Overtakelse - Newcastle United

Svar
Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Re: Overtakelse - Newcastle United

Legg inn av Lumanza »

Wilson og Fraser får en ny vår nå

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Eddie Howe. Det er åpenbart et shortstop, med håp om at han berger plassen. Ikke så sikker på at han fikser det med dagens stall, og de store forsterkningene drar han neppe inn i januar. Det er vel først og fremst overskuddsmateriell i gode klubber som blir aktuelle da.

Men Eddie Howe. Han er ikke spesielt dyktig, er han det?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Lurer på hvor mange det er utenfor Newcastle som IKKE håper klubben ryker på huet og ræva ned i Championship denne sesongen.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Kvalitetslandene som er eier av disse klubbene har i disse dager forbudt Marvel's Eternals i hjemlandet fordi 2 herremenn nusser i filmen.

Hooray!

startelver

Legg inn av startelver »

markantovertak skrev: fre nov 05, 2021 9:16 am Eddie Howe. Det er åpenbart et shortstop, med håp om at han berger plassen. Ikke så sikker på at han fikser det med dagens stall, og de store forsterkningene drar han neppe inn i januar. Det er vel først og fremst overskuddsmateriell i gode klubber som blir aktuelle da.

Men Eddie Howe. Han er ikke spesielt dyktig, er han det?
God nok til å redde Bournemouth år etter år og holde de oppe i PL.

Planen er vel å la Howe få laget til å kjempe seg ut av nedrykkstriden, eventuelt i verste fall blir det nedrykk er Howe rette mannen til å få de opp igjen med en gang.

Det eneste negative er at han ønsker dominerende angrepsfotball og det går ofte på bekostning av forsvarsarbeidet, er jo der Newcastle sliter.
Når Howe ledet Bournemoth var det ofte målrike kamper som 3-2 , de scoret mer enn motstanderlaget.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

How is howe? Leder laget etter landskamper? Presenteres til uka?

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

Du treffer relativt godt der, elver. Han sleit med å fornye idégarderoben etter hvert som årene gikk med Bournemouth i Prem, og ble til slutt felt, kanskje ironisk nok, litt på tross av at han gikk i utakt med sine egne læresetninger. Howe forsøkte å pragmatisere AFCB i den siste av klubbens fem sesonger på øverste nivå, og det var etter hvert ganske tydelig at verken han eller spillerstallen var skodd for øvelsen. Nå er det absolutt ikke sikkert at Bournemouth ville ha overlevd den sesongen uansett, for klubben var alltid i Premier League på svært lånt tid, men at de skulle rutsje ned litt på akkord med den filosofien Howe hadde forfektet, etterlot nok mange med en bismak da nedrykket ble beseglet.

Howe er en innbitt metodiker. Han er opptatt av detaljer, og framsto i hvert fall i Bournemouth som en flinkis. Han er også familie- og hjemmekjær, noe som ofte ble brukt mot ham da han mislyktes i Burnley, selv om de to også var en idémessig mismatch. Jeg liker fyren, og jeg unner ham å lykkes i Newcastle, selv om jeg ikke helt har trua. Det vil være bortimot urealistiske forventninger fra de store supporterhordene deres, og jeg kan vanskelig tenke meg at de føler seg tilfredsstilt av å få ham som ny manager.

Howe har også en småsuspekt transferhistorikk, og dessuten er han kanskje ikke det trekkplasteret klubben søker for å lande store, internasjonale spillernavn?

Jeg er glad for å se ham tilbake i manesjen igjen, men forventer kanskje ingen direkte revolusjon på St James’. Fallhøyden er i alle fall stor.

startelver

Legg inn av startelver »

Enig i det, men Howe kommer ikke til å lede Newcastle i mange år, han skal redde Newcastle denne, eventuelt neste sesong og vil nok etterhvert bli erstattet av en adskillig mer renommert manager

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Howe til 2024.


Tormund

Legg inn av Tormund »

Chromeback skrev: man nov 08, 2021 4:44 pm Howe til 2024.

