Solskjær må gå!

Svar
Knaxern

Re: Solskjær må gå!

Legg inn av Knaxern »

Ampert inne på RAN nå 😂😂, folk klikker i vinkel på de som er kritiske til Solskjær.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Saliph skrev: lør okt 16, 2021 6:34 pm
Yesil skrev: lør okt 16, 2021 5:56 pm Gøy at det var en del Man Utd-supportere (bl.a i United We Podcast) som helt på ekte trodde at Solskjær skulle kjempe om gull denne sesongen.
Gøy at du hører på United-podcaster.
Den er jo tidvis å betrakte som en humor-podcast, så det går nok greit. Ken Wasenius-Nilsen er forøvrig en flink fyr

Hodor

Legg inn av Hodor »

Knaxern skrev: lør okt 16, 2021 6:45 pm Ampert inne på RAN nå 😂😂, folk klikker i vinkel på de som er kritiske til Solskjær.
På FB? Får ikke lest da jeg ikke er medlem, men står at det er 12 nye innlegg "i dag". Høres brutalt ut

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Hodor skrev: lør okt 16, 2021 6:57 pm
Knaxern skrev: lør okt 16, 2021 6:45 pm Ampert inne på RAN nå 😂😂, folk klikker i vinkel på de som er kritiske til Solskjær.
På FB? Får ikke lest da jeg ikke er medlem, men står at det er 12 nye innlegg "i dag". Høres brutalt ut
Ja, stor komedie der inne 😂

Yesil

Legg inn av Yesil »

Saliph skrev: lør okt 16, 2021 6:34 pm
Yesil skrev: lør okt 16, 2021 5:56 pm Gøy at det var en del Man Utd-supportere (bl.a i United We Podcast) som helt på ekte trodde at Solskjær skulle kjempe om gull denne sesongen.
Gøy at du hører på United-podcaster.
Det er jo humor på nivå med de aller, aller beste podcastene som faktisk baserer seg på humor.

Fra "det blir gullkamp mellos oss, Chelsea og City" for et par måneder siden, til det som kommer nå. Det er strålende.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Sancho kommer hjem og ser høydepunktene i Dortmundkampen, savner livet, medspillerne og det gode humøret i Tyskland. Aiaiai for en nedtur Solskjær har vært for han.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Yesil skrev: lør okt 16, 2021 7:10 pm
Saliph skrev: lør okt 16, 2021 6:34 pm
Yesil skrev: lør okt 16, 2021 5:56 pm Gøy at det var en del Man Utd-supportere (bl.a i United We Podcast) som helt på ekte trodde at Solskjær skulle kjempe om gull denne sesongen.
Gøy at du hører på United-podcaster.
Det er jo humor på nivå med de aller, aller beste podcastene som faktisk baserer seg på humor.

Fra "det blir gullkamp mellos oss, Chelsea og City" for et par måneder siden, til det som kommer nå. Det er strålende.
Jeg har selv vært innom AFTV en par-tre ganger under kamper når det har kokt på det verste og Troopz & co. har eksplodert. Men å faktisk sitte og høre på fans av erkerivalens podcaster, det kunne virkelig ikke falle meg inn. Jeg hører ikke engang på United-podcaster.

Men hyggelig at du koser deg, for all del.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Saliph skrev: lør okt 16, 2021 7:17 pm
Yesil skrev: lør okt 16, 2021 7:10 pm
Saliph skrev: lør okt 16, 2021 6:34 pm

Gøy at du hører på United-podcaster.
Det er jo humor på nivå med de aller, aller beste podcastene som faktisk baserer seg på humor.

Fra "det blir gullkamp mellos oss, Chelsea og City" for et par måneder siden, til det som kommer nå. Det er strålende.
Men å faktisk sitte og høre på fans av erkerivalens podcaster, det kunne virkelig ikke falle meg inn.
Jeg blir så imponert over at folk har tid til sånt jeg. Da må en nesten ha flere timer i døgnet enn alle andre.

Saliph

Legg inn av Saliph »

mrmanutd skrev: lør okt 16, 2021 7:41 pm
Saliph skrev: lør okt 16, 2021 7:17 pm
Yesil skrev: lør okt 16, 2021 7:10 pm
Det er jo humor på nivå med de aller, aller beste podcastene som faktisk baserer seg på humor.

Fra "det blir gullkamp mellos oss, Chelsea og City" for et par måneder siden, til det som kommer nå. Det er strålende.
Men å faktisk sitte og høre på fans av erkerivalens podcaster, det kunne virkelig ikke falle meg inn.
Jeg blir så imponert over at folk har tid til sånt jeg. Da må en nesten ha flere timer i døgnet enn alle andre.
Tja, som singel mann uten barn har jeg nok av tid! Men det kunne likevel ikke falle meg inn å sitte og høre på Pool-podcaster. Men vi er jo alle forskjellige. Og vi trenger alle hobbyer.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Saliph skrev: lør okt 16, 2021 7:52 pm
mrmanutd skrev: lør okt 16, 2021 7:41 pm
Saliph skrev: lør okt 16, 2021 7:17 pm

Men å faktisk sitte og høre på fans av erkerivalens podcaster, det kunne virkelig ikke falle meg inn.
Jeg blir så imponert over at folk har tid til sånt jeg. Da må en nesten ha flere timer i døgnet enn alle andre.
Tja, som singel mann uten barn har jeg nok av tid! Men det kunne likevel ikke falle meg inn å sitte og høre på Pool-podcaster. Men vi er jo alle forskjellige. Og vi trenger alle hobbyer.
Vennligst respekter trådens tema. Hva mener du om at Solskjær må gå?

