Paris-Roubaix 2021

Svar
Vino4ever

Paris-Roubaix 2021

Legg inn av Vino4ever »

Over to år siden sist. Våren har ikke vært den sammen, men nå er hun tilbake. 19 år siden forrige gang rittet ble syklet i regn, men nå ser værmeldingen veldig positiv ut. Damene sykler fredag, mennene fredag. Favoritter for meg er Norsgaard for damene og Ballerini hos mennene.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Vino4ever skrev: tir sep 28, 2021 2:35 pm Over to år siden sist. Våren har ikke vært den sammen, men nå er hun tilbake. 19 år siden forrige gang rittet ble syklet i regn, men nå ser værmeldingen veldig positiv ut. Damene sykler fredag, mennene fredag. Favoritter for meg er Norsgaard for damene og Ballerini hos mennene.
Hehe, Ballerini......

Blir spennende. Jeg trodde at Van Aert ville være en klar favoritt, men så ikke så bra ut i VM. Asgreen virket heller ikke å være i superform, ei heller Van der Poel. Og sistnevnte passer vel kanskje forøvrig ikke så optimalt i PR som i RVV og Strade. Kan vi få en outsiderseier? Politt? Stuven? Eller til og med Vanmarcke!

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

Holder Senechal som favoritt. Lampaert er også en het kandidat. Alt i alt blir jeg veldig overrasket hvis Quickstep ikke vinner. Synd Tiller ikke får muligheten til å vise seg fram. Paris - Roubaix passer ham perfekt, og fra et morgenbrudd kunne han gjort noe veldig stort.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Jeg vet ikke hvem jeg skal velge. Tror på Ballerini, men tror også på Haller, Siskevicius og Taco.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Jeg har ventet i 19 år på en skikkelig våt utgave av PR (siste gang var vel i 2002 og det var noen måneder før jeg fikk ES), og i år kan det skje igjen. Måtte vi forhold som dette:

https://youtu.be/ureloabVlUg?t=6348

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

KongOlav2 skrev: fre okt 01, 2021 8:47 am Jeg har ventet i 19 år på en skikkelig våt utgave av PR (siste gang var vel i 2002 og det var noen måneder før jeg fikk ES), og i år kan det skje igjen. Måtte vi forhold som dette:

https://youtu.be/ureloabVlUg?t=6348
Olav, hvem tror du vinner av damene? Følger du med på dem?

Luchs

Legg inn av Luchs »

Tipper Stybar eller MvdP. Men nå som både Valverde og Nibali vinner igjen, så kan det kanskje bli Sagan på søndag.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Lizzie med to minutter på resten. Det er regndråper på kameralinsen!

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Lizzie spinner i gjørmen!

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

De faller jo som fluer!

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Kragebein!

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Jeg vet enda ikke hvorfor Lizzie har fått to minutter.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

No må Jumbo og Movistar kjøre. Og SD Worx.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Se som Marianne kjører!

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Jeg vil banne og gande alle dere som ikke kommenterte om Lizzie og resten. Dere får ikke se Senechal og Ballerini herje i morgen. Ballerini blir den nye Knaven!

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Gleder meg sykt til dagens ritt. Kan bli en rysare! Hadde vært kult med Eddy Boss i morgenbruddet. Jeg gir aldri opp, heia Edvald.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg er klar for vårens vakreste eventyr!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Her blir det gjørmefest.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Håper dette blir gøy! Heia Asgren og Ballerini

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Ballerini i brudd! Og Moscon!

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Og Siskevicius!

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Nå får vi tidenes episke ritt, så sender de ikke fra start?

lund

Legg inn av lund »

Trehjulssykkel skrev: søn okt 03, 2021 12:56 pm Nå får vi tidenes episke ritt, så sender de ikke fra start?
Eurosport 1.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

E1 startet sendingen for 10 min siden, var noe løpedrit før det.

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

Trehjulssykkel skrev: søn okt 03, 2021 12:56 pm Nå får vi tidenes episke ritt, så sender de ikke fra start?
Eurosport sendte fra start. Du kan ikke kalle deg ivrig sykkelsupporter uten Discovery+

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Har aldri kalt meg ivrig sykkelsupporter så det er greit.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Skjønner at Tv2 vil sende litt fra norske ritt, men det her er jo ikke bra. Latterlig at de ikke sender PR fra start, spesielt i år.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Velt. Deilig å treffe fortauskanten antar jeg

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Stakan bambi på isen

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

Sankaa skrev: søn okt 03, 2021 1:13 pm Skjønner at Tv2 vil sende litt fra norske ritt, men det her er jo ikke bra. Latterlig at de ikke sender PR fra start, spesielt i år.
De har ikke rettigheter til å sende de første timene.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»