Fan av Flint

Svar
Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Re: Fan av Flint

Legg inn av kytec »

Har JAR akseptert dette fesjået fordi han vil at folk skal se hvordan han egentlig er?

Eller er han desperat etter penga?

Det er nok ikkje gratis med 3 - 4 X-koner.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

kytec skrev: tor okt 21, 2021 4:22 pm
Wengerist skrev: tor okt 21, 2021 4:15 pm Pute-tv. Ikke akkurat klippet til fordel for hovedpersonen heller. Litt trist på et vis.
Holdt ut tre minutter med sending, det er vel ca en episode uten reklamen.
Klarer ikke la være å se. Litt som et togkrasj.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Lilleborg skrev: tir okt 12, 2021 12:36 pm
Solvgutt1 skrev: tir okt 12, 2021 12:32 pm Hele serien er jo basert på at Riise er den personen han er, og det har litt den samme tiltrekningsevnen som diverse realityserier har.
Jeg ser den. Men synes du alt som har kommet i denne tråden er nødvendige uttalelser om han?
Dersom uttalelsene ikke hadde kommet så hadde ikke serien blitt laget og JAR hadde gått konkurs. Tror du JAR hadde likt det bedre?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Hadde Jar vært mer roliig, sympatisk og full av selvtillit om ikke manageren hans hadde rævkjørt han slik at JAR hadde hatt hundrevis av millioner nå?

Hadde det vært meg ville jeg brukt de siste millionene på en ekstremt profesjonell drapsmann.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Alfon skrev: tir okt 12, 2021 5:21 pm Er det nå nettopp JAR har skifta dialekt? Jeg har ikke lagt merke til forandringen før nå.
Jeg kom over et klipp som dukket opp på FB tidligere i dag, og han får det jo virkelig ikke til. Det høres bare rart ut.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Får Riise fyken ved tap i morgen?

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

Haugzu skrev: fre okt 29, 2021 9:39 pm Får Riise fyken ved tap i morgen?
Flint rykker nok neppe ned med tap. MIF2 har en tøff kamp og kan nok ikke stille med et sterkt lag mtp A-lagets posisjon og tett kampprogram.
Tror heller ikke Riise får sparken, uansett hva som skjer. Men at han selv stikker er nok mer sannsynlig.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Riise ligger an til nedrykk rett før slutt. En fiaskostart på trenerkarrieren !

Sendes på Direktesport.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Nedrykket er et faktum.

Heldigvis for Riise er det ledige jobber i Rosenborg, Brann og Sarpsborg.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Kanskje han tar seg en sesong til i Flint før han tar steget opp i Eliteserien da? Serien ble litt mer interessant nå.

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

dzk skrev: fre okt 29, 2021 10:06 pm
Haugzu skrev: fre okt 29, 2021 9:39 pm Får Riise fyken ved tap i morgen?
Flint rykker nok neppe ned med tap. MIF2 har en tøff kamp og kan nok ikke stille med et sterkt lag mtp A-lagets posisjon og tett kampprogram.
Tror heller ikke Riise får sparken, uansett hva som skjer. Men at han selv stikker er nok mer sannsynlig.
Ja, her skjedde tydeligvis ting. Til mitt forsvar så hadde jeg faktisk ikke sett nøye nok på målforskjellen til MIF2. Trodde de hadde mye minus.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

For en flause. Gleder meg til siste episode. Og ikke minst - sesong 2! Kan bli utfordrende å holde plassen i fjerde div også.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Er det mulig at Flint ikke tålte all vinnerviljen fra vinnerskallen Riise?

"Jeg vet jeg er på blokka til alle lag i norsk toppfotball når de ser etter ny trener". Var det ikke noe sånt han sa?

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Solvgutt1 skrev: lør okt 30, 2021 3:05 pm Er det mulig at Flint ikke tålte all vinnerviljen fra vinnerskallen Riise?
Motivasjonshilsen fra Gerrard hadde nok fått det til å bikke over for de fleste av oss.

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

Haugzu skrev: lør okt 30, 2021 3:05 pm For en flause. Gleder meg til siste episode. Og ikke minst - sesong 2! Kan bli utfordrende å holde plassen i fjerde div også.
Dette gidder ikke Riise. Samme med Aafk, når det ikke funka så ga han opp og stakk.

Tror Riise bør restarte som assistent i en OBOS / Postnord klubb. Men jeg tipper at han enten fronter unibet (hvis det var det?) eller sitter som ekspert i et fotballstudio neste år.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Snart PL-jobb på han John Arne

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

dzk skrev: lør okt 30, 2021 3:07 pm
Haugzu skrev: lør okt 30, 2021 3:05 pm For en flause. Gleder meg til siste episode. Og ikke minst - sesong 2! Kan bli utfordrende å holde plassen i fjerde div også.
Dette gidder ikke Riise. Samme med Aafk, når det ikke funka så ga han opp og stakk.

