PL på TV, priser

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Re: PL på TV, priser

Legg inn av GiPazzini_85 »

Og denne helgen har TV2 bestemt seg for å ikke sende tippekamp på "gratiskanalen" TV2 Sport 1, som TV-abonnenenter egentlig betaler skjorta for fra før, ja.

For en bedriten gjeng.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

GiPazzini_85 skrev: lør nov 06, 2021 10:14 am Og denne helgen har TV2 bestemt seg for å ikke sende tippekamp på "gratiskanalen" TV2 Sport 1, som TV-abonnenenter egentlig betaler skjorta for fra før, ja.

For en bedriten gjeng.
Helt som forventet fra vampyrene.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

TV2 har lansert noen nye premiumkanaler. Ser ut som de allerede er klare i bruk. Dette er flott, da kan de sende alle kampene samtidig i PL. No more exuses.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Lumanza skrev: fre nov 26, 2021 4:17 pm TV2 har lansert noen nye premiumkanaler. Ser ut som de allerede er klare i bruk. Dette er flott, da kan de sende alle kampene samtidig i PL. No more exuses.
Med justerte priser og da eller ? Regner jo med at kanalen får "økte administrative utgifter" som følge av dette.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Selv med nye kanaler går CP-villa på tv2 play. Søppel. Svindel

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

PL er jævla drittliga uten integritet som sendes på den grådige drittkanalen TV2. Heldigvis kan man se Bundesliga gratis.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Rexwiller skrev: lør nov 27, 2021 11:55 am PL er jævla drittliga uten integritet som sendes på den grådige drittkanalen TV2. Heldigvis kan man se Bundesliga gratis.
Gratis og gratis....

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Lumanza skrev: lør nov 27, 2021 11:32 am Selv med nye kanaler går CP-villa på tv2 play. Søppel. Svindel
Ikke bare dét, men de har også sneket unna Tippekampen denne helgen også og sender Innebandy-VM for kvinner på TV2 Sport 1 i stedet.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Bare så synd at det neppe blir bedre på Viaplay. Bikker vi 1000 lappen i måneden ?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Det er jo ingen sendinger på de nye kanalene, så jeg skjønner ikke helt poenget.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

TrondLFC skrev: lør nov 27, 2021 12:12 pm Bare så synd at det neppe blir bedre på Viaplay. Bikker vi 1000 lappen i måneden ?
For å se PL og CL tidligere var man avhengig av idiotkanalen og Viaplay. Nærmere 1000 kroner per måned det.
I sverige kostet det 329 for viasat, og da fikk man begge deler.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Er det TV2 som er grådige eller er det de som tilbyr Premier League til TV2 som er grådige.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Ka9nen skrev: lør nov 27, 2021 12:52 pm Er det TV2 som er grådige eller er det de som tilbyr Premier League til TV2 som er grådige.
Tror nok trygt vi kan si at det er TV2 når vi sammenligner prisene med resten av Skandinavia.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

greyserpent skrev: lør nov 27, 2021 12:52 pm
TrondLFC skrev: lør nov 27, 2021 12:12 pm Bare så synd at det neppe blir bedre på Viaplay. Bikker vi 1000 lappen i måneden ?
For å se PL og CL tidligere var man avhengig av idiotkanalen og Viaplay. Nærmere 1000 kroner per måned det.
I sverige kostet det 329 for viasat, og da fikk man begge deler.
Det stemmer, men jeg spekulerer på om ikke vi kommer til å bikke 1000 lappen bare for PL.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

BRUDD I FORHANDLINGER MELLOM TV 2 OG TELENOR - GÅR UT OVER 550.000 KUNDER
Det er brudd i forhandlingene mellom TV 2 og Telenor T-We, noe som fører til at Telenor nå ikke har lov til å sende TV 2s kanaler.

Det opplyser Telenor i en pressemelding fredag ettermiddag.

Dermed mister alle de 550.000 kundene av Telenors TV-tjeneste, T-We, tilgangen til samtlige TV 2-kanaler, ifølge selskapet.

– Vi er svært lei oss for at dette går ut over kundene våre, og kan forsikre at vi gjør alt vi kan for å få på plass en ny avtale med TV 2, sier Camilla Amundsen i Telenor.

Ifølge Telenor er det disse kanalen som nå ryker for kundene:

Faste kanaler: TV 2, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Nyhetskanalen og TV 2 Sport 2
Valgfritt innhold: TV 2 Sport 1, Nordisk Film+ og SF kanalen
Abonnementskanaler: TV 2 Sport Premium og C More Film & Serier
Telenor har altså ikke rettigheter til å sende innhold fra disse kanalene før en ny avtale med TV 2 er på plass.

«Begge parter ønsker å bli enige om en ny avtale som inkluderer alt av TV 2s innhold, men vi har til nå ikke klart å finne løsning som er riktig for både Telenor og TV 2», opplyser TV 2.

