2021 ATP Tour

Svar
nometalhorse

Re: 2021 ATP Tour

Legg inn av nometalhorse »

startelver skrev: tor jan 13, 2022 10:29 am Djoko er med i trekningen, satt opp til 1. runde.
Og nå er han i arrest igjen, og må møte i retten søndag.. :D

startelver

Legg inn av startelver »

nometalhorse skrev: lør jan 15, 2022 9:39 am
startelver skrev: tor jan 13, 2022 10:29 am Djoko er med i trekningen, satt opp til 1. runde.
Og nå er han i arrest igjen, og må møte i retten søndag.. :D
Bare å sende han hjem nå.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »



Så enten må Djokovic kjappe seg å bli vaksinert eller så ryker også FO.

CFN

Legg inn av CFN »

Kun Wimbledon som er åpen for han nå. For en som vel stort sett spiller for slams på dette stadiet at karrieren, så tenker jeg at han må ta en seriøs tur i tenkeboksen vedrørende denne vaksinenekten om han ikke skal legge racketen på hylla.

startelver

Legg inn av startelver »

Antivakseren må vaksinere seg. Han har en stor tilhengerskare blant antivaksere så får håpe han gir seg med dette tullet.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

startelver skrev: tir jan 18, 2022 12:05 am Antivakseren må vaksinere seg. Han har en stor tilhengerskare blant antivaksere så får håpe han gir seg med dette tullet.
Det spørs jo hvem de setter høyest: Antivakseren Djokovic eller tennisspilleren Djokovic.

CFN

Legg inn av CFN »

Nei, turneringene er jo åpne for han igjen. Dersom de fortsatt hadde vært lukket for uvaksinerte spillere, hadde jo saken vært en annen.

Mehell

Legg inn av Mehell »

LittleSteven skrev: lør feb 04, 2023 5:13 pm
CFN skrev: man jan 30, 2023 9:23 am Nei, turneringene er jo åpne for han igjen. Dersom de fortsatt hadde vært lukket for uvaksinerte spillere, hadde jo saken vært en annen.
Og nå er US Open åpen for han også. Deilig å se hvor feil alle vaksine-fanatikerne fikk ;)
Hva var feilen?
Covid har mutert seg til å bli mindre farlig, som alle oppegående eksperter også forventet den skulle gjøre. Hadde Ny-covid kommet nå, med like stor styrke som i pandemien vi har hatt så hadde vi fått noenlunde de samme vaksinasjonsreglene på nytt.

Mehell

Legg inn av Mehell »

LittleSteven skrev: lør feb 04, 2023 5:30 pm
Mehell skrev: lør feb 04, 2023 5:22 pm
LittleSteven skrev: lør feb 04, 2023 5:13 pm

Og nå er US Open åpen for han også. Deilig å se hvor feil alle vaksine-fanatikerne fikk ;)
Hva var feilen?
Covid har mutert seg til å bli mindre farlig, som alle oppegående eksperter også forventet den skulle gjøre. Hadde Ny-covid kommet nå, med like stor styrke som i pandemien vi har hatt så hadde vi fått noenlunde de samme vaksinasjonsreglene på nytt.
Å vaksinere friske folk under 40/45 år ish var jo bare tøv. Og omikron gjorde sitt inntog i november/desember 2021, men slike utsagn som du kommer med var jo ikke særlig akseptert blant fanatikerne i diskusjonen under fjorårets AO.
Å vaksinere friske folk var viktig for å dempe smittetrykket, og dermed gjøre hverdagen litt lettere for de som var i faresonen.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Tsitsipas og Sinner møtes igjen, denne gangen i Rotterdam. Ganske tøffe tak i den turneringa når det er allerede i 2. runde. Sinner kommer fra turneringsseier forrige uke, spent på å se om det kommer til å påvirke ham.

