STÅ PÅ EMMA - si nei til SUPERSTRAIGHT!!

Svar
Brukeravatar
Farmer
Innlegg: 455

Re: STÅ PÅ EMMA - si nei til SUPERSTRAIGHT!!

Legg inn av Farmer »

SlimWhitman skrev: tir okt 12, 2021 11:16 pm Supermann er ikke superstraight lenger. Han har kommet ut som bifil! ❤️
I tillegg skal han bekjempe klimaendringer og inhuman flyktningspolitikk.
En superhelt passende en helt super generasjon.

https://www.vgtv.no/video/226502/vg-ram ... row12_pos1
Hehe, hva skal man si til dette da? Man føler seg fryktelig gammel.

SlimWhitman

Legg inn av SlimWhitman »

Farmer skrev: ons okt 13, 2021 12:16 am
SlimWhitman skrev: tir okt 12, 2021 11:16 pm Supermann er ikke superstraight lenger. Han har kommet ut som bifil! ❤️
I tillegg skal han bekjempe klimaendringer og inhuman flyktningspolitikk.
En superhelt passende en helt super generasjon.

https://www.vgtv.no/video/226502/vg-ram ... row12_pos1
Hehe, hva skal man si til dette da? Man føler seg fryktelig gammel.
En kan jo kanskje si at det finnes folk som jobber hardt for å indoktrinere nye generasjoner i de rette moralske holdningene.

Brukeravatar
Farmer
Innlegg: 455

Legg inn av Farmer »

SlimWhitman skrev: ons okt 13, 2021 12:20 am
Farmer skrev: ons okt 13, 2021 12:16 am
SlimWhitman skrev: tir okt 12, 2021 11:16 pm Supermann er ikke superstraight lenger. Han har kommet ut som bifil! ❤️
I tillegg skal han bekjempe klimaendringer og inhuman flyktningspolitikk.
En superhelt passende en helt super generasjon.

https://www.vgtv.no/video/226502/vg-ram ... row12_pos1
Hehe, hva skal man si til dette da? Man føler seg fryktelig gammel.
En kan jo kanskje si at det finnes folk som jobber hardt for å indoktrinere nye generasjoner i de rette moralske holdningene.
Ja. Jeg er forøvrig åpen for og gi både nye og gamle generasjoner objektive fakta om både det ene og det andre. Men, hva som er de rette moralske holdningene burde vel være opp til hver enkel og avgjøre.
Men, det har jo for øvrig alltid vært mer eller mindre indoktrinering.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

PapaSmurf skrev: tor sep 23, 2021 2:43 pm Dette er jo egentlig ganske enkelt. De som føler for må få lov til å skifte kjønn eller identifisere seg som hvem/hva de vil.
De kan identifisere seg som hvem de vil, men de kan ikke kreve at andre skal anerkjenne det. Jeg nekter å kalle noen for "Zen" eller "Hen" eller lignende. Et slikt ord kommer aldri ut av min munn i dette livet, uansett om det blir en lovendring som krever det av meg.

Og jeg synes ikke noe om at menn som føler seg som kvinner kan stille opp i konkurranse på høyt nivå for kvinner.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

joplina skrev: tor sep 23, 2021 1:48 pm
Investor skrev: tor sep 23, 2021 1:00 pm I alle tider har det alltid vært mann og kvinne i verden.
Jeg stiller meg spørsmålene:
Hvorfor har det i de senere år vokst fram dette "avviket" fra denne normen?
Hvorfor får vi flere og flere homofile, transpersoner, tvekjønnede ++++?

Noen som har et godt svar?
************
Rent bortsett fra at verdens befolkning bare har økt og det derfor - naturlig nok - blir flere som ikke føler seg hjemme i normen , så tror jeg økningen du registrerer er en følge av tiden vi lever i nå. Bare et tastetrykk unna - åpenhet, ekshibisjonisme, aksept- grensesprenging, vekke reaksjoner, frihet og tanken om at alt må inkluderes som normalt og at de som ikke syns at alt er normalt er de unormale, de fordomsfulle, de devaluerende og de som kan "ta's"

