Idrettsgallaen 2021

Svar
Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Re: Idrettsgallaen 2021

Legg inn av JODDEMM »

Henningsen skrev: søn jan 09, 2022 1:04 am Flertallet var enige i at hun fortjener den prisen hvert fall. Alt annet blir litt sånn hvisomatte dersomatte...
Årets navn, alle stemmer og Maren vant
(hadde vært interessant å sett stemmetallene- om det virkelig var et "flertall" som stemte på Lundby)

Uansett helt hårreisende at det norske folk stemmer fram Maren Lundby (!) som årets navn!

Joda fint og flott at hun er åpen om vektproblemene som gjør at OL-drømmen ryker osv (hadde aldri vært aktuell for noen OL-tropp i hopp selv heller- for å si det sånn)
Men at dette skal utkonkurrere 2 utenomjordiske prestasjoner på friidrettsbanen i Tokyo, triatlon-Gullet til Blummenfelt også for den saks skyld: helt håpløst! Men men: sånn kan tydeligvis skje når folket bestemmer (!)

Fagjuryer og utøverne selv plasserte i alle fall disse prisene noenlunde riktig selv om det skuffer meg at juryen nok så seg litt blind på Therese Johaugs VM-innsats men hvor hun i motsetning til Tiril Eckhoff som presterte fra november til mars og avviste all motstand i WC sammenlagt- ikke var i nærheten av å dominere på samme måte!

Mye av dette selvsagt grunnet Norges uteblivelse fra store deler av sesongen- men Tiril Eckhoff presterte likevel fra start til slutt- inklusive VM!

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

LBJ91 skrev: lør jan 08, 2022 10:04 pm At Warholm bare ender med 1 pris er komisk.

Mine tanker går tilbake til 2017 hvor Stig Andre Berge vant 3 priser for å vinne taperbronsen i OL.
Ja må innrømme at jeg lo aldri så lite da sendingen var over:

3.august 2021 tidlig på mårraen er vi så heldige å bli vitne til tidenes øyeblikk i norsk idrettshistorie: Karsten Warholm med OL-Gull på 400 hekk- ny WR- intet mindre enn en barriere brytes da han er tidenes første under 46 sekunder en runde rundt løpebanen + 10 hekker...

...8.januar 2022- Idrettsgallaen: 1 fattig pris- ender opp med like mange priser som Karen Espelund :lol: :lol: :lol:

"Den så jeg ikke komme!" er det vel noe som heter 😛


Skulle selvsagt tatt både årets navn + utøvernes pris- det sagt så var det godt at det i alle fall ble Jakob Ingebrigtsen som tok den slik at den leiren også ble premiert for den fantastiske OL-innsatsen!

Ja ja- priser eller ei: den 110% solide prestasjonen til Karsten Warholm skinner som ei 🌞 likevel- og blir vel det siste jeg glemmer fra idrettsåret 2021 om jeg skulle bli senil noen gang? 🙂
Sist redigert av JODDEMM den søn jan 09, 2022 1:54 am, redigert 1 gang totalt.

lund

Legg inn av lund »

JODDEMM skrev: søn jan 09, 2022 1:39 am
Henningsen skrev: søn jan 09, 2022 1:04 am Flertallet var enige i at hun fortjener den prisen hvert fall. Alt annet blir litt sånn hvisomatte dersomatte...
Årets navn, alle stemmer og Maren vant
(hadde vært interessant å sett stemmetallene- om det virkelig var et "flertall" som stemte på Lundby)

Uansett helt hårreisende at det norske folk stemmer fram Maren Lundby (!) som årets navn!

Joda fint og flott at hun er åpen om vektproblemene som gjør at OL-drømmen ryker osv (hadde aldri vært aktuell for noen OL-tropp i hopp selv heller- for å si det sånn)
Men at dette skal utkonkurrere 2 utenomjordiske prestasjoner på friidrettsbanen i Tokyo, triatlon-Gullet til Blummenfelt også for den saks skyld: helt håpløst! Men men: sånn kan tydeligvis skje når folket bestemmer (!)

Fagjuryer og utøverne selv plasserte i alle fall disse prisene noenlunde riktig selv om det skuffer meg at juryen nok så seg litt blind på Therese Johaugs VM-innsats men hvor hun i motsetning til Tiril Eckhoff som presterte fra november til mars og avviste all motstand i WC sammenlagt- ikke var i nærheten av å dominere på samme måte!