To fra boybandet One-handed Backhand Boys, Wawrinka og Dimitrov, er framme i kvartfinale allerede. Sistnevnte slo Dovendyret Hurkacz i 2. runde, noe jeg kan like.

drazyc

Legg inn av drazyc »

LittleSteven skrev: søn jun 11, 2023 6:39 pm
drazyc skrev: ons jan 12, 2022 2:04 pm Så fant jeg endelig igjen dette VGD-forumet til slutt. :)

Denne Djokovic-saken begynner å ta av. Hvis noe av dette her virkelig stemmer, tror jeg Novak er ferdig som tennisspiller. Men la oss håpe det bare er en misforståelse.
Uff da, så feil kan man ta :lol: Føler denne har status på lik linje som mersey sitt evig-siterte innlegg på VGD om Federer under 2013 US Open :P
Hæ? Den skjønte jeg ikke. Den meldingen handlet jo ikke om tennis overhodet? Den handlet om spekulasjoner om mulig manipulasjon av Covid-test. Om han faktisk hadde blitt kjent skyldig i det, hadde han jo åpenbart vært ferdig som spiller.

Har aldri tvilt et sekund på at Djokovic skulle vinne flest Grand Slams til slutt. Det har vært ganske åpenbart en stund.

drazyc

Legg inn av drazyc »

Merkelig måte å diskutere på. Hva vet du om hva jeg måtte mene om Covid? Jeg tror ikke Djokovic forfalsket noe test, det hadde vært alt for risikabelt å gjøre. Om det hadde blitt bevist, ville han garantert blitt hardt straffet av forbundene. Det er alt jeg sa.

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

LittleSteven skrev: søn jun 11, 2023 11:04 pm
drazyc skrev: søn jun 11, 2023 10:30 pm Merkelig måte å diskutere på. Hva vet du om hva jeg måtte mene om Covid? Jeg tror ikke Djokovic forfalsket noe test, det hadde vært alt for risikabelt å gjøre. Om det hadde blitt bevist, ville han garantert blitt hardt straffet av forbundene. Det er alt jeg sa.
Har det noen gang blitt bekreftet at han ikke forfalsket den covid-testen? Uansett, jeg tror ikke forbundene ville straffet han for noe så bagatellmessig.
Hele testen er jo en vits. For PCR er ikke en test som kan teste for infeksjonssykdommer (ref. PCR testens oppfinner og nobelprisvinner Kary Mullis og atpåtil for et SARScov2 virus, som ennå til dags dato ikke har blitt isolert i noe menneske og som kun foreligger som en computermodell. PCR er et forskningsverktøy og kjører en opp antall cycles så vil den nesten kunne finne materiale en arvet etter besteforeldre. Dessuten var det galskap den måten de testet på. Det sto klovner i hvite kjeledresser på parkeringsplasser og rotet opp gjenom nesa på folk i veldig nærhet til blood brain barrier. Galskap og ingen fikk ihvertfall lov å gjøre det mot meg. Selv politiet har nå spytt-tester som kan avsløre f.eks medisinbruk, så det er underlig at ingen spør seg hvorfor de skulle opp mot kroppens aller helligste, barrieren inn til hjernen, når det hadde holdt å kjøre pinnen rundt i kjeften på folk om testen hadde hatt noe for seg i utgangspunktet. Ja kineserne kjørte jo på anal swab på flyplasser, bare for å virkelig ydmyke folk. Så Novak, har min største respekt for å stå imot det tullet der. Alene mot røkla Djokovic, men han kan tydeligvis sin Ibsen og har lest en folkefiende.

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

LittleSteven skrev: man jun 12, 2023 3:51 pm
Il-pirata skrev: man jun 12, 2023 12:05 am Så Novak, har min største respekt for å stå imot det tullet der. Alene mot røkla Djokovic, men han kan tydeligvis sin Ibsen og har lest en folkefiende.
Amen, sterk personlighet det står respekt av.
Ja, derav min referanse til Ibsen og en folkefiende: «Saken er den, ser I, at den sterkeste mann i verden, det er han som står mest alene»
Det står enorm respekt av Djokovic som valgte å stå opp for sine meninger og prinsipper. At han har klart å komme tilbake etter hva han ble utsatt for i Australia og til å bli verdens beste tennisspiller igjen er enormt imponerende.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»