Casper Ruud

Svar
dalagubbe

Re: Casper Ruud

Legg inn av dalagubbe »

Aldri sett Casper gjøre så mye rart, eller dårlig om dere vil

Investor

Legg inn av Investor »

ELENDIG AV CASPER!!!

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Da var det nok snipp snapp snute Casper er ute ja…

Ghost

Legg inn av Ghost »

dalagubbe skrev: tor jul 06, 2023 5:53 pm Aldri sett Casper gjøre så mye rart, eller dårlig om dere vil
Ekstremt mange dårlige valg ja.

Og der blir han igjen kjempepassiv. Brutt igjen.

Ser ut som en forlengelse av avslappingsmåneden til Ruud dette.

KBY

Legg inn av KBY »

Flaut å se på… han er helt ute
Skulle tru han hadde fått solstikk når ca 9 av 10 valg han gjør er totalt feil

DennisB

Legg inn av DennisB »

Investor skrev: tor jul 06, 2023 5:52 pm Jævla irriterende disse arrogante drop shottene til Brady
Hehe, ekstremt effektivt på gress. Ballene dør ofte hen..

Investor

Legg inn av Investor »

Og så lykkes jo Brady med alt også da!

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Når man leser her i tråden så virker det nesten som at folk ikke vet at Ruud er dårlig på gress og ikke prioriterer form til denne tiden av sesongen.

Hadde håpet og trodd på 3.runde med en så god trekning, men Casper må rett og slett ha en god dag for å slå de 100-200 beste i verden på gress. Han hadde det i 1.runde, mens i dag er han ikke på det nivået.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

For en utrolig skuffende avslutning på denne kampen.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Investor skrev: tor jul 06, 2023 5:57 pm Og så lykkes jo Brady med alt også da!
Hjemmebane spiller sikkert mye inn her.

Investor

Legg inn av Investor »

Blir 0-sex på Casper i kveld detta

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

GoingKronos skrev: tor jul 06, 2023 5:57 pm Når man leser her i tråden så virker det nesten som at folk ikke vet at Ruud er dårlig på gress og ikke prioriterer form til denne tiden av sesongen.

Hadde håpet og trodd på 3.runde med en så god trekning, men Casper må rett og slett ha en god dag for å slå de 100-200 beste i verden på gress. Han hadde det i 1.runde, mens i dag er han ikke på det nivået.
Han ledet 2-1 i sett. Det er lov å være skuffet over at han så til de grader rakner.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Rop ut hvis det blir spennende :-)

Ghost

Legg inn av Ghost »

GoingKronos skrev: tor jul 06, 2023 5:57 pm Når man leser her i tråden så virker det nesten som at folk ikke vet at Ruud er dårlig på gress og ikke prioriterer form til denne tiden av sesongen.

Hadde håpet og trodd på 3.runde med en så god trekning, men Casper må rett og slett ha en god dag for å slå de 100-200 beste i verden på gress. Han hadde det i 1.runde, mens i dag er han ikke på det nivået.
Nei, det er jo ikke kjempeoverraskende, men hadde forventet 3. runde her. Med unntak av femte sett har Broady spilt såpass middels at Ruud skal ta dette på en dårlig dag på gress.

Men har nok prioritert helt riktig ved å ikke kjøre noen oppkjøring. Bare tull å prioritere Wimbledon mtp gressnivå. Og det blir jo aldri mye poeng å forsvare :P
Sist redigert av Ghost den tor jul 06, 2023 6:00 pm, redigert 1 gang totalt.

DennisB

Legg inn av DennisB »

LittleSteven skrev: tor jul 06, 2023 5:54 pm
GoingKronos skrev: tor jul 06, 2023 5:36 pm Gress er for miljøpartister og golfere anyway.
Og grus er for kjedelige spillere.
Grus er en utholdenhetsprøve. Gress er kunst. Hardcourt er noe midt i mellom.

Artigere å se på to gode gresspillere (som kan mer enn å serve), enn all annen tennis, er nå mitt syn ;)
Sist redigert av DennisB den tor jul 06, 2023 6:01 pm, redigert 1 gang totalt.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Nr 4 i verden :lol: :lol: :lol: :lol:

Saliph

Legg inn av Saliph »

Pinlig.

