Aldersbestemte landslag

Svar
aderyn

Re: Aldersbestemte landslag

Legg inn av aderyn »

Kakebart skrev: tor des 08, 2022 3:20 pm
Dewaz skrev: tor des 08, 2022 12:15 pm Eliterunden -

U19 fikk Frankrike, U17 fikk Belgia og Kroatia. Jaja.
Auda, ikke optimalt. Blir fryktelig kostbart med de siste kampene vi ikke klarer å vinne.

u19 er knallbra, men å dra til Frankrike og slå ut Frankrike er en omtrent umulig oppgave. tapet mot Serbia ble kostbart her.
Vet ikke om matchene skal spilles i Frankrike enda. Husk at det bare er en kamp mot hvert lag på nøytral bane. Ikke hjemme og bortematcher. Er vi heldige så er det kanskje Norge som er vert, men usikker.

Ideelle er vel prøve å kjøre over Romania og Nord-Irland og klare en uavgjort mot Frankrike. Som vil gi oss seieren på målforskjell. Tror ikke det er helt umulig. Ganske mye mål i det laget, vi har nok en av de bedre angreprekkene i Europa på dette aldersnivået. 6 mål med 10 mann mot Makedonia var en maktdemostrasjon i angrepspill, som selv toppnasjonene ville slitt med å klare.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

aderyn skrev: tor des 08, 2022 5:23 pm
Kakebart skrev: tor des 08, 2022 3:20 pm
Dewaz skrev: tor des 08, 2022 12:15 pm Eliterunden -

U19 fikk Frankrike, U17 fikk Belgia og Kroatia. Jaja.
Auda, ikke optimalt. Blir fryktelig kostbart med de siste kampene vi ikke klarer å vinne.

u19 er knallbra, men å dra til Frankrike og slå ut Frankrike er en omtrent umulig oppgave. tapet mot Serbia ble kostbart her.
Vet ikke om matchene skal spilles i Frankrike enda. Husk at det bare er en kamp mot hvert lag på nøytral bane. Ikke hjemme og bortematcher. Er vi heldige så er det kanskje Norge som er vert, men usikker.

Ideelle er vel prøve å kjøre over Romania og Nord-Irland og klare en uavgjort mot Frankrike. Som vil gi oss seieren på målforskjell. Tror ikke det er helt umulig. Ganske mye mål i det laget, vi har nok en av de bedre angreprekkene i Europa på dette aldersnivået. 6 mål med 10 mann mot Makedonia var en maktdemostrasjon i angrepspill, som selv toppnasjonene ville slitt med å klare.
Tidligere år har det vært pot 1 laget som er vertsskap. Men kan være de har endra det nå?

aderyn

Legg inn av aderyn »

Kakebart skrev: tor des 08, 2022 5:51 pm
aderyn skrev: tor des 08, 2022 5:23 pm
Kakebart skrev: tor des 08, 2022 3:20 pm

Auda, ikke optimalt. Blir fryktelig kostbart med de siste kampene vi ikke klarer å vinne.

u19 er knallbra, men å dra til Frankrike og slå ut Frankrike er en omtrent umulig oppgave. tapet mot Serbia ble kostbart her.
Vet ikke om matchene skal spilles i Frankrike enda. Husk at det bare er en kamp mot hvert lag på nøytral bane. Ikke hjemme og bortematcher. Er vi heldige så er det kanskje Norge som er vert, men usikker.

Ideelle er vel prøve å kjøre over Romania og Nord-Irland og klare en uavgjort mot Frankrike. Som vil gi oss seieren på målforskjell. Tror ikke det er helt umulig. Ganske mye mål i det laget, vi har nok en av de bedre angreprekkene i Europa på dette aldersnivået. 6 mål med 10 mann mot Makedonia var en maktdemostrasjon i angrepspill, som selv toppnasjonene ville slitt med å klare.
Tidligere år har det vært pot 1 laget som er vertsskap. Men kan være de har endra det nå?
Var ikke slik i fjor. Finland var vertsnasjon selv som pot 3 lag, samme med noen andre. Står også på UEFA sine sider at vertsnasjonene blir bestemt etter trekningen.

