PL-cafeen

Svar
TrueTopRed

Re: PL-cafeen

Legg inn av TrueTopRed »

chelsea8 skrev: ons des 21, 2022 4:23 pm Morgan klarer ikke å se humoren
Innerst inne gjør han sikkert det, må være et fjernt forsøk på hjelpe sin man Ronaldo med å sverte hans rival.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

chelsea8 skrev: ons des 21, 2022 4:23 pm Morgan klarer ikke å se humoren

Barnslig av Morgan å gå etter Messi når det er Martinez som fortsetter drittsekkoppførselen sin fra straffekonken. Og det er unektelig et bra poeng at Mbappe definitivt vant duellen med Argentinas keeper. 3 skudd på mål, 3 mål, rett og slett.

Piers, Ronaldo og Martinez burde funnet sammen. Skikkelige rasshøl alle 3. Ta med Neymar også.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jolla skrev: ons des 21, 2022 4:03 pm Herlig type.

Jeg liker Balotelli. Jeg liker Diego Costa. Jeg liker Emiliano Martínez. Jeg liker shithousery og kaos.

"Harmløs" terging, og det å gjøre alt for å vinne, er noe jeg kan sette pris på. Og til de som synes det er provoserende at de holder på slik, så vil jeg bare svare at det er også poenget. De prøver å provosere. Det er også en veldig enkel måte å kontre det på, du kan rett og slett bare ignorere det. Hvis du som motspiller ikke klarer å ignorere det, og til og med skal gjøre tilbake (gjerne gjennom å faktisk bryte fotballens regler), ja da fortjener du den straffen du får.
Banter er gøy det, men Martinez treffer jo ikke akkurat en innertier med denne, men til gjengjeld så havner den også at det er så dårlig at det blir bra igjen på provokasjonsbiten.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Folk_flesk skrev: ons des 21, 2022 4:35 pm
chelsea8 skrev: ons des 21, 2022 4:23 pm Morgan klarer ikke å se humoren

Barnslig av Morgan å gå etter Messi når det er Martinez som fortsetter drittsekkoppførselen sin fra straffekonken. Og det er unektelig et bra poeng at Mbappe definitivt vant duellen med Argentinas keeper. 3 skudd på mål, 3 mål, rett og slett.

Piers, Ronaldo og Martinez burde funnet sammen. Skikkelige rasshøl alle 3. Ta med Neymar også.
4*

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

God jul til alle, inkludert dere som følger helt feil klubber.

🥰🥳😇

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Chromeback skrev: ons des 21, 2022 4:39 pm
Jolla skrev: ons des 21, 2022 4:03 pm Herlig type.

Jeg liker Balotelli. Jeg liker Diego Costa. Jeg liker Emiliano Martínez. Jeg liker shithousery og kaos.

"Harmløs" terging, og det å gjøre alt for å vinne, er noe jeg kan sette pris på. Og til de som synes det er provoserende at de holder på slik, så vil jeg bare svare at det er også poenget. De prøver å provosere. Det er også en veldig enkel måte å kontre det på, du kan rett og slett bare ignorere det. Hvis du som motspiller ikke klarer å ignorere det, og til og med skal gjøre tilbake (gjerne gjennom å faktisk bryte fotballens regler), ja da fortjener du den straffen du får.
Banter er gøy det, men Martinez treffer jo ikke akkurat en innertier med denne, men til gjengjeld så havner den også at det er så dårlig at det blir bra igjen på provokasjonsbiten.
Hvis man først skal drive banter mot motspillere på det tapende laget, er det ikke egentlig da bra at det rettes mot en spiller som ikke er skyld i resultatet?
Dersom Martinez hadde holdt på som dette med en av de to som bommet straffen sin hadde det vårt mer av typen «å sparke nedover» og det er dårligere stil enn å lage banter på bekostning av en som er høyere oppe enn deg selv på rangstigen.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Mr Hincapie har utvilsomt et poeng der.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

george_hincapie skrev: søn des 25, 2022 7:20 pm
Chromeback skrev: ons des 21, 2022 4:39 pm
Jolla skrev: ons des 21, 2022 4:03 pm Herlig type.

Jeg liker Balotelli. Jeg liker Diego Costa. Jeg liker Emiliano Martínez. Jeg liker shithousery og kaos.

