Casper Ruud

Svar
GoingKronos

Re: Casper Ruud

Legg inn av GoingKronos »

UK1902 skrev: tor jun 23, 2022 4:37 pm Helt greit at man ikke må betale for å se Casper spille så dårlig
Han bryr seg nok ikke så mye, kommer fra litt ferie og ladder vel mest opp til grusturneringene som kommer.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Ganske utrolig hvor dårlig Casper faktisk kan være på gress. Men det er vel en prosess han må gjennom der og.
Og heldigvis for oss så er gressesongen kort i tennisverdenen.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

GoingKronos skrev: tor jun 23, 2022 4:47 pm Han bryr seg nok ikke så mye
Håper jeg virkelig ikke stemmer. Da er det bedre at han rett og slett er i dårlig form.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

UK1902 skrev: tor jun 23, 2022 5:00 pm
GoingKronos skrev: tor jun 23, 2022 4:47 pm Han bryr seg nok ikke så mye
Håper jeg virkelig ikke stemmer. Da er det bedre at han rett og slett er i dårlig form.
Hvorfor skal han ta en oppvisningsturnering så seriøst?

UK1902

Legg inn av UK1902 »

GoingKronos skrev: tor jun 23, 2022 5:06 pm Hvorfor skal han ta en oppvisningsturnering så seriøst?
Fordi folk betaler for å komme å se på Casper

Mehell

Legg inn av Mehell »

UK1902 skrev: tor jun 23, 2022 5:11 pm
GoingKronos skrev: tor jun 23, 2022 5:06 pm Hvorfor skal han ta en oppvisningsturnering så seriøst?
Fordi folk betaler for å komme å se på Casper
Og fordi det sikkert er en del penger i potten.
Men dette var nok mest for moro vil jeg tro, ja.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

UK1902 skrev: tor jun 23, 2022 5:11 pm
GoingKronos skrev: tor jun 23, 2022 5:06 pm Hvorfor skal han ta en oppvisningsturnering så seriøst?
Fordi folk betaler for å komme å se på Casper
Folk vet selvsagt hva en oppvisningsturnering er og hva de kan forvente seg.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

GoingKronos skrev: tor jun 23, 2022 5:35 pm Folk vet selvsagt hva en oppvisningsturnering er og hva de kan forvente seg.
Ganske klart at spillere som Nadal og Djokovic bryr seg uansett. Tviler på at disse turneringene har lyst til å bruke masse penger på å få inn spillere som "ikke bryr seg". Nå tror jeg uansett at Casper bryr seg, men at han rett og slett sliter på gress og har en liten formdupp etter finale i RG i tillegg

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

UK1902 skrev: tor jun 23, 2022 5:48 pm
Ganske klart at spillere som Nadal og Djokovic bryr seg uansett.
Nei, det gjør de ikke. Men deres bunnivå er såpass høyt at det ikke blir like synlig, på grus så hadde Casper også sett bedre ut selv om det er som en treningsøkt å regne.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

GoingKronos skrev: tor jun 23, 2022 5:51 pm Nei, det gjør de ikke.
Omtrent alle som omgås Rafa sier at han tar alt veldig seriøst uansett om det er offisiell kamp, trening eller oppvisning, så velger heller å stole på dem

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

UK1902 skrev: tor jun 23, 2022 6:09 pm
GoingKronos skrev: tor jun 23, 2022 5:51 pm Nei, det gjør de ikke.
Omtrent alle som omgås Rafa sier at han tar alt veldig seriøst uansett om det er offisiell kamp, trening eller oppvisning, så velger heller å stole på dem
Jeg tror ikke, om du tenker deg om, faktisk mener at Nadal legger like mye i en oppvisningskamp som finalen på Roland Garros.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