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

Champis skrev: tor des 08, 2022 12:57 pm
Norgefoot skrev: tor des 08, 2022 12:35 pm
Kakebart skrev: tor des 08, 2022 6:53 am

Han gjorde det ekstreme oftere tidligere. Hadde lavere tyngdepunkt, dribla mer, chippa mer og var ekstremt god på u21-nivå f.eks.

Senere har han blitt langt mer voksen. Blitt en bra presspiller, bedre valg (oftere kjedelige valg når det er fornuftig). Men at han skulle spille på Arsenal som 24-åring er ikke over forventningene jeg hadde.
Helt enig. Det er nok jumpers kneeskaden som har gjort at han ikke er så mobil og sterk i beina. Men jeg fryktet at han ville falle gjennom pga det, og det har han jo på ingen måte gjort, veldig glad for utviklingen hans og det nivået han er nå.

Med «normal» utvikling fra han var 15 så mener jeg det hadde det vært realistisk at han ville blitt verdens beste spiller, i hvert fall topp tre, så god var han. Samtidig kan man jo ikke spå sånt så lang tid frem. At han nå er blant Arsenals beste og blant PLs beste må man være veldig godt fornøyd med, selv om man selvfølgelig kunne håper på enda mer. Nå er han jo fortsatt også bare noen og tjue så karrieren er ikke over ennå.

Hva mener man med "realistisk"? Hvis det er at det kunne skje 1 av 100 ganger, så er jeg enig. Hvis man mener at "realistisk" er mer som i 50%, så er jeg fullstendig uenig. Det finnes hundrevis av slike spillere rundt omkring i verden hvor noen har forhåpninger om det. Og selv om Ødegaard evt. skulle vært hakket bedre enn flere av disse da han var 15 år, så er det fortsatt langt større sjanse for at én mange av de andre blir bedre enn han til slutt enn at han skal bli best. Jeg vil helt klart påstå at det var godt under 50% sjanse da han var 15 år for at han skulle ha den standingen han har i fotballverdenen som han har nå.
Hvis jeg må tallfeste det så må det jo bli over 50 prosent, så la oss si 51 prosent.
Så du mener alle klubbene, og da snakker vi alle de store i Europa, også var ute etter hundrevis av andre spillere på han alder?

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

aderyn skrev: tor des 08, 2022 5:58 pm
Kakebart skrev: tor des 08, 2022 5:51 pm
aderyn skrev: tor des 08, 2022 5:23 pm

Vet ikke om matchene skal spilles i Frankrike enda. Husk at det bare er en kamp mot hvert lag på nøytral bane. Ikke hjemme og bortematcher. Er vi heldige så er det kanskje Norge som er vert, men usikker.

Ideelle er vel prøve å kjøre over Romania og Nord-Irland og klare en uavgjort mot Frankrike. Som vil gi oss seieren på målforskjell. Tror ikke det er helt umulig. Ganske mye mål i det laget, vi har nok en av de bedre angreprekkene i Europa på dette aldersnivået. 6 mål med 10 mann mot Makedonia var en maktdemostrasjon i angrepspill, som selv toppnasjonene ville slitt med å klare.
Tidligere år har det vært pot 1 laget som er vertsskap. Men kan være de har endra det nå?
Var ikke slik i fjor. Finland var vertsnasjon selv som pot 3 lag, samme med noen andre. Står også på UEFA sine sider at vertsnasjonene blir bestemt etter trekningen.
Kanskje jeg bare surrer, som oftest de store fotballandene som har hjemmebane, men ser ikke ut som det alltid har vært pot 1 som jeg trodde, nei.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

aderyn skrev: tor des 08, 2022 2:49 pm Så havner man over enten Belgia eller Kroatia er det sannsynligvis gjort. Men begge historisk bra U-landslagsnasjoner så ingen lett oppgave.
Kroatia er ikke historisk fryktelig gode på u-nivå. Norge har kvalifisert seg til flere u17 og u19-mesterskap de siste årene. De hadde første kvalifiseringsrunde på hjemmebane, og vant bare mot Albania (1-0), uavgjort mot Sverige og tap mot Wales.

Ser på Norge som favoritt til å komme seg til u17EM med Belgia.

