Vegghengt lydplanke?

Svar
Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Vegghengt lydplanke?

Legg inn av Trakksjekk »

Heisann, trenger ekspertise.

Har en 65" The Frame 2021 i stua. Ca 25-28 kvadrameter stue forøvrig.

Lyden er jo så som så, så nå er jeg i markedet for lydplanke. Til dere som har peiling, skulle jeg gjerne hatt tips til en god, vegghengt lydplanke. Gjerne (helst) trådløs, og det gjør ingenting om det følger med et par bakhøytalere også. Budsjettet er helst rundt 5000, men et røverkjøp til 7-8 tar jeg og gjerne tips om.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Sonos Beam. Gen 2.

Koster vel rundt 5000 og er dritbra.

Offisiell lansering er til uka, men jeg har fått den demonstrert og den er Top notch. Bestilte den for 2 timer siden, så dette innlegget hadde en litt pussig timing :)

Aktivleser

Legg inn av Aktivleser »

Problemet med beam er at man kun får planken. Skal man ha sub og et par ekstra høyttalere i tillegg så går prisen opp til nærmere 20k. Ser at man kan kjøpe demo samsung hw 950 i noen butikker nå. Mest sannsynlig bare brukt til utstilling. Heftig planke med trådløs sub og to trådløse høyttalere til 7-8k. Perfekt for film.

Aktivleser

Legg inn av Aktivleser »

Hadde vært fint om du også informerte om hva du ser på mest. Eller, hva slags lyd kommer mest ut av framen? Film, musikk? Skal det brukes til gaming? Hvilken sjanger av film/musikk ser/hører du på? Trenger du kun lyd i stua eller tenker du å utvide ellers i huset? Vil du høre helikoptere suse over hodet ditt i en action film, eller skal du dra i gang en Slipknot konsert og føle bassen?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Foto, Video & Hifi»