Tror du han varer så lenge? Jeg har mine tvil.

Klodrik

Legg inn av Klodrik »

Byttes nok ut etter sesongen, evt. før om det skulle bli nedrykk (lov å håpe)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tormund skrev: man nov 08, 2021 4:51 pm
Chromeback skrev: man nov 08, 2021 4:44 pm Howe til 2024.

Tror du han varer så lenge? Jeg har mine tvil.
Tipper maks 2023.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Howe tar over etter OGS sommeren 2022.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Det er moralsk forkastelig å bli manager for denne klubben ,synd at det finnes folk som tar jobben.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Hesja skrev: man nov 08, 2021 8:27 pm Det er moralsk forkastelig å bli manager for denne klubben ,synd at det finnes folk som tar jobben.
110% enig. All respekt er ut vinduet tvert. Eieren av Newcastle har altså partert et menneske. Tygg på den.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Det er alltid trist når managere man har sansen for tar over slike klubber. Pochettino i PSG, Howe i Newcastle, Pep i City...

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

trønderen skrev: man nov 08, 2021 10:38 pm Det er alltid trist når managere man har sansen for tar over slike klubber. Pochettino i PSG, Howe i Newcastle, Pep i City...
Da vet man med sikkerhet at disse gutta ikke er "hel ved"

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Eddie Howe har testet positivt for COVID, og leder ikke laget imorgen

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Lumanza skrev: fre nov 19, 2021 11:10 pm Eddie Howe har testet positivt for COVID, og leder ikke laget imorgen
Sykdom/smitte unner man ingen så det var jo fryktelig synd. Men ja, synes og det er spesielt at en likandes kar som Howe tar denne jobben. På en annen side tror jeg nok at han fint hadde tatt på seg denne jobben uten statlige midler fra Saudi Arabia. En merittert italiener eller spanjakk kunne man heller forventet at stilte krav om enorme midler til spillerkjøp.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

TrondLFC skrev: fre nov 19, 2021 11:25 pmen likandes kar som Howe
Jeg er redd Howe vil bli misbrukt i et forsøk på hvitevaskingskampanje av Newcastle Utds image. Fyren er altfor likandes for en slik post.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

mikemodano skrev: fre nov 19, 2021 11:30 pm
TrondLFC skrev: fre nov 19, 2021 11:25 pmen likandes kar som Howe
Jeg er redd Howe vil bli misbrukt i et forsøk på hvitevaskingskampanje av Newcastle Utds image. Fyren er altfor likandes for en slik post.
Ja vi skal ikke se bort fra at det blir brukt rikelig med omo for å kamuflere innholdet i skittentøyskorga her nei.

startelver

Legg inn av startelver »

Eddie er nok med via teams og leder treningen fra stua si,

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

"Kult".


Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Lew_Ashby skrev: fre mai 13, 2022 8:18 am "Kult".

Ryktes at damelaget til Newcastle skal spille i Burka.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Lew_Ashby skrev: fre mai 13, 2022 8:18 am "Kult".

Skal klubben, dens sjel og tradisjoner fortæres helt, én bit av gangen...?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Lew_Ashby skrev: fre mai 13, 2022 8:18 am "Kult".

Bilde

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

InsVerderben skrev: fre mai 13, 2022 2:59 pm
Lew_Ashby skrev: fre mai 13, 2022 8:18 am "Kult".

Skal klubben, dens sjel og tradisjoner fortæres helt, én bit av gangen...?
Dette er jo bare en liten bagatell i forhold til eierskapet.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

k9b skrev: fre mai 13, 2022 3:14 pm
InsVerderben skrev: fre mai 13, 2022 2:59 pm
Lew_Ashby skrev: fre mai 13, 2022 8:18 am "Kult".

Skal klubben, dens sjel og tradisjoner fortæres helt, én bit av gangen...?
Dette er jo bare en liten bagatell i forhold til eierskapet.
Sikkert, men akk så symbolsk, "synlig" & "in ur face..!"

Saliph

Legg inn av Saliph »

Fint lite "fuck you" det der. Penga rår.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»