Casper Ruud

Svar
TheBaseline

Re: Casper Ruud

Legg inn av TheBaseline »

spårt skrev: lør jun 03, 2023 12:48 pm
TheBaseline skrev: lør jun 03, 2023 12:46 pm
Mehell skrev: lør jun 03, 2023 12:43 pm Gøy kamp så langt.
Denne kineseren har mye med seg, selv om han også er uferdig og gjør en del merkelige feil. Kan ha en stor fremtid hvis han utvikler seg videre.

Ser dere kampen på Discovery? Snakker de i så tilfelle om serven til Casper der? Jeg ser på en stream på pcen, og der har de irriterende nok ikke nevnt med et eneste ord at han sliter med førsteservene
Jeg ser på Eurosport med britiske kommentatorer. Merkelig at de ikke har norske kommentatorer på en Casper kamp egentlig. Prøver de å spare penger? Lol.
Norsk kommentator på Max.
Takk. Skiftet kanal nå.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Skraevadottir skrev: lør jun 03, 2023 12:50 pm
Mehell skrev: lør jun 03, 2023 12:48 pm
TheBaseline skrev: lør jun 03, 2023 12:46 pm
Jeg ser på Eurosport med britiske kommentatorer. Merkelig at de ikke har norske kommentatorer på en Casper kamp egentlig. Prøver de å spare penger? Lol.
Haha. Seriøst? French Open, med Casper Ruud som en av de mer fremtredende spillerne, og de har ikke engang norsk kommentator?
Den går på MAX. Jesus Kristus.
Det visste jo ikke jeg. Fjernsynet i stuen er uansett opptatt, og selv om jeg abonnerer på Discovery+ så er det streamer der ute med bedre kvalitet enn det de tilbyr.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Skraevadottir skrev: lør jun 03, 2023 12:50 pm
Mehell skrev: lør jun 03, 2023 12:48 pm
TheBaseline skrev: lør jun 03, 2023 12:46 pm
Jeg ser på Eurosport med britiske kommentatorer. Merkelig at de ikke har norske kommentatorer på en Casper kamp egentlig. Prøver de å spare penger? Lol.
Haha. Seriøst? French Open, med Casper Ruud som en av de mer fremtredende spillerne, og de har ikke engang norsk kommentator?
Den går på MAX. Jesus Kristus.
Sorry, visste det ikke. Vet det nå. Har allerede skiftet kanal👍

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Mehell skrev: lør jun 03, 2023 12:54 pm
Skraevadottir skrev: lør jun 03, 2023 12:50 pm
Mehell skrev: lør jun 03, 2023 12:48 pm

Haha. Seriøst? French Open, med Casper Ruud som en av de mer fremtredende spillerne, og de har ikke engang norsk kommentator?
Den går på MAX. Jesus Kristus.
Det visste jo ikke jeg. Fjernsynet i stuen er uansett opptatt, og selv om jeg abonnerer på Discovery+ så er det streamer der ute med bedre kvalitet enn det de tilbyr.
Du må få deg en ekstra TV, eventuelt lære familyen om prioriteringer. ;)

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Snur nå

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Casper med full kontroll nå

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Zhang ser ut som en sånn bole-kineser av typen skurk i Mulan eller lignende. En sånn henchman for en ond keiser eller noe.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Zhang kollapser nå

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Nuh kjører Riud

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Da bør settet være i boks. Zhang i full meltdown

drazyc

Legg inn av drazyc »

Plutselig er Zhang helt borte her. Vi får takke for det, så lenge det varer.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Mye bedre serving nå

spårt

Legg inn av spårt »

Dette var andre boller.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Det snur faen meg fort i tennis asså, håper ikke det snur engang til da, burde være greit dette for Casper nå

DennisB

Legg inn av DennisB »

drazyc skrev: lør jun 03, 2023 1:03 pm Plutselig er Zhang helt borte her. Vi får takke for det, så lenge det varer.
Zhang ikke helt på Nishikori-nivå ennå. Han har er godt stykke arbeid foran seg om han vil bli en av Asias beste mannlige spillere gjennom tidene.

Jeg husker jo godt den sindige Paradorn Srichaphan. En gang i topp 10. Herlig fyr..

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Casper hadde sjansen å breake der egentlig, synd

drazyc

Legg inn av drazyc »

Ajaj, der surrer Casper det til og gir fra seg returgamet helt gratis. Der var muligheten til å snøre igjen sekken i denne kampen.

drazyc

Legg inn av drazyc »

Huff, dette greiene her har vi sett litt for mye av i år. Casper har egentlig grei kontroll, men surrer det til istedenfor å snøre igjen sekken.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Har en mulighet nå

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Publikumm er på Ruuds side merkes

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Jaaaada, der satt den

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

bruddet i boks

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Cadper bryter! Yaaaaas!!!!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Sodajr skrev: lør jun 03, 2023 1:25 pmbruddet i boks
Hvilket brudd snakker vi om her ? 🤪🤪

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Mye tryggere nå Casper, bør gå veien dette nå

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Redd de sjansene Casper gikk glipp av der kan ende med å koste han kampen. Han ligger bare ett brudd foran.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Da gjelder det å holde serven da, da er nok dette over tenker jeg, men vi får vente å se

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

TheBaseline skrev: lør jun 03, 2023 1:33 pm Redd de sjansene Casper gikk glipp av der kan ende med å koste han kampen. Han ligger bare ett brudd foran.
Evig pessimist

drazyc

Legg inn av drazyc »

Ærlig talt, nå har Casper hatt veldig gode muligheter til å parkere dette settet og kampen, men gjør helt håpløse returfeil i disse situasjonene. Ville være veldig typisk om han vikler seg inn i problemet på slutten av dette settet.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Hva er det egentlig med at det er så vanskelig å starte en kamp med et høyt servenivå, er det dårlig fokus eller oppvarming, eller må dei rett og slett spille seg inn litt før det sitter

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»