Tror Riise bør restarte som assistent i en OBOS / Postnord klubb. Men jeg tipper at han enten fronter unibet (hvis det var det?) eller sitter som ekspert i et fotballstudio neste år.
Han burde i alle fall høre med Ronny Johnsen om hvor mange tilbud som generes av å være hovedtrener nede i 3./4. divisjon. Tønsberg røk vel på en smell i dag de også, som kostet opprykket til 2. divisjon.

Den karriereveien fra trener i 3.divisjon til trener i Eliteserien virker ikke som den smarteste.

Jeg klarer ikke se for meg at han skal lykkes som trener. Er det noen som tror at norske fotballspillere har et markant annet syn på personen Riise enn resten av oss? Alle kan anerkjenne hva han fikk til som spiller, men å være trener er noe ganske annet.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

dzk skrev: lør okt 30, 2021 3:07 pm
Haugzu skrev: lør okt 30, 2021 3:05 pm For en flause. Gleder meg til siste episode. Og ikke minst - sesong 2! Kan bli utfordrende å holde plassen i fjerde div også.
Dette gidder ikke Riise. Samme med Aafk, når det ikke funka så ga han opp og stakk.

Tror Riise bør restarte som assistent i en OBOS / Postnord klubb. Men jeg tipper at han enten fronter unibet (hvis det var det?) eller sitter som ekspert i et fotballstudio neste år.
En assistentrolle hadde nok vært god læring, men ikke sikkert det er så lett å få seg heller. Unibet/ekspert høres realistisk ut. Om ikke han plukker opp agentkarrieren igjen - fyrte vel av samme sms til hele g17 landslaget.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Zanick skrev: lør okt 30, 2021 3:00 pm Nedrykket er et faktum.

Heldigvis for Riise er det ledige jobber i Rosenborg, Brann og Sarpsborg.
Skulle inn og hovere over nedrykket til Riise, men så kom jeg på hvilken klubb jeg heier på...

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

Haugzu skrev: lør okt 30, 2021 3:23 pm
dzk skrev: lør okt 30, 2021 3:07 pm
Haugzu skrev: lør okt 30, 2021 3:05 pm For en flause. Gleder meg til siste episode. Og ikke minst - sesong 2! Kan bli utfordrende å holde plassen i fjerde div også.
Dette gidder ikke Riise. Samme med Aafk, når det ikke funka så ga han opp og stakk.

Tror Riise bør restarte som assistent i en OBOS / Postnord klubb. Men jeg tipper at han enten fronter unibet (hvis det var det?) eller sitter som ekspert i et fotballstudio neste år.
En assistentrolle hadde nok vært god læring, men ikke sikkert det er så lett å få seg heller.
For en klubbledelse så er det nok et par klubber i OBOS og mange i Postnord som ønsker Riise som assistent. Fordi han gir økt oppmerksomhet til klubber som desperat trenger det. Problemet blir å finne en sportslig ledelse som ønsker det samme.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Tjaaah skrev: lør okt 30, 2021 3:32 pm
Zanick skrev: lør okt 30, 2021 3:00 pm Nedrykket er et faktum.

Heldigvis for Riise er det ledige jobber i Rosenborg, Brann og Sarpsborg.
Skulle inn og hovere over nedrykket til Riise, men så kom jeg på hvilken klubb jeg heier på...
Du får gjøre som Riise, trøsteshoppe deg en ny Gucci-veske.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Tormund skrev: lør okt 30, 2021 3:42 pm Du får gjøre som Riise, trøsteshoppe deg en ny Gucci-veske.
Selv er jeg mer en louis vuitton-mann.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Nå har floppen lagt inn protest.


lsklars

Legg inn av lsklars »

Haugzu skrev: lør okt 30, 2021 3:06 pm
Solvgutt1 skrev: lør okt 30, 2021 3:05 pm Er det mulig at Flint ikke tålte all vinnerviljen fra vinnerskallen Riise?
Motivasjonshilsen fra Gerrard hadde nok fått det til å bikke over for de fleste av oss.
Når jeg så det der tenkte jeg Gud så kleint, fyren har åpenbart ikke peiling. Hva med United-supportere i garderoben der. Når du blander inn slike elementer i garderoben er det åpenbart at han fortsatt lever på gamle minner og presentasjoner.

TexMurphy

Legg inn av TexMurphy »

Irriterende for Riise at han må forholde seg til amatører som ikke kan reglene...

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hvis en spiller skader seg på oppvarmingen og en annen spiller må starter. Blir det registrert som bytte da? Har jeg aldri hørt om.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Smålig å klage på noe sånt. Ta tapet som en mann.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

ElGuaje skrev: lør okt 30, 2021 4:51 pm Hvis en spiller skader seg på oppvarmingen og en annen spiller må starter. Blir det registrert som bytte da? Har jeg aldri hørt om.
Den spilleren som skal ut av startoppstillingen skal ikke inn på benken. Skal ikke brukes underveis i kampen mener jeg. Er kanskje det som har skjedd her? Men du bruker ikke opp et bytte med en slik endring dersom han forblir ubenyttet.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

– Jeg har det helt jævlig nå. Jeg er en emosjonell fyr, og dette går veldig inn på meg. Jeg er fryktelig skuffet og lei meg, sier Riise til lokalavisen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»