Liverpool vs. Manchester - en "kamp"tråd

Svar
Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Re: Liverpool vs. Manchester - en "kamp"tråd

Legg inn av Eldon »

En stor opplevelse for Liverpool-supporteren KdB å få Kloppeklem naturligvis.

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

Uavgjort med så mange røde langt under pari må vi være tålelig fornøyd med. Imponerende bra dette City-laget, men vi gir de enormt mye rom begge gangene vi tar ledelsen. Midtbanen jamnt over svake i dag.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Et av disse lagene tar førsteplassen snart. Chelsea ser ikke bra ut.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

For en kamp. Må ha vært gøy å se på for nøytrale. Jeg er helt utslitt. Begge lag kunne ha vunnet her. Sykt lettet over at det ikke ble tap. City dominerte så sykt i 1. omg.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Jones, Matip og Milner direkte svake idag.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Knaxern skrev: søn okt 03, 2021 7:27 pm Chelsea ser ikke bra ut.
Tabelltopp etter det klart tøffeste åpningsprogrammet. Men vi ser jo ikke bra ut.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

chelsea8 skrev: søn okt 03, 2021 7:29 pm
Knaxern skrev: søn okt 03, 2021 7:27 pm Chelsea ser ikke bra ut.
Tabelltopp etter det klart tøffeste åpningsprogrammet. Men vi ser jo ikke bra ut.
Tøft faktisk.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Morsom kamp og det er helt klart at vi savner både Trent og Thiago i sånne kamper. Litt kjipt at vi leder to ganger uten at det holder og nå må Konate spilles inn på laget

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Takk for kampen. Det ble en tøff batalje som forventet.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Fabinho kommer til å ha mareritt inatt

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Utrolig bra kamp, mellom to aggressive og artige lag. Noe helt annet enn den triste kampen Chelsea serverte mot dem på hjemmebane forrige helg.

Man City er skremmende gode, og fortjente poeng fra Anfield idag. Takk for kampen.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Ganske utrolig at ikke Milner ble utvist.
Salah er vill.
Tidvis svakt forsvarsspill begge veier.
Uavgjort var flott.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Det viktigste nå er å forsikre oss om at fugletitteren overlevde dette ekstremt kjedelige oppgjøret. Fuglis, lever du?

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Sodajr skrev: søn okt 03, 2021 7:34 pm Fabinho kommer til å ha mareritt inatt
Så høydepunktene nå. Ser ikke hvordan en spiller som fabinho kunne gjort det mye bedre. Helt spinnvill blokkering av city-forsvareren.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Retnuh skrev: søn okt 03, 2021 8:11 pm
Sodajr skrev: søn okt 03, 2021 7:34 pm Fabinho kommer til å ha mareritt inatt
Så høydepunktene nå. Ser ikke hvordan en spiller som fabinho kunne gjort det mye bedre. Helt spinnvill blokkering av city-forsvareren.
Det var Rodri, men poenget står. Vanvittig blokkering

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Retnuh skrev: søn okt 03, 2021 8:11 pm
Sodajr skrev: søn okt 03, 2021 7:34 pm Fabinho kommer til å ha mareritt inatt
Så høydepunktene nå. Ser ikke hvordan en spiller som fabinho kunne gjort det mye bedre. Helt spinnvill blokkering av city-forsvareren.
Avsluttet på første touch? Løftet ballen opp i nettaket? Det er en svak touch, og en svak avslutning. Fabinho er en god nok spiller til å makte det. At blokkeringen er spinnvill kan vi være enige om, men det blir den pga feil valg av brassen.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

chelsea8 skrev: søn okt 03, 2021 7:29 pm
Knaxern skrev: søn okt 03, 2021 7:27 pm Chelsea ser ikke bra ut.
Tabelltopp etter det klart tøffeste åpningsprogrammet. Men vi ser jo ikke bra ut.
Chelsea har nok hatt det tøffest av de store i toppen ja. City, Spurs og Liverpool.
United burde stått med full pott etter den gavepakkene av et program de har fått.
Liverpool har fire seire mot fire lag som har tilsammens to seire.
Men city tar det nok til slutt.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

