Tre nøtter til Askepott- Cengiz Al

Svar
Helloween

Tre nøtter til Askepott- Cengiz Al

Legg inn av Helloween »

Har sett traileren og dette ser ut som å være en bra film på alle måter. Bortsett fra Cengiz Al i rollen som prinsen.

Hvem i himmelens navn mente at dette var en god ide ? Fyren har jo et utseende som maks er 3/10. Han ser null ut som en prins, er rett og slett ikke kjekk nok.

Da faler jo hele premisset med filmen bort, nemlig å vinne drømmeprinsen.

Dumt at dårlig casting ødelegger hele filmen, grunnen til at originalen var så populær og tidløs var perfekt casting.

Nei dette var dumt og en forspilt mulighet.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hvem ville du castet?

fazz

Legg inn av fazz »

Helloween skrev: tor sep 30, 2021 9:37 am Har sett traileren og dette ser ut som å være en bra film på alle måter. Bortsett fra Cengiz Al i rollen som prinsen.

Hvem i himmelens navn mente at dette var en god ide ? Fyren har jo et utseende som maks er 3/10. Han ser null ut som en prins, er rett og slett ikke kjekk nok.

Da faler jo hele premisset med filmen bort, nemlig å vinne drømmeprinsen.

Dumt at dårlig casting ødelegger hele filmen, grunnen til at originalen var så populær og tidløs var perfekt casting.

Nei dette var dumt og en forspilt mulighet.
Nå skal det vel sies at han som hadde den originale rollen ikke var noe glansbilde heller. Kanskje det var den idiotiske frisyren.

Syntes traileren så bra ut, og en god eventyrfilm med litt meningsløs underholdning en ikke trenger å bruke huet mens en slår ihjel ett par timer.

Syntes for øvrig castingen virker helt greit, og ser ikke problemet med noen av hovedrolleinnehaverne.

kibby

Legg inn av kibby »

Helloween skrev: tor sep 30, 2021 9:37 am Hvem i himmelens navn mente at dette var en god ide ? Fyren har jo et utseende som maks er 3/10. Han ser null ut som en prins, er rett og slett ikke kjekk nok.
Syns du det altså? Jeg syns han er en 7/10. Men så er jeg også biased fordi jeg var #TeamSana+Yusef.

Cabal

Legg inn av Cabal »

Helloween skrev: tor sep 30, 2021 9:37 am Dumt at dårlig casting ødelegger hele filmen, grunnen til at originalen var så populær og tidløs var perfekt casting.
Er det ikke denne filmen Astrid S skal spille i? Hvorfor ikke bruke skuespillere?

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Cabal skrev: fre okt 15, 2021 8:40 am
Helloween skrev: tor sep 30, 2021 9:37 am Dumt at dårlig casting ødelegger hele filmen, grunnen til at originalen var så populær og tidløs var perfekt casting.
Er det ikke denne filmen Astrid S skal spille i? Hvorfor ikke bruke skuespillere?
Hun kom vel relativt greit fra det synes jeg. Denne føyer seg vel bare inn i rekken av unødvendige remakes jeg har sett den siste tiden.
De klarte å skvise inn et par homser også, men det var det kanskje i den orginale filmen også? Har ikke sett den siden jeg var ungdom, så husker ikke.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»