Casper Ruud

Svar
startelver

Re: Casper Ruud

Legg inn av startelver »

Mehell skrev: tir mai 10, 2022 10:35 pm
startelver skrev: tir mai 10, 2022 10:28 pm Det er jo bare å spille mot Ruud på oddsen for tiden, nederlenderen har nesten 2.50 i odds.

Så taper han altså tiebreak igjen. Hvor er det blitt av TB-kongen?
Ser ikke herren kampen live?
Nei har bare flashscore oppe, men nå ser jeg at han svarer i 2. sett .

Mehell

Legg inn av Mehell »

startelver skrev: tir mai 10, 2022 10:36 pm
Mehell skrev: tir mai 10, 2022 10:35 pm
startelver skrev: tir mai 10, 2022 10:28 pm Det er jo bare å spille mot Ruud på oddsen for tiden, nederlenderen har nesten 2.50 i odds.

Så taper han altså tiebreak igjen. Hvor er det blitt av TB-kongen?
Ser ikke herren kampen live?
Nei har bare flashscore oppe, men nå ser jeg at han svarer i 2. sett .
Kan sende en stream til deg hvis du ønsker å se kampen.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Mehell skrev: tir mai 10, 2022 10:34 pm Enig i det. Casper har hatt en del kamper i år hvor han har hatt slag hvor han har unngått å spille enkle vinnere og heller gitt motstander muligheten til å få poeng. Han har hatt noen slike i dag og, men totalt sett vil jeg påstå at dette har vært et solid steg opp for Casper så langt.
I de foregående kampene har han hatt problemer med dårlige avgjørelser i tillegg til at han slo masse upressede feil. Bare det at de upressede feilene nesten har vært fraværende i denne kampen hjelper mye

startelver

Legg inn av startelver »

Rakk ikke det, men der var kampen over , det gikk heldigvis veien.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

God kamp av Casper!

Will.i.Nickersen

Legg inn av Will.i.Nickersen »

Deilig for han å få et comeback her, tror det har tært litt på psyken også i det siste.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Deilig. Behersket feiring, men må være en enorm lettelse.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Fikk med meg matchballen etter Eurovision. Deilig med en bra seier igjen!

storpeder

Legg inn av storpeder »

Forhåpentlig er formen på vei, slik at han går inn i Roland Garros på stigende form fremfor en nedadgående kurve slik det vel har vært de siste gangene.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Utrolig deilig det her, det løsnet veldig utover kampen - forhåpentligvis er det dette som skal til for å finne godformen frem mot FO.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Godt å se. Viktig bare med en seier, men å snu etter å ha tapt tiebreak og endatil mot nederlenderen bør gi ekstra boost.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Et stort skritt i riktig retning, dette.Over 70% på første serve, gode returer med god lengde, få upressede feil utover i kampen, og han var også mer agressiv enn vi har sett ham på en god stund.
Eneste jeg ikke skjønner er den fetishen han tydeligvis har på å prøve å lobbe nederlenderen, men han klarte det jo til slutt da.Men var en del lette poeng for Casper i 2.sett når han bare spilte rundt ham i stedet for å lobbe når nederlenderen kom frem til nettet, så han burde nok fortsatt mer med det.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Kamp nummer fire på Pietrangeli i morgen mot amerikaneren Jenson Brooksby. Spiller etter Anisimova-Collins som er satt opp "ikke før 15:00". Igjen en kamp unna et mulig møte med Nadal, så vi kan jo håpe at begge to kommer seg frem denne gangen

Mehell

Legg inn av Mehell »

UK1902 skrev: tor mai 12, 2022 1:24 am Kamp nummer fire på Pietrangeli i morgen mot amerikaneren Jenson Brooksby. Spiller etter Anisimova-Collins som er satt opp "ikke før 15:00". Igjen en kamp unna et mulig møte med Nadal, så vi kan jo håpe at begge to kommer seg frem denne gangen
Casper er i gang. Tidlig i 1.sett, men vil allerede påstå at vi ser en skarp Casper i dag. Fortsatt lav treffprosent på 1.serve, men den får han opp i løpet av kampen.

startelver

Legg inn av startelver »

Ser ut til å vinne 1. sett.

