PL-cafeen

Svar
InsVerderben

Re: PL-cafeen

Legg inn av InsVerderben »

MentalM skrev: tir apr 04, 2023 6:29 pm
Canucks skrev: tor mar 30, 2023 3:51 pm
InsVerderben skrev: tor mar 30, 2023 3:14 pm 3 kampers utestengelse på Mitrovic.
I minste laget synes jeg og fant forøvring ingenting om event straff for Silva eller Fulham.

https://www.google.com/amp/s/www.sportb ... 1.amp.html
Kunne godt sitte ute resten av sesongen for min del.
Ikke langt unna at han ender opp med det, totalt 8 kampers utestengelse. Får kun med seg Southampton, Palace og United som er de 3 siste av sesongen.
Virket avgjort da jeg la ut info/link tidligere, (3 kamper) men oppdatert info fra deg her og takker for det, og helt grei straff, men av linken/artikkelen du la ut framstår det som det hele fortsatt ikke er avgjort...?!

MentalM

Legg inn av MentalM »

InsVerderben skrev: tir apr 04, 2023 6:48 pm
MentalM skrev: tir apr 04, 2023 6:29 pm
Canucks skrev: tor mar 30, 2023 3:51 pm

Kunne godt sitte ute resten av sesongen for min del.
Ikke langt unna at han ender opp med det, totalt 8 kampers utestengelse. Får kun med seg Southampton, Palace og United som er de 3 siste av sesongen.
Virket avgjort da jeg la ut info/link tidligere, (3 kamper) men oppdatert info fra deg her og takker for det, og helt grei straff, men av linken/artikkelen du la ut framstår det som det hele fortsatt ikke er avgjort...?!
det var din link!

https://www.skysports.com/football/news ... s-kavanagh

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Nei.
Understående var linken jeg la ut.

https://www.google.com/amp/s/www.sportb ... 1.amp.html

MentalM

Legg inn av MentalM »

InsVerderben skrev: tir apr 04, 2023 7:26 pm Nei.
Understående var linken jeg la ut.

https://www.google.com/amp/s/www.sportb ... 1.amp.html
Jeg la jo ikke ut en link først :p

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Linken jeg la ut tidligere antydet at Mitro godtok 3 kampers utestengelse. Den du la ut, av nyere dato, antydet 8 kampers utestengelse så hva er problemstillingen..?!

MentalM

Legg inn av MentalM »

InsVerderben skrev: tir apr 04, 2023 7:40 pm Linken jeg la ut tidligere antydet at Mitro godtok 3 kampers utestengelse. Den du la ut, av nyere dato, antydet 8 kampers utestengelse så hva er problemstillingen..?!
Ikke vet jeg, forvirret over innlegget ditt (det første) :mrgreen:

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

InsVerderben skrev: tor mar 30, 2023 3:14 pm 3 kampers utestengelse på Mitrovic.
I minste laget synes jeg og fant forøvring ingenting om event straff for Silva eller Fulham.

https://www.google.com/amp/s/www.sportb ... 1.amp.html
@MentalM
Du mener dette?

MentalM

Legg inn av MentalM »

InsVerderben skrev: tir apr 04, 2023 6:48 pm
MentalM skrev: tir apr 04, 2023 6:29 pm
Canucks skrev: tor mar 30, 2023 3:51 pm

Kunne godt sitte ute resten av sesongen for min del.
Ikke langt unna at han ender opp med det, totalt 8 kampers utestengelse. Får kun med seg Southampton, Palace og United som er de 3 siste av sesongen.
Virket avgjort da jeg la ut info/link tidligere, (3 kamper) men oppdatert info fra deg her og takker for det, og helt grei straff, men av linken/artikkelen du la ut framstår det som det hele fortsatt ikke er avgjort...?!
Denne 😅

Er ikke noe å diskutere altså 😁

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Carragher tålte sammenstøtet litt bedre enn Harry Kane 😅

FB_IMG_1680712081058.jpg

MentalM

Legg inn av MentalM »

https://www.vg.no/sport/fotball/i/JQ327 ... vedsponsor

Dette er meget bra. Godt at egen klubb ikke får forlenge med ermesponsoren med de nye reglene

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Hvorfor heter det PL-kafeen og ikke PL-puben?
PL og kaffe er ikke en betydelig miks.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

LANISTA skrev: tor apr 13, 2023 3:13 pm Hvorfor heter det PL-kafeen og ikke PL-puben?
PL og kaffe er ikke en betydelig miks.
Vel, med ordet café (definisjon) menes en sosial møteplass der det serveres mat&drikke, men ikke opprinnelig alkohol (unntak finnes).
På en pub er det meste likt med unntaket at det alltid serveres alkohol.

Cafe duger siden det der forventes en noenlunde edruelig meningsutveksling, lettbeint og uforpliktende mens på en pub sklir det nok fort ut og risikoen er at digresjoner, usakligheter og følelser blir dominerende og spilttende..!

Lever godt med denne tråden og PL-caffen...!