johwi68 skrev: søn okt 03, 2021 8:19 pm
Retnuh skrev: søn okt 03, 2021 8:11 pm
Sodajr skrev: søn okt 03, 2021 7:34 pm Fabinho kommer til å ha mareritt inatt
Så høydepunktene nå. Ser ikke hvordan en spiller som fabinho kunne gjort det mye bedre. Helt spinnvill blokkering av city-forsvareren.
Avsluttet på første touch? Løftet ballen opp i nettaket? Det er en svak touch, og en svak avslutning. Fabinho er en god nok spiller til å makte det. At blokkeringen er spinnvill kan vi være enige om, men det blir den pga feil valg av brassen.
En skikkelig goalgetter hadde nok fått mer ut av den sjansen. Ser ikke for meg at Fred, Matic eller Mctominay hadde tryllet den i mål 10av10 ganger.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Salah's 2 målpoeng i dag var ganske ok.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

silkyglenjohnson skrev: søn okt 03, 2021 7:48 pm Det viktigste nå er å forsikre oss om at fugletitteren overlevde dette ekstremt kjedelige oppgjøret. Fuglis, lever du?
Lever jeg så rent free i hodet ditt altså?
Moro!

Dog, kan ikke si at jeg husker deg for noe her inne.

Men siden du spørr, er det høflig å svare. Så siste 20, fin underholdning for en nøytral. To angrepsvillige lag, med litt vaklende forsvar, flott det!

Saliph

Legg inn av Saliph »

Kasabian vs. fugletitteren - sykt!


Godzilla og Kong blir smågutter i forhold.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Phil som referee den i headsupen der.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Saliph skrev: søn okt 03, 2021 11:23 pm Kasabian vs. fugletitteren - sykt!


Godzilla og Kong blir smågutter i forhold.
Aner ikke hvem han er, men han følte åpenbart et behov for å tiltrekke min oppmerksomhet.
Han om det, lite interessert, men han fikk nå svar på det han lurte på. Normal folkeskikk.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

fugletitteren skrev: søn okt 03, 2021 11:18 pm
silkyglenjohnson skrev: søn okt 03, 2021 7:48 pm Det viktigste nå er å forsikre oss om at fugletitteren overlevde dette ekstremt kjedelige oppgjøret. Fuglis, lever du?
Lever jeg så rent free i hodet ditt altså?
Moro!

Dog, kan ikke si at jeg husker deg for noe her inne.

Men siden du spørr, er det høflig å svare. Så siste 20, fin underholdning for en nøytral. To angrepsvillige lag, med litt vaklende forsvar, flott det!
Husker meg for noe her inne? Altså, fuglis. Ikke ta deg eller dette forumet så selvhøytidelig. Du skrev en dum kommentar som jeg så svarte teit på igjen fordi jeg er teit. Er liksom ikke sikkerhetsrådet det her, det er en gjeng idioter som runker hverandre online. Og ja, jeg husket kommentaren din fordi jeg ikke er helt fette blåst og glemmer ting etter en dag eller to. Når da kampen viser seg å være av veldig god underholdning så synes jeg det var morsomt å dra den opp igjen - fordi jeg er teit. Og spoiler, jeg kommer sikkert til å dra det opp igjen. Ooooouuuu rent free!

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Saliph skrev: søn okt 03, 2021 11:23 pm Kasabian vs. fugletitteren - sykt!


Godzilla og Kong blir smågutter i forhold.
Altså, for en tråd dere har fått! Underholdning for alle!

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

silkyglenjohnson skrev: søn okt 03, 2021 11:37 pm
fugletitteren skrev: søn okt 03, 2021 11:18 pm
silkyglenjohnson skrev: søn okt 03, 2021 7:48 pm Det viktigste nå er å forsikre oss om at fugletitteren overlevde dette ekstremt kjedelige oppgjøret. Fuglis, lever du?
Lever jeg så rent free i hodet ditt altså?
Moro!

Dog, kan ikke si at jeg husker deg for noe her inne.

Men siden du spørr, er det høflig å svare. Så siste 20, fin underholdning for en nøytral. To angrepsvillige lag, med litt vaklende forsvar, flott det!
Husker meg for noe her inne? Altså, fuglis. Ikke ta deg eller dette forumet så selvhøytidelig. Du skrev en dum kommentar som jeg så svarte teit på igjen fordi jeg er teit. Er liksom ikke sikkerhetsrådet det her, det er en gjeng idioter som runker hverandre online. Og ja, jeg husket kommentaren din fordi jeg ikke er helt fette blåst og glemmer ting etter en dag eller to. Når da kampen viser seg å være av veldig god underholdning så synes jeg det var morsomt å dra den opp igjen - fordi jeg er teit. Og spoiler, jeg kommer sikkert til å dra det opp igjen. Ooooouuuu rent free!
Herregud, her rables det i vei gitt.
Går det bra med deg?!