U19 er kraftig underdog nå.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

U19 skal spille i frankrike, men u17 spiller i Norge.

https://www.fotball.no/landslag/norge-g ... g-g16-g19/

Champis

Legg inn av Champis »

Norgefoot skrev: tor des 08, 2022 5:59 pm
Champis skrev: tor des 08, 2022 12:57 pm
Norgefoot skrev: tor des 08, 2022 12:35 pm

Helt enig. Det er nok jumpers kneeskaden som har gjort at han ikke er så mobil og sterk i beina. Men jeg fryktet at han ville falle gjennom pga det, og det har han jo på ingen måte gjort, veldig glad for utviklingen hans og det nivået han er nå.

Med «normal» utvikling fra han var 15 så mener jeg det hadde det vært realistisk at han ville blitt verdens beste spiller, i hvert fall topp tre, så god var han. Samtidig kan man jo ikke spå sånt så lang tid frem. At han nå er blant Arsenals beste og blant PLs beste må man være veldig godt fornøyd med, selv om man selvfølgelig kunne håper på enda mer. Nå er han jo fortsatt også bare noen og tjue så karrieren er ikke over ennå.

Hva mener man med "realistisk"? Hvis det er at det kunne skje 1 av 100 ganger, så er jeg enig. Hvis man mener at "realistisk" er mer som i 50%, så er jeg fullstendig uenig. Det finnes hundrevis av slike spillere rundt omkring i verden hvor noen har forhåpninger om det. Og selv om Ødegaard evt. skulle vært hakket bedre enn flere av disse da han var 15 år, så er det fortsatt langt større sjanse for at én mange av de andre blir bedre enn han til slutt enn at han skal bli best. Jeg vil helt klart påstå at det var godt under 50% sjanse da han var 15 år for at han skulle ha den standingen han har i fotballverdenen som han har nå.
Hvis jeg må tallfeste det så må det jo bli over 50 prosent, så la oss si 51 prosent.
Så du mener alle klubbene, og da snakker vi alle de store i Europa, også var ute etter hundrevis av andre spillere på han alder?

Hvis du leser det jeg skriver, så sier jeg at selv om Ødegaard evt. skulle være hakket bedre enn de fleste av disse (som er den lille forskjellen på den hypen han fikk kontra mange andre), så er det fortsatt langst større sjanse for at mange av de andre blir bedre. Utviklingsløpet fra man er 15 år er ikke lineært.

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

Champis skrev: fre des 09, 2022 9:06 am
Norgefoot skrev: tor des 08, 2022 5:59 pm
Champis skrev: tor des 08, 2022 12:57 pm


Hva mener man med "realistisk"? Hvis det er at det kunne skje 1 av 100 ganger, så er jeg enig. Hvis man mener at "realistisk" er mer som i 50%, så er jeg fullstendig uenig. Det finnes hundrevis av slike spillere rundt omkring i verden hvor noen har forhåpninger om det. Og selv om Ødegaard evt. skulle vært hakket bedre enn flere av disse da han var 15 år, så er det fortsatt langt større sjanse for at én mange av de andre blir bedre enn han til slutt enn at han skal bli best. Jeg vil helt klart påstå at det var godt under 50% sjanse da han var 15 år for at han skulle ha den standingen han har i fotballverdenen som han har nå.
Hvis jeg må tallfeste det så må det jo bli over 50 prosent, så la oss si 51 prosent.
Så du mener alle klubbene, og da snakker vi alle de store i Europa, også var ute etter hundrevis av andre spillere på han alder?

Hvis du leser det jeg skriver, så sier jeg at selv om Ødegaard evt. skulle være hakket bedre enn de fleste av disse (som er den lille forskjellen på den hypen han fikk kontra mange andre), så er det fortsatt langst større sjanse for at mange av de andre blir bedre. Utviklingsløpet fra man er 15 år er ikke lineært.
Hakket bedre er jo helt feil, han var et helt eksepsjonelt talent. Det fins jo ikke hundrevis av spillere som han i den alderen. Du kan kalle det en hype, men det at alle storklubbene lå langflate etter han, at han ble kalt århundretalent av Rumenigge etc suggests otherwise.
Så er det selvfølgelig ikke sikkert at slike spillere tar ut talentet sitt, med normal utvikling mener jeg at han ville fortsatt utviklingen på en normal måte der det sakte, men sikkert får fremover. Og jeg synes det treffer ganske bra, fordi han i dag er kanskje en av PLs beste spillere, i hvert fall blant de 20 prosent beste. Hadde han ikke fått jumpers er det sannsynlig at han hadde vært en klasse bedre enn han er i dag og da hadde han allerede snust på verdenstoppen.

