Idrettsgallaen 2021

Svar
lsklars

Re: Idrettsgallaen 2021

Legg inn av lsklars »

Sankaa skrev: lør jan 08, 2022 9:56 pm
DoktorS skrev: lør jan 08, 2022 9:47 pm En som er for tjukk til OL er årets idrettsnavn. Fantastisk!
For en latterlig kommentar. Og for en fjott du er.

Lundby var overrasket selv, og det er klart at det ikke er idrettsprestasjonen som er bakgrunnen her. Likefullt en fortjent pris. Det er vel folket som har stemt frem også?
Han er dritings. Bare å ignorere.

Atlanta

Legg inn av Atlanta »

De som har vunnet ørten priser før bryr seg jo omtrent ikke.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Tror også om det hadde vært TV3 som hadde hatt Idrettsgallaen så hadde det ikke blitt Lundby. Men NRK har nok flere av tantene som sitter å ser på vinteridrett, og som liker Lundby pga. stormene hun har stått i. Så tror jeg som sagt tidligere at friidretten ødela for hverandre, hadde det kun vært Warholm eller Jacob som var nominert hadde nok en av de vunnet.

Hatleking

Legg inn av Hatleking »

Lurar på kor mange som stemte fram Lundby som faktisk bryr seg om kvinnehopp.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Benson skrev: lør jan 08, 2022 9:51 pm Årets navn må jo være Braut Håland😅
Nisjeidrett

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Fikk ikke med meg hele sendingen. Vant Hovland, Ruud eller Haaland noe? Hvis ikke er det en skandale. De deltar tross alt i verdensidretter. Blummenfelt i triatlon også, som er større enn fuckings langrenn lol.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Det må jo være folk som egentlig ikke er interessert i eller ikke har peiling på idrett som har stemt frem Lundby.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

lsklars skrev: lør jan 08, 2022 9:57 pm
Sankaa skrev: lør jan 08, 2022 9:56 pm
DoktorS skrev: lør jan 08, 2022 9:47 pm En som er for tjukk til OL er årets idrettsnavn. Fantastisk!
For en latterlig kommentar. Og for en fjott du er.

Lundby var overrasket selv, og det er klart at det ikke er idrettsprestasjonen som er bakgrunnen her. Likefullt en fortjent pris. Det er vel folket som har stemt frem også?
Han er dritings. Bare å ignorere.
Har Pugachev funnet veien hit til FD? Det ble alltid så god stemning når han hadde fått i seg litt for mye konjakk. 🙂

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

oddvar_kjempebra skrev: lør jan 08, 2022 9:50 pm
Hoppidioten skrev: lør jan 08, 2022 9:49 pm Helt på sin plass. Ligger mer i årets navn enn å vinne medaljer. Husk det dere tjukkballer som sitter klar ved tastaturet nå.
Å håne noen for at de er tjukke var vel tidenes verste timing når du samtidig prøver å hylle Lundby.
Du er drøy :lol:

anbessa

Legg inn av anbessa »

Hehe, årets idrettsnavn. Jeg ler.
Så dumt at det blir moro.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Haugzu skrev: lør jan 08, 2022 9:55 pm Dette er mer et politisk korrekt humor-show enn en hyllest av store idrettsprestasjoner. Men det viste vi strengt tatt før programmet startet. Middels minus underholdning.
Det er såpass drøyt at man nesten begynner å tro at det er en parodi? Det er greit nok at også de innenfor de handikappede kommer fram, men det får da være grenser, spesielt når hun der Skarstein dukker opp for ørtende gang sammen med statsministeren på slutten. Det blir så påtatt. Programleder med innvandrerbakgrunn, selvsagt... Og ditto med artister... Kvinnene skal fram fordi de nekter å følge regelverk, og det er så fantastisk at en kvinnelig hopper står fram med vektproblemer...

Det som skulle være fremste idrettstopper står fram som en gjeng middelmådigheter kvotert fram fordi det er synd på dem.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

Men hvor i svarte f()=(=)(=)en ble det av Jon Niklas Rønnigs oppsumering av året. De burde droppet de pjatte humorinnslagene og heller latt Rønning synge. En skandale

Verdige vinnere.

milanB

Legg inn av milanB »

Lundby årets navn faktisk. Hvorfor? Har vi kommet dit hen at prestasjoner skrotes pga politisk korrekthet? Jenta sliter med vekta, går grinende ut på riksdekkende tv med problemene og vips: årets navn. Men for likestillingen så var dette opplagt. Kjøpt og betalt. Latterlig!

