Liverpool vs. Manchester - en "kamp"tråd

Svar
silkyglenjohnson

Liverpool vs. Manchester - en "kamp"tråd

Legg inn av silkyglenjohnson »

Hei!

Jeg skriver "kamp" fordi alle vet at dette egentlig ikke er en kamp. Én av klubbene har et helt ekstremt konkurransefortrinn og burde egentlig vinne alle kamper de stiller opp i. Det andre laget er manchester.

Fakta:
Ligatitler: Liverpool 20 eller noe sånt. manchester 1 som jeg kan huske
Tilskuerantall: Liverpool over 50k gærne scousere hver kamp. manchester må gi bort gratisbilletter og ha konserter med oasis utenfor stadion for å bikke 20k.
Likandes spillere og trenere: Liverpool alle. Man Chester nesten ingen - kanskje david silva og aguero.
"Kamp"sted: Anfield Avenue
"Kamp"tidspunkt: 17:30 (OSLO TIME) søndag.

Tapet mot Brantford er i glemmeboken nå og det så man i porto(?) i portugal denne uken. Fy faæn som guttæne våræs høvlæt øver dæm. Vi fortsetter selvfølgelig å bombe på med skadeproblemer, men når vi har en så stor tropp som det vi har så er ikke det et problem.

Antatt lagoppstilling Liverpool:
Alisson
Milner-Matip-VVD-Robbo
Henderson-Fabinho (som alltid scorer mot manchester) og Curtis J.
Salah-Jota-Mané

Jeg har ikke fulgt så godt med på motstanderlaget i år så det hadde vært fint om noen av oljearbeiderne fra klubbtråden deres kan ta seg tid til å fylle på med noen ord under - skjønner at det å ha en "kamp"tråd er uvant for dere, men det er hyggelig om dere blir med på moroa. Antatt lagoppstilling basert på det jeg har lest i DN.

Ederson

Walker-Dias-Laporte-Cancelo


KDB-Rodri-Bernardo S


Jesus - Sterling - Grealish (legg merke til avstanden mellom lagdelene her)

"Kamp"tips 3-0 (nesten walkover)
stemningsmusikk: no money no problems
"kamp"bilde: Bilde

lsklars

Legg inn av lsklars »

Enkel seier for Liverpool. Vinner alt som er om dagen. Ustoppelig.
4-1.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

lsklars skrev: tor sep 30, 2021 10:27 am Enkel seier for Liverpool. Vinner alt som er om dagen. Ustoppelig.
4-1.
Hva er oddsen på en invincible-sesong?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tommel opp for «kamp»tråd.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

silkyglenjohnson skrev: tor sep 30, 2021 10:29 am
lsklars skrev: tor sep 30, 2021 10:27 am Enkel seier for Liverpool. Vinner alt som er om dagen. Ustoppelig.
4-1.
Hva er oddsen på en invincible-sesong?
Lavere enn United-tittel.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Crynix skrev: tor sep 30, 2021 10:29 am
silkyglenjohnson skrev: tor sep 30, 2021 10:29 am
lsklars skrev: tor sep 30, 2021 10:27 am Enkel seier for Liverpool. Vinner alt som er om dagen. Ustoppelig.
4-1.
Hva er oddsen på en invincible-sesong?
Lavere enn United-tittel.
Så lav, altså. Da sparer jeg kronene mine til noe annet.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

silkyglenjohnson skrev: tor sep 30, 2021 10:32 am
Crynix skrev: tor sep 30, 2021 10:29 am
silkyglenjohnson skrev: tor sep 30, 2021 10:29 am

Hva er oddsen på en invincible-sesong?
Lavere enn United-tittel.
Så lav, altså. Da sparer jeg kronene mine til noe annet.
Penger er penger.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Jeg ser en faktafeil i åpningsinnlegget, forresten. Jeg husker nå at Manchester faktisk har vunnet et par ligatitler til. Husket i farten bare den dramatiske gullsesongen deres da Dzeko scoret på overtid, men dere har jo vunnet noen de siste årene også. Litt sent å rette på det nå, men er greit å nevne det i tilfelle noen bruker åpningsinnlettet når de skal skrive særemne på ungdomsskolen.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