Saliph

Legg inn av Saliph »

MadBum skrev: lør okt 16, 2021 7:54 pm
Saliph skrev: lør okt 16, 2021 7:52 pm
mrmanutd skrev: lør okt 16, 2021 7:41 pm

Jeg blir så imponert over at folk har tid til sånt jeg. Da må en nesten ha flere timer i døgnet enn alle andre.
Tja, som singel mann uten barn har jeg nok av tid! Men det kunne likevel ikke falle meg inn å sitte og høre på Pool-podcaster. Men vi er jo alle forskjellige. Og vi trenger alle hobbyer.
Vennligst respekter trådens tema. Hva mener du om at Solskjær må gå?
Sorry. Men fint at du i alle fall har funnet veien ut av klubbtråden vår og inn her. Det kan ikke ha vært lett.

Jeg tviler (mildt sagt) sterkt på at Ole holder frem til nyttår. Og sånn som vi holder på nå om dagen ville det ikke overrasket meg om han fikk fyken før november.

startelver

Legg inn av startelver »

kytec skrev: lør okt 16, 2021 6:32 pm
Knaxern skrev: ons okt 06, 2021 3:09 pm
Ledelsen sin fulle tillit er kode for, sparken i morgen.
Men i alle dager, den artikkelen er fra 6. oktober. Det var vel etter tapet mot Villa.

Ting snur seg fort i fotball.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Hodor

Legg inn av Hodor »

Knaxern skrev: lør okt 16, 2021 8:14 pm
Nærmer seg sparken da altså?

startelver

Legg inn av startelver »

Hehe, Glazers elsker å tjene penger, så lenge klubben greier topp 4 sitter Ole trygt? Det sportslige er ikke like viktig.

qbah

Legg inn av qbah »

Time is up, Sunny.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Deilig å se at Ole-effekten også funker fjell på en gigant som Ronaldo. Solskjær er sannelig fotballens omvendte Kong Midas.

Kong Idass. Hihi.

Yesil

Legg inn av Yesil »

mrmanutd skrev: lør okt 16, 2021 7:41 pm
Jeg blir så imponert over at folk har tid til sånt jeg. Da må en nesten ha flere timer i døgnet enn alle andre.
Evt. en jobb som tillater at man har musikk eller podcast surrende på i bakgrunnen hele dagen. Og musikk i 8-9 timer hver dag orker jeg ikke. Derfor blir det mye tid til podcast.

milanB

Legg inn av milanB »

Uheldig Ole Gunnar idag. Han har virkelig fått ryddet opp i ukulturen som har preget Man Utd post Ferguson. Da skal han sjølsagt få tid, mye tid på seg

.Ole Gunnar er rett mann for Man Utd, tvil ikke på det! Ulike titler vil innkasseres så lenge han får holde på. Det nærmer seg noe stort på gang, ligagull 22-23 er innen rekkevidde!

Hodor

Legg inn av Hodor »

milanB skrev: lør okt 16, 2021 10:48 pm

.Ole Gunnar er rett mann for Man Utd, tvil ikke på det!
Ja, og Henderson og Thiago er verdens to beste midtrbanespillere

qbah

Legg inn av qbah »

Hodor skrev: søn okt 17, 2021 12:15 am
milanB skrev: lør okt 16, 2021 10:48 pm

.Ole Gunnar er rett mann for Man Utd, tvil ikke på det!
Ja, og Henderson og Thiago er verdens to beste midtrbanespillere

:o

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Yesil skrev: lør okt 16, 2021 5:56 pm Gøy at det var en del Man Utd-supportere (bl.a i United We Podcast) som helt på ekte trodde at Solskjær skulle kjempe om gull denne sesongen.
Og norske medier, samt TV2 ekspertene

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Men det er en perfekt mulighet til å snu kjerringa i midtuken mot Atalanta. Klarer ikke se for meg at Gasparini kommer til å outsmarte Ole taktisk. Det blir garantert en lugn dag på jobb for Maguire og svensken.

milanB

Legg inn av milanB »

Hodor skrev: søn okt 17, 2021 12:15 am
milanB skrev: lør okt 16, 2021 10:48 pm

.Ole Gunnar er rett mann for Man Utd, tvil ikke på det!
Ja, og Henderson og Thiago er verdens to beste midtrbanespillere
Nei. Et par hakk under Fred og Pogba.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


startelver

Legg inn av startelver »

Jeg ser for meg tap mot både Atalanta og Liverpool.

MadBum

Legg inn av MadBum »


peraleks

Legg inn av peraleks »

Justice 97 skrev: man okt 18, 2021 9:08 pm Ole kaster Rashford under bussen. Klasse.
Kaster og kaster, ser mer ut som en kommentar som blir blåst opp noe voldsomt.

MadBum

Legg inn av MadBum »

SUNNY MÅ GÅ

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

I går ikkje.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»