Vi følger Høgmo i Sverige

Svar
MadBum

Vi følger Høgmo i Sverige

Legg inn av MadBum »

Diktfantasten Per Mathias ble ansatt som trener for Häcken for noen uker siden. Häcken floppet i bunn før LEGENDEN Høgmo tok over.

Fasit etter de tre første kampene er TRE STRAKE SEIRE og trygt oppe på 7.

Overraskende av Høgmo, jeg trodde han skulle floppe.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Og nå skal de opp mot Aberdeen i Conference League. Samme lag som Viking i si tid fikk stryk av.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Høgmo på sokkel

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Blir han Juben med på lasset ?

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Kvalitetstrener, så ikke overraskende i hele tatt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Kan jo være flaks, men nå har sikkert Brann han på blokka.

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Artig med Høgmo tilbake i manesjen. Sist var vel for Fredrikstad?

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Pussig skrue, som helt sikkert har sine styrker.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Har han innført yoga og diktlesning?

MadBum

Legg inn av MadBum »

Høgmo blir hvitvasket av Aberdeen nå. 3-0 etter 50

MadBum

Legg inn av MadBum »

3-1! Høgmo er ikke død enda

MadBum

Legg inn av MadBum »

4-1. Nå er det takk og farvel

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Høgmo og Häcken fikk med seg en pinne i går mot Elfsborg (1-1). 10 poeng på 4 kamper er en godkjent start i Sverige.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Häcken og Klubbfikseren Høgmo fortsetter sin ferd mot toppen av svensk fotball. Knuser Østersund 5-0 hjemme. Heintz kommer inn på slutten og scorer.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Fy fader så han herjer!

HarryH

Legg inn av HarryH »

Høgmo kåret til månedens trener i Allsvenskan.

MadBum

Legg inn av MadBum »


Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Han gjore jo det samme med Djurgården. Dessverre var det den bragden som gjorde at han ble landslagstrener.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Serieåpning i dag. Häcken opp 4-2 mot selveste AIK. Jermejeff med tre mål og en assist!

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Påstand: Høgmo er kraftig undervurdert her til lands og har fått ufortjent mye kritikk.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Zanick skrev: lør apr 02, 2022 7:38 pm Påstand: Høgmo er kraftig undervurdert her til lands og har fått ufortjent mye kritikk.
Utvilsomt men det er noe med å kjenne sitt publikum og der var han elendig. Fotballfaglig er han helt sikkert kraftig undervurdert.

TWU

Legg inn av TWU »

Everenga skrev: lør apr 02, 2022 10:48 pm
Zanick skrev: lør apr 02, 2022 7:38 pm Påstand: Høgmo er kraftig undervurdert her til lands og har fått ufortjent mye kritikk.
Utvilsomt men det er noe med å kjenne sitt publikum og der var han elendig. Fotballfaglig er han helt sikkert kraftig undervurdert.
Han var ikke noe særlig tess i rollen som norsk landslagstrener, men har åpenbart gode resultater andre steder.

Everenga

Legg inn av Everenga »

TWU skrev: lør apr 02, 2022 10:50 pm
Everenga skrev: lør apr 02, 2022 10:48 pm
Zanick skrev: lør apr 02, 2022 7:38 pm Påstand: Høgmo er kraftig undervurdert her til lands og har fått ufortjent mye kritikk.
Utvilsomt men det er noe med å kjenne sitt publikum og der var han elendig. Fotballfaglig er han helt sikkert kraftig undervurdert.
Han var ikke noe særlig tess i rollen som norsk landslagstrener, men har åpenbart gode resultater andre steder.
Spørsmålet er jo hva man legger i tess. Han har en ganske personlighets basert stil. Jeg tror neppe han hadde vært en kjempemanager for Haaland for å si det sånn.

DrilloIce

Legg inn av DrilloIce »

Everenga skrev: søn apr 03, 2022 12:57 am
TWU skrev: lør apr 02, 2022 10:50 pm
Everenga skrev: lør apr 02, 2022 10:48 pm

Utvilsomt men det er noe med å kjenne sitt publikum og der var han elendig. Fotballfaglig er han helt sikkert kraftig undervurdert.
Han var ikke noe særlig tess i rollen som norsk landslagstrener, men har åpenbart gode resultater andre steder.
Spørsmålet er jo hva man legger i tess. Han har en ganske personlighets basert stil. Jeg tror neppe han hadde vært en kjempemanager for Haaland for å si det sånn.
Tror du ikke Haaland liker prestasjonsorienterte bevegelsesbaserte angrepsmønster? (selvfølgelig gjør han det, men jeg klarte ikke å lage et Høgmo-uttrykk nå)

Everenga

Legg inn av Everenga »

DrilloIce skrev: søn apr 03, 2022 1:05 am
Everenga skrev: søn apr 03, 2022 12:57 am
TWU skrev: lør apr 02, 2022 10:50 pm

Han var ikke noe særlig tess i rollen som norsk landslagstrener, men har åpenbart gode resultater andre steder.
Spørsmålet er jo hva man legger i tess. Han har en ganske personlighets basert stil. Jeg tror neppe han hadde vært en kjempemanager for Haaland for å si det sånn.
Tror du ikke Haaland liker prestasjonsorienterte bevegelsesbaserte angrepsmønster? (selvfølgelig gjør han det, men jeg klarte ikke å lage et Høgmo-uttrykk nå)
Jeg tror Haaland er ganske intellektuelt dum og at det er noe av grunnen til at han er så god. Maradona, C.Ronaldo og Rooney er lignende.

DrilloIce

Legg inn av DrilloIce »

Everenga skrev: søn apr 03, 2022 1:21 am
DrilloIce skrev: søn apr 03, 2022 1:05 am
Everenga skrev: søn apr 03, 2022 12:57 am

Spørsmålet er jo hva man legger i tess. Han har en ganske personlighets basert stil. Jeg tror neppe han hadde vært en kjempemanager for Haaland for å si det sånn.
Tror du ikke Haaland liker prestasjonsorienterte bevegelsesbaserte angrepsmønster? (selvfølgelig gjør han det, men jeg klarte ikke å lage et Høgmo-uttrykk nå)
Jeg tror Haaland er ganske intellektuelt dum og at det er noe av grunnen til at han er så god. Maradona, C.Ronaldo og Rooney er lignende.
Ja, det kan nok være noe i det. Man blir neppe bedre i fotball av å være god på diktanalyser.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Titt tei ikke glem meg. To uavgjorte etterfulgt av 2 seire har ført Häcken opp på en fin 4 plass. 14 poeng på 7kamper, kun 2 poeng bak Hammarby på toppen. Det er noe med Høgmo og Sverige. Pleier å funke.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Sikkert glade i dikt der borte.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

lsklars skrev: man mai 09, 2022 10:57 pm Sikkert glade i dikt der borte.
Ja svenskene er mer åpne for poesien i sporten. Stjernen ansatte en svensk trener før denne sesongen, Olsson? Utfordret spillerne til å vise nye sider av seg selv. Dikt, filosofi. Han ble ganske raskt jaget ned i kjelleren for å slipe skøyter. Sånt piss klarer vi ikke her oppe i stein røysa. Svenskene tenker på hele mennesket og den åndelige utviklingen. Tja.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Häcken slår Kalmar 3-1 og klatrer opp på en fin 3 plass på tabellen. Rett bak Aik og Hammarby. Turgott som øste inn mål i Østersund debuterte som innbytter med et stolpeskudd. Morsomt hvis Høgmo tar Häcken til spill i Europa neste år.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»