Vi følger Høgmo i Sverige

Svar

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Klarer aldri å gjøre meg opp noen god formening om Høgmo. Artig med mer Sverige-suksess!

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Høgmo og Häcken leder 2-0 borte i toppkampen mot Hammarby med et kvarter igjen å spille

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Ai ai, favoritten til @LeSorcier, Bjørn Paulsen, utlikner til 2-2 rett før slutt.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Dessverre for Høgmo fikk Hammarby opp dampen på slutten og satte inn to de siste åtte minuttene, så dette endte uavgjort.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

AlexandrsJelisejevs skrev: søn jun 26, 2022 4:59 pm Ai ai, favoritten til @LeSorcier, Bjørn Paulsen, utlikner til 2-2 rett før slutt.
En annen @LeSorcier-favoritt, Martí Cifuentes, leder faktisk Hammarby nå.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Ny seier for han Per i dag!

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Tilbake i serieledelse etter 5-1 seier borte i dag mot Sundsvall, og Høgmo har en kamp til gode på de som jager bak.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

5-1 borte mot Sundsvall og toppej igjen tabellen.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Per Messias kan ta gull med Häcken

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Høgmo tilbake på tabelltoppen etter at de vant 5-0 i kveld.
Champagne-fotball med masse mål fra Häcken denne sesongen

rdzzl

Legg inn av rdzzl »

Enorme prestasjoner av PMH på feilsida av grensa

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Men hva skjedde med toppscorer Jeremejeff denne kampen? Ikke en gang en assist på 90 minutter....

qbah

Legg inn av qbah »

Per Messias er bra han.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Ny seier på Høgmos disipler og fortsatt tabelltopp

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Tar over det svenske landslaget etter Janne Andersson, heter han det? Du hørte det her først.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Seier etter mål i minutt 94. Slik topplag gjør.

Fortsatt i serieledelse etter 19 kamper.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Jeremejeff har vært helt vill i år. Klarer Høgmo å holde på han de neste dagene da? Da kan det bli gull.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Høgmo illustrerer så ekstremt hvor viktig det er med rett person for settingen. Det er ikke gitt at Knutsen hadde vært en suksess med Viking eller Ferguson med Newcastle.

aderyn

Legg inn av aderyn »

AlexandrsJelisejevs skrev: man aug 22, 2022 9:01 pm Jeremejeff har vært helt vill i år. Klarer Høgmo å holde på han de neste dagene da? Da kan det bli gull.
Har allerede bekreftet at han blir så vidt jeg har fått med meg. Molde bydde vel på han i vintervinduet, umulig mann å få tak i nå.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Ellevill prestasjon hvis Høgmo klarer tittelen. Laget ble tippet mellom 7-9 plass blant de fleste eksperter og til 41.0 i odds.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Høgmo ville fått gudestatus i Häcken om han tok seriegullet, noe de aldri har klart før

TexMurphy

Legg inn av TexMurphy »

Merkelig hvordan han har lykkes så ulikt på den ene/andre siden av svenskegrensen... Her hjemme huskes han jo aller best for svulstige floskler, mens jeg er ganske sikker på at han har en helt annen standing i Sverige. Morsomt for han selv, etter ganske mye motgang her.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

TexMurphy skrev: tir aug 23, 2022 8:21 am Merkelig hvordan han har lykkes så ulikt på den ene/andre siden av svenskegrensen... Her hjemme huskes han jo aller best for svulstige floskler, mens jeg er ganske sikker på at han har en helt annen standing i Sverige. Morsomt for han selv, etter ganske mye motgang her.
Hadde stor suksess med Tromsø de sesongene han var der.

TexMurphy

Legg inn av TexMurphy »

Bror1 skrev: tir aug 23, 2022 8:25 am
TexMurphy skrev: tir aug 23, 2022 8:21 am Merkelig hvordan han har lykkes så ulikt på den ene/andre siden av svenskegrensen... Her hjemme huskes han jo aller best for svulstige floskler, mens jeg er ganske sikker på at han har en helt annen standing i Sverige. Morsomt for han selv, etter ganske mye motgang her.
Hadde stor suksess med Tromsø de sesongene han var der.
Sant, men han bli vel omtrent latterliggjort årene etterpå som landslagssjef... Kanskje ikke rettferdig å si at han huskes bedre for nedturene enn oppturene, bare fordi jeg husker han bedre som RBK-trener og landslagssjef, enn for medaljer med TIL...

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Häcken og Høgmo, for en kombo. 4-1 over Værnamo og fortsatt tabelltopp. Aik og Malmø er hektet av. Djurgården vant i kveld og er 3poeng bak. Hammarby rett bak der igjen. Hadde vært utrolig om seriegullet hadde havnet i Häcken.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Imponerende det Høgmo gjør i Sverige. Mistenker dog at standingen hans i Norge ikke øker uansett hva som skjer. Profet i eget land osv

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Flott at Høgmo lykkes. Men nå er jo Allsvenskaen ett par hakk ned fra ES i kvalitet..

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Klarte bare uavgjort hjemme mot bunnlaget Degerfors. Så ut til ta enda en seier med sen 2-1 scoring i det 88. minutt, men tror du ikke Degerfors utligner igjen 4 min på overtid.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Mistet serieledelsen etter 3 uavgjorte på rappen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»