Truls ala Hellstrøm

Svar
Hoppidioten

Truls ala Hellstrøm

Legg inn av Hoppidioten »

Episode 2 av årets sesong starter nå 20.00 på TV2.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Like fornøyelig som alltid dette. Renaa får gjort delvis opp for sin tidligere oppførsel og kommer betydelig bedre ut av den første episoden enn sist gang vi møtte han. Likte episode 1 bedre enn 2 så langt, men det har mest med maten å gjøre. Eyvind sin stand-up var også noe for seg selv, selv om halve showet hans ble brukt i reklamene for episoden.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Når foreløpig ikke helt opp til de beste episodene fra utlandet, men dette er fortsatt et meget fornøyelig program.

Investor

Legg inn av Investor »

Ale skrev: ons sep 22, 2021 12:37 am Føler programmet har mistet litt av sjarmen.
Har aldri hatt sjarm. Hellstrøm ser utilpass ut i alle settingene, og det hele blir bare pinlig å se på.
Få det vekk.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Investor skrev: tir okt 19, 2021 12:40 pm
Ale skrev: ons sep 22, 2021 12:37 am Føler programmet har mistet litt av sjarmen.
Har aldri hatt sjarm. Hellstrøm ser utilpass ut i alle settingene, og det hele blir bare pinlig å se på.
Få det vekk.
Du er klar over at det er frivillig å se programmet, eller?

lsklars

Legg inn av lsklars »

Investor skrev: tir okt 19, 2021 12:40 pm
Ale skrev: ons sep 22, 2021 12:37 am Føler programmet har mistet litt av sjarmen.
Har aldri hatt sjarm. Hellstrøm ser utilpass ut i alle settingene, og det hele blir bare pinlig å se på.
Få det vekk.
Hadde han vært så utilpass som du skisserer hadde neppe dette gått over flere sesonger.

Investor

Legg inn av Investor »

MacanT skrev: tir okt 26, 2021 11:21 pm
Investor skrev: tir okt 19, 2021 12:40 pm
Ale skrev: ons sep 22, 2021 12:37 am Føler programmet har mistet litt av sjarmen.
Har aldri hatt sjarm. Hellstrøm ser utilpass ut i alle settingene, og det hele blir bare pinlig å se på.
Få det vekk.
Du er klar over at det er frivillig å se programmet, eller?
Fullstendig klar over det, og har derfor ikke sett på dette tøvet i mer enn noen få minutter.
Men det er også fullt lovlig å kunne kommentere hva jeg synes om programmet også.
Hellstrøm kan holde seg til å lage mat, det kan han utvilsomt.
Men å sette ham i situasjoner han virker totalt hjelpeløs i, finner jeg særdeles lite morsomt.
Må legge til at jeg fra tidligere år har mislikt fyren pga diverse historier fra folk (les: lærlinger som har jobbet under ham),
samt at han ligner på en drittsekk av en nabo jeg har, er nok noe som preger min oppfatning.

Investor

Legg inn av Investor »

Hellstrøm på Koss til kvelds nå. Sitter å skryter uhemmet av seg selv. Smakløst.

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

Investor skrev: tor okt 28, 2021 11:59 am
MacanT skrev: tir okt 26, 2021 11:21 pm
Investor skrev: tir okt 19, 2021 12:40 pm
Har aldri hatt sjarm. Hellstrøm ser utilpass ut i alle settingene, og det hele blir bare pinlig å se på.
Få det vekk.
Du er klar over at det er frivillig å se programmet, eller?
Fullstendig klar over det, og har derfor ikke sett på dette tøvet i mer enn noen få minutter.
Men det er også fullt lovlig å kunne kommentere hva jeg synes om programmet også.
Hellstrøm kan holde seg til å lage mat, det kan han utvilsomt.
Men å sette ham i situasjoner han virker totalt hjelpeløs i, finner jeg særdeles lite morsomt.
Må legge til at jeg fra tidligere år har mislikt fyren pga diverse historier fra folk (les: lærlinger som har jobbet under ham),
samt at han ligner på en drittsekk av en nabo jeg har, er nok noe som preger min oppfatning.
Nja. Kommer jo ann på korleis lærlingene tar det. Kokkeyrket er ikkje lett (og ihvertfall ikkje i det franske kjøkken som hellstrøm er oppvokst i). Der kunne det gå en kule varmt med panner og kniver flygende.

Hellstrøm skal ha kudos for og hele tatt være med og byde på att han faktisk tørr og føle seg ukomfortabel.. den generasjonen kokker er ikkje akkurat dei som tar seg minst høytidlig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»