Casper Ruud

Svar
UK1902

Re: Casper Ruud

Legg inn av UK1902 »

Sodajr skrev: ons jun 29, 2022 4:28 pm Slått ut, FLAUT
Humbert er en veldig god gresspiller, så var langt ifra overraskende

Zehr

Legg inn av Zehr »

Mulig det er jeg som er pirkete. Men er det bare jeg som synes det er litt irriterende at han ene i studio sier franskmannen hele tiden og ikke Humbert? :D

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Humbert nå 9 seire og 22 tap siden august 2021. Det er greit at han er god på gress, men nivået idag var vel ikke høyere enn at Ruud skuffet stort.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Zehr skrev: ons jun 29, 2022 4:34 pm Mulig det er jeg som er pirkete. Men er det bare jeg som synes det er litt irriterende at han ene i studio sier franskmannen hele tiden og ikke Humbert? :D
Er jo mulig at han ikke er komfortabel med å uttale franske navn, og det kommer jo fort kritikk hvis uttalen er litt feil.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Lew_Ashby skrev: ons jun 29, 2022 4:42 pm Humbert nå 9 seire og 22 tap siden august 2021. Det er greit at han er god på gress, men nivået idag var vel ikke høyere enn at Ruud skuffet stort.
Ruud skuffe på gress? Det er vel strengt tatt ikke mulig.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Lew_Ashby skrev: ons jun 29, 2022 4:42 pm Humbert nå 9 seire og 22 tap siden august 2021. Det er greit at han er god på gress, men nivået idag var vel ikke høyere enn at Ruud skuffet stort.
Synes Humbert spilte veldig godt i andre sett, andre halvdel av tredje sett og store deler av fjerde sett. Det er allikevel klart at om Casper server bedre så skal han vinne tredje sett og få fjerde sett til tie-break i det minste

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

sexxes skrev: ons jun 29, 2022 4:45 pm
Lew_Ashby skrev: ons jun 29, 2022 4:42 pm Humbert nå 9 seire og 22 tap siden august 2021. Det er greit at han er god på gress, men nivået idag var vel ikke høyere enn at Ruud skuffet stort.
Ruud skuffe på gress? Det er vel strengt tatt ikke mulig.
Hehe. I den forstand at nivået til Humbert ikke var så høyt at Ruud ikke burde vært nærmere avansement.

Jaja, var vel bedre enn mot Thompson ifjor så får heller si at nordmannen gjør fremskritt på gresset.

startelver

Legg inn av startelver »

Hvis han har tenkt å hevde seg i Wimbledon må han komme inn i "gressbobla" først. må lade opp og trene på gress i lengre tid. Det kommer nok ikke til å bli aktuelt med det første.

Ghost

Legg inn av Ghost »

startelver skrev: ons jun 29, 2022 5:26 pm Hvis han har tenkt å hevde seg i Wimbledon må han komme inn i "gressbobla" først. må lade opp og trene på gress i lengre tid. Det kommer nok ikke til å bli aktuelt med det første.
Nei, og slik ståa er nå er det en helt riktig prioritering.

BioDex

Legg inn av BioDex »

Skuffende tap. Hadde kontroll med 3-0 ledelse i 3.sett, men roter det bort. Hadde en stor mulighet til å gå langt her, så dette var nedtur :(

UK1902

Legg inn av UK1902 »

BioDex skrev: ons jun 29, 2022 7:27 pm Hadde en stor mulighet til å gå langt her, så dette var nedtur :(
Nuvel. Hadde nok sagt stopp i neste runde mot Goffin uansett

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Spiller double I fjerde kamp på bane 5 hvor det startes kl 12. To kvinnedouble, og en herredouble først. Merk at herrenes double er fremsettere.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

GoingKronos skrev: ons jun 29, 2022 3:47 pm Da tror jeg det er over, uansett kan vi slå fast at Casper ikke har løst noen gresskode.
Hvorfor var Cawper tredjeseedet her? Tar ikke seedingen noe hensyn til underlag og prestasjoner i den aktuelle turneringen?

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Seedingen baserer seg kun på verdensrankingen tror jeg. Så Casper var tredjeseedet fordi han er den tredje beste på rankingen av de som stilte til start i Wimbledon.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Kampen stoppet pga regn. 1-1 i sett og 1-0 til Blumberg/Ruud i tredje sett (startet med serve)

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Blumberg/Ruud tar det tredje settet i tie-break. Ett sett unna andre runde

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Går mot fem sett i doublematchen nå.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Skraevadottir skrev: fre jul 01, 2022 2:53 pm Går mot fem sett i doublematchen nå.
Det ble det også. Skikkelig svakt fjerdesett av Blumberg/Ruud

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

UK1902 skrev: fre jul 01, 2022 2:56 pm
Skraevadottir skrev: fre jul 01, 2022 2:53 pm Går mot fem sett i doublematchen nå.
Det ble det også. Skikkelig svakt fjerdesett av Blumberg/Ruud
Ja, det var rett og slett daffe saker.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Gutta går videre! Kvaliteten til Casper avgjør det avgjørende tie-breaket

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Må tidlig opp i morgen. Kl 12! på bane 8 mot Glasspool/Heliovaara.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Tap i dag. Hadde 3 breakballer på 4-4 i 5 sett, men tok ingen av dei og blir bryt i siste game og taper 4-6

Kjipt tap, men Casper er nok klar for å spele på grus og hard framover

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Så vidt jeg kan se, skal Casper Ruud spille i Båstad. Det er vel etter planen.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

I morgen blir det mest sannsynlig kamp igjen. Motstander er vinner av P Sousa - Cerundolo.
Basilashvili/Karatsev - Schwartzman/PCB og Rublev er veien videre til å forsvare tittelen.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Starter om 10 min. På VGTV.

Will.i.Nickersen

Legg inn av Will.i.Nickersen »

Taper første sett 6-4

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Utrolig skuffende kamp, Casper sin grus-sesong har vært en skikkelig flopp om man ser bort fra FO.

Investor

Legg inn av Investor »

Cerunhvemvarredusa?!?!?!?!?

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Uff da... dette gikk ikke veien.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Er Ruud den dårligste topp 5-spilleren på ATP-turen siste 15 årene?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»