"Harmløs" terging, og det å gjøre alt for å vinne, er noe jeg kan sette pris på. Og til de som synes det er provoserende at de holder på slik, så vil jeg bare svare at det er også poenget. De prøver å provosere. Det er også en veldig enkel måte å kontre det på, du kan rett og slett bare ignorere det. Hvis du som motspiller ikke klarer å ignorere det, og til og med skal gjøre tilbake (gjerne gjennom å faktisk bryte fotballens regler), ja da fortjener du den straffen du får.
Banter er gøy det, men Martinez treffer jo ikke akkurat en innertier med denne, men til gjengjeld så havner den også at det er så dårlig at det blir bra igjen på provokasjonsbiten.
Hvis man først skal drive banter mot motspillere på det tapende laget, er det ikke egentlig da bra at det rettes mot en spiller som ikke er skyld i resultatet?
Dersom Martinez hadde holdt på som dette med en av de to som bommet straffen sin hadde det vårt mer av typen «å sparke nedover» og det er dårligere stil enn å lage banter på bekostning av en som er høyere oppe enn deg selv på rangstigen.
Absolutt, men når du velger å drive banter mot han som scoret fire på deg i VM-finalen så havner den fortsatt i boken «så dårlig at den blir morsom» igjen.

Det er ikke noe kvalitets-banter. Men det er jo fort noe man har naturlig i seg, det virker mer som Martinez prøver å være morsom.

Skal man se virkelig god banter, så kan man studere typer som Larry Bird. Der prater vi trash talk og banter av absolutt høyeste kvalitet.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Mulig ultraskulturen begynner å bre om seg litt mer i England nå. Her kan dere se Arsenal sine supportere tromme og heie:


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


MentalM

Legg inn av MentalM »


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »


Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Stor stemning mellom Hammers og Leedsfansen i onsdag. Rett og rimelig at poengene ble delt brodelig.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Bra nivå på disse PL-keeperne:




chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


taknina

Legg inn av taknina »

chelsea8 skrev: søn jan 08, 2023 11:34 am Bra nivå på disse PL-keeperne:




Alle fotballspillere gjør feil. Også keepere. Og alle fotballspilere har styrker og svakheter. Også keepere.

Noen keepere er teknisk gode og veldig smidige og er omtent umulig å dra seg rundt og er generellt veldig god langs bakken. Veldig mange gode til glimrende keepere har det som sin klare svakhet . Å komme seg raskt nok ned på markkrypere eventuellt lave innlegg , lave skudd i korthjørne

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Vil huske denne var oppe i fjor. Klubbene med størst fanbase. Ser ut til at Liverpool har klatret forbi Bayern München. Det er ikke utenkelig at Man City også tar tyskerne igjen.

1. Real Madrid - 277 millioner
2. Barcelona - 270 millioner
3. Man Utd - 179 millioner
4. PSG - 136 millioner
5. Juventus - 116 millioner
6. Chelsea - 108 millioner
7. Liverpool 103 millioner
8. Bayern München - 93 millioner
9. Manchester City - 89 millioner
10. Arsenal - 80 millioner

Kilde: How long since m...

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

chelsea8 skrev: man jan 09, 2023 6:47 pm
1. Real Madrid - 277 millioner
2. Barcelona - 270 millioner
3. Man Utd - 179 millioner
4. PSG - 136 millioner
5. Juventus - 116 millioner
Topp fem er boosta av fanskarene til CR og Messi (og tildels Neymar).

Jack

Legg inn av Jack »

chelsea8 skrev: man jan 09, 2023 6:47 pm
6. Chelsea - 108 millioner
Mye (egentlig alt) av denne suksessen kan man nok tilegne Roman Abramovich' dype bånd til krigsforbryteren vladimir putin og Kreml.


Jack

Legg inn av Jack »

Vi ser ofte at de mindre lagene drøyer helt ekstremt med tid. At Newcastle og Leeds ligger nederst på antall minutter med ballen i spill er ingen overraskelse.
Screenshot_20230112_195809_Chrome.jpg

SirJames

Legg inn av SirJames »

Jack_Daniels skrev: tor jan 12, 2023 8:01 pm Vi ser ofte at de mindre lagene drøyer helt ekstremt med tid. At Newcastle og Leeds ligger nederst på antall minutter med ballen i spill er ingen overraskelse.