Dette er et fotballforum, så du er smått uinteressant i så henseende. Lykke til videre!

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

fugletitteren skrev: søn okt 03, 2021 11:45 pm
silkyglenjohnson skrev: søn okt 03, 2021 11:37 pm
fugletitteren skrev: søn okt 03, 2021 11:18 pm

Lever jeg så rent free i hodet ditt altså?
Moro!

Dog, kan ikke si at jeg husker deg for noe her inne.

Men siden du spørr, er det høflig å svare. Så siste 20, fin underholdning for en nøytral. To angrepsvillige lag, med litt vaklende forsvar, flott det!
Husker meg for noe her inne? Altså, fuglis. Ikke ta deg eller dette forumet så selvhøytidelig. Du skrev en dum kommentar som jeg så svarte teit på igjen fordi jeg er teit. Er liksom ikke sikkerhetsrådet det her, det er en gjeng idioter som runker hverandre online. Og ja, jeg husket kommentaren din fordi jeg ikke er helt fette blåst og glemmer ting etter en dag eller to. Når da kampen viser seg å være av veldig god underholdning så synes jeg det var morsomt å dra den opp igjen - fordi jeg er teit. Og spoiler, jeg kommer sikkert til å dra det opp igjen. Ooooouuuu rent free!
Herregud, her rables det i vei gitt.
Går det bra med deg?!

Dette er et fotballforum, er ikke interessert i det greiene du driver med. Lykke til!
Det har vært noen tunge år siden Phil døde.. takk for at du spør, fuglis…

Ok, Johnny football. Fikk liksom ikke helt det seriøse inntrykket av din inntreden i tråden her, var mer sånn fet kis-vibber da, men ser nå at jeg tok feil. Skal tenke på deg når jeg sovner i natt. Sov godt.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

silkyglenjohnson skrev: søn okt 03, 2021 11:55 pm
fugletitteren skrev: søn okt 03, 2021 11:45 pm
silkyglenjohnson skrev: søn okt 03, 2021 11:37 pm

Husker meg for noe her inne? Altså, fuglis. Ikke ta deg eller dette forumet så selvhøytidelig. Du skrev en dum kommentar som jeg så svarte teit på igjen fordi jeg er teit. Er liksom ikke sikkerhetsrådet det her, det er en gjeng idioter som runker hverandre online. Og ja, jeg husket kommentaren din fordi jeg ikke er helt fette blåst og glemmer ting etter en dag eller to. Når da kampen viser seg å være av veldig god underholdning så synes jeg det var morsomt å dra den opp igjen - fordi jeg er teit. Og spoiler, jeg kommer sikkert til å dra det opp igjen. Ooooouuuu rent free!
Herregud, her rables det i vei gitt.
Går det bra med deg?!

Dette er et fotballforum, er ikke interessert i det greiene du driver med. Lykke til!
Det har vært noen tunge år siden Phil døde.. takk for at du spør, fuglis…

Ok, Johnny football. Fikk liksom ikke helt det seriøse inntrykket av din inntreden i tråden her, var mer sånn fet kis-vibber da, men ser nå at jeg tok feil. Skal tenke på deg når jeg sovner i natt. Sov godt.
Dette var rare greier.

Aner ikke hvem eller hva denne Phil var, men hvis det er seriøst, kondolerer.

Fotball nå.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

silkyglenjohnson skrev: søn okt 03, 2021 11:37 pm [Du skrev en dum kommentar som jeg så svarte teit på igjen fordi jeg er teit. Er liksom ikke sikkerhetsrådet det her, det er en gjeng idioter som runker hverandre online. Og ja, jeg husket kommentaren din fordi jeg ikke er helt fette blåst og glemmer ting etter en dag eller to.
Hahaha, for hva det er verdt, så må Forumets Minister i alle fall til stadighet ty til smilebåndet etter dine lettbente innlegg!

Ser med glede frem mot dine fremtidige metaforer, og et rikt og usminket ordforråd.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»