Mye av dette selvsagt grunnet Norges uteblivelse fra store deler av sesongen- men Tiril Eckhoff presterte likevel fra start til slutt- inklusive VM!
Dette er jo direkte feil om du ser på seiersmarginene til Johaug i VM, der alle er mer eller mindre toppet. De var helt ekstreme og nok en viktig grunn til at Johaug ble foretrukket foran Eckhoff.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

lund skrev: søn jan 09, 2022 1:53 am Dette er jo direkte feil om du ser på seiersmarginene til Johaug i VM, der alle er mer eller mindre toppet. De var helt ekstreme og nok en viktig grunn til at Johaug ble foretrukket foran Eckhoff.
Nei det er klart at det er VM-innsatsen som nok bikket det hennes vei og hadde det bare vært for den så er det intet å diskutere: 3 individuelle Gull- samtlige med store marginer vs. Eckhoff med 2 individuelle Gull der det ene kom i jaktstart fra startnummer 1!

Men hadde håpet at Eckhoff hadde blitt premiert mtp. den utrolig sterke WC-sesongen hun i tillegg hadde!

Det sagt så var det helt på sin plass at det var en av disse 2 som vant denne prisen!

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Det meste tyder vel på at idrettsgalaen er mer og mer et show og en stor mulighet for diverse programledere. Ser man også på oppsummeringen av det som var tidenes sportsår og de man ser mest er Post og Rodal og en sending på litt over en time. Da sier det seg selv at det blir halvveis. Haug med OL-medaljer, tidenes sesong fra Ruud og Hovland. Dennis Hauger som som er høyt i kåringer av årets beste i Formel sirkuset, Haaland som slår rekord etter rekord og itillegg de gamle kjente med håndball, vinteridrett osv. Lag en skikkelig oppsummering gjerne over flere program der man går skikkelig gjennom mer en kun Warholm og Ingebrigtsen og de andre tingen NRK har rettighetene på. Og da helst skikkelige reportasjer og ikke et tulle-intervju med Ramm og mye merkelig fakta fra Saltvedt.

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

DoktorS skrev: lør jan 08, 2022 10:14 pm
Det som er latterlig er jo de som har stemt frem Lundby. Som om det skulle være en større prestasjon å stå frem med vektproblemer enn en av tidenes større prestasjoner i en av verdens største idretter.
[/quote]

Hun sa vel selv at det er tullete. Må jo være rimelig flaut å motta en slik pris også, som da kommer på bekostning av de som har gjort litt mer imponerende enn å slite med vekta og delta i et kjendisprogram på TV2.
[/quote]

Så du vet altså ikke engang hvem hun er? Da burde du ha vett nok til å ikke kommentere.

DrilloIce

Legg inn av DrilloIce »

https://www.nrk.no/sport/og-prisen-for- ... 1.15802098

Kongen av PK mener vi burde brukt ett av tidenes norske sportsår til dette i stedet for å hedre våre utøvere... Regner med "Mer katolsk enn paven" er enig, og kommer med sin artikkel ASAP.

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Så heldigvis i opptak, så jeg slapp unna å se dette mølet fra start til mål. Mitt problem er at jeg faktisk bryr meg om dette, for Idrettsgallaen er blitt en parodi, hvor å framstå som politisk korrekt er blitt den viktigste faktoren. Samtidig synes jeg at store norske idrettsprestasjoner skal æres, og da blir man rett og slett irritert over at politikk og korrekthet skal stå i sentrum her også.

Hvor skal man starte? Når man leser kommentarene her, så er det jo ingen bombe at Lundby vant årets navn. Det er mange som er moderat interessert i idrett, som likevel føler at de skal stemme og ha en mening. Blir selvfølgelig helt useriøst at folk som ikke en gang har sett prestasjonene skal stemme i hytt og pine. Maren Lundby er en flott person hun, og for min del skulle hun ha vunnet et haug av priser som handler om å være forbilde, men årets idrettsnavn er så klart bare latterlig. 2021 var Norges sterkeste idrettsår noensinne, om man ikke skulle bruke Idrettsgallaen til å markere dette, så kan man bare legge ned hele Idrettsgallaen. Tenk at man ikke klarer å finne halvannen time hvor Warholm, Jakob og enorme idrettsprestasjoner skal stå i sentrum. I stedet en programleder som framsnakker andre kvinnelige programledere, og hvor fokuset generelt sett er mer på vektproblemer og draktene i Beach-idretter. Så klart gode saker hver for seg, men det må da virkelig være mulig en gang i året å hylle norske idrettsprestasjoner, så kan man jo om så hver kveld ha egne programmer for alle de andre sakene.

