Liverpool vs. Manchester - en "kamp"tråd

Svar
Liverpoolodd94

Re: Liverpool vs. Manchester - en "kamp"tråd

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Skal vi bare spille langt? Midtbanen fungerer ikke i dag. Milner er overalt.. Keita og Firmino inn tidlig 2.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Nå må Klopp ta time out. Firmino inn for Jota

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Fy faen, Henderson. For en pasning han slår der, hodeløst.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Liverpool kan ikke fortsette slik hvis de skal ha poeng.

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Fyfaen, Mane verre touch enn Dirk Kuyt

Yesil

Legg inn av Yesil »

Guarnere skrev: søn okt 03, 2021 6:08 pm
Soleklart for alle at man mangler en erstatter for Gini
Han skadet seg dessverre stygt. Thiago og Keita det samme. Jones er langt unna når alle er i kampform.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Hadde jeg sett denne kampen uten å vite hvem lagene var og hvor den ble spilt, hadde jeg satt mye på de lyseblå var hjemmelaget.

WhySoSerious

Legg inn av WhySoSerious »

Er ingen fremover på banen som klarer å holde på ballen i et eneste touch. Jævla amatører. Dårligste jeg har sett oss siden Hodgson.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Milner må ut. Henger ikke med for fem øre.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Grenseløst irriterende at filming ikke straffes lengre. Er jo helt slutt på gult kort. Fritt frem for diverne.

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Nå må man jo bare få Gomez inn på backen.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Milner får kjørt seg mot den nye vinen.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Får jo svi for å spille med spillere som ikke holder nivået mot slik motstand. Når det blir flere av dem, så ender det jo slikt.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Enzino skrev: søn okt 03, 2021 6:14 pm Hadde jeg sett denne kampen uten å vite hvem lagene var og hvor den ble spilt, hadde jeg satt mye på de lyseblå var hjemmelaget.
Jeg hadde gjettet på topp mot bunn.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Milner ble nå temmet for resten av kampen. Tåler ikke mye tull nå.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Tenk om City hadde kjøpt Kane i sommer. 0-5 hittil.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Nå får jeg vondt av Milner. Dette går alt for fort for han.

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Noe av det svakeste vi har sett på Anfield? Totaldominans fra 15 og utover for City.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Altså City var mye bedre enn oss forrige helg, men de rundspiller jo Liverpool endå mer

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Autostrada på høyresiden til Pool

Saliph

Legg inn av Saliph »

Latterlich omgang av Klopps gutter.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

For en grusom kamp å se på som Liverpool-supporter. Helt utslitt etter de første 45. Vi er dødsheldige som går til pause uten å ha sluppet inn mål. Klopp må virkelig ta tak i dette i pausen. Milner gir meg hjerteproblemer.

WhySoSerious

Legg inn av WhySoSerious »

Nå er det synd på Milner, la han slippe andreomgang takk før han drar på seg det røde kortet bare for å slippe.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Liverpool spiller med tre spillere som overhodet ikke holder nivået her i Milner, Matip og Jones. Da dominerer selvsagt Man City stort. Legg til at Henderson blir snurret med av Silva, Foden og Grealish på sin side samtidig som han slår bort alt av ball.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Gomez inn for Milner er vel dagens mest åpenbare bytte eller?

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Knaxern skrev: søn okt 03, 2021 6:19 pm Liverpool spiller med tre spillere som overhodet ikke holder nivået her i Milner, Matip og Jones. Da dominerer selvsagt Man City stort. Legg til at Henderson blir snurret med av Silva, Foden og Grealish på sin side samtidig som han slår bort alt av ball.
Hendo grusom, fortsatt noen hakk over Jones. Men kred til City, de fremstod noen klasser over Liverpool de første 45. De ser latterlig gode ut rett og slett.
Sist redigert av Funkhouser den søn okt 03, 2021 6:20 pm, redigert 1 gang totalt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Kan virkelig ikke huske sist jeg så Liverpool overbefolke egen boks på denne måten på hjemmebane.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg holder fortsatt fast på tipset 1-1.

Men City er så mye bedre enn Liverpool. Milner kan ikke passe på Foden, det går bare ikke. Milner ut asap!

Springer

Legg inn av Springer »

Noe hevder vi har slik en fantastisk stall. De bør umiddelbart hoste opp et par spillere som kan bidra bedre enn Jones i dag.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Desidert svakeste laget vi har møtt siste uken. Kunne og burde vært både 0-2 og 0-3. Men når vi ikke setter sjansene så går det som regel den andre veien. Kjenner lukten av 1-0 nå. Er det flest City supportere på tribunen.? Hvor er denne magiske Anfield stemningen blitt av?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»