke måle suksess etter antall gråsteiner, men heller etter gullet man har funnet.
Hvor mange gråsteiner er man villige til å støte på, før man finner en Erling Braut Haaland? Mame Biram Diouf?
Samtidig hadde det også holdt å treffe på forsøkene med f.eks typer som jr. Torstvedt og jr. Bohinen, spillere som hadde begynt å ta stegene. Litt som Manneverk, selv om han hadde allerede blitt "blåst opp" 1-2 år før man fikk napp.
Molde har ikke mange bomkjøp de siste årene, og kanskje enda færre som de har tapt penger på, eller kommer til å tape penger på. Amang, Tobias Christensen, Craninx er aktuelle kandidater. Hva med Fofana? Men det er ganske mange Wingo-er på hver Mame og Haaland. Jeg tror Mannsverk nærmer seg Haaland i salgsverdi når han blir solgt, men han var en dyr spiller inn så det må trekkes ifra.

Det ble skrevet at Ødegård ikke har proffkontrakt med Molde, hvis det stemmer så bør de umiddelbart finne frem papir og blyant. Kan ikke forstå at Molde ikke har prøvd, men vil han selv?
Mannsverk blir MFKs dyreste salg noensinne. Garantert.

Hmm

Legg inn av Hmm »

PapaSmurf skrev: tir des 07, 2021 11:01 am
Hmm skrev: tir des 07, 2021 10:37 am
Erling Moe`s Big Toe skrev: tir des 07, 2021 10:19 am

Hvor mange gråsteiner er man villige til å støte på, før man finner en Erling Braut Haaland? Mame Biram Diouf?
Samtidig hadde det også holdt å treffe på forsøkene med f.eks typer som jr. Torstvedt og jr. Bohinen, spillere som hadde begynt å ta stegene. Litt som Manneverk, selv om han hadde allerede blitt "blåst opp" 1-2 år før man fikk napp.
Molde har ikke mange bomkjøp de siste årene, og kanskje enda færre som de har tapt penger på, eller kommer til å tape penger på. Amang, Tobias Christensen, Craninx er aktuelle kandidater. Hva med Fofana? Men det er ganske mange Wingo-er på hver Mame og Haaland. Jeg tror Mannsverk nærmer seg Haaland i salgsverdi når han blir solgt, men han var en dyr spiller inn så det må trekkes ifra.

Det ble skrevet at Ødegård ikke har proffkontrakt med Molde, hvis det stemmer så bør de umiddelbart finne frem papir og blyant. Kan ikke forstå at Molde ikke har prøvd, men vil han selv?
Mannsverk blir MFKs dyreste salg noensinne. Garantert.
Vi kan håpe, men norske priser osv...
(han er kanskje ikke den raskeste og i dag er fart mye mye mer verdsatt enn tidligere, men ellers har han det meste)

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

MoldeMoldeMolde skrev: tir des 07, 2021 10:42 am
PapaSmurf skrev: tir des 07, 2021 10:31 am
MoldeMoldeMolde skrev: tir des 07, 2021 10:29 am

Kommer og tar meg med er fokuset. Og noe om virvelvind.

Linnes er som en virvelvind opp langs kanten og tar med noen fra Tyrkia? Mame eller Fredrik?
Teksten er fra den sangen Ane Brun laget til innsamlingsaksjonen et år. Usikker på om det betyr så mye… Meget kryptisk.
Ellers så har vel hun på seg Adidas sko som nevnt tidligere, men tror ikke det er det som er saken.

Hvem er bakhodet på slutten? Det er vel en spiller? Ola vises i videoen. Er det noen nåværende eller tidligere Stabækspillere som er interessante? Vetlesen? Er det at noen andre har forlenget slik som Ola?

Spent.
Vetlesen fra Glimt til Molde…

Nei, det tror jeg vi kan glemme først som sist.

Jeg forholder meg rolig til dette. Ser for meg at det er noe kjedelig. Men når det er sagt så er det aldri lurt å booste forventninger om man ikke har noe juicy å komme med.

WileE

Legg inn av WileE »

PapaSmurf skrev: tir des 07, 2021 11:13 am
MoldeMoldeMolde skrev: tir des 07, 2021 10:42 am
PapaSmurf skrev: tir des 07, 2021 10:31 am

Teksten er fra den sangen Ane Brun laget til innsamlingsaksjonen et år. Usikker på om det betyr så mye… Meget kryptisk.
Ellers så har vel hun på seg Adidas sko som nevnt tidligere, men tror ikke det er det som er saken.