GoingKronos skrev: tor jun 23, 2022 6:52 pm
UK1902 skrev: tor jun 23, 2022 6:09 pm
GoingKronos skrev: tor jun 23, 2022 5:51 pm Nei, det gjør de ikke.
Omtrent alle som omgås Rafa sier at han tar alt veldig seriøst uansett om det er offisiell kamp, trening eller oppvisning, så velger heller å stole på dem
Jeg tror ikke, om du tenker deg om, faktisk mener at Nadal legger like mye i en oppvisningskamp som finalen på Roland Garros.
Det tror heller ikke jeg, men har også hørt at Nadal tar selv slike kamper rimelig seriøst. Djokovic har nok et litt mer avslappet forhold. Fine med oppvisningskamper er jo ellers at spillerne tørr å prøve på litt mer kunstneriske ting enn i en vanlig kamp.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

sexxes skrev: tor jun 23, 2022 6:59 pm Det tror heller ikke jeg, men har også hørt at Nadal tar selv slike kamper rimelig seriøst. Djokovic har nok et litt mer avslappet forhold. Fine med oppvisningskamper er jo ellers at spillerne tørr å prøve på litt mer kunstneriske ting enn i en vanlig kamp.
Det å teste ut ting, kanskje øve litt på ting man ikke tør øve på i tellende kamper osv. er noe jeg regner med at de fleste vil gjøre. Jeg mener allikevel ikke dette betyr at man "ikke bryr seg noe særlig". Man kan for øvrig også spille sitt beste uten at man gjør alle forberedelse man ville gjort før f.eks en finale i Roland Garros. Disse tingene gjør naturlig nok nivået litt lavere i slike kamper, men jeg har ingen tro på at disse oppvisningsturneringene vil betale en haug av penger for å få spillere til å møte opp dersom de bare kommer for å hente pengene. Da tipper jeg de bare inviterer noen andre neste gang

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Albert i første runde.
Selv om han også er grusspiller, så er det ikke den enkleste på gress heller. Har kommet til 3 runde flere ganger i Wimbledon. Det har vel uansett ikke så mye å si om Casper ikke skjerper seg kraftig.

Humbert - Goffin - Baez - PCB - Hurkacz er veien videre om det skjer noen mirakler.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

lok1 skrev: fre jun 24, 2022 11:54 am Albert i første runde.
Selv om han også er grusspiller, så er det ikke den enkleste på gress heller. Har kommet til 3 runde flere ganger i Wimbledon. Det har vel uansett ikke så mye å si om Casper ikke skjerper seg kraftig.

Humbert - Goffin - Tiafoe - PCB - Hurkacz er veien videre om det skjer noen mirakler.
Enig. Tror Albert er favoritt i dette oppgjøret.

startelver

Legg inn av startelver »

Når skal kampen spilles? Jeg tror spanjolen slår Casper igjen dessverre, er spent på oddsen.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Ingen god trekning for Casper

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

UK1902 skrev: fre jun 24, 2022 4:22 pm Ingen god trekning for Casper
For så vidt enig der, men selv om Ramos Vinolas er tøft i 1. runde, så er han ingen størrelse på gress. Har mange 1. runde-tap i Wimbledon. Føler at den kampen er 50/50. Men hvis han går videre fra den runden, så blir det nok exit om han møter Humbert i 2. runde. Humbert har ikke fått til omtrent noe som helst i år etter at han kom tilbake fra skade, men er i utgangspunktet en veldig bra gresspiller.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Barrientes/Reyes-Varela i 1. runde. Bør være overkommelig for fjorårets kvartfinalist!

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Når spilles kampen?

UK1902

Legg inn av UK1902 »

TB-kongen på plass i Hurlingham. Spiller en del bedre i dag

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Bane 12 kl 12 på mandag.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Casper blir stor favoritt, man kan få 5 ganger pengene på spanjolen.

Jeg har testet noen kroner på at Ramos tar minst et sett mot Casper - 1,70+

startelver

Legg inn av startelver »

1.16 på Ruud og 5 i odds på Ramos. Synes det var litt vel for god odds på Ramos til at jeg kan la være å spille på spanjolen.
Dette kan fort bli et bananskall, selv om Casper bør vinne på gress.

Men taper gledelig 200 kr hvis Casper vinner.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Norge leder!

Reddington

Legg inn av Reddington »

Går ikke kampen på TV?

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Reddington skrev: man jun 27, 2022 12:19 pm Går ikke kampen på TV?
MAX

Reddington

Legg inn av Reddington »

lok1 skrev: man jun 27, 2022 12:20 pm
Reddington skrev: man jun 27, 2022 12:19 pm Går ikke kampen på TV?
MAX
Takker! Være så forbanna vanskelig å oppdatere kanaloversikten sin....

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Kampen stoppet pga regn.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Imponerende banemannskap

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»