Det er ikke så mange 10-år siden/generasjoner at folk med annen legning enn heterofili valgte å undertrykke den og leve som heterofile som best de kunne ..selv i Norge. Det er mang en homofil mann som giftet seg og stiftet familie og mang en lesbisk kvinne som gjorde akkurat det samme - for ikke å stikke seg ut fra normen med den belastning det medførte. Så jeg tror det blir feil å tenke at det var så mye mindre av slikt før - det ble bare holdt skjult.
Men i dag med en progressive åpenhet som råder på alle områder og med alt bare et tastetrykk unna - også vedrørende seksualitet, legning, kjønnsidentitet, kropp, kroppsideal og ikke minst psykisk helse (alt skal snakkes om så mye som mulig) så oppleves det sikkert for mange som en voldsom økning....tror jeg.
Mener du at det var bedre før?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

SlimWhitman skrev: tir okt 12, 2021 11:16 pm Supermann er ikke superstraight lenger. Han har kommet ut som bifil! ❤️
I tillegg skal han bekjempe klimaendringer og inhuman flyktningspolitikk.
En superhelt passende en helt super generasjon.

https://www.vgtv.no/video/226502/vg-ram ... row12_pos1
Les mer enn overskriften...

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Rainmaker skrev: ons okt 13, 2021 9:02 am
SlimWhitman skrev: tir okt 12, 2021 11:16 pm Supermann er ikke superstraight lenger. Han har kommet ut som bifil! ❤️
I tillegg skal han bekjempe klimaendringer og inhuman flyktningspolitikk.
En superhelt passende en helt super generasjon.

https://www.vgtv.no/video/226502/vg-ram ... row12_pos1
Les mer enn overskriften...
Det er Supermanns sønn Johnatan Kent som står frem som bifil. Han har tydeligvis tatt over jobben etter faren. Litt som Fantomet mao.

Queenie

Legg inn av Queenie »

HNilsen skrev: ons okt 13, 2021 6:56 am
joplina skrev: tor sep 23, 2021 1:48 pm
Investor skrev: tor sep 23, 2021 1:00 pm I alle tider har det alltid vært mann og kvinne i verden.
Jeg stiller meg spørsmålene:
Hvorfor har det i de senere år vokst fram dette "avviket" fra denne normen?
Hvorfor får vi flere og flere homofile, transpersoner, tvekjønnede ++++?

Noen som har et godt svar?
************
Rent bortsett fra at verdens befolkning bare har økt og det derfor - naturlig nok - blir flere som ikke føler seg hjemme i normen , så tror jeg økningen du registrerer er en følge av tiden vi lever i nå. Bare et tastetrykk unna - åpenhet, ekshibisjonisme, aksept- grensesprenging, vekke reaksjoner, frihet og tanken om at alt må inkluderes som normalt og at de som ikke syns at alt er normalt er de unormale, de fordomsfulle, de devaluerende og de som kan "ta's"

Det er ikke så mange 10-år siden/generasjoner at folk med annen legning enn heterofili valgte å undertrykke den og leve som heterofile som best de kunne ..selv i Norge. Det er mang en homofil mann som giftet seg og stiftet familie og mang en lesbisk kvinne som gjorde akkurat det samme - for ikke å stikke seg ut fra normen med den belastning det medførte. Så jeg tror det blir feil å tenke at det var så mye mindre av slikt før - det ble bare holdt skjult.
Men i dag med en progressive åpenhet som råder på alle områder og med alt bare et tastetrykk unna - også vedrørende seksualitet, legning, kjønnsidentitet, kropp, kroppsideal og ikke minst psykisk helse (alt skal snakkes om så mye som mulig) så oppleves det sikkert for mange som en voldsom økning....tror jeg.
Mener du at det var bedre før?
Gitt at verden og folk har blitt gal - helt klart ja, på mange områder. Enn så mye som jeg elsker internett så har det på mange måter også ødelagt oss.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Queenie skrev: ons okt 13, 2021 9:06 am
HNilsen skrev: ons okt 13, 2021 6:56 am
joplina skrev: tor sep 23, 2021 1:48 pm
************
Rent bortsett fra at verdens befolkning bare har økt og det derfor - naturlig nok - blir flere som ikke føler seg hjemme i normen , så tror jeg økningen du registrerer er en følge av tiden vi lever i nå. Bare et tastetrykk unna - åpenhet, ekshibisjonisme, aksept- grensesprenging, vekke reaksjoner, frihet og tanken om at alt må inkluderes som normalt og at de som ikke syns at alt er normalt er de unormale, de fordomsfulle, de devaluerende og de som kan "ta's"