God kamptråd. Dette er et fint sted å minne om at Manchester tross alt er United i sin kamp mot Liverpool. Selv om mange sier det er rivalri innad i byen, så er det til syvende og sist ikke det

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

k9b skrev: tor sep 30, 2021 2:16 pm God kamptråd. Dette er et fint sted å minne om at Manchester tross alt er United i sin kamp mot Liverpool. Selv om mange sier det er rivalri innad i byen, så er det til syvende og sist ikke det
Er du sikker på det?
Sjeldent jeg er mer indifferent enn når klopp og pep skal gjøre opp.

Denne vinner nok Liverpool greit, de hadde en joggesession i midtuken mot et Porto som ikke hang sammen, mens Peps gutter jobbet iherdig for sitt 0-2 tap.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

fugletitteren skrev: tor sep 30, 2021 3:58 pm
Sjeldent jeg er mer indifferent enn når klopp og pep skal gjøre opp.
Fet type as. Jeg sovner faktisk når ole og pep møtes til dyst.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

silkyglenjohnson skrev: tor sep 30, 2021 4:29 pm
fugletitteren skrev: tor sep 30, 2021 3:58 pm
Sjeldent jeg er mer indifferent enn når klopp og pep skal gjøre opp.
Fet type as. Jeg sovner faktisk når ole og pep møtes til dyst.
Oi, ble du sår? Stakkars...

Det ble faktisk for mye for deg at jeg er likegyldig til resultat når disse møtes, all den tid du forsøksvis prøvde å være fet i innlegget ditt. For å bruke din sjargong.
Moro!

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

fugletitteren skrev: tor sep 30, 2021 4:40 pm

Oi, ble du sår? Stakkars...

Det ble faktisk for mye for deg at jeg er likegyldig til resultat når disse møtes, all den tid du forsøksvis prøvde å være fet i innlegget ditt. For å bruke din sjargong.
Moro!
Haha! Fet kis!

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

silkyglenjohnson skrev: tor sep 30, 2021 4:45 pm
fugletitteren skrev: tor sep 30, 2021 4:40 pm

Oi, ble du sår? Stakkars...

Det ble faktisk for mye for deg at jeg er likegyldig til resultat når disse møtes, all den tid du forsøksvis prøvde å være fet i innlegget ditt. For å bruke din sjargong.
Moro!
Haha! Fet kis!
Moro!

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lite interessant kamp egentlig. Det mest interessante er vel om hvor mye som skal ødelegges før kampen av disse lite trivelige supporterne. Men en buss i året har vel klubben råd til og det er trossalt bedre at det går utover en buss enn at dem reiser hjem å banker kjerringene sine.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

TrueBlue81 skrev: tor sep 30, 2021 5:28 pm Lite interessant kamp egentlig. Det mest interessante er vel om hvor mye som skal ødelegges før kampen av disse lite trivelige supporterne. Men en buss i året har vel klubben råd til og det er trossalt bedre at det går utover en buss enn at dem reiser hjem å banker kjerringene sine.
Det ene utelukker nok ikke det andre.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

greyserpent skrev: tor sep 30, 2021 5:31 pm
TrueBlue81 skrev: tor sep 30, 2021 5:28 pm Lite interessant kamp egentlig. Det mest interessante er vel om hvor mye som skal ødelegges før kampen av disse lite trivelige supporterne. Men en buss i året har vel klubben råd til og det er trossalt bedre at det går utover en buss enn at dem reiser hjem å banker kjerringene sine.
Det ene utelukker nok ikke det andre.
Nei, men det var egentlig bare en ønsketenkning om at det kanskje var sånn.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

greyserpent skrev: tor sep 30, 2021 5:31 pm
TrueBlue81 skrev: tor sep 30, 2021 5:28 pm Lite interessant kamp egentlig. Det mest interessante er vel om hvor mye som skal ødelegges før kampen av disse lite trivelige supporterne. Men en buss i året har vel klubben råd til og det er trossalt bedre at det går utover en buss enn at dem reiser hjem å banker kjerringene sine.
Det ene utelukker nok ikke det andre.
Det er kanskje til og med en direkte sammenheng.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Heldigvis hjemmekamp, da slipper spillerne å bli steinet av gjengen fra Emptyhad. De har da hvertfall klart å adoptere noe fra sine sjarmerende eiere.
Sist redigert av Knaxern den tor sep 30, 2021 6:58 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