Champis

Legg inn av Champis »

Norgefoot skrev: fre des 09, 2022 1:47 pm
Champis skrev: fre des 09, 2022 9:06 am
Norgefoot skrev: tor des 08, 2022 5:59 pm

Hvis jeg må tallfeste det så må det jo bli over 50 prosent, så la oss si 51 prosent.
Så du mener alle klubbene, og da snakker vi alle de store i Europa, også var ute etter hundrevis av andre spillere på han alder?

Hvis du leser det jeg skriver, så sier jeg at selv om Ødegaard evt. skulle være hakket bedre enn de fleste av disse (som er den lille forskjellen på den hypen han fikk kontra mange andre), så er det fortsatt langst større sjanse for at mange av de andre blir bedre. Utviklingsløpet fra man er 15 år er ikke lineært.
Hakket bedre er jo helt feil, han var et helt eksepsjonelt talent. Det fins jo ikke hundrevis av spillere som han i den alderen. Du kan kalle det en hype, men det at alle storklubbene lå langflate etter han, at han ble kalt århundretalent av Rumenigge etc suggests otherwise.
Så er det selvfølgelig ikke sikkert at slike spillere tar ut talentet sitt, med normal utvikling mener jeg at han ville fortsatt utviklingen på en normal måte der det sakte, men sikkert får fremover. Og jeg synes det treffer ganske bra, fordi han i dag er kanskje en av PLs beste spillere, i hvert fall blant de 20 prosent beste. Hadde han ikke fått jumpers er det sannsynlig at han hadde vært en klasse bedre enn han er i dag og da hadde han allerede snust på verdenstoppen.

Selvsagt finens det veldig mange andre på den alderen rundt omkring i verden som ikke var veldig langt bak! Men i veldig mange andre land får de ikke nødvendigvis debuten på A-laget så tidlig etc. som gjør at det ikke blir like mye oppmerksomhet rundt dem. Det er fryktelig naivt å tro at Ødegaard var milevis foran alle andre på sin egen alder verden over. At man bare er littegrann bedre er nok til at en spiller får en fullstendig annen status enn resten.

Jeg tror ikke man skal legge for mye i jumpers knee-skaden, og heller ikke tro at han hadde vært så veldig mye bedre uten.

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

Vi får bare være uenige der:) Mener det er åpenbart at han var langt foran de aller fleste på sin alder. Du kan se kampene mot Portugal U21 da han var 15 og England U21 da han var 16 så vil du skjønne hva jeg mener (highlights ligger på YouTube, men å se kampen gir er bedre bilde). Er helt eksepsjonelt talent som var klart bedre enn feks Bernardo Silva som var fire fem år eldre.
Jumpers kneeskaden er jeg ganske sikker på har satt han mye tilbake, han hadde en helt annen mobilitet i kroppen på den tiden, nå er han svakere i beina og tør sjelden å drible, det gjør veldig mye med spillet, han mister mye pga det

benib

Legg inn av benib »

Norgefoot skrev: fre des 09, 2022 1:47 pm
Champis skrev: fre des 09, 2022 9:06 am
Norgefoot skrev: tor des 08, 2022 5:59 pm

Hvis jeg må tallfeste det så må det jo bli over 50 prosent, så la oss si 51 prosent.
Så du mener alle klubbene, og da snakker vi alle de store i Europa, også var ute etter hundrevis av andre spillere på han alder?

