Vi følger Høgmo i Sverige

Svar
GoingKronos

Re: Vi følger Høgmo i Sverige

Legg inn av GoingKronos »

Et poeng unna gullet, to kamper å skaffe seg det på (eller de kan jo også få hjelp - men Djurgården har et lett program igjen).

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

GoingKronos skrev: søn okt 23, 2022 7:40 pm Et poeng unna gullet, to kamper å skaffe seg det på (eller de kan jo også få hjelp - men Djurgården har et lett program igjen).
Må de klare seg uten Jeremejeff i en eller to kamper? Han pådro seg direkte rødt for albuebruk (mener jeg at jeg leste).

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Fantastisk! Få den mannen som sjef for det norske landslaget!

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

LeSorcier skrev: søn okt 23, 2022 7:53 pm
GoingKronos skrev: søn okt 23, 2022 7:40 pm Et poeng unna gullet, to kamper å skaffe seg det på (eller de kan jo også få hjelp - men Djurgården har et lett program igjen).
Må de klare seg uten Jeremejeff i en eller to kamper? Han pådro seg direkte rødt for albuebruk (mener jeg at jeg leste).
Direkte rødt så blir nok 2 kamper. Var litt billig rødt, men samtidig fullstendig idiotisk.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Høgmos svorsk er prima


Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Høgmo lanseres som ny landslagssjef for Sverige.

Hareide hadde jo stor suksess med noen andre naboer selv om han ikke fikk det til med Norge.

Ser for øvrig ut som Djurgården fortsatt har en teoretisk mulighet til å ta gullet etter kveldens kamp. Leder 2-0 mot bunnklubben GIF Sundsvall.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Ikke lenge til det braker løs.

IFK - Häcken starter kl. 15:00.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

LeSorcier skrev: søn okt 30, 2022 2:41 pm Ikke lenge til det braker løs.

IFK - Häcken starter kl. 15:00.
Ørten kamptidspunkt i nest siste serierunde...

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Fantastiske rammer.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Avskrevet Rosenborg stopper, nedrykksmann med Mjøndalen og en som sist trente i norsk 2 div på vei til å ta gull i Sverige ja. Litt av en kombo.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Häcken leder nå med to mål!

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Häcken opp i 2-0 allerede. Her trengs det altså bare ett poeng for å sikre seriegullet.

Høgmo har tydeligvis preppet gutta godt. Kanskje et dikt før kampstart fikk de til å senke skuldrene?

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Ex Fredrikstad-stjerne Johan Hammar med det andre målet.

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

0-3 nå. Imponerende. Kom tilbake til FFK 😀

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Stahre starter med det meste som er å oppdrive av gamlinger for IFK i dag. Bjärsmyr må ha brekte legger eller noe sånt siden han bare er på benken.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Fantastisk prestasjon, Høgmo melder seg inn i gullrekka av norske trenere.

Høgmo har hele tiden gått sine egne veier, vært opptatt av fotballspillere som hele mennesker og i tillegg så er han en utrolig offensiv trener og det er gøy for alle som er glad i fotball.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

0-4. Bare å bøye seg i støvet. Gratulerer med seriegull Häcken og Høgmo, en fantastisk prestasjon!
Var en artig reportasje tidligere i uken der Nordlys besøkte treningsanlegget, med intervjuer av diverse profiler knyttet til klubben. Veldig flotte treningsforhold som må være helt i toppsjiktet i skandinavia.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

For en måte å gjøre det på også, knuse erkerivalen på deres hjemmebane

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Bare å gratulere Per Messias!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »


Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Fantastisk, nesten like imponerende som John Arne.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Utrolig trivelig at Høgmo lykkes i Sverige. Blir nok CL i 2023.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Fantastisk av Høgmo og Häcken. En lang hyllest i Gøteborg posten nå, ikke bak betalingsmur. Hovland blir trukket frem som en bauta i sentralrekka.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Elvebakken skrev: søn okt 30, 2022 5:43 pm Fantastisk av Høgmo og Häcken. En lang hyllest i Gøteborg posten nå, ikke bak betalingsmur. Hovland blir trukket frem som en bauta i sentralrekka.
Her er linken:

https://www.gp.se/sport/fotboll/robert- ... 1.84393073

Everenga

Legg inn av Everenga »

Høgmo er en fin fyr og utvilsomt en god trener men jeg tror han er en bedre klubbtrener der han kan bygge miljø og drive manmanagement enn landslagstrener.