TrueBlue81 skrev: tor sep 30, 2021 5:28 pmDet mest interessante er vel om hvor mye som skal ødelegges før kampen av disse lite trivelige supporterne.
På den annen side er jo ikke Citysupporterne så mange, så skadeomfanget de kan volde begrenser seg selv.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dette blir en kamp.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Knaxern skrev: tor sep 30, 2021 6:42 pm Heldigvis hjemmekamp, da slipper spillerne å bli steinet av gjengen fra Emptyhad. De har da hvertfall klart å adoptere noe fra sine sjarmerende eiere.
Hahaha. Du klarer da bedre enn dette vel?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lew_Ashby skrev: tor sep 30, 2021 6:56 pm Dette blir en kamp.
0-0. Et City og et hjemmelag som tar hensyn til hverandre og som lever fint med 1 poeng.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Plopp vs. Kep

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Litt av en «kamptråd»…

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Rensenbrink82 skrev: tor sep 30, 2021 10:13 pm Litt av en «kamptråd»…
En kamptråd som forventet. Fra i morgen er vel det fort utrivelig å være her. Vi får se om jeg stikker innom mandag og leser gjennom. Sikkert mye "bra" lesestoff.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Gleder meg til denne. Meg og scouserne i nabolaget her har allerede gjort klar mursteinene. Kona fikk seg akkurat en på trynet.

HEIA LIVERPOOL!

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

TrueBlue81 skrev: tor sep 30, 2021 5:28 pm Lite interessant kamp egentlig. Det mest interessante er vel om hvor mye som skal ødelegges før kampen av disse lite trivelige supporterne. Men en buss i året har vel klubben råd til og det er trossalt bedre at det går utover en buss enn at dem reiser hjem å banker kjerringene sine.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Ventet på en YouTube hit fra deg Opiate. Du finner mye der, fra begge leirer selvsagt. Det var ikke meningen å gjøre deg snurt. Lat nå ikke tråden fylles med videoer. Begge lag kommer vel dårlig ut fra den. Bussepisoden var nå trossalt ikke for så lenge siden, og engelskmenn som banker konene er vel kjent problem over hele England. Så dette som du kanskje tolket som et smålig angrep fra en City supporter var altså bare et lite klaps på rompa med ønske om god helg og lykke til med kamp

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

TrueBlue81 skrev: fre okt 01, 2021 7:58 am Ventet på en YouTube hit fra deg Opiate. Du finner mye der, fra begge leirer selvsagt. Det var ikke meningen å gjøre deg snurt. Lat nå ikke tråden fylles med videoer. Begge lag kommer vel dårlig ut fra den. Bussepisoden var nå trossalt ikke for så lenge siden, og engelskmenn som banker konene er vel kjent problem over hele England. Så dette som du kanskje tolket som et smålig angrep fra en City supporter var altså bare et lite klaps på rompa med ønske om god helg og lykke til med kamp
Ikke snurt, men disse buss-greiene kommer jo fra dere jevnlig. Da er det fint å kunne minne på at supportere fra City i nyere tid også har dette på samvittigheten. Siden den gangse City-support er en bisarr blanding av gullfisk og struts, og som regel ikke får med seg en eneste negativ side med egen klubb/supportere så trengs det løpende påminnelser.

God helg ja! Lykke til trenger dere vel strengt tatt ikke da dere i utgangspunktet har såpass heftige konkurransefordeler, at dette i bunn og grunn burde være en "walk in the park" for Pep's hær av Goliater

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»