Det er ikke så mange 10-år siden/generasjoner at folk med annen legning enn heterofili valgte å undertrykke den og leve som heterofile som best de kunne ..selv i Norge. Det er mang en homofil mann som giftet seg og stiftet familie og mang en lesbisk kvinne som gjorde akkurat det samme - for ikke å stikke seg ut fra normen med den belastning det medførte. Så jeg tror det blir feil å tenke at det var så mye mindre av slikt før - det ble bare holdt skjult.
Men i dag med en progressive åpenhet som råder på alle områder og med alt bare et tastetrykk unna - også vedrørende seksualitet, legning, kjønnsidentitet, kropp, kroppsideal og ikke minst psykisk helse (alt skal snakkes om så mye som mulig) så oppleves det sikkert for mange som en voldsom økning....tror jeg.
Mener du at det var bedre før?
Gitt at verden og folk har blitt gal - helt klart ja, på mange områder. Enn så mye som jeg elsker internett så har det på mange måter også ødelagt oss.
Første tegn på at man er blitt gammel ;)

Queenie

Legg inn av Queenie »

I en perfekt verden hadde disse menneskene kunne levd ut som det de ble født som, en veldig feminin, homofil gutt. Moderne teknologi og medisin tilrettelegger for at nye kjønnsdefinisjoner skal kokes opp, faktum er at de alle bare er variasjoner av normalen. Jeg finner det helt naturstridig å kappe av friske individer kjønnsorgan og leve ut en overbevisning bare fordi man føler noe. Hadde de kunne levd ut et liv akkurat som de var født hadde verden vel vært et åpent og velkomment sted, nå skal de presses inn i en konformitet hvor man aldri vil passe helt inn.

Sist jeg sjekket blir ikke de som føler at de er Jesus opphøyd til dette heller, de legges dog rimelig kjapt inn på psyk.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Rainmaker skrev: ons okt 13, 2021 9:09 am
Queenie skrev: ons okt 13, 2021 9:06 am
HNilsen skrev: ons okt 13, 2021 6:56 am

Mener du at det var bedre før?
Gitt at verden og folk har blitt gal - helt klart ja, på mange områder. Enn så mye som jeg elsker internett så har det på mange måter også ødelagt oss.
Første tegn på at man er blitt gammel ;)
Har ment dette så lenge jeg kan huske ;)

SlimWhitman

Legg inn av SlimWhitman »

Queenie skrev: ons okt 13, 2021 9:12 am I en perfekt verden hadde disse menneskene kunne levd ut som det de ble født som, en veldig feminin, homofil gutt. Moderne teknologi og medisin tilrettelegger for at nye kjønnsdefinisjoner skal kokes opp, faktum er at de alle bare er variasjoner av normalen. Jeg finner det helt naturstridig å kappe av friske individer kjønnsorgan og leve ut en overbevisning bare fordi man føler noe. Hadde de kunne levd ut et liv akkurat som de var født hadde verden vel vært et åpent og velkomment sted, nå skal de presses inn i en konformitet hvor man aldri vil passe helt inn.
Veien til normalisering av pedofili er plutselig ikke så lang. Noen av oss som har advart mot det over lengre tid har ofte blitt latterliggjort for å påstå det, men..
Det er stadig flere som tar til ordet for at små unger kan kappe av kuken og få en falsk vagina, eller at de skal ta pubertetsblokkerende piller, osv.. Jeg har hørt om eksempler helt ned i 4-5 års alderen.

Så, dersom så små unger (i følge noen) er gammel nok til å samtykke til å la kroppen sin bli irreversibelt maltraktert, hvorfor skal de ikke - med den logikken - være gammel nok til å gi samtykke til et ligg med en myndig person dersom de syns det høres spennende ut? Ekstra spennende blir det jo når absolutt alt i samfunnet skal seksualiseres av transaktivister og andre.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

