VM landeveisritt 2021

Svar
emin

VM landeveisritt 2021

Legg inn av emin »

Hvem kan stoppe Wout van Aert?

Hoelgaard i sterkt brudd med Evenepoel og Asgren, men ser ut til at de hentes av Italia.

emin

Legg inn av emin »

Rasmus Tiller i brudd med blant annet Evenepoel, van Baarle og Pollit som har 48 sekunder med 75 km igjen.

MadBum

Legg inn av MadBum »

For et ritt det har vært til nå. Ikke noen transportetappe akkurat

emin

Legg inn av emin »

Tiller og Pollitt faller av bruddet. Kristoff er bra framme i hovedfeltet 24 sekunder bak bruddet.

lund

Legg inn av lund »

Hoelgaard er fort vår beste mann sånn egentlig.

emin

Legg inn av emin »

Sterkt av Hoelgaard som henger seg på Pidcock opp til Alaphilippe og van Aert!

emin

Legg inn av emin »

Fyrer av noen live-bets. Alaphillippe @9.00, Colbrelli @7.50 og Senechal @26.00

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Helt enorme mengder med reklame og selv ikke på sumo får man se alt uten reklame.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Remco ferdig

bestelaget

Legg inn av bestelaget »

Solid av Hoelgård i dag!

MadBum

Legg inn av MadBum »

Ala stikker!

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Om Ala holder unna med en hel runde igjen så er det bare å bukke...

Shine

Legg inn av Shine »

Sterkt gjort av umeriterte Hundahl å være med helt der oppe

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Episk ritt. Blir gøy å se Hoelgaard i vårklassikerne neste år.

emin

Legg inn av emin »

Shine skrev: søn sep 26, 2021 4:29 pm Sterkt gjort av umeriterte Hundahl å være med helt der oppe
Morsom du....

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Enormt ritt av Alaphillipe. Ditto skuffende av de to Van-ene. Spesielt for Van der Poel kommer det neppe like mange løypeprofiler som i utgangspunktet skulle passe ham like bra som i dag. Totalt idiotisk at han da ødela for seg selv pga det jævla terrengrittet i OL. Van Aert har dog ikke særlig å unnskylde seg med. Måtte gjort noe feil i oppkjøringen når han ikke var bedre i dag.
Sist redigert av KongOlav2 den søn sep 26, 2021 4:45 pm, redigert 1 gang totalt.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Enormt av Hoelgaard og ikke minst en fantastisk reklame for hva Uno-X driver med.

emin

Legg inn av emin »

Alaphillippe i egen klasse i bakkene i dag. Fikk i alle fall med meg noen kroner på han @9.00.

Hoelgaard gjør et strålende ritt. Brukte vel kanskje litt for mye krefter i det første bruddet?

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Fortjent seier i dag. Julian var aktiv og jobbet dette frem for eget initiativ.

Rett og slett en enormt bra prestasjon av Markus Hoelgaard. Kjører jevnt med de aller aller beste i verden og har piff til å støte på slutten. Norges beste rytter per dags dato etter min mening.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Markus kjørte 284 watt i seks timer og fjorten minutter. Jeg klarer kanskje det i 20 min på en veldig god dag. Hoelgaard har nedre watt i sone 4 på 356 watt. Da ligger nok terskel opp mot 400 watt. Det er drøyt.

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

All-Equal skrev: søn sep 26, 2021 7:46 pm Markus kjørte 284 watt i seks timer og fjorten minutter. Jeg klarer kanskje det i 20 min på en veldig god dag. Hoelgaard har nedre watt i sone 4 på 356 watt. Da ligger nok terskel opp mot 400 watt. Det er drøyt.
Du er med andre ord ikke i spesielt god form :lol:

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Intervallhall skrev: man sep 27, 2021 1:34 pm
All-Equal skrev: søn sep 26, 2021 7:46 pm Markus kjørte 284 watt i seks timer og fjorten minutter. Jeg klarer kanskje det i 20 min på en veldig god dag. Hoelgaard har nedre watt i sone 4 på 356 watt. Da ligger nok terskel opp mot 400 watt. Det er drøyt.
Du er med andre ord ikke i spesielt god form :lol:

Hehe. Er over 3,6 w/kg da 😅

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

All-Equal skrev: man sep 27, 2021 8:03 pm
Intervallhall skrev: man sep 27, 2021 1:34 pm
All-Equal skrev: søn sep 26, 2021 7:46 pm Markus kjørte 284 watt i seks timer og fjorten minutter. Jeg klarer kanskje det i 20 min på en veldig god dag. Hoelgaard har nedre watt i sone 4 på 356 watt. Da ligger nok terskel opp mot 400 watt. Det er drøyt.
Du er med andre ord ikke i spesielt god form :lol:

Hehe. Er over 3,6 w/kg da 😅
Ja, i 20 minutter. Det er vel helt midt på treet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»