Uansett skulle jeg gjerne sett han i Enga men vi forelsker oss jo konstant i småkonger med ego på størrelse med romerriket så det blir nok aldri Høgmo på oss.

Deila

Legg inn av Deila »

Everenga skrev: søn okt 30, 2022 5:53 pm Høgmo er en fin fyr og utvilsomt en god trener men jeg tror han er en bedre klubbtrener der han kan bygge miljø og drive manmanagement enn landslagstrener.

Uansett skulle jeg gjerne sett han i Enga men vi forelsker oss jo konstant i småkonger med ego på størrelse med romerriket så det blir nok aldri Høgmo på oss.
Høgmo var nære oss før andre perioden til Rekdal mener jeg det var. Takket nei pga den økonomiske situasjonen til klubben den gang.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: søn okt 30, 2022 5:54 pm
Everenga skrev: søn okt 30, 2022 5:53 pm Høgmo er en fin fyr og utvilsomt en god trener men jeg tror han er en bedre klubbtrener der han kan bygge miljø og drive manmanagement enn landslagstrener.

Uansett skulle jeg gjerne sett han i Enga men vi forelsker oss jo konstant i småkonger med ego på størrelse med romerriket så det blir nok aldri Høgmo på oss.
Høgmo var nære oss før andre perioden til Rekdal mener jeg det var. Takket nei pga den økonomiske situasjonen til klubben den gang.
Dette er helt korrekt.
Han rygget raskt ut av døra igjen når han kikket på den økonomiske situasjonen.

Deila

Legg inn av Deila »

Henningsen skrev: søn okt 30, 2022 5:57 pm
Deila skrev: søn okt 30, 2022 5:54 pm
Everenga skrev: søn okt 30, 2022 5:53 pm Høgmo er en fin fyr og utvilsomt en god trener men jeg tror han er en bedre klubbtrener der han kan bygge miljø og drive manmanagement enn landslagstrener.

Uansett skulle jeg gjerne sett han i Enga men vi forelsker oss jo konstant i småkonger med ego på størrelse med romerriket så det blir nok aldri Høgmo på oss.
Høgmo var nære oss før andre perioden til Rekdal mener jeg det var. Takket nei pga den økonomiske situasjonen til klubben den gang.
Dette er helt korrekt.
Han rygget raskt ut av døra igjen når han kikket på den økonomiske situasjonen.
Kun Rekdal som hadde lyst til å stå i den møkka.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Blir sikkert korsfestet for dette, men fortsetter Høgmo utviklingen er jeg ikke heeeelt imot å se ham som landslandstrener igjen. Han er i det minste mer moderne enn de siste trenerne vi har ansatt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: søn okt 30, 2022 5:58 pm
Henningsen skrev: søn okt 30, 2022 5:57 pm
Deila skrev: søn okt 30, 2022 5:54 pm

Høgmo var nære oss før andre perioden til Rekdal mener jeg det var. Takket nei pga den økonomiske situasjonen til klubben den gang.
Dette er helt korrekt.
Han rygget raskt ut av døra igjen når han kikket på den økonomiske situasjonen.
Kun Rekdal som hadde lyst til å stå i den møkka.
Ja, og man skal rett og slett ikke undervurdere den jobben han gjorde da, selv om det sportslige var dårlig.
Uvurderlig faktisk.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»