SlimWhitman skrev: ons okt 13, 2021 10:20 am
Queenie skrev: ons okt 13, 2021 9:12 am I en perfekt verden hadde disse menneskene kunne levd ut som det de ble født som, en veldig feminin, homofil gutt. Moderne teknologi og medisin tilrettelegger for at nye kjønnsdefinisjoner skal kokes opp, faktum er at de alle bare er variasjoner av normalen. Jeg finner det helt naturstridig å kappe av friske individer kjønnsorgan og leve ut en overbevisning bare fordi man føler noe. Hadde de kunne levd ut et liv akkurat som de var født hadde verden vel vært et åpent og velkomment sted, nå skal de presses inn i en konformitet hvor man aldri vil passe helt inn.
Veien til normalisering av pedofili er plutselig ikke så lang. Noen av oss som har advart mot det over lengre tid har ofte blitt latterliggjort for å påstå det, men..
Det er stadig flere som tar til ordet for at små unger kan kappe av kuken og få en falsk vagina, eller at de skal ta pubertetsblokkerende piller, osv.. Jeg har hørt om eksempler helt ned i 4-5 års alderen.

Så, dersom så små unger (i følge noen) er gammel nok til å samtykke til å la kroppen sin bli irreversibelt maltraktert, hvorfor skal de ikke - med den logikken - være gammel nok til å gi samtykke til et ligg med en myndig person dersom de syns det høres spennende ut? Ekstra spennende blir det jo når absolutt alt i samfunnet skal seksualiseres av transaktivister og andre.
Det er nesten så man blir nødt å spørre hvilke miljø du vanker i hvor du hører slikt.

SlimWhitman

Legg inn av SlimWhitman »

Rainmaker skrev: ons okt 13, 2021 10:29 am
SlimWhitman skrev: ons okt 13, 2021 10:20 am
Queenie skrev: ons okt 13, 2021 9:12 am I en perfekt verden hadde disse menneskene kunne levd ut som det de ble født som, en veldig feminin, homofil gutt. Moderne teknologi og medisin tilrettelegger for at nye kjønnsdefinisjoner skal kokes opp, faktum er at de alle bare er variasjoner av normalen. Jeg finner det helt naturstridig å kappe av friske individer kjønnsorgan og leve ut en overbevisning bare fordi man føler noe. Hadde de kunne levd ut et liv akkurat som de var født hadde verden vel vært et åpent og velkomment sted, nå skal de presses inn i en konformitet hvor man aldri vil passe helt inn.
Veien til normalisering av pedofili er plutselig ikke så lang. Noen av oss som har advart mot det over lengre tid har ofte blitt latterliggjort for å påstå det, men..
Det er stadig flere som tar til ordet for at små unger kan kappe av kuken og få en falsk vagina, eller at de skal ta pubertetsblokkerende piller, osv.. Jeg har hørt om eksempler helt ned i 4-5 års alderen.

Så, dersom så små unger (i følge noen) er gammel nok til å samtykke til å la kroppen sin bli irreversibelt maltraktert, hvorfor skal de ikke - med den logikken - være gammel nok til å gi samtykke til et ligg med en myndig person dersom de syns det høres spennende ut? Ekstra spennende blir det jo når absolutt alt i samfunnet skal seksualiseres av transaktivister og andre.
Det er nesten så man blir nødt å spørre hvilke miljø du vanker i hvor du hører slikt.
Min type humor. Virkelig en innertier, dette.

joplina

Legg inn av joplina »

HNilsen skrev: ons okt 13, 2021 6:56 am
Mener du at det var bedre før?
*********************
Det var ikke noe jeg besvarte eller kom inn på i innlegget. Jeg prøvde å besvare disse spørsmålene : "Hvorfor har det i de senere år vokst fram dette "avviket" fra denne normen?
Hvorfor får vi flere og flere homofile, transpersoner, tvekjønnede ++++?
"

Når det er sagt så tror jeg ikke at dét/alt/holdninger/normer osv var bedre før - spesielt ikke for de som opplevde at de ikke passet inn og som følte at måtte skjule seg/late som/gjemme seg og/eller leve falske liv som "normale".
Men det betyr ikke at jeg nødvendigvis tror at denne frigjøringsbølgen vi befinner oss i nå er "gulle god" den heller.


Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

strandereng skrev: lør sep 25, 2021 12:07 am
Malacay skrev: tor sep 23, 2021 12:41 pm
Under skjørtet er Emma en mann.
[/quote]

Er du oppdatert nå?

Vil nødig at du skal leve i en falsk virkelighet.

Noe som tjener deg til ære er at du åpenbart ikke ser "Godkveld Norge" eller leser "Se og Hør".