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

InsVerderben skrev: tor apr 13, 2023 4:29 pm
LANISTA skrev: tor apr 13, 2023 3:13 pm Hvorfor heter det PL-kafeen og ikke PL-puben?
PL og kaffe er ikke en betydelig miks.
Vel, med ordet café (definisjon) menes en sosial møteplass der det serveres mat&drikke, men ikke opprinnelig alkohol (unntak finnes).
På en pub er det meste likt med unntaket at det alltid serveres alkohol.

Cafe duger siden det der forventes en noenlunde edruelig meningsutveksling, lettbeint og uforpliktende mens på en pub sklir det nok fort ut og risikoen er at digresjoner, usakligheter og følelser blir dominerende og spilttende..!

Lever godt med denne tråden og PL-caffen...!
Da tar jeg meg en kopp for det.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

LANISTA skrev: tor apr 13, 2023 5:10 pm
InsVerderben skrev: tor apr 13, 2023 4:29 pm
LANISTA skrev: tor apr 13, 2023 3:13 pm Hvorfor heter det PL-kafeen og ikke PL-puben?
PL og kaffe er ikke en betydelig miks.
Vel, med ordet café (definisjon) menes en sosial møteplass der det serveres mat&drikke, men ikke opprinnelig alkohol (unntak finnes).
På en pub er det meste likt med unntaket at det alltid serveres alkohol.

Cafe duger siden det der forventes en noenlunde edruelig meningsutveksling, lettbeint og uforpliktende mens på en pub sklir det nok fort ut og risikoen er at digresjoner, usakligheter og følelser blir dominerende og spilttende..!

Lever godt med denne tråden og PL-caffen...!
Da tar jeg meg en kopp for det.
Samme her! ;)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Gylfi-saken henlagt.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lew_Ashby skrev: fre apr 14, 2023 5:00 pm Gylfi-saken henlagt.
Tok dem to år. Komisk.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Harduetforslag skrev: fre apr 14, 2023 8:05 pm
Lew_Ashby skrev: fre apr 14, 2023 5:00 pm Gylfi-saken henlagt.
Tok dem to år. Komisk.
Heller tragisk og amatørmessig.
Uakseptabel treg saksbehandling og rettsikkerheten er derigjennom dårlig ivaretatt.

Ikke det eneste xemplet og virker som det er lettvint og skal lite til for å stagge/avslutte utsatte spillere sin karriere.
Tiltalte/mistenkte blir som oftest umiddelbart suspendert (Gylfi fikk sin kontrakt terminert) kun ved andres påstander og Greater Manchester Police har nok en gang ikke gjort jobben sin.

De samme etterforsket Greenwood og uansett utfall, og etterslepet i det britiske rettsvesenet, er en slik behandlingstid helt uakseptabel.

Det er skremmende nok bare å slenge ut en beskyldning, og så sørger kravene om etterforskning og tregheten i systemet for at vedkommende som er beskyldt blir satt 'sjakk matt', forhåndsdømt, utstøtt og kontraktsløs i måneder og år...!

For jævelig!

Wellé

Legg inn av Wellé »

Ale skrev: man apr 17, 2023 3:39 am
Uff, tenk at jeg har driti meg ut så mye her. Mannen er MOTM mot mektige Forest og deres 30 nye fremmedkrigere.

startelver

Legg inn av startelver »

Antony må bli flinkere til å bruke begge beina, virker som han er nødt til å stå i den samme posisjonen på banen hver gang for å skyte med venstrebeinet. Blir ganske forutsigbart etterhvert.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

startelver skrev: man apr 17, 2023 2:10 pm Antony må bli flinkere til å bruke begge beina, virker som han er nødt til å stå i den samme posisjonen på banen hver gang for å skyte med venstrebeinet. Blir ganske forutsigbart etterhvert.
Synes han tar stadige steg og med 8 mål og 2 assists i alle klubbturneringer så langt, virker han god nok til å skaffe seg nødvendig rom for å komme i 'favorittposisjonen...'
Er ikke bekymret, var meget god i går, tror han blir bedre&bedre og om noe, kunne han ha kanskje passet i flere situasjoner framfor å avslutte selv...?

Hans debutsesong, viser en herlig innstilling, er ikke redd for å ta initiativ/ansvar og ser fram til fortsettelsen!

startelver

Legg inn av startelver »

Enig i at det var fremskritt mot Forest, kanskje hans beste kamp for United.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Omtrent like mye som Curtis Jones gir assosiasjoner til Ronaldinho.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Ale skrev: man apr 17, 2023 6:59 pm Antony minner meg om Robben i Chelsea.
Antony minner meg om Willian i Arsenal

Juiced

Legg inn av Juiced »

chelsea8 skrev: man apr 17, 2023 9:21 pm Omtrent like mye som Curtis Jones gir assosiasjoner til Ronaldinho.
Veldig god sammenligning. Har tenkt det samme flere ganger selv.

startelver

Legg inn av startelver »


startelver

Legg inn av startelver »

Bilde

MentalM

Legg inn av MentalM »

startelver skrev: ons apr 19, 2023 3:18 pm Bilde
Vært ufin på twitter elver?

startelver

Legg inn av startelver »

Hehe , nei var en annen luring som hadde postet det.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Til de som klager på bøteleggingen fra FA, her er fasiten


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»