Kåre ferdig

Svar
TWU

Kåre ferdig

Legg inn av TWU »

Sånn. Nå kan dere le i en egen tråd i stedet.


lsklars

Legg inn av lsklars »

Overhypet trener?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Var vel bare et tidsspørsmål dette.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Det gikk akkurat som meldt på forhånd. Spent på om han fortsetter i fotballen og om det blir noen rettssak.

TWU

Legg inn av TWU »

Dewaz skrev: man jul 19, 2021 8:05 pm Det gikk akkurat som meldt på forhånd. Spent på om han fortsetter i fotballen og om det blir noen rettssak.
Ryktes at Brann har leid inn RBH for å mekle på sine vegne i Forliksrådet. Dette fordi håndtrykk nå ikke anbefales, så man føler seg mer trygg.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Stakkars han, syns synd på han også.

qbah

Legg inn av qbah »

4 klubber på 3 år nå? Blir vanskelig å få ny jobb snarlig nå.

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Faen og, skal spårtskluben begynne å vinne kamper og nå da sikkert

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Legger merke til at nesten alle kommentarene i kommentarfeltet er positive til Kåre. Hvis det er disse brukerne som skal utgjøre nye vgd, er jeg glad for å være i eksil.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Kjappfot1917 skrev: man jul 19, 2021 8:09 pm Faen og, skal spårtskluben begynne å vinne kamper og nå da sikkert
Gullet ska hem!!!

MadBum

Legg inn av MadBum »

Trist!! Helten Kåre

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Setter 10 kroner på at Reka, heit som han er for tida, blir neste brannmann.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Tar Horneland over nå eller følger han Kåre?

Vet ikke om Eliteserien er klar for en ny runde med Horneball

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

Har Reka lyst til å forlate prosjektet han har på gang på Hamar for dette ormbolet da? Er jo omtrent like stor sjanse for at han er Eliteserietrener neste år der han er, som i Bergen.

Dette lukter Horneland ut sesongen.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Tja. Brann er nå til tross for deres evige ubrukelighet en av de kuleste trenerjobbene i landet. HamKam er HamKam.

chatin

Legg inn av chatin »

Lukter det ikke veldig at det skal en danske inn i trenerstolen nå? Sportssjefen vil vel ha sin egen mann. Eventuelt Horneland?

TWU

Legg inn av TWU »

Reka vs Bergenspressen lukter krig.

Regner med de ikke klarer annet enn Horneland, evt en dansk andredivisjonstrener eller noe.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Det er nesten så jeg håper Brann redder plassen nå, etter alt det snakket til Kåre om at ''ingen kan gjøre en bedre jobb her enn meg'', ''Hvis de finner en som kan trylle, så kan jeg kjøre og hente ham selv'' osv. Hadde vært enden på trenerkarrieren hans.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

chatin skrev: man jul 19, 2021 9:06 pm Lukter det ikke veldig at det skal en danske inn i trenerstolen nå?
Jo, veldig. Snart skal vi bergensere ironisk nok begynne å kalle dere andre for fjeldaber også.

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

Zanick skrev: man jul 19, 2021 9:10 pm Det er nesten så jeg håper Brann redder plassen nå, etter alt det snakket til Kåre om at ''ingen kan gjøre en bedre jobb her enn meg'', ''Hvis de finner en som kan trylle, så kan jeg kjøre og hente ham selv'' osv. Hadde vært enden på trenerkarrieren hans.
Vel, han har jo dessverre sitt ord i behold når det gjelder Rosenborg. (Uten at jeg ønsker ham tilbake)

Arto.

Legg inn av Arto. »

chatin skrev: man jul 19, 2021 9:06 pm Lukter det ikke veldig at det skal en danske inn i trenerstolen nå?
Henrik Pedersen? :D Han førte jo Godset inn til trygg grunn etter at de hadde kun 10p etter 16 kamper i 2019. He, he, det hadde vært noe.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Kåre out, Horne in?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

TWU skrev: man jul 19, 2021 8:02 pm Sånn. Nå kan dere le i en egen tråd i stedet.
Jeg ler ikke, med mindre erstatteren er verre, håpte at Kåre skulle sitte lengre.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Episk om Kåre hadde tatt over RBK igjen. Fettfjeset Koteng må bare svelge noen dromedarer først.

startelver

Legg inn av startelver »

Sulfat skrev: man jul 19, 2021 8:49 pm Setter 10 kroner på at Reka, heit som han er for tida, blir neste brannmann.
Reka kommer ikke til å sette sine bein i Bergen.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Alt tyder på at dette står mellom Horneland og Dan Risnes. Som ikke må forveksles med Kongsvinger-legenden Dag Risnes. Her snakker vi om en av Branns største keeperprofiler gjennom tidene, så Horne skal ikke føle seg for trygg på jobben.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Sagr det før, men tror Tom Nordlie er akkurat det Bergen trenger og Bergen akkurat hva Tom Nordlie trenger

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Hvis de vil berge plassen, kan de ansette Drillo ut sesongen.

Hatleking

Legg inn av Hatleking »

Det er for meg heilt utruleg at Kåre har hatt (og framleis har) så enormt støtte. Me ligg altså på eit poengsnitt på eit halvt poeng per kamp, fullstendig elendig. Rette uttalelser til media kan ikkje bote på fullstendig sprekk på bana, og Brann har ikkje råd til å rykke ned. Han burde blitt kasta før, men det at det blir gjort no viser iallfall at styret prøvar noko anna enn å gå ned i Obos med opne auge.

Mykje rart har blitt gjort, og det er nok allereie nevnt - men håplaus spelarlogistikk (der gamle plutseleg blir henta inn), ingen samhandling i laget, desperate eksperiment på bana (med x antall spelarar i spiss-rolla), og anna vitnar om at dette ikkje går i det heile tatt. Dette er verre enn under Norling, og Kåre er ein enda større flopp enn svensken som trass alt var heilt ny i norsk fotball. No blir det vel fort Horneland som tek over, så får me sjå kva som skjer etter kvart.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»