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

joplina skrev: ons okt 13, 2021 10:49 am
HNilsen skrev: ons okt 13, 2021 6:56 am
Mener du at det var bedre før?
*********************
Det var ikke noe jeg besvarte eller kom inn på i innlegget. Jeg prøvde å besvare disse spørsmålene : "Hvorfor har det i de senere år vokst fram dette "avviket" fra denne normen?
Hvorfor får vi flere og flere homofile, transpersoner, tvekjønnede ++++?
"

Når det er sagt så tror jeg ikke at dét/alt/holdninger/normer osv var bedre før - spesielt ikke for de som opplevde at de ikke passet inn og som følte at måtte skjule seg/late som/gjemme seg og/eller leve falske liv som "normale".
Men det betyr ikke at jeg nødvendigvis tror at denne frigjøringsbølgen vi befinner oss i nå er "gulle god" den heller.
Tror ikke Blomsete Finn opplevde at han passet helt inn da han hadde kone og deltok i barneproduksjon.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

Du er ikke hetero hvis du puler menn. Enkelt og greit. "Emma" er mann.

Superstraight er et helt overflødig uttrykk.

joplina

Legg inn av joplina »

kytec skrev: ons okt 13, 2021 6:25 pm
Tror ikke Blomsete Finn opplevde at han passet helt inn da han hadde kone og deltok i barneproduksjon.
**************
Neppe - og han var ikke alene om det. Det er nok de som fortsatt prøver seg på slike "stunt" for å skjule seg, men omfanget er nok langt mindre enn det var for 30-40-50 år siden. Og det er jo bra.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

En frankenstein vagina er ikke ekte. Hun er og vil alltid bli en mann, hun har mannlige kromosomer. Plastiske operasjoner gjør ikke at en mann kan bli kvinne. Det er fysisk umulig for menn å bli kvinner. Jeg støtter hennes rett til å fremstå som en kvinne og hun skal ikke bli diskriminert med bakgrunn i sin kjønnsidentitet, men fakta er at hun ikke er og aldri kommer til å bli biologisk kvinne. Det er biologiske forskjeller mellom kvinner og menn. Hun kan aldri få mensen eller bli gravid.

Jeg mener det er viktig å skille biokvinner fra transkvinner da de har ulike behov (bl.a. i helsevesenet, i forhold til sykdommer osv). Jeg detter av når folk prøver å få det til å framstå som at transkvinner og biologiske kvinner er det samme, det er det ikke. Er ingenting galt i å være transkvinne. Men vennligst ikke kom her og si at transkvinner er kvinner. Det er ikke sant. Og det er faktisk støtende overfor kvinner som er en annen beskyttet identiet under loven. Kvinner over hele verden blir angrepet, voldtatt og drept fordi de er kvinner. Minner om Sarah Everard i London som bare skulle gå hjem, før en politimann voldtok og drepte henne. Kvinner har også rettigheter.

joplina

Legg inn av joplina »

TheBaseline skrev: tor okt 14, 2021 9:22 am Jeg støtter hennes rett til å fremstå som en kvinne og hun skal ikke bli diskriminert med bakgrunn i sin kjønnsidentitet, men fakta er at hun ikke er og aldri kommer til å bli biologisk kvinne. Det er biologiske forskjeller mellom kvinner og menn. Hun kan aldri få mensen eller bli gravid.

Jeg mener det er viktig å skille biokvinner fra transkvinner da de har ulike behov (bl.a. i helsevesenet, i forhold til sykdommer osv). Jeg detter av når folk prøver å få det til å framstå som at transkvinner og biologiske kvinner er det samme, det er det ikke.
************
Jeg er stort sett enig i det du skriver. Det eneste jeg kan "pirke på" er bruken av "biokvinner". For det er på høyde med "Cis-kvinner" og "Superstraighte kvinner" - og jeg tenker at man må ta tilbake "kvinne/kvinner" og droppe alle forklarende forstavelser som LGBTQ- og resten av bokstavskjeks-mafiaen har lansert for å viske ut den åpenbare forskjell du faktisk peker på.