Mehell

Legg inn av Mehell »

startelver skrev: tor mai 12, 2022 6:09 pm Ser ut til å vinne 1. sett.
Fikk et tidlig brudd ja, og ser rett og slett bra ut.
Kan lansere en teori om at han har trent og spilt så mye på hardcourt at han fikk problemer med å finne tilbake til spillestilen som han har hatt så mye suksess med på grus. Selvfølgelig en teori med store huller, men mulig at det er en del i den uansett.
Skal jeg sende deg stream i dag, forresten?

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Synes Casper ser vesentlig dårligere ut i dag enn mot nederlenderen. Det settet her burde vært over for lenge siden, men vinner det i hvert fall til slutt. Mye enkle feil

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

En del upressa feil som må lukes bort, men kommer seg gjennom første sett.

startelver

Legg inn av startelver »

Mehell skrev: tor mai 12, 2022 6:12 pm
startelver skrev: tor mai 12, 2022 6:09 pm Ser ut til å vinne 1. sett.
Fikk et tidlig brudd ja, og ser rett og slett bra ut.
Kan lansere en teori om at han har trent og spilt så mye på hardcourt at han fikk problemer med å finne tilbake til spillestilen som han har hatt så mye suksess med på grus. Selvfølgelig en teori med store huller, men mulig at det er en del i den uansett.
Skal jeg sende deg stream i dag, forresten?
Jeg har en stream

Mehell

Legg inn av Mehell »

UK1902 skrev: tor mai 12, 2022 6:26 pm Synes Casper ser vesentlig dårligere ut i dag enn mot nederlenderen. Det settet her burde vært over for lenge siden, men vinner det i hvert fall til slutt. Mye enkle feil
Han falt nedpå etter å ha brutt Brooksby og ga bort noen breakballer, men kom seg greit gjennom første sett uansett.
Starten av settet var dog veldig positivt synes jeg. Greit å se at Casper varierer litt med noen stoppballer innimellom, og han har hatt noen slag med veldig bra toppspinn i dag og.

Mehell

Legg inn av Mehell »


startelver

Legg inn av startelver »

Bruker dx.freestreams ........

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Mehell skrev: tor mai 12, 2022 6:32 pm tall fra 1.sett.
https://gyazo.com/b4bd0c025057e9100b1b435a2b29d9f2
Casper hadde da hvert fall 3 dobbeltfeil i det settet

Mehell

Legg inn av Mehell »

startelver skrev: tor mai 12, 2022 6:33 pm Bruker dx.freestreams ........
tror du fikk den fra meg. stemmer det?

Mehell

Legg inn av Mehell »

UK1902 skrev: tor mai 12, 2022 6:37 pm
Mehell skrev: tor mai 12, 2022 6:32 pm tall fra 1.sett.
https://gyazo.com/b4bd0c025057e9100b1b435a2b29d9f2
Casper hadde da hvert fall 3 dobbeltfeil i det settet
Tror Brooksby hadde et serveess og, så tallene er ikke 100% på den. Er uansett bare en livescoreoppdatering som jeg bruker til å se stats under kampene innimellom, og de fullstendige statsene kan man heller se på etter kampene.

startelver

Legg inn av startelver »

Varierer litt i spillet Casper, men skal vel slite seg videre.

startelver

Legg inn av startelver »

Ser ut til å være full sommer i Roma, skulle gjerne tatt en tur dit.

Mehell

Legg inn av Mehell »

startelver skrev: tor mai 12, 2022 6:45 pm Varierer litt i spillet Casper, men skal vel slite seg videre.
Ikke mye slit så langt i hvert fall. Tidlig brudd også i 2.sett, og nå vil vi se en Casper som spiller ut amerikaneren.

startelver

Legg inn av startelver »

Ja ser bedre ut, men synes amerikaneren henger godt med fortsatt.

startelver

Legg inn av startelver »

Det ble 6-3 , 6-4 til slutt, ikke en kjempekamp men greit videre.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»