Altså, i et år hvor 2 av de tre beste idrettsprestasjonene av en norsk idrettsutøver ble gjort, selv da klarer man ikke ha fokus på det, helt sprøtt. For øvrig synes jeg ikke juryen framstår stort bedre enn folket. Dette var året til å tenke litt utenfor boksen, og faktisk dele priser når vi fikk både Jakob og Warholms prestasjoner samme år, både årets utøver og trener burde man tenkt seg noe slikt. Og også gi ut en pris eller to ekstra for å hylle tidenes norske idrettsprestasjoner. Noe må man jo greie å gjøre for å hylle det som hylles skal.

storpeder

Legg inn av storpeder »

Warholm er nok forbannet på Emil Iversen nå. Uten hans kritikk av Maren Lundbys Skal vi danse-deltakelse hadde kanskje ikke Lundby «stått frem» på den måten hun gjorde, og i hvert fall ikke med en slik inngang til det med den oppmerksomheten som fulgte.

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

janesaj skrev: søn jan 09, 2022 12:27 am
Henningsen skrev: søn jan 09, 2022 12:23 am Naturligvis er Maren Lundby en verdig vinner av årets navn, hun fikk tross alt flest stemmer.
Årets navn på Idrettsgallaen bør tildeles den norske utøveren som har gjort de beste idrettsprestasjonene det siste året. Og den utøveren er, med all respekt for henne, definitivt ikke Maren Lundby.
Når du ser argumentene til den/de du diskuterer med, så har du en tapt sak :)
Nytter ikke å forklare den type folk at dette handler om idrettsprestasjoner, når de har bestemt seg for at dette handler om hvem liker du best, hvem har du mest sympati med og så videre. Den typen folk vil nok gjerne at vi skal stemme på hvem som skal bli olympisk mester også…de er ikke opptatt av hva som ligger bak en idrettsprestasjon, det er rett og slett ikke prestasjonene som teller for den type folk. Jeg tror man må erkjenne at å gi de som ikke er interessert i idrett en stemme til å stemme på idrettsprestasjoner er en usedvanlig dårlig ide. Det må nok ha vært en fæl opplevelse for Lundby selv også, motta den prisen mens for eksempel Warholm sitter der.
Hun vet jo at det ble helt tullete.

Jaja, for en som ville ha Jakob øverst, så var det greit om Warholm hadde vunnet den, det hadde liksom vært mer enn greit. Så kommer den, idrettslig sett, den dårligste kandidaten og vinner hele greia. Da skjønner man at hele gallaen og prisene blir en parodi.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Har du vært på Lindmo og snakka om problemene dine, så blir du stemt fram. Det var det som skjedde med Tix og med Maren Lundby. Men det er enkelt å la være å se på gallaen, slik som jeg har begynt med, så blir man ikke lenger like irritert. Spesielt underholdende er det tross alt heller ikke.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Jeg har ikke sett idrettsgallaen, hele greia er en uting - men det er jo hysterisk morsomt at det er Maren Lundby som preger alt av overskrifter. Det må være en stor seier for alle som mener at vinner av idrett bør kåres etter idealtid-konseptet.