Det har gått så langt at cis-kjønnet og cis-person er å finne i Store medisinske leksikon og Det norske Akademis ordbok - og forklaringen er en person som identifiserer seg og lever i tråd med sitt medfødte kjønn. Kort og godt en mann eller en kvinne!
Jeg syns tiden er inne for å ta tilbake "mann" og "kvinne" - og så får vel alle som ikke føler at deres medfødte kjønn stemmer med deres kjønnsidentitet definere seg selve med alle sine bokstaver og forstavelser.
- Men at de skal slenge på forstavelser for menn (som er født som- og opplever seg som menn) og kvinner(som er født som- og opplever seg som kvinner) for å kamuflere og ubetydeliggjøre biologisk kjønn som er et faktum og en nødvendighet for menneskets forplantning liker jeg absolutt ikke. Og at det så kjapt har blitt innarbeidet i tale- og skriftspråk liker jeg enda mindre.

Jeg skjønner hvorfor de har gått inn for det med brask og bram.....for å plassere alle på samme nivå....innarbeide at det ikke finnes noen "ekte menn" eller "ekte kvinner" fordi biologi betyr nada og hva vi føler er det som teller. Det jeg ikke forstår er samfunnets og akademias knefall for opplegget.
I følge opplegget så finnes det ingen forskjell på meg og vektløfterinnen Lauren Hubbard. Vi er like som to dråper vann når det kommer til at vi begge er forstavelses-kvinner. Hun er en transe-kvinne og jeg er en Cis-kvinne/biokvinne/superstraight kvinne.
https://apnews.com/article/2020-tokyo-o ... 5a09c2a162

....Og jeg bare kjenner hvordan alt skriker i protest inni meg!

Det som er riktig er at jeg er en kvinne og Lauren Hubbard er en transkjønnet kvinne med penis intakt.

toolshed

Legg inn av toolshed »

Det beste er om folk kan få lov til å være som de vil og være sammen med den de føler for, om den de føler for å være sammen med føler det samme. Jeg skal i hvert fall ikke påtvinges et syn på at jeg må være sammen med noen jeg ikke vil være sammen med. Dette er intoleranse, og når man selv vil at andre skal være tolerante mot seg, så krasjer det noe veldig med mine sympatier.

Det kan gå ekstremisme i absolutt alt.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Som en person som identifiserer seg som Salif Diao støtter jeg Emma 100%.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Saliph skrev: tor okt 14, 2021 6:26 pm Som en person som identifiserer seg som Salif Diao støtter jeg Emma 100%.
Dette burde faktisk vært forbudt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Det er åpenbart at man kan ligge med kirurg-lagde kvinner og fortsatt være 100% heterofil.

dereselskede AEGI2

Legg inn av dereselskede AEGI2 »

date noen .... jeg kunne ikke tenkt meg å date en mann som har vært kvinne før , jeg er ikke noe dårlig mann for det men skal det være så skal det være ekte vare , enkelt og greit. Det betyr ikke at jeg ser ned på de som skifter men det er ikke noe for meg.


slike som kytec :-) da snakker vi innertier :o

startelver

Legg inn av startelver »

Investor skrev: tor sep 23, 2021 1:00 pm I alle tider har det alltid vært mann og kvinne i verden.
Jeg stiller meg spørsmålene:
Hvorfor har det i de senere år vokst fram dette "avviket" fra denne normen?
Hvorfor får vi flere og flere homofile, transpersoner, tvekjønnede ++++?

Noen som har et godt svar?
Internett, internett kom inn i alles hjem på midten av 90-tallet og siden har det underholdt men også forsøplet oss med mye rart,

Når alle ser at dette er en trend så hiver de seg på, tenåringer blir helt hjernevasket og dermed skapes det flere kjønn som vi aldri har hørt om før. Alle som føler seg annerledes finner likestillede og tenker: Da kan vi jo kalle dette for den nye normalen og så laver vi et fjerde kjønn, et femte kjønn, et sjette kjønn osv. Og nå altså Superstraight.

I gamle dager visste vi ikke bedre, var kanskje like greit.
I dag ser 10-åringer på hardporno ved å klikke på feil tast på mobilen. Og da danner det seg nye tanker og ideer som ødelegger hjernen vår.

Queenie

Legg inn av Queenie »

startelver skrev: fre okt 15, 2021 12:07 am
Investor skrev: tor sep 23, 2021 1:00 pm I alle tider har det alltid vært mann og kvinne i verden.
Jeg stiller meg spørsmålene:
Hvorfor har det i de senere år vokst fram dette "avviket" fra denne normen?
Hvorfor får vi flere og flere homofile, transpersoner, tvekjønnede ++++?

