Gjenåpningen

Svar
pfrog567

Re: Gjenåpningen

Legg inn av pfrog567 »

Hoppidioten skrev: lør sep 25, 2021 4:57 pm Da har landet åpnet og folk går fullstendig bananas. Frykter grusomme scener i løpet av kvelden og natten.
Hvor ble det av de "grusomme" scenene? :)

Champis

Legg inn av Champis »

palimpsest skrev: søn sep 26, 2021 6:45 pm Enig med tråden. For noen idioter folk er som er ute og hygger seg. De virkelige vinnerne er jo vi som sitter sure og alene hjemme og drypper av misunnelse.

Haha, tommel!

Spesielt at folk har behov for å snakke ned og moralisere over folk som vil gå ut og ha det gøy. Selv var jeg på en tur på et lokalt utested, og jeg må si at forskjellen fra hvordan det har vært under pandemien og med full åpning, var enda større enn jeg egentlig har tenkt over. Det at man kan "gjøre hva man vil", at dansegulvet er fullt, mer trøkk i musikken etc, gjør ganske mye for stemningen totalt sett.

At det var noen få steder som hadde kø og litt trengsel, får man bare regne med. Og selvsagt er det dette media fokuserer på... Har jo blitt vant til å se hvordan media vinkler ting under pandemien....

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Champis skrev: man sep 27, 2021 10:26 am
palimpsest skrev: søn sep 26, 2021 6:45 pm Enig med tråden. For noen idioter folk er som er ute og hygger seg. De virkelige vinnerne er jo vi som sitter sure og alene hjemme og drypper av misunnelse.

Haha, tommel!

Spesielt at folk har behov for å snakke ned og moralisere over folk som vil gå ut og ha det gøy. Selv var jeg på en tur på et lokalt utested, og jeg må si at forskjellen fra hvordan det har vært under pandemien og med full åpning, var enda større enn jeg egentlig har tenkt over. Det at man kan "gjøre hva man vil", at dansegulvet er fullt, mer trøkk i musikken etc, gjør ganske mye for stemningen totalt sett.

At det var noen få steder som hadde kø og litt trengsel, får man bare regne med. Og selvsagt er det dette media fokuserer på... Har jo blitt vant til å se hvordan media vinkler ting under pandemien....
Bråk på by`n er helt vanlig. Slik har det alltid vært. Media kunne heller skrevet om hvor trivelig folk flest tydeligvis hadde det de fleste stedene.
Er alle steder fulle slik at det er mye kø, burde jo noen kreative sjeler åpne digre haller og lage rave-party, tyrolerfester (ja, det er snart oktober), rockekonserter eller dansegalla med svensketoppmusikk.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

SlimWhitman skrev: lør sep 25, 2021 10:28 pm
Hoppidioten skrev: lør sep 25, 2021 10:25 pm Fullstendig Texas nå rundtom i byene. Folk besvimer i pubkøer og det meldes om trengsel mange steder
Det er slikt som skjer når folk har glemt hvordan det er å være frie mennesker.
I Norge, som i andre land, blir det stadig flere eldre som vil ha et ord med i laget. Eldre som har glemt sin egen ungdom? Og det er ikke bare de eldre som det blir flere av! ;)

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Ormen den lange skrev: man sep 27, 2021 2:55 pm
SlimWhitman skrev: lør sep 25, 2021 10:28 pm
Hoppidioten skrev: lør sep 25, 2021 10:25 pm Fullstendig Texas nå rundtom i byene. Folk besvimer i pubkøer og det meldes om trengsel mange steder
Det er slikt som skjer når folk har glemt hvordan det er å være frie mennesker.
I Norge, som i andre land, blir det stadig flere eldre som vil ha et ord med i laget. Eldre som har glemt sin egen ungdom? Og det er ikke bare de eldre som det blir flere av! ;)
Det er ikke oss gamlinger som skriker, det er pressen. Man har da for pokker ikke glemt hva man fant på selv den gangen hormonene freste rundt i kroppen. Jeg er glad for at mobiltelefoner og internett ikke var oppfunnet. Det ville vært ille.
I min ungdom var det Sex, Drugs & Råkkanroll, og Peace and Love og sånt. Huff!
Vi hadde bedre musikk, da.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»