The Velocipastor_ Tråd

Svar
Lezah

The Velocipastor_ Tråd

Legg inn av Lezah »

Hei.

Her kan vi diskutere nevnte film: https://www.imdb.com/title/tt1843303/

Handlingen er kort fortalt slik: En prest kan bli til en dinosaur, og banker en haug ninjaer.

Hvis det ikke overbeviste deg til å se filmen flere ganger, samt være med på en del runder film-analyse, regner jeg med at dette er nok til å vekke interessosauren i deg:


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Fantastisk film med en moral få andre filmer har klart å få ut gjennom skjermen.

I samme gate som Sharkenstein og lignende.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Chromeback skrev: man okt 04, 2021 12:57 pm Fantastisk film med en moral få andre filmer har klart å få ut gjennom skjermen.

I samme gate som Sharkenstein og lignende.
At velociraptoren er en metafor for Kants irrasjonelle pietisme er kanskje det jeg liker mest med dette mesterverket.

steponit

Legg inn av steponit »

Jeg ble dessverre mindre underholdt enn jeg hadde håpet. Filmskaperne virket som de var klar over at dette ville bli en dårlig film, og det gjør som oftest underholdningsverdien mindre enn når de har ståltro på seg selv og kræsjer fullstendig.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

steponit skrev: man okt 04, 2021 2:12 pm Jeg ble dessverre mindre underholdt enn jeg hadde håpet. Filmskaperne virket som de var klar over at dette ville bli en dårlig film, og det gjør som oftest underholdningsverdien mindre enn når de har ståltro på seg selv og kræsjer fullstendig.
Da er Birdemic filmen for deg!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Cody Ko sin anmeldelse av dette mesterverket anbefales også selvsagt på det varmeste:


steponit

Legg inn av steponit »

Chromeback skrev: man okt 04, 2021 2:34 pm
Da er Birdemic filmen for deg!
Den er jo selvsagt sett. Det mest irriterende med den filmen er at hovedpersonen er en så dårlig skuespiller at jeg til og med ble irritert på det lite troverdige ganglaget hans.

Ellers så jeg også intervju med regissøren på et fullstendig amatørmessig lokal-tv-program hvor han sammenlignet seg selv med Hitchcock - stor underholdning.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»