Hvem er bakhodet på slutten? Det er vel en spiller? Ola vises i videoen. Er det noen nåværende eller tidligere Stabækspillere som er interessante? Vetlesen? Er det at noen andre har forlenget slik som Ola?

Spent.
Vetlesen fra Glimt til Molde…

Nei, det tror jeg vi kan glemme først som sist.

Jeg forholder meg rolig til dette. Ser for meg at det er noe kjedelig. Men når det er sagt så er det aldri lurt å booste forventninger om man ikke har noe juicy å komme med.
Kommer bare på tidenes finte med pressekonferanse for forlengelse av avtale med sponsor når alle ventet på ny spiller. Den var stygg. Har MFK gjort noen andre liknende pek?

Hmm

Legg inn av Hmm »

Er det ny spiller på vei inn, så er det merkelig at det ikke har vært rykter.

Jeg tipper fortsatt at det er ny klessponsor og at det er Adidas. (men håper på noe mer..)

Federin

Legg inn av Federin »

Hmm skrev: tir des 07, 2021 11:26 am Er det ny spiller på vei inn, så er det merkelig at det ikke har vært rykter.

Jeg tipper fortsatt at det er ny klessponsor og at det er Adidas. (men håper på noe mer..)
Jeg også blir overrasket dersom dette dreier seg om en ny spiller. Men så er jeg elendig på Maskorama. Veldig kryptisk video. Kan det være at MFK introduserer mengdetrening for å holde i to hele omganger?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Humre humre

Hmm

Legg inn av Hmm »

PapaSmurf skrev: tir des 07, 2021 12:37 pmHumre humre
Kan det være at Reiten og Hegerbergsøstrene kommer for å spille damelaget opp i toppserien?

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

Skikkelig dark horse: Kjetil Knudsen blir ny assistenttrener.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

slankebrusmannen skrev: tir des 07, 2021 1:33 pm Skikkelig dark horse: Kjetil Knudsen blir ny assistenttrener.
Jeg hadde flirt meg fordervet om Kjetil tok over MFK.

Men jeg tror vi har 10% sjanse for Solskjær som trener neste og og 89% sjanse for Erling Moe.

Hmm

Legg inn av Hmm »

PapaSmurf skrev: tir des 07, 2021 1:38 pm
slankebrusmannen skrev: tir des 07, 2021 1:33 pm Skikkelig dark horse: Kjetil Knudsen blir ny assistenttrener.
Jeg hadde flirt meg fordervet om Kjetil tok over MFK.

Men jeg tror vi har 10% sjanse for Solskjær som trener neste og og 89% sjanse for Erling Moe.
ooii, hvem er det som innehar den ene prosenten?

At klubben har snakket med OGS kan det ikke herske noe tvil om, etter intervjuet med Erling etter en kamp for ikke lenge siden. Men derfra til at han kommer i januar vil overraske meg stort, mer enn 10% :)
Men kanskje i en annen rolle enn som trener?

Det er i alle fall ikke Ole Gunnar vi ser på videoen!

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

PapaSmurf skrev: tir des 07, 2021 1:38 pm
slankebrusmannen skrev: tir des 07, 2021 1:33 pm Skikkelig dark horse: Kjetil Knudsen blir ny assistenttrener.
Jeg hadde flirt meg fordervet om Kjetil tok over MFK.
Det hadde i alle fall diskvalifisert ham fra fremtidige "årets trener"-utmerkelser.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Skulle ikke mv31 vært her for å kommentere på spekulasjonene? Har vi for høye forhåpninger?

Ghost

Legg inn av Ghost »

Lansering av kombinert gull/sølv-skjerf og feiring av medalje (uansett valør) og gode prestasjoner med spillerne på Seilet søndag kl. 21. Bli med på sølvfesten du også.
Sist redigert av Ghost den tir des 07, 2021 2:22 pm, redigert 1 gang totalt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hmm skrev: tir des 07, 2021 2:14 pm
PapaSmurf skrev: tir des 07, 2021 1:38 pm
slankebrusmannen skrev: tir des 07, 2021 1:33 pm Skikkelig dark horse: Kjetil Knudsen blir ny assistenttrener.
Jeg hadde flirt meg fordervet om Kjetil tok over MFK.

Men jeg tror vi har 10% sjanse for Solskjær som trener neste og og 89% sjanse for Erling Moe.
ooii, hvem er det som innehar den ene prosenten?

At klubben har snakket med OGS kan det ikke herske noe tvil om, etter intervjuet med Erling etter en kamp for ikke lenge siden. Men derfra til at han kommer i januar vil overraske meg stort, mer enn 10% :)
Men kanskje i en annen rolle enn som trener?

Det er i alle fall ikke Ole Gunnar vi ser på videoen!
Den ene prosenten tilhører kategorien Andre.