Hvis du leser det jeg skriver, så sier jeg at selv om Ødegaard evt. skulle være hakket bedre enn de fleste av disse (som er den lille forskjellen på den hypen han fikk kontra mange andre), så er det fortsatt langst større sjanse for at mange av de andre blir bedre. Utviklingsløpet fra man er 15 år er ikke lineært.
Hakket bedre er jo helt feil, han var et helt eksepsjonelt talent. Det fins jo ikke hundrevis av spillere som han i den alderen. Du kan kalle det en hype, men det at alle storklubbene lå langflate etter han, at han ble kalt århundretalent av Rumenigge etc suggests otherwise.
Så er det selvfølgelig ikke sikkert at slike spillere tar ut talentet sitt, med normal utvikling mener jeg at han ville fortsatt utviklingen på en normal måte der det sakte, men sikkert får fremover. Og jeg synes det treffer ganske bra, fordi han i dag er kanskje en av PLs beste spillere, i hvert fall blant de 20 prosent beste. Hadde han ikke fått jumpers er det sannsynlig at han hadde vært en klasse bedre enn han er i dag og da hadde han allerede snust på verdenstoppen.
Ødegaard er i et mye høyere sjikt enn de 20% beste. Tror vi heller kan si 5% beste i PL.

Vet heller ikke hvordan jumpers knee skaden preget han, men en ting er sikkert, etter at han la om spillestilen til å spille dypere i banen så er han blitt mye mindre skadeplaget og det lover godt for karrieren hans. Jeg vil tippe Ødegaard er på sitt beste fra sånn 26-27 til han er rundt 32.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Keeper Storm Strand Kolbjørnsen har blitt operert for korsbåndskade fra kvalikk/landslagssamling i høst og mister eliterunden med 2004, og store deler av neste sesong.


Nordlys

Legg inn av Nordlys »



Hva er dette for noe?

startelver

Legg inn av startelver »

Nordlys skrev: tor des 15, 2022 10:49 pm

Hva er dette for noe?
Det viser bare at hypnose virker , noen mennesker er mer mottakelig for det enn andre.

Under en julefest i jobben hadde de invitert en hypnotisør for mange år siden, jeg var ikke mottakelig, men min sjef ble trickset trill rundt og husket ingenting når han våknet opp.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

@startelver Veldig interessant! Man kan lure på hva denne "tilgjengeligheten" sier om ens personlighet.

startelver

Legg inn av startelver »

Umiddelbart tenker jeg tanken "lett å manipulere" men man må nok være hjerneekspert for å skjønne dette.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7748

Legg inn av Big George »

Leo Hjelde på lån til Championship-laget Rotherham

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Big George skrev: tor jan 12, 2023 6:30 pm Leo Hjelde på lån til Championship-laget Rotherham
Spennende. Håper han får spille stopper og gjør sakene sine bra. Viktig frem mot u21EM i sommer.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7748

Legg inn av Big George »

Sverre Nypan 16, dominerer på RBK-treningene ifølge meldinger.
En ny stjerne i framtiden ?

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Big George skrev: lør jan 14, 2023 5:30 am Sverre Nypan 16, dominerer på RBK-treningene ifølge meldinger.
En ny stjerne i framtiden ?
Tror 2006-årgangen er et av de beste i europa. Kan fort slå godt fra seg i em til sommeren. Største sjansen til å vinne et fotballmesterskap for gutter vi har hatt tror jeg. Semifinale er i hvert fall ikke urealistisk tror jeg.

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

Kakebart skrev: lør jan 14, 2023 8:19 am
Big George skrev: lør jan 14, 2023 5:30 am Sverre Nypan 16, dominerer på RBK-treningene ifølge meldinger.
En ny stjerne i framtiden ?
Tror 2006-årgangen er et av de beste i europa. Kan fort slå godt fra seg i em til sommeren. Største sjansen til å vinne et fotballmesterskap for gutter vi har hatt tror jeg. Semifinale er i hvert fall ikke urealistisk tror jeg.
Er det ikke eliterunde først til våren?
Slått England to ganger, Danmark to ganger og Portugal, så burde ha en mulighet ut fra det. Synes ofte Portugal og England er de sterkeste lagene på aldersbestemt, i hvert fall de vi tradisjonelt sliter mest med.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Norgefoot skrev: lør jan 14, 2023 11:07 am
Kakebart skrev: lør jan 14, 2023 8:19 am
Big George skrev: lør jan 14, 2023 5:30 am Sverre Nypan 16, dominerer på RBK-treningene ifølge meldinger.
En ny stjerne i framtiden ?
Tror 2006-årgangen er et av de beste i europa. Kan fort slå godt fra seg i em til sommeren. Største sjansen til å vinne et fotballmesterskap for gutter vi har hatt tror jeg. Semifinale er i hvert fall ikke urealistisk tror jeg.
Er det ikke eliterunde først til våren?
Slått England to ganger, Danmark to ganger og Portugal, så burde ha en mulighet ut fra det. Synes ofte Portugal og England er de sterkeste lagene på aldersbestemt, i hvert fall de vi tradisjonelt sliter mest med.
Eliterunde i mars, ja, på hjemmebane. God motstand, men man må bare være topp 2, så tror ikke de går på noen smell.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Tidligere G19 landslagsspiller August Frobenius går fra Start til Bærum i 2. div i jakt på spilletid.