Så har jeg ikke så sterke meninger om Lundby burde få prisen, det er mer at det blir mer enn en bisetning i mediedekningen av gallaen som er feil - vi har aldri hatt så mange og imponerende idrettsutøvere som har herjet i idretter vi vanligvis er statister i og så går oppmerksomheten til en kvinnelig skihopper som er for tung til å være med til OL.
Sist redigert av GoingKronos den søn jan 09, 2022 9:19 am, redigert 1 gang totalt.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Team Ingebrigtsen skrev: søn jan 09, 2022 9:07 am
janesaj skrev: søn jan 09, 2022 12:27 am
Henningsen skrev: søn jan 09, 2022 12:23 am Naturligvis er Maren Lundby en verdig vinner av årets navn, hun fikk tross alt flest stemmer.
Årets navn på Idrettsgallaen bør tildeles den norske utøveren som har gjort de beste idrettsprestasjonene det siste året. Og den utøveren er, med all respekt for henne, definitivt ikke Maren Lundby.
Når du ser argumentene til den/de du diskuterer med, så har du en tapt sak :)
Nytter ikke å forklare den type folk at dette handler om idrettsprestasjoner, når de har bestemt seg for at dette handler om hvem liker du best, hvem har du mest sympati med og så videre. Den typen folk vil nok gjerne at vi skal stemme på hvem som skal bli olympisk mester også…de er ikke opptatt av hva som ligger bak en idrettsprestasjon, det er rett og slett ikke prestasjonene som teller for den type folk. Jeg tror man må erkjenne at å gi de som ikke er interessert i idrett en stemme til å stemme på idrettsprestasjoner er en usedvanlig dårlig ide. Det må nok ha vært en fæl opplevelse for Lundby selv også, motta den prisen mens for eksempel Warholm sitter der.
Hun vet jo at det ble helt tullete.

Jaja, for en som ville ha Jakob øverst, så var det greit om Warholm hadde vunnet den, det hadde liksom vært mer enn greit. Så kommer den, idrettslig sett, den dårligste kandidaten og vinner hele greia. Da skjønner man at hele gallaen og prisene blir en parodi.
HELT ENIG her.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

DrilloIce skrev: søn jan 09, 2022 6:34 am https://www.nrk.no/sport/og-prisen-for- ... 1.15802098

Kongen av PK mener vi burde brukt ett av tidenes norske sportsår til dette i stedet for å hedre våre utøvere... Regner med "Mer katolsk enn paven" er enig, og kommer med sin artikkel ASAP.
At denne mannen er NRK sin sportskommentator er direkte sjokkerende. Mannen framstår som at han engang ikkje liker sport?

Dessverre ser vi at det blitt ein ukultur blant norske sportskommentatorer. Dei framstår meir opptatt av at våre idrettsorganisasjonar skal være PK organisasjonar og ikkje fokusere på at våre utøvere leverer best mulig resultater. Samstundes som dei leiter etter å kritisere idretten for det meste som er galt. Hadde andre land hatt Norges resultater, så hadde avisene hyllet dei. I Norge derimot så skriver sportskommentatorene om sportvasking og korleis idretten blir brukt politisk. Samstundes som våre utøvere burde gå til motmæle

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Real-_- skrev: søn jan 09, 2022 4:20 am Det meste tyder vel på at idrettsgalaen er mer og mer et show og en stor mulighet for diverse programledere. Ser man også på oppsummeringen av det som var tidenes sportsår og de man ser mest er Post og Rodal og en sending på litt over en time. Da sier det seg selv at det blir halvveis. Haug med OL-medaljer, tidenes sesong fra Ruud og Hovland. Dennis Hauger som som er høyt i kåringer av årets beste i Formel sirkuset, Haaland som slår rekord etter rekord og itillegg de gamle kjente med håndball, vinteridrett osv. Lag en skikkelig oppsummering gjerne over flere program der man går skikkelig gjennom mer en kun Warholm og Ingebrigtsen og de andre tingen NRK har rettighetene på. Og da helst skikkelige reportasjer og ikke et tulle-intervju med Ramm og mye merkelig fakta fra Saltvedt.
Her oppsummerer du greit, mitt inntrykk også.

HarryH

Legg inn av HarryH »

GoingKronos skrev: søn jan 09, 2022 9:18 am Jeg har ikke sett idrettsgallaen, hele greia er en uting - men det er jo hysterisk morsomt at det er Maren Lundby som preger alt av overskrifter. Det må være en stor seier for alle som mener at vinner av idrett bør kåres etter idealtid-konseptet.
Problemet er at det ikke er definert hvilke kriterier folk skal legge til grunn når de stemmer på Årets navn.
Mange, også på dette forumet, later til å tro at det er årets beste utøver som skal kåres. Mange andre har åpenbart forstått det slik at det er helt andre kriterier som gjelder. Da er det ikke rart at det oppstår litt forvirring.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