Genial

Legg inn av Genial »

Fortjener ikke noe mer år han tydeligvis gir blanke i resten av gressesongen.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Hahhhaa tape 6-0 i sett 5 i GS mot Broady hahaha har ikke ord

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Jeg sa han kom til å tape men dere lo av meg. Men jeg hadde rett.

Investor

Legg inn av Investor »

Er litt i sjokk....hva skjedde egentlig her???

Andy

Legg inn av Andy »

TheBaseline skrev: tor jul 06, 2023 6:05 pm Jeg sa han kom til å tape men dere lo av meg. Men jeg hadde rett.
Også ei blind høne finner korn...

startelver

Legg inn av startelver »

Når tapte Casper 6-0 sist i et avgjørende sett ?
Sist redigert av startelver den tor jul 06, 2023 6:09 pm, redigert 1 gang totalt.

Thomas

Legg inn av Thomas »

TheBaseline skrev: tor jul 06, 2023 6:05 pm Jeg sa han kom til å tape men dere lo av meg. Men jeg hadde rett.
Det sa du i forrige kamp og. Før eller senere må du jo få rett

Gratulerer
Sist redigert av Thomas den tor jul 06, 2023 6:11 pm, redigert 1 gang totalt.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Casper har fått mye velfortjent skryt, så da får han få litt fortjent kritikk også for dette var flaut.

Hvis man har en så slapp innstilling, kan man nesten like greit bruke sommeren på golfbanen.

Greit nok, gress er ikke hans underlag, men dette var en uprofesjonell opptreden. Virket jo fullstendig å gi opp og gjorde ekstremt mye slappe valg der ute.

Ser ikke de store mesterne møte opp i en GS med en slik innstilling.

DennisB

Legg inn av DennisB »

3-2 høres jo jevnt ut da. Casper får bare riste av deg dette, og spille de to neste turneringene på grus, før oppkjøringen til US Open begynner på hardcourt. Begge steder vil vi nok se Casper i sitt ess igjen.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

LittleSteven skrev: tor jul 06, 2023 6:08 pm Haha bagel, så flaut mot nr. 142 i verden!

Har han ikke en mer profesjonell tilnærming til Wimbledon i fremtiden, kommer han aldri til å komme særlig mye lengre i Wimbledon enn dette. Virker nesten å prioritere grussesongen i juli høyere enn Wimbledon, med rare uttalelser om motivasjon pga. The Weeknd-konsert, ikke oppladning med gressturneringer, og at "gress er for golf". Veldig merkelige prioriteringer når man er blant verdens beste tennisspillere.
Fullstendig enig. Virket nesten glad for å slippe der han gikk mot nettet etter å ha tapt kampen.
Veldig skuffende innstilling. Må gjøre noen endringer på den fronten.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

LittleSteven skrev: tor jul 06, 2023 6:08 pm Haha bagel, så flaut mot nr. 142 i verden!

Har han ikke en mer profesjonell tilnærming til Wimbledon i fremtiden, kommer han aldri til å komme særlig mye lengre i Wimbledon enn dette. Virker nesten å prioritere grussesongen i juli høyere enn Wimbledon, med rare uttalelser om motivasjon pga. The Weeknd-konsert, ikke oppladning med gressturneringer, og at "gress er for golf". Veldig merkelige prioriteringer når man er blant verdens beste tennisspillere.
Hvor mange ratingpoeng taper han på det?

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Jaja, står ved hva jeg har sagt.
Kommer aldri til å vinne noe av betydning.
Sist redigert av Neptun den tor jul 06, 2023 6:15 pm, redigert 1 gang totalt.

Genial

Legg inn av Genial »

VivaLV skrev: tor jul 06, 2023 6:11 pm
LittleSteven skrev: tor jul 06, 2023 6:08 pm Haha bagel, så flaut mot nr. 142 i verden!

Har han ikke en mer profesjonell tilnærming til Wimbledon i fremtiden, kommer han aldri til å komme særlig mye lengre i Wimbledon enn dette. Virker nesten å prioritere grussesongen i juli høyere enn Wimbledon, med rare uttalelser om motivasjon pga. The Weeknd-konsert, ikke oppladning med gressturneringer, og at "gress er for golf". Veldig merkelige prioriteringer når man er blant verdens beste tennisspillere.
Hvor mange ratingpoeng taper han på det?
Han taper ikke mange når han aldri tar mye poeng i Wimbledon uansett.

Så rankingfokusert som Casper er, så er jo dette en perfekt taktikk.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»