Må vel sies å være nok et eksempel på det å gå for tidlig ut?

Stabæk -> Sporting -> Start -> Bærum

Tror nok det hadde vært mer effektivt å bare gå direkte fra Stabæk til Bærum

Champis

Legg inn av Champis »

mogandisu skrev: lør jan 14, 2023 2:26 pm Tidligere G19 landslagsspiller August Frobenius går fra Start til Bærum i 2. div i jakt på spilletid.

Må vel sies å være nok et eksempel på det å gå for tidlig ut?

Stabæk -> Sporting -> Start -> Bærum

Tror nok det hadde vært mer effektivt å bare gå direkte fra Stabæk til Bærum

Hvert fall når man ikke er god nok til å dra ut til en sånn klubb.

startelver

Legg inn av startelver »

Nypan har jeg sett spille noen ganger i U- landskampene, har en brilliant bevegelse og driblefot. Bare å glede seg til fortsettelsen.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Champis skrev: lør jan 14, 2023 9:02 pm
mogandisu skrev: lør jan 14, 2023 2:26 pm Tidligere G19 landslagsspiller August Frobenius går fra Start til Bærum i 2. div i jakt på spilletid.

Må vel sies å være nok et eksempel på det å gå for tidlig ut?

Stabæk -> Sporting -> Start -> Bærum

Tror nok det hadde vært mer effektivt å bare gå direkte fra Stabæk til Bærum

Hvert fall når man ikke er god nok til å dra ut til en sånn klubb.
Jeg stusset veldig når Sporting gikk for han. Virket som de utelukkende så på den fysiske pakken han da hadde. Var vel 190 cm høy som 15 åring i Stabæk eller noe, men i min bok har han alltid hatt store mangler når det kommer til spilleforståelse, posisjonering osv.

Champis

Legg inn av Champis »

mogandisu skrev: søn jan 15, 2023 11:11 am
Champis skrev: lør jan 14, 2023 9:02 pm
mogandisu skrev: lør jan 14, 2023 2:26 pm Tidligere G19 landslagsspiller August Frobenius går fra Start til Bærum i 2. div i jakt på spilletid.

Må vel sies å være nok et eksempel på det å gå for tidlig ut?

Stabæk -> Sporting -> Start -> Bærum

Tror nok det hadde vært mer effektivt å bare gå direkte fra Stabæk til Bærum

Hvert fall når man ikke er god nok til å dra ut til en sånn klubb.
Jeg stusset veldig når Sporting gikk for han. Virket som de utelukkende så på den fysiske pakken han da hadde. Var vel 190 cm høy som 15 åring i Stabæk eller noe, men i min bok har han alltid hatt store mangler når det kommer til spilleforståelse, posisjonering osv.

Nja, forståelsen har ikke vært så gal. Det er det fysiske som er hovedproblemet, og det har det alltid vært. Måten han beveger seg på, smidigheten i bevegelsene, hurtigheten.

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

startelver skrev: søn jan 15, 2023 10:48 am Nypan har jeg sett spille noen ganger i U- landskampene, har en brilliant bevegelse og driblefot. Bare å glede seg til fortsettelsen.
Ser veldig spennende ut ja. Teknikk, kraft og fart. En av de mest spennende på yngre landslag

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Ser på "Innsiden" fra treningsleiren til Rosenborg. Rekdal og Frigård med mic på trening tidlig i treningsleiren, og sier at om de skulle spilt kamp "i morgen" så hadde de startet med:

Nypan - Børkeeiet - Bjørlo

som midtbane.

Det er spennende.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»