HarryH skrev: søn jan 09, 2022 10:07 am
Problemet er at det ikke er definert hvilke kriterier folk skal legge til grunn når de stemmer på Årets navn.
Mange, også på dette forumet, later til å tro at det er årets beste utøver som skal kåres. Mange andre har åpenbart forstått det slik at det er helt andre kriterier som gjelder. Da er det ikke rart at det oppstår litt forvirring.
Jeg har ingen problem med at hun vant prisen, men det er absurd at det skal være høydepunktet fra idrettsgallaen etter tidenes norske idrettsår. Det er først og fremst kritikk av media og deres agenda.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Enig i kritikken, GK.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

HarryH skrev: søn jan 09, 2022 10:07 am
GoingKronos skrev: søn jan 09, 2022 9:18 am Jeg har ikke sett idrettsgallaen, hele greia er en uting - men det er jo hysterisk morsomt at det er Maren Lundby som preger alt av overskrifter. Det må være en stor seier for alle som mener at vinner av idrett bør kåres etter idealtid-konseptet.
Problemet er at det ikke er definert hvilke kriterier folk skal legge til grunn når de stemmer på Årets navn.
Mange, også på dette forumet, later til å tro at det er årets beste utøver som skal kåres. Mange andre har åpenbart forstått det slik at det er helt andre kriterier som gjelder. Da er det ikke rart at det oppstår litt forvirring.
Her har du nok en viss form for fasit. Kriteriene er at alle kan stemme, og den med flest stemmer vinner. Så enkelt. Skulle det vært andre kriterier, som veldig mange i tråden synes å tro, og legger til grunn så hadde nok resultatet vært annerledes også. Men der ER ikke andre kriterier i den kategorien.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

HarryH skrev: søn jan 09, 2022 10:07 am
GoingKronos skrev: søn jan 09, 2022 9:18 am Jeg har ikke sett idrettsgallaen, hele greia er en uting - men det er jo hysterisk morsomt at det er Maren Lundby som preger alt av overskrifter. Det må være en stor seier for alle som mener at vinner av idrett bør kåres etter idealtid-konseptet.
Problemet er at det ikke er definert hvilke kriterier folk skal legge til grunn når de stemmer på Årets navn.
Mange, også på dette forumet, later til å tro at det er årets beste utøver som skal kåres. Mange andre har åpenbart forstått det slik at det er helt andre kriterier som gjelder. Da er det ikke rart at det oppstår litt forvirring.
Lundby var ikke min favoritt heller, men må bare akseptere at flertallet ville ha henne. Sånn går det når man lar folket stemme. Man ser faktisk litt av samme problematikken i Melodi Grand Prix. At det tidvis ikke er de musikalske prestasjonene folk stemmer for men deriomt helt andre ting.

Men som jeg skrev før, jeg tror kanskje Karsten og Jacob "ødela" litt for hverandre. Tror at hvis det kun hadde vært en av dem som var nominert (Noe som forøvrig ville vært umulig etter innsatsen i OL). Så hadde vedkommende vunnet. For da hadde man samlet folket om en stor utøver. Mens nå splittet de seg på to, og da dukker plutselig en 3 utøver opp og stikker av med flest stemmer.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Clas Brede Bråthen hadde vel også kommet høyt opp på lista, bortsett fra at han ikke har fordelen av å være kvinne og ha grått på TV pga overvekt.

Noe av det grunnleggende problemet her er jo at man hele tiden insisterer på å sause sammen breddeidrett og toppidrett, som er ganske så forskjellige ting. Breddeidretten er sunn, samfunnsbyggende og utelukkende positiv. Toppidretten er usunn, til dels vulgær og har veldig mange dårlige verdier (som grådighet). Det virker som om noen tror at man kan gå ut i verden og kritisere toppidretten og fortelle at all idrett i verden skal bli som den norske breddeidretten...