Det er jo en ørliten sjanse for at verken Moe eller Ole trener Molde i 2022. Men den er ikke stor.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Ghost skrev: tir des 07, 2021 2:22 pm Lansering av kombinert gull/sølv-skjerf og feiring av medalje (uansett valør) og gode prestasjoner med spillerne på Seilet søndag kl. 21. Bli med på sølvfesten du også.
Sølvdraktene 2009. De ga meg senskader. Oh! The shame!

Bilde

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Kan det være noe så enkelt som en markering av Jan Eggums 70-års dag?
Blir spennende å se, men har en følelse av at det blir et antiklimaks.

Drtbg

Legg inn av Drtbg »

Enig. Dette lover ikke godt. Vi er alle dømt til å bli skuffet selv med lave forhåpninger

Visa

Legg inn av Visa »

Hadde blitt fornøyd med Adidas. Har som oftest mye penere drakter.

Asen

Legg inn av Asen »

Kommer jo inn ny sponsor, avtalen med Nike er ikke fornyet. Men det har vært kjent lenge i vide kretser i Molde. Men tipper ny sponsor offentliggjøres nå.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Asen skrev: tir des 07, 2021 3:18 pm Kommer jo inn ny sponsor, avtalen med Nike er ikke fornyet. Men det har vært kjent lenge i vide kretser i Molde. Men tipper ny sponsor offentliggjøres nå.
Hvorfor dundrer man ikke på med Frank Shorter?

Det var hipt da jeg var ung og Gjelsten var vel eier der en periode? Fra løpetøy til fotballdrakter går lett som en plett for en erfaren sportsmanufakturbedrift.

Visa

Legg inn av Visa »

Men det ble nevnt at Molde ikke har vært fornøyd med Nike, care to explain?

Everenga

Legg inn av Everenga »

PapaSmurf skrev: tir des 07, 2021 3:24 pm

Hvorfor dundrer man ikke på med Frank Shorter?

Det var hipt da jeg var ung og Gjelsten var vel eier der en periode? Fra løpetøy til fotballdrakter går lett som en plett for en erfaren sportsmanufakturbedrift.
Var det egentlig hipt noen gang? Har alltid forbundet det med campingplasser, grilling og andre folkelige aktiviteter.

Visa

Legg inn av Visa »

Everenga skrev: tir des 07, 2021 3:30 pm
PapaSmurf skrev: tir des 07, 2021 3:24 pm

Hvorfor dundrer man ikke på med Frank Shorter?

Det var hipt da jeg var ung og Gjelsten var vel eier der en periode? Fra løpetøy til fotballdrakter går lett som en plett for en erfaren sportsmanufakturbedrift.
Var det egentlig hipt noen gang? Har alltid forbundet det med campingplasser, grilling og andre folkelige aktiviteter.
Hipt på Kviltorp

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

PapaSmurf skrev: tir des 07, 2021 3:24 pm
Asen skrev: tir des 07, 2021 3:18 pm Kommer jo inn ny sponsor, avtalen med Nike er ikke fornyet. Men det har vært kjent lenge i vide kretser i Molde. Men tipper ny sponsor offentliggjøres nå.
Hvorfor dundrer man ikke på med Frank Shorter?

Det var hipt da jeg var ung og Gjelsten var vel eier der en periode? Fra løpetøy til fotballdrakter går lett som en plett for en erfaren sportsmanufakturbedrift.
Må være på tide med Tommy Hilfiger nå.
Vi har tross alt mer penger enn oljefondet.

Asen

Legg inn av Asen »

Molde FK har ikke vært fornøyd med leveransene fra Nike. Mye av feks drakter til breddelag har kommet langt ut i sesong, og det har vært store problemer med klær og utstyr innen de fristen de skulle ha. Har hørt at det er en viktig grunn til skifte av sponsor kommer.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Visa skrev: tir des 07, 2021 3:31 pm
Everenga skrev: tir des 07, 2021 3:30 pm
PapaSmurf skrev: tir des 07, 2021 3:24 pm

Hvorfor dundrer man ikke på med Frank Shorter?

Det var hipt da jeg var ung og Gjelsten var vel eier der en periode? Fra løpetøy til fotballdrakter går lett som en plett for en erfaren sportsmanufakturbedrift.
Var det egentlig hipt noen gang? Har alltid forbundet det med campingplasser, grilling og andre folkelige aktiviteter.
Hipt på Kviltorp
Hipt på Fuglset.

Mulig det bare var østkanten som drev med slikt :)

Gikk i Henry Choice-bukser vi, Levis var forbeholdt Sellanrå 😂

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»