Noen som har et godt svar?
Internett, internett kom inn i alles hjem på midten av 90-tallet og siden har det underholdt men også forsøplet oss med mye rart,

Når alle ser at dette er en trend så hiver de seg på, tenåringer blir helt hjernevasket og dermed skapes det flere kjønn som vi aldri har hørt om før. Alle som føler seg annerledes finner likestillede og tenker: Da kan vi jo kalle dette for den nye normalen og så laver vi et fjerde kjønn, et femte kjønn, et sjette kjønn osv. Og nå altså Superstraight.

I gamle dager visste vi ikke bedre, var kanskje like greit.
I dag ser 10-åringer på hardporno ved å klikke på feil tast på mobilen. Og da danner det seg nye tanker og ideer som ødelegger hjernen vår.
Internett har forpestet samliv og ikke minst sexliv, det er ikke rart at veldig mange unge er helt fucket opp før de forlater redet og da tenker jeg ikke først og fremst på hva de har gjort på nettet, et prøvende ungdomssinn tåler å se mye rart. Men denne konstante jakten på nye partnere er helt sykelig, de kunne like gjerne sniffet kokain dagen lang. Sexlivet har nok på mange måter blitt mye mer frigjort, spesielt for kvinner og det er bra at man har gått videre fra misjonær annen hver lørdag med lyset av. Men enkelte mennesker tråler sosiale medier, forum og alt annet der folk ferdes som om det er en godtebutikk; en like eller liten reaksjon er nok til å sette fart på desperasjonen. Nedlegge flest mulig og hyppigst mulig virker å være det altomfattende målet til mange. Helt uten mål og mening, det eneste det gjør er å ødelegge og fordumme folk. Det er ikke rart at mange aldri vil bli lykkelige, ikke med seg selv og enda mindre med andre. Nytt skudd, litt oppmerksomhet og noen minutter hvor man tror man har skutt gullfuglen, bare for å ende tilbake i det evinnelige hamsterhjulet i full galopp for å maskere sine egne mangler.

SlimWhitman

Legg inn av SlimWhitman »

SlimWhitman skrev: ons okt 13, 2021 10:20 am
Queenie skrev: ons okt 13, 2021 9:12 am I en perfekt verden hadde disse menneskene kunne levd ut som det de ble født som, en veldig feminin, homofil gutt. Moderne teknologi og medisin tilrettelegger for at nye kjønnsdefinisjoner skal kokes opp, faktum er at de alle bare er variasjoner av normalen. Jeg finner det helt naturstridig å kappe av friske individer kjønnsorgan og leve ut en overbevisning bare fordi man føler noe. Hadde de kunne levd ut et liv akkurat som de var født hadde verden vel vært et åpent og velkomment sted, nå skal de presses inn i en konformitet hvor man aldri vil passe helt inn.
Veien til normalisering av pedofili er plutselig ikke så lang. Noen av oss som har advart mot det over lengre tid har ofte blitt latterliggjort for å påstå det, men..
Det er stadig flere som tar til ordet for at små unger kan kappe av kuken og få en falsk vagina, eller at de skal ta pubertetsblokkerende piller, osv.. Jeg har hørt om eksempler helt ned i 4-5 års alderen.

Så, dersom så små unger (i følge noen) er gammel nok til å samtykke til å la kroppen sin bli irreversibelt maltraktert, hvorfor skal de ikke - med den logikken - være gammel nok til å gi samtykke til et ligg med en myndig person dersom de syns det høres spennende ut? Ekstra spennende blir det jo når absolutt alt i samfunnet skal seksualiseres av transaktivister og andre.
Normalisering av pedofili nærmer seg enda litt til. Vi er ikke helt der enda, men det går den veien.

"New California bill would lower penalties for adults who have sexual relations with a minor"

"If signed into law, a 24-year-old could have sexual relations with a 15-year-old child without being required to register as a sex offender," State Senator Shannon Grove wrote in a tweet."

https://www.foxla.com/news/new-californ ... th-a-minor

Hvor lang tid vil det da før straffene blir enda lavere? Hvor lang tid vil det ta før straffene er så lave at de likesågodt kan "avkriminalisere" det?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»