Dette er jo en parodi. Da ryker altså hele PL-helga. For noe søppel. Det eneste telenor tilbyr i kompensasjon er ekstra poengpakker. Er dette en vits. Jeg skal ringe dem nå og skjelle dem ut på det groveste.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Lumanza skrev: fre des 03, 2021 4:58 pm Jeg skal ringe dem nå og skjelle dem ut på det groveste.
Ja det får dem nok på bedre tanker..............( ironivarsel for de trege )

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

De grådige gribbene i TV2 er ute etter mer mer mer. Skulle vært lagt ned i norsk grunnlov at TV2 aldri skal sende fotball igjen.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

TV2 tar det de kan ta for folk betaler jo. Det er de nyttige idiotene som betaler overpris for dette produktet som er de rette å klage på.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Kommer til å bli grisedyrt tipper jeg, bikker vi 1000 lappen pr måned neste sesong ?
https://www.liverpool.no/innsikt/2022/2 ... /auth.html

bigwin

Legg inn av bigwin »

TrondLFC skrev: lør feb 12, 2022 4:59 pm Kommer til å bli grisedyrt tipper jeg, bikker vi 1000 lappen pr måned neste sesong ?
https://www.liverpool.no/innsikt/2022/2 ... /auth.html
I såfall er der slutt på å abonnere på det for min del. Allerede langt over smertegrensa synes jeg , men ja, jeg tror nok og fort det bikker 1000 kr i mnd eller deromkring

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

TrondLFC skrev: lør feb 12, 2022 4:59 pm Kommer til å bli grisedyrt tipper jeg, bikker vi 1000 lappen pr måned neste sesong ?
https://www.liverpool.no/innsikt/2022/2 ... /auth.html
Samtidig er det lettere å forsvare den prislappen når Viasat også har FA-cupen, ligacupen, skotsk serie og cup, EL og Conference League, Championship, noen kamper fra League One og Two, 1. og 2. Bundesliga, Eredivisie, Superligaen, NHL, MLB og NFL ved siden av Copa America, Afrikamesterskapet og VM-kvalik i CONCACAF, CONMEBOL og CAF. TV2 har jo i år knapt annet enn PL og CL. Det er for smalt i forhold til pris.

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

Kent skrev: man okt 04, 2021 9:55 am Betaler €120 for et år med IPTV.

Da kan jeg se PL fra alle verdens land i tillegg til alt mulig annet. Mer stabilt enn Sumo er det også.
Hvilken leverandør bruker du?

Kent

Legg inn av Kent »

Mc_Lovin skrev: lør feb 19, 2022 11:41 pm
Kent skrev: man okt 04, 2021 9:55 am Betaler €120 for et år med IPTV.

Da kan jeg se PL fra alle verdens land i tillegg til alt mulig annet. Mer stabilt enn Sumo er det også.
Hvilken leverandør bruker du?
Glow IPTV

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

TrondLFC skrev: lør feb 12, 2022 4:59 pm Kommer til å bli grisedyrt tipper jeg, bikker vi 1000 lappen pr måned neste sesong ?
https://www.liverpool.no/innsikt/2022/2 ... /auth.html
Kunne du gitt et kort resyme for oss som ikke har abonnement?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Mysterio19 skrev: søn feb 20, 2022 11:27 am
TrondLFC skrev: lør feb 12, 2022 4:59 pm Kommer til å bli grisedyrt tipper jeg, bikker vi 1000 lappen pr måned neste sesong ?
https://www.liverpool.no/innsikt/2022/2 ... /auth.html
Kunne du gitt et kort resyme for oss som ikke har abonnement?
Gjengir deler av teksten :

" To milliarder pund er den magiske summen.

Det er prisen både NENT Group i Norden og NBC i USA har hostet opp for å få lov til å vise Premier League på sine plattformer fra 2022 til 2028. Eller 24.040.060.000, om vi skal gjøre det om til kroner etter dagens kurs. Drøye 24 milliarder kroner.

Vi fortsetter litt med summene, for The Times skriver at Premier League kommer til å bikke ti milliarder pund i tv-inntekter over de neste tre sesongene, og for første gang har inntektene fra utenlandske aktører gått forbi inntektene fra de hjemme i England.

Fra 2022 til 2025 vil ligaen håve inn 5,3 milliarder pund fra utenlandske aktører, blant dem altså NENT Group, i tv-inntekter, mens de fra hjemlandet vil få inn 5,1 milliarder pund.

Økonomieksperten som går under navnet Swiss Ramble på Twitter har skrevet om de nye avtalene, som viser at Premier League bare rykker ytterligere fra de andre toppligaene når det kommer til inntjening.

Mens amerikanske NBC nå skal betale 333 millioner pund årlig for å få lov til å vise Premier League, betaler de 120 millioner pund for La Liga-rettighetene. For Serie A og Bundesliga er det henholdsvis 56 og 25 millioner pund årlig. "

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2476

Legg inn av BrannLFC »

Noen som vet hvem som har rettighetene til ligacupen fra 2022/23 sesongen?

guru

Legg inn av guru »

Noe av det mest triste med dagens siste PL-sending fra TV2, er vissheten om at vi heretter skal sitte og høre på Roar Stokke og brølingen fra Jan Åge Fjørtoft. Hjelpes det skal bli slitsomt.....

b0lle

Legg inn av b0lle »

Gikk på tilbudet til Tv2 for ca 1 mnd siden. Se resten av PL sesongen for 399,- var tilbudet. Sa deretter opp med engang slik at jeg ikke skulle glemme det og bli belastet for en ny mnd. Nå har de selvsagt slått av PL for meg før siste runde. Kontaktet dem og da er forslaget deres at jeg bare kan endre til Total igjen og betale for en ny mnd, nå til 359,-.. Luringer.

vidar

Legg inn av vidar »

40 minutter igjen til TV2 Play mister 90% av sine Total-kunder.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

BrannLFC skrev: lør mai 21, 2022 11:47 pm Noen som vet hvem som har rettighetene til ligacupen fra 2022/23 sesongen?
https://presse.nentgroup.no/post/viapla ... championsh

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»