.. det virker som om Saltvedt og hele den gjengen av moraliserende kommentatorer ikke har forstått dette grunnleggende.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Kjetil-e skrev: søn jan 09, 2022 12:13 pm Men som jeg skrev før, jeg tror kanskje Karsten og Jacob "ødela" litt for hverandre. Tror at hvis det kun hadde vært en av dem som var nominert (Noe som forøvrig ville vært umulig etter innsatsen i OL). Så hadde vedkommende vunnet. For da hadde man samlet folket om en stor utøver.
I en blanding av spøk og seriøs mening- så skulle Warholm og Ingebrigtsen vært nominert sammen (da med potensielt sett én kule til hver)- noe som sikkert hadde økt sjansen for seier i avstemningen samt at man hadd forent de 2 leirene 😊

Tenk så hyggelig å hatt et alternativ der 2 stk hadde fått pris :mrgreen:

lund

Legg inn av lund »

DoktorS skrev: søn jan 09, 2022 12:17 pm Clas Brede Bråthen hadde vel også kommet høyt opp på lista, bortsett fra at han ikke har fordelen av å være kvinne og ha grått på TV pga overvekt.

Noe av det grunnleggende problemet her er jo at man hele tiden insisterer på å sause sammen breddeidrett og toppidrett, som er ganske så forskjellige ting. Breddeidretten er sunn, samfunnsbyggende og utelukkende positiv. Toppidretten er usunn, til dels vulgær og har veldig mange dårlige verdier (som grådighet). Det virker som om noen tror at man kan gå ut i verden og kritisere toppidretten og fortelle at all idrett i verden skal bli som den norske breddeidretten...

.. det virker som om Saltvedt og hele den gjengen av moraliserende kommentatorer ikke har forstått dette grunnleggende.
Maren Lundby gråt da ikke pga "overvekt".

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Også er det veldig lenge siden OL. Folk glemmer og husker ofte det siste som skjedde.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

DoktorS skrev: søn jan 09, 2022 12:17 pm bortsett fra at han ikke har fordelen av å være kvinne og ha grått på TV pga overvekt.

Så nedlatende 🤐

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Er det et paradoks at en årets utøver-pris går til en utøver som har en tidligere dopingdom hengende over seg?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Henningsen skrev: søn jan 09, 2022 12:40 pm Er det et paradoks at en årets utøver-pris går til en utøver som har en tidligere dopingdom hengende over seg?
Det kommer an på om man er i den gjengen som tror på hennes forklaring eller ei.

Jeg så intervjuet med henne den dagen hun smurte seg inn med salven. Og hadde jeg hatt en verkende Grand canyon på leppa hadde jeg også flerret av innpakningen og dynga på med salve uten å lese. Spesielt om det var legen som kom med den.

Hudsucker

Legg inn av Hudsucker »

Produksjonsmessig må dette være noe av det labreste som noen gang er sendt. Null stemning i salen, ikke bare pga avstand/korona, nesten så en hadde ønsket seg Rune Tribune & co i salen istedenfor denne avmålte klappingen. En haug helt forferdelige "musikalske" innslag som noen algoritmer har kokt ihop (se KD Lang fremføre Cohen under åpningen av Vancouver-OL for et eksempel på at idrett ikke bare trenger kobles til den aller mest evneveike musikksjangeren). I tillegg var nesten alle som stod på scenen stive og forknytte, Morten Ramm var katastrofal og sendingen burde hatt plass til skikkelige presentasjoner av og klipp fra prestasjonene til alle involverte som motvekt til de kjedelige (men uunngåelige) takketalene.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

PapaSmurf skrev: søn jan 09, 2022 12:55 pm
Henningsen skrev: søn jan 09, 2022 12:40 pm Er det et paradoks at en årets utøver-pris går til en utøver som har en tidligere dopingdom hengende over seg?
Det kommer an på om man er i den gjengen som tror på hennes forklaring eller ei.

Jeg så intervjuet med henne den dagen hun smurte seg inn med salven. Og hadde jeg hatt en verkende Grand canyon på leppa hadde jeg også flerret av innpakningen og dynga på med salve uten å lese. Spesielt om det var legen som kom med den.
Ja, det så virkelig ikke godt ut.
Synes hun kunne vært litt ydmyk på pressekonferansen. Der mistet hun sympati, men det er en annen sak.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Hudsucker skrev: søn jan 09, 2022 1:07 pm En haug helt forferdelige "musikalske" innslag som noen algoritmer har kokt ihop
Så hjertens enig. De musikalske innslagene var faktisk helt forjævlig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sport Generelt»