Telia nede igjen

Svar
Oslogg123
Innlegg: 505

Telia nede igjen

Legg inn av Oslogg123 »

For andre gang denne uken er Telia ute og kjører. Nettsiden er nede, mobilt internett nede, umulig å komme inn på app og internett via kabel fungerer bare tidvis! Har de outsorcet alt til India eller hva er det som skjer!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Fikk ikke med meg denne tidligere i uka, men nå er det ganske trasig. Har ikke hatt store problemer med Telia de 6 mnd’ene vi har hatt dem, men når de først kommer, så kommer det tett.

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

Telia er den værste nettleverandøren jeg har vært borti i de 20 årene jeg har hatt bredbånd nå. Ofte problemer med nettet og opplevde min lengste periode uten nett tidligere i år, da nettet var nede i flere dager. Bromodus har ikke fungert på nesten et år nå, helt utrolig.

Jeg kan ikke forstå annet enn at de enten har outsourca masse til india/øst-europa eller at de er skikkelig gniene på lønn og andre fordeler som gjør at de ikke klarer å holde på / tiltrekke skikkelig kompetente personer.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Problemet er ikke bare i Norge. Skikkelig urovekkende dette!
" Dette er andre gangen Telia er nede på kort tid, og dette begynner jo å bli urovekkende – for å si det forsiktig, sier byråleder i Coxit og teknologiekspert Magnus Brøyn.

Han befinner seg på en teknologi- og HR-konferanse i Vilnius i Litauen, der de ifølge Brøyn heller ikke har mobilnett."

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Vi er ganske sårbare. Det kræsjer jo både her og der. Jeg har trådløst Telia-bredbånd. og det har vært veldig ustabilt i et par dager. Pussig at flere....bl.a. Facebook også har drevet med problemer og vært ustabilt i samme tidsrom. Montro hva som skjer den dagen alle nettbankene og betalingsterminalene svikter i en ukes tid?

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Justice 97 skrev: fre okt 08, 2021 9:14 am En av de bedre dagene i mitt liv var når vi koblet til normalt bredbånd og kunne kutte mobilt bredbånd fra Telia. Har hatt stabilt nett siden vi kvittet oss med udugeligheten.
Det er vel ikke mobilt bredbånd fra Telia jeg har, da. Det er trådløst, med antenne på veggen og ruter i huset. Raskt og fint system, jeg klager ikke på det. Jeg er bare så lei av at det stadig faller ut.
Det er dog lys i tunnellen her. Noen har gravd ned fiberkabler i distriktet her, og etterhvert skal det bli stabilt og lynraskt. Har tro på det der.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Data & Internett Generelt»