Screenshot_20230112_195809_Chrome.jpg

Etter etableringen av VAR er neste naturlige skritt effektiv spilletid.

2x30 minutter

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SirJames skrev: fre jan 13, 2023 4:43 pm
Jack_Daniels skrev: tor jan 12, 2023 8:01 pm Vi ser ofte at de mindre lagene drøyer helt ekstremt med tid. At Newcastle og Leeds ligger nederst på antall minutter med ballen i spill er ingen overraskelse.

Screenshot_20230112_195809_Chrome.jpg

Etter etableringen av VAR er neste naturlige skritt effektiv spilletid.

2x30 minutter
Med reklame i bruddene!

taknina

Legg inn av taknina »

Det overaskende her er vel at SPURS ligger så høyt. Ellers har SIR rett.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Chromeback skrev: fre jan 13, 2023 4:50 pm
SirJames skrev: fre jan 13, 2023 4:43 pm
Jack_Daniels skrev: tor jan 12, 2023 8:01 pm Vi ser ofte at de mindre lagene drøyer helt ekstremt med tid. At Newcastle og Leeds ligger nederst på antall minutter med ballen i spill er ingen overraskelse.

Screenshot_20230112_195809_Chrome.jpg

Etter etableringen av VAR er neste naturlige skritt effektiv spilletid.

2x30 minutter
Med reklame i bruddene!
Hell no

SirJames

Legg inn av SirJames »

taknina skrev: fre jan 13, 2023 4:50 pm Det overaskende her er vel at SPURS ligger så høyt. Ellers har SIR rett.
Ganske normalt det 8-)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SirJames skrev: fre jan 13, 2023 4:55 pm
Chromeback skrev: fre jan 13, 2023 4:50 pm
SirJames skrev: fre jan 13, 2023 4:43 pm

Etter etableringen av VAR er neste naturlige skritt effektiv spilletid.

2x30 minutter
Med reklame i bruddene!
Hell no
Jo, det kommer til å være det neste steget den dagen effektiv spilletid blir innført.

Mesteparten av det som stod på den forhatte listen til Perez for Super League kommer til å bli sakte, men sikkert vurdert og sneket inn.

Bare se på dere nye CL-formatet, første steget på veien.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Chromeback skrev: fre jan 13, 2023 5:02 pm
SirJames skrev: fre jan 13, 2023 4:55 pm
Chromeback skrev: fre jan 13, 2023 4:50 pm

Med reklame i bruddene!
Hell no
Jo, det kommer til å være det neste steget den dagen effektiv spilletid blir innført.

Mesteparten av det som stod på den forhatte listen til Perez for Super League kommer til å bli sakte, men sikkert vurdert og sneket inn.

Bare se på dere nye CL-formatet, første steget på veien.
Formålet med effektiv spilletid er å bli kvitt drøying av tid. Effektiv spilletid vil fjerne hendelser som at spillere ligger nede og faker skader, keepere som bruker 2 min på utspill osv. Hvis en spiller skyter utenfor, og keeper bruker 20 sekunder på å sette i gang spillet, tviler jeg sterkt på at de viser reklame i det tidsrommet. Ihvertfall kommer ikke dommer til å stoppe keepers utspill for å vise reklame. Derimot ser jeg ikke bort i fra at de kommer til å kaste inn reklame hvis en spiller virkelig er skadet, eller hvis de venter på en VAR-avgjørelse som trekker ut i tid. Helvetes drit også det, selvfølgelig, men hvis de beholder bilder fra stadion i et lite hjørne er vel også dette noe som er overkommelig for de aller, aller fleste.

Uansett er jeg happy hvis vi slipper drøying av tid. Og hvis reklamemaset blir så påtrengende som du indikerer, kommer de til å miste mange seere, meg inkludert. Noe av det mest attraktive med fotball er jo intensiteten når det er flyt i spillet.

startelver

Legg inn av startelver »

Vi har to tøffe kamper på rad så Spurs vil droppe som en stein.

startelver

Legg inn av startelver »

Lampard ryker først ? Ellers Conte, eller Klepp. Hard kamp nå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»