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Helt ærlig folkens, dere som kommer med tjukkasvitser i retning Lundby burde faen meg skamme dere. Herregud for noen møkkafolk.

Greit å være uenig i prisen, men det blir bare for dumt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Måtte kikke litt gjennom kommentarfeltet her igjen, og jeg tror jeg fikk bekrefta ganske greit hvorfor jeg ikke gidder å se på denne utdelinga lenger. Det er bare jåss.

Så kan en spørre seg om hvorfor jeg gadd å bruke ti minutter på å lese gjennom tråden, men jeg føler at det er bedre enn å sitte der i to-tre timer og være irritert. Neste år gidder jeg kanskje ingen av delene. :)

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Sankaa skrev: lør jan 08, 2022 9:56 pm
DoktorS skrev: lør jan 08, 2022 9:47 pm En som er for tjukk til OL er årets idrettsnavn. Fantastisk!
For en latterlig kommentar. Og for en fjott du er.

Lundby var overrasket selv, og det er klart at det ikke er idrettsprestasjonen som er bakgrunnen her. Likefullt en fortjent pris. Det er vel folket som har stemt frem også?
Det er der problemet ligger!! Like katastrofalt som da folket stemte på Tix i Mgp etter at han satt på Lindmo og snufset! Ola Dunk er så dumme som brød!

CliffC

Legg inn av CliffC »

Det er noen som liker gråte-TV, og priser med begrunnelse som denne. Jeg for min del hater det, og synes det blir for påtatt. Hun har tatt et valg med karrieren sin, og skal selvsagt respekteres for dette. At hun står for noe som helst "fasit" er noe helt annet.

janesaj

Legg inn av janesaj »

Kjetil-e skrev: lør jan 08, 2022 10:02 pm Men hvor i svarte f()=(=)(=)en ble det av Jon Niklas Rønnigs oppsumering av året. De burde droppet de pjatte humorinnslagene og heller latt Rønning synge. En skandale
Rønning hadde iallfall vært langt bedre enn den "humoren" de hadde med der...
Kjetil-e skrev: lør jan 08, 2022 10:02 pm Verdige vinnere.
Rent bortsett fra Lundby, helt enig. Greit at Karsten og Jakob fikk én pris hver, tross alt, selv om førstnevnte selvsagt skulle vunnet årets navn også.
Sist redigert av janesaj den lør jan 08, 2022 10:05 pm, redigert 2 ganger totalt.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

At Warholm bare ender med 1 pris er komisk.

Mine tanker går tilbake til 2017 hvor Stig Andre Berge vant 3 priser for å vinne taperbronsen i OL.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Sankaa skrev: lør jan 08, 2022 9:56 pm
DoktorS skrev: lør jan 08, 2022 9:47 pm En som er for tjukk til OL er årets idrettsnavn. Fantastisk!
For en latterlig kommentar. Og for en fjott du er.

Lundby var overrasket selv, og det er klart at det ikke er idrettsprestasjonen som er bakgrunnen her. Likefullt en fortjent pris. Det er vel folket som har stemt frem også?
Hvorfor har man en eget kategori som utelukkende går på ikke-sportslige prestasjoner, hvis ikke-sportslige prestasjoner skal veie tungt i den prisen som tilsynelatende henger høyest på en idrettsgalla?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

DoktorS skrev: lør jan 08, 2022 10:01 pm Skarstein dukker opp for ørtende gang
Hva er greia med henne, egentlig? Er jo oftere å se på NRK enn Ingvild Helljesen.

Andy

Legg inn av Andy »

TheBaseline skrev: lør jan 08, 2022 9:59 pm Fikk ikke med meg hele sendingen. Vant Hovland, Ruud eller Haaland noe? Hvis ikke er det en skandale. De deltar tross alt i verdensidretter. Blummenfelt i triatlon også, som er større enn fuckings langrenn lol.
Ingen skandale at de ikke vant noe. Det er forskjell på å være ranket innenfor topp ti i verdensidretter og å være best, for eks. ved å vinne olympisk gull i en verdensidrett, evt. vinne olympisk gull og sette verdensrekord med en vanvittig margin. Ingen mannlige langrennsutøvere vant noe som helst, forresten.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

TheBaseline skrev: lør jan 08, 2022 9:59 pm Fikk ikke med meg hele sendingen. Vant Hovland, Ruud eller Haaland noe? Hvis ikke er det en skandale. De deltar tross alt i verdensidretter. Blummenfelt i triatlon også, som er større enn fuckings langrenn lol.
Er siste generasjonen som sitter og følger med på vinteridrett på tv nå. T:ipper de er 60+
Så om noen få år er det håp om at fokuset er på de store idrettene og ikke disse kjedelige microidretytene som Norske pensjonister og noen få svensker, finner og vodkamarinerte russere gidder å følge med på!

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

CliffC skrev: lør jan 08, 2022 9:42 pm Tenk på all flid som mange utøvere legger i takketalen, og muligens aldri får bruk for den.
Ryktene skal vel ha det til at mange av de får vite at vi vinner lenge før...

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Lundby slet med vekten og var åpen om det. Det skal hun ha honnør for. Men honnøren blir vel i overkant når hun vinner årets navn i tidenes heat?

Årets forbilde hadde vært en langt mer passende pris.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Sankaa skrev: lør jan 08, 2022 10:02 pm Helt ærlig folkens, dere som kommer med tjukkasvitser i retning Lundby burde faen meg skamme dere. Herregud for noen møkkafolk.

Greit å være uenig i prisen, men det blir bare for dumt.
Det som er latterlig er jo de som har stemt frem Lundby. Som om det skulle være en større prestasjon å stå frem med vektproblemer enn en av tidenes større prestasjoner i en av verdens største idretter.

storpeder

Legg inn av storpeder »

LBJ91 skrev: lør jan 08, 2022 10:04 pm At Warholm bare ender med 1 pris er komisk.

Mine tanker går tilbake til 2017 hvor Stig Andre Berge vant 3 priser for å vinne taperbronsen i OL.
Reagerte også på det den gangen, selv om det (2016) jo var et «mellomår» for mye av vinteridretten, og ikke de helt store prestasjonene for øvrig, samt litt dopingutestengelser for f.eks Sundby.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Reddington skrev: lør jan 08, 2022 10:05 pm
Sankaa skrev: lør jan 08, 2022 9:56 pm
DoktorS skrev: lør jan 08, 2022 9:47 pm En som er for tjukk til OL er årets idrettsnavn. Fantastisk!
For en latterlig kommentar. Og for en fjott du er.

Lundby var overrasket selv, og det er klart at det ikke er idrettsprestasjonen som er bakgrunnen her. Likefullt en fortjent pris. Det er vel folket som har stemt frem også?
Hvorfor har man en eget kategori som utelukkende går på ikke-sportslige prestasjoner, hvis ikke-sportslige prestasjoner skal veie tungt i den prisen som tilsynelatende henger høyest på en idrettsgalla?
Det er folket som har stemt på Lundby, ikke en jury. Siden folket har stemt på henne, er det jo selvfølgelig fortjent. Jeg stemt ikke på Lundby selv, bare så det er sagt.

janesaj

Legg inn av janesaj »

Sulfat skrev: lør jan 08, 2022 10:09 pm Lundby slet med vekten og var åpen om det. Det skal hun ha honnør for. Men honnøren blir vel i overkant når hun vinner årets navn i tidenes heat?

Årets forbilde hadde vært en langt mer passende pris.
Ja, det er det jeg tenker også. Men sånn blir det jo når folket bestemmer. De stemmer gjerne frem den de blir mest sjarmert av...

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

storpeder skrev: lør jan 08, 2022 10:09 pm
LBJ91 skrev: lør jan 08, 2022 10:04 pm At Warholm bare ender med 1 pris er komisk.

Mine tanker går tilbake til 2017 hvor Stig Andre Berge vant 3 priser for å vinne taperbronsen i OL.
Reagerte også på det den gangen, selv om det (2016) jo var et «mellomår» for mye av vinteridretten, og ikke de helt store prestasjonene for øvrig, samt litt dopingutestengelser for f.eks Sundby.
2016 var rett og slett ett bekmørkt år for norsk idrett.
Sist redigert av LBJ91 den lør jan 